PASEK DO ZEGARKA 12 mm DILOY P205.12.2 BRĄZOWY (6912003997)

zakończona
33,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 7,00 zł
  • Pocztex Kurier48 13,50 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,50 zł
  • lokalizacja: Jasło, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt uniseks
  • waga (z opakowaniem): 0.05 [kg]
  • dostawa z Polski: tak

ŚWIAT ZEGARKÓW CASIO OFERUJE

ORYGINALNY PRODUKT DILOY - HISZPAŃSKA FIRMA PRODUKUJĄCA PASKI DO ZEKARÓW,

PONAD 25 LAT NA RYNKU

PASEK DO ZEGARKA

KOLOR BRĄZOWY

P205.12.2

SPECYFIKACJA:

  • PASEK WYKONANY ZE SKÓRY NATURALNEJ
  • PASEK JEST FABRYCZNIE NOWY, NIEUSZKODZONY
  • KLAMERKA WYKONANA ZE STALI CHIRURGICZNEJ W KOLORZE SREBRNYM, BŁYSZCZĄCYM
  • KOLOR BRĄZOWY
  • POWIERZCHNIA PASKA: WYPUKŁA, POROWATA, MATOWA
  • GRUBOŚĆ PASKA: około 3,5 mm
  • SZEROKOŚĆ PASKA PRZY KLAMERCE: 12 mm
  • SZEROKOŚĆ PASKA PRZY OBUDOWIE: 12 mm
  • DŁUGOŚĆ CZĘŚCI PASKA Z DZIURKAMI: 10,5 cm
  • DŁUGOŚĆ CZĘŚCI PASKA Z KLAMERKĄ: 6 cm ( mierzona bez klamerki )
  • DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA PASKA WRAZ Z KLAMERKĄ: 17,5 cm
  • ZAWSZE WYSTAWIAMY PARAGON LUB NA ŻYCZENIE KLIENTA FAKTURĘ VAT (do wystawienia faktury są potrzebne pełne dane firmy)
  • BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ ZAKUPIONYCH PRZEDMIOTÓW ZA PRZESYŁKĘ PŁACICIE PAŃSTWO TYLKO RAZ

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA ZAKUPY

ŚWIAT ZEGARKÓW CASIO

tel. 602 512 883

e-mail allegro@swiatzegarkow24.pl

KONTAKT                                                              DOSTAWA                                      PŁATNOŚCI

tel. 602 512 883                 

e-mail :  allegro@swiatzegarkow24.pl             Poczta Polska                                         PayU

bezpłatny odbiór osobisty                                kurier Pocztex                            płatność przy odbiorze

ŚWIAT ZEGARKÓW CASIO                                                                                 wpłata na konto bankowe            

ul.JAGIEŁŁY 50                                                                                                         ING BANK ŚLĄSKI

38-200 JASŁO (bezpłatny parking)                                                              24 1050 1458 1000 0012 0268 2116                                                 

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 24 1050 1458 1000 0012 0268 2116
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Niemcy 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Wielka Brytania 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Czechy 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Irlandia 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Rosja 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Słowacja 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Szwecja 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Holandia 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Litwa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Białoruś 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Norwegia 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Ukraina 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Włochy 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Francja 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Belgia 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Dania 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Hiszpania 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Austria 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

"ŚWIAT ZEGARKÓW" Adam Łępa
OPACIE 113
38-200 Jasło
NIP: 685-155-28-08
REGON: 370390448

kontakt

  • 602 512 883
    kontakt telefoniczny w godz od 8.00-17.00

pozostałe informacje

w razie dodatkowych pytań dotyczących opisu przedmiotów wystawionych na aukcjach bardzo prosimy o kontakt e-mail lub telefoniczny, postaramy się odpowiedzieć na wszystkie nurtujące Państwa pytania

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
SWIAT ZEGARKÓW
JAGIEŁŁY 50
38-200 JASŁO
PL
Dodatkowe informacje

 § 9. ZWROTY – ODSTĄPIENIE OD UMOWY  
  Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827), w ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (będący Konsumentem) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.   Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:   1) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:  a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,  b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;  2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.   Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.   Aby odstąpić od umowy należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: ………allegro@swiatzegarkow24.pl................lub wysyłając przesyłką pocztową. Przesyłkę należy nadać na adres Sprzedającego podany w punkcie 1 regulaminu. Kupujący może skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, podanego poniżej (stanowiącego załącznik nr 1 do regulaminu).  Sprzedający po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy niezwłocznie przesyła konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W razie odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zakupiony towar nie może być zniszczony, a także nosić śladów używania. W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy konsument zobowiązany jest do zwrotu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany paragon lub fakturę.   Sprzedający gwarantuje zwrot wartości towaru. Pieniądze zostaną przelane na wskazane konto konsumenta. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że Sprzedający zgodził się je ponieść.  W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedający nie ponosi kosztów odesłania Towaru. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (będącego konsumentem) w odniesieniu do umów:   o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.  

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
ŚWIAT ZEGARKÓW
ul. JAGIEŁŁY 50
38-200 JASŁO
PL
Dodatkowe informacje

  8. REKLAMACJE  
   Sprzedający zobowiązany jest do dostarczenia rzeczy bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.  Różnice w wyglądzie towaru zamawianego z otrzymanym, w szczególności różnica w barwach i odcieniach, która wynika z ustawień parametrów monitora lub urządzenia fotografującego, nie stanowią podstawy do reklamacji towaru.  Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada wady fizyczne, nie wynikłe z powodu standardowego użytkowania.  Reklamację należy zgłosić pisemnie na podany w §   1 adres Sprzedającego lub mailem na adres: allegro@swiatzegarkow24.pl………………  Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon/faktura).  Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:    imię, nazwisko, adres, (adres e-mail Kupującego – w razie jego posiadania), datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji (zakupu towaru), przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.    Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Kupujący przesyła reklamowany towar na adres Sprzedającego. Kupujący zobowiązany jest dochować należytej staranności w zapakowaniu i przesłaniu reklamowanego towaru. Kupujący przesyła reklamowany towar na własny koszt. W przypadku uwzględnienia reklamacji, udokumentowany koszt przesyłki towaru w ramach reklamacji poniesiony przez Kupującego zostaje mu zwrócony przez Sprzedającego. W przypadku znacznych trudności z udokumentowaniem wysokości kosztów związanych z przesyłką, Kupującemu zwrócone zostaną standardowe koszty danej przesyłki. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek towaru wysłanych na jego koszt.  Jeżeli Kupujący będący konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złoży oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli Kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Kupującego inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.  Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Sprzedający może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. Przy sprzedaży między przedsiębiorcami Kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem zawiadomienia o wadzie. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sprzedający zwróci niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.  Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć paragon lub fakturę wraz z opisem przyczyny reklamacji i zwrotu.   Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.  

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 1 miesiąc

Dodatkowe informacje

Firma Casio nie udziela gwarancji na zakupione przemioty, które ulegają zniszczeniu podczas użytkowania produktu