PARKA BASOWYCH SUMMIT 250FW !!! (6483507054)

zakończona
69,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki woj. łódzkie
  • stan: używany
  • waga (z opakowaniem): 7.00 [kg]
GWARANCJA WITAM WSZYSTKICH NA MOICH AUKCJACH !!! JAKOŚCI !!!
"ALMAR TM "
SPRAWDŹ MOJE KOMENTARZE Z DRUGIEGO KONTA NIE OBAWIAJ SIĘ ZAKUPÓW :
POPRZEDNI NICK : MKOZON KOMENTARZE Z MKOZON

KONTAKT : almar.tm@wp.pl TEL : 509 407 680 ZASADY I WARUNKI AUKCJI NA STRONIE OMNIE
ORAZ W ZAKŁADCE INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO

VINTAGE
Przedmiotem aukcji jest : PARKA BASOWYCH GŁOŚNIKÓW
SUMMIT 250FWI9L
Stan techniczny bardzo dobry , sprzęt przetestowany i gotowy do użycia - SPRAWNE !!!
Głośniki w pełni sprawne , jedynie jak widać kopułki troszkę zmizerowane.
Stan wizualny widoczny na zdjęciach.
Głośniki grają mocnym głębokim basem.
IMPEDANCJA : 3 OHM
ŚREDNICA : 26cm
ROZSTAW OTWORÓW MOCUJĄCYCH PO PRZEKĄTNEJ : 24,5cm
CENA ZA KOMPLET !!!
WAGA : 4kg 2szt.
GWARANCJA 21 DNI !!!

ZDJĘCIA REAL FOTO !!!


" ALMAR TM " To legalnie działająca firma handlowa.
Na każdy zakupiony u nas towar wystawiamy paragon lub na życzenie rachunek imienny.
Każdy zakupiony przedmiot jest objęty 21dniową gwarancją ( dotyczy to w pełni sprawnego przedmiotu , przedmioty wystawione jako uszkodzone nie podlegają gwarancji )




wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość : W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: almar.tm@wp.pl lub wypełnić poniższy wzór odstąpienia od umowy. Przed odesłaniem towaru prosimy nas poinformować o wysyłce. Zwroty proszę odsyłać na adres : ALMAR TM Krystian Mąkoszewski Kaktusowa 15 97-200 Tomaszów Mazowiecki Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): Wzór odstąpienia od umowy: Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. DOKŁADNE WARUNKI W USTAWIE O PRAWACH KONSUMENTA !!!

reklamacje

REKLAMACJE : Mogą Państwo składać reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem almar.tm@wp.pl lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócę się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Rozpoznaję reklamację możliwie najszybciej, maksymalnie w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana zostanie na podany przez kupującego adres e-mail Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim w Tomaszowie Mazowieckim. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

pozostałe informacje

1 SPRAWY OGÓLNE Zobowiązuję się dostarczyć Państwu rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Dokładam wszelkiej staranności, by przedmioty oferowane na mojej stronie były opisane w sposób rzetelny i zgodny z prawdą. Wszystkie zamieszczone zdjęcia oferowanego przedmiotu są mojego autorstwa. W przypadku pytań, proszę o kontakt mailowy na wskazany powyżej adres. Łączna cena (koszt towaru plus przesyłka) jest każdorazowo określona w ofercie (w aukcji). Oferty są wolne od kosztów dodatkowych, ukrytych. Nie wystawiam faktur VAT. Na Państwa życzenie mogę wystawić rachunek uproszczony. 2 OBOWIĄZEK KUPUJĄCEGO Zawierając umowę zobowiązani są państwo do zapłaty należności za towar (sumy oznaczonej w ofercie lub wylicytowanej w aukcji) oraz kosztów przesyłki przedmiotu. Wpłaty proszę dokonać w ciągu 7 dni. W przypadku niedokonania wpłaty po tym okresie występuję do Allegro o zwrot prowizji z tytułu sprzedaży. Jeśli z powodów losowych bądź obiektywnych nie mogą Państwo dokonać wpłaty w oznaczonym terminie, proszę o kontakt. Ważne! W przypadku przelewu tradycyjnego, w tytule proszę podać login, jakiego używają Państwo na Allegro i dokładne oznaczenie towaru, za który dokonują Państwo wpłaty (np. nazwa użytkownika + tytuł/numer aukcji). 3 WYSYŁKA Paczkę wysyłam możliwie najszybciej , maksymalnie do 2 dni roboczych po potwierdzeniu wpłaty bądź zaksięgowaniu płatności na rachunku , lecz staram się ją wysłać tego samego dnia po zaksięgowaniu wpłaty. W przypadku wyjazdu bądź z innych ważnych przyczyn, czas ten może ulec zmianie. Na stronie znajdzie się wówczas stosowna informacja. Paczki wysyłane poza granicę kraju są płatne indywidualnie. Koszty przesyłki są podane każdorazowo przy oferowanym towarze. Przy zakupie kilku przedmiotów jedna wysyłka - zawsze do ustalenia. 4 RĘKOJMIA Zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego mają Państwo prawo roszczenia wobec sprzedającego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Odpowiedzialność sprzedawcy tyczy wad fizycznych, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, mogą Państwo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady (powinna odzwierciedlać rzeczywiste obniżenie wartości sprzedanej rzeczy). Nie mogą państwo odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Odpowiedzialności z tytułu rękojmi nie zachodzi, jeśli wiedzieli Państwo o wadzie w chwili zawarcia umowy (informacja o niej znajdowała się w opisie przedmiotu lub wada była widoczna na zdjęciach). Stosownie do przepisów, sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat. Jeżeli kupującym jest konsument a przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność sprzedawcy może zostać ograniczona, nie mniej niż do roku od dnia wydania rzeczy kupującemu. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady.