Pas na przepuklinę jednostronny lewy XL z pelotą (6910633963)

zakończona
60,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,50 zł
  • List polecony priorytetowy 8,30 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 9,50 zł
  • lokalizacja: Nysa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

Jednostronny pas pachwinowy z pelotą LEWY XL

WSKAZANIA / ZASTOSOWANIE:

* u chorych z przepukliną pachwinową prostą lub skośną

* po operacji w przypadku słabego i wiotkiego aparatu mięśniowo – powięziowego nie dopuszcza do przemieszczania się trzewi na zewnątrz pierścienia kanału pachwinowego

* u pacjentów, których z różnych przyczyn nie można operować

* pas przeznaczony jest dla kobiet i mężczyzn

PRZECIWWSK­AZANIA:

* nie stosować w przypadku przepukliny nieodprowadzalnej, ponieważ pelota może stwarzać niebezpieczeństwo uszkodzenia ściany jelita

ROZMIAR Obwód pasa [cm]

70 – 80 - S

81 – 90 - M

91 – 100 - L

101 – 110 - XL

111 – 120 - XXL

Instrukcja używania:

Dopasowa­nie rozmiaru:

W celu prawidłowego dopasowania rozmiaru należy dokonać pomiaru obwodu pasa, a następnie wybrać rozmiar z tabeli na opakowaniu.

Sposób zakładania:

W opakowaniu z pasem jednostronnym znajduje się jedna taśma główna z pelotą i jedna taśma kroczna. Taśmę główną należy zapiąć nieco poniżej pasa. Taśmę kroczną przypiąć z tyłu do taśmy głównej, a następnie przełożyć wzdłuż wewnętrznej części uda do przodu – dociskając odpowiednio przepuklinę pachwinową – przypiąć koniec taśmy krocznej do taśmy głównej z przodu. Ucisk pasa można regulować indywidualnie w obrębie zapięć na rzepowych.

Przecho­wywanie:

W oryginalnym opakowaniu, suchym i zacienionym miejscu.

Przepis prania:

Prać ręcznie w wodzie o temp. 40°C przy użyciu delikatnych środków piorących np. przeznaczonych
do prania wełny. Nie dopuszczać do silnego zabrudzenia. Nie prasować! Nie chlorować!

Przed praniem wyjąć pelotę. Po praniu pelotę ponownie umieścić w tym samym miejscu.

Uwagi:

S­tosowanie wyrobu skonsultować z lekarzem.

Produkt jest dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Deklaracja Zgodności CE wytwórcy.

Wysyłki realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firm kurierskich: DHL i K-EX.
Koszty przesyłek uzależnione są od gabarytu i wagi paczki, podane są na każdej aukcji.
Odbiór osobisty jest możliwy w naszych Salonach, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
  • PayU
  • Przelew na konto PKO 23 1020 5112 0000 7202 0110 5154
    Ortis s.c. P. Chudy, M. Wolfson, ul. Chodowieckiego 9,48-300 Nysa
  • Płatność przy odbiorze paczki

Nasze sklepy:

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 23 1020 5112 0000 7202 0110 5154
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa ekonomiczna 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony priorytetowy 8,30 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony ekonomiczny 7,50 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 16,00 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej realizujemy we wtorki i czwartki. Wysyłki kurierem realizujemy od poniedziałku do piątku.
Dane do przelewu:
Ortis s.c. P. Chudy, M.Wolfson
ul. Chodowieckiego 9
48-300 Nysa
nr konta 23 1020 5112 0000 7202 0110 5154
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

ORTIS s.c. P. Chudy, M. Wolfson
Chodowieckiego 9
48-300 Nysa
NIP: 753-230-72-34
REGON: 160087801

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Sklep Medyczny ORTIS
Piastowska 39
48-300 Nysa
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki. W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej na adres mailowy allegro@firmaortopedyczna.pl lub pisemnej. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji oraz numer aukcji przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, z zastrzeżeniem, że Sprzedawca może odmówić rozpatrzenia reklamacji złożonych po upływie 90 dni od ujawnienia się przyczyn reklamacji. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest wyłącznie na adres e-mail Kupującego. Kupujący może złożyć reklamację na podstawie rękojmi lub gwarancji: rękojmia: odpowiedzialność sprzedającego wobec kupującego za wady fizyczne oraz prawne towaru, który został sprzedany gwarancja: dobrowolne, pisemne zobowiązanie gwaranta (najczęściej producenta) do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy na warunkach określonych w dokumencie gwarancyjnym. W przypadku nabycia wadliwego produktu, Kupujący może zdecydować, czy woli obniżenie jego ceny, czy odstąpienie od umowy.