Pas tył ścianka Mazda 6 GH 2007-2012 HB (6912249303)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
373,50 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ samochodu: samochody osobowe

Pas tył ścianka Mazda 6 GH 2007-2012 HB

numery producenta


-

uwagi


-

GWARANCJA ROZRUCHOWA.

OFEROWANY TOWAR POCHODZI Z DEMONTAŻU, POSIADA TYPOWE ŚLADY UŻYTKOWANIA.

90% ZAMÓWIONYCH CZĘŚCI WYSYŁAMY W DNIU ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA.

ZWAŻYWSZY NA TO, IŻ CZĘŚĆ TOWARU DEMONTOWANA JEST BEZPOŚREDNIO Z SAMOCHODU, WYSYŁKA MOŻE SIĘ WYDŁUŻYĆ DO 48 GODZIN.

dane techniczne


dane pojazdu

Marka: Mazda
Model: 6
Typ: GH
Lata produkcji: 2007-2012
Rok produkcji: 2009
Pojemność silnika: 2.2 CiTD (2184 ccm)
Typ silnika: R2AA
Moc: 163 KM
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj nadwozia: Hb 5d

dane magazynowe

Lokalizacja: Z11/AA/A
Numer magazynowy: 256410

Galeria


Najwyższa jakość obsługi to nasz standard


Wieloletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
Tysiące produktów dostępnych od ręki.
Doskonała obsługa, zaufało nam tysiące klientów.
Ekspresowa wysyłka, 90% towaru wysyłamy w ciągu 24h.
Profesjonalne doradztwo przy zakupie części.
Gwarantujemy jakość naszych usług systemem ISO
Udzielamy gwarancji na silniki i skrzynie biegów
Obniżamy koszty naprawy do 70%

© Xedos S.C.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 49102048120000010201042472
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Xedos S.C.
Stobno 17d
72-002 Dołuje
NIP: 8521025389
REGON: 810697385
ORGAN KTÓRY ZAREJESTROWAŁ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ Centralna Ewidencja Działalności Gospodarczej NUMER KONTA DO WPŁATY PKO Bank Polski 4910 2048 1200 0001 0201 0424 72

kontakt

pozostałe informacje

INFORMACJE 1. Dokładny opis sprzedawanego przedmiotu znajduje się w zakładce \\Opis\\ 2. Informacja o prawie odstąpienia od umowy znajduje się w w zakładce \\Dostawa i płatność\\ oraz \\Informacje od sprzedającego\\ 3. Sposób płatności oraz koszt dostawy znajdują się w w zakładce \\Dostawa i płatność\\ 4. Możliwe sposoby kontaktu z e Sprzedawcą : a). e-mail: sklep@xedos.com.pl b). telefon : 512501501 c). Przesłanie korespondencji na adres: XEDOS S.C. Stobno 17d, 72-002 Dołuje

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
"XEDOS" sc
Stobno 17d
72-002 Dołuje
PL
Dodatkowe informacje

ADRES KORESPONDENCYJNY ZWROTÓW Xedos S.C. Stobno 17d 72-002 Dołuje e-mail do zwrotów: sklep@xedos.com.pl


 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć w terminie 14 dni od otrzymania produktu Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, na adres e-mail: sklep@xedos.com.pl albo na adres pocztowy XEDOS S.C. Stobno 17d, 72-002 Dołuje. W związku z odstąpieniem od umowy Konsument ma obowiązek zwrócenia rzeczy niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Przesyłkę należy nadać na adres XEDOS S.C. Stobno 17d, 72-002 Dołuje. Sprzedawca zwróci konsumentowi dokonane przez niego płatności, w tym również koszty dostawy do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie (jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu), nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. 


WZÓR FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY Xedos S.C. ............................. Stobno 17d miejscowość, data 72-002 Dołuje tel: 512501501 e-mail: sklep@xedos.com.pl Imię i nazwisko konsumenta (-ów) ................................................................... Adres konsumenta (-ów) ................................................................................. Numer zamówienia / faktury ............................................................................ Formularz odstąpienia od umowy (należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następującego produktu: [nazwa produktu] ............................................................................................ Data zawarcia umowy: ............................. ............................... Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) KOSZT ZWROTU RZECZY W przypadku odstąpienia od Umowy Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
XEDOS sc
Stobno 17d
72-002 Dołuje
PL
Dodatkowe informacje

ADRES KORESPONDENCYJNY REKLAMACJI Xedos S.C. Stobno 17d 72-002 Dołuje e-mail do reklamacji: sklep@xedos.com.pl 


OPIS PROCEDURY REKLAMACJI Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@xedos.com.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: XEDOS S.C. Stobno 17d, 72-002 Dołuje 1. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: a). Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego. b). Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji. c). Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego. d). Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 


OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. W przypadku ofert sprzedaży rzeczy używanych Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności w ramach rękojmi za takie zmniejszenie wartości lub użyteczności rzeczy używanej, które jest normalnym następstwem prawidłowego korzystania z niej. 


POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIE ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Szczecinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce \"Rozstrzyganie sporów konsumenckich\".