PARASOL DZIECIĘCY KRAINA LODU FROZEN AUTOMATYCZNY (6541296128)

zakończona
19,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 4,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 7,99 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 9,99 zł
Zakupy powyżej 149 zł
  • lokalizacja: Andrychów
  • stan: nowy

Opis aukcji

PARASOL KRAINA LODU - FROZEN AUTOMATYCZNY

XPS0467JROS


19,99 zł
Parasolka z księżniczką Elsą, bohaterką bajki \"Kraina lodu\" Walta Disneya. Model ten jest rozkładany automatycznie, jest starannie wykończony plastikowymi elementami. Czasza parasola ma piękny, intensywny nadruk. Z takim parasolem Twojemu dziecku nie straszne będą deszczowe dni.

Galeria

Dlaczego warto kupować u nas

Produkty
dostępne od ręki

W naszym magazynie

25 lat
doświadczenia

na rynku

99.8%
klientów

nas poleca

Ponad 4000
pozytywnych

komentarzy na Allegro

Dostawa
gratis

Od 149 zł

14 dni

na zwrot

1. Firma z doświadczeniem - 25 lat na rynku

Firma TXM (wcześniej ADESSO S.A.) została zarejestrowana w Krakowie w 1989 r. Na rynku działamy, wiec już od 25 lat. W ciągu tego czasu zdobywaliśmy doświadczenie, które w dniu dzisiejszym staramy się wykorzystać w jak najlepszy sposób. Myślą przewodnia naszych działań jest „Ubieramy całą rodzinę”, dlatego w swoich sklepach oferujemy szeroką gamę produktów dla kobiet, mężczyzn i dzieci, wzbogaconą o artykuły domowe. Dzięki zaufaniu z Państwa strony wciąż możemy się rozwijać i dokładać wszelkich starań, aby nasza sieć odzieżowych sklepów dyskontowych oferowała najlepsze produkty w racjonalnych cenach. TXM Textil Market stopniowo realizuje również swoje plany związane z wejściem na rynki zagraniczne oraz zwiększaniem ilości sklepów na terenie Polski.

2. Ponad 300 sklepów w Polsce i za granicą

TXM Textil Market to sieć dyskontów odzieżowych oferująca produkty w rozsądnych cenach. Obecnie możemy zaprosić Państwa do ponad 300 sklepów zlokalizowanych w całym kraju. Nasze sklepy najczęściej odnajdą Państwo w miastach do 50 tys. Mieszkańców. Można jednak spotkać je również w większych miastach. Chcąc ułatwić poszukiwanie najbliższego sklepu udostępniliśmy dla Państwa wyszukiwarkę sklepów na naszej stronie internetowej. W 2015 roku w planach jest wzrost liczby sklepów do 400. W tym samym czasie chcemy wyjść naprzeciw kolejnym oczekiwaniom Klientów, dotyczących najdogodniejszych lokalizacji. Stopniowo otwieramy sklepy w dzielnicach mieszkaniowych większych miast. W roku 2014 nasza firma dołączyła do grona firm międzynarodowych. Nasze sklepy posiadamy również w Czechach i na Słowacji. Wierzymy, że sklepy te będą cieszyły się równie wielką sympatią.

3. Członek Grupy Kapitałowej Redan

TXM Textil Market jest częścią grupy kapitałowej Redan, która zajmuje stanowisko lidera wśród podmiotów działających w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży na terenie Polski oraz krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Grupa Redan zatrudnia ok. 2000 pracowników i posiada sieć ponad 500 sklepów. Od 2003 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Działania Grupy Redan skupiają się na dwóch sektorach: dyskontowym - reprezentowanym przez sklepy TXM TextilMarket, oraz modowym - w ramach którego odnajdziemy marki Top Secret, Troll, Drywash.

4. Nowoczesny magazyn sklepu internetowego

Sklep internetowy txm24.pl posiada dedykowany magazyn do obsługi sprzedaży internetowej o powierzchni 1500m2. W tysiącach kartonów na długości niemal 1km ścieżek magazynujemy dla Klientów ponad 150.000 sztuk produktów i każdego dnia pracujemy nad wzbogaceniem naszej oferty. Dzięki nowoczesnej infrastrukturze technicznej i pełnej dostępności oferty asortymentowej wszystkie wysyłki realizujemy ekspresowo, a zamówienia zarejestrowane do godziny 11.00 są wysyłane jeszcze tego samego dnia (zamówienia opłacone i z formą płatności: pobranie). Wszyscy Klienci mogą mieć również pewni, że ich paczki są starannie zapakowane, a koszt wysyłki staramy się minimalizować oferując liczne promocje na transport.

5. 14 dni na zwrot

Możliwość dokonania zwrotu to idealne rozwiązanie, gdy dokonaliśmy zakupu pod wpływem impulsu, lub zakupiliśmy produkt, którego kolor lub rozmiar nam nie odpowiada. Klient dokonujący zakupów w naszym sklepie ma aż 14 dni na dokonanie zwrotu bez podania przyczyny. Zachęcamy Klientów do uzupełnienia formularza zwrotu z podaniem przyczyny dokonania zwrotu. Dzięki takiej informacji zwrotnej możemy w odpowiedni sposób reagować na Państwa sugestię. Po otrzymaniu zwróconego towaru, w możliwie najszybszym terminie dokonujemy zwrotu środków na rachunek bankowy Klienta.

6. Aktywnie wspieramy fundację Happy Kids

Fundacja „Happy Kids” została zarejestrowana 30 września 2002 roku w Łodzi. Posiada status organizacji pożytku publicznego. Fundacja niesie pomoc i działa w zakresie edukacji społecznej, wspiera tworzenie i prowadzenie Rodzinnych Domów propagowanie idei rodzinnych form pieczy zastępczej. Nazwa Fundacji HAPPY KIDS zainspirowana została przesłaniem znanego pedagoga Janusza Korczaka, który stanowczo manifestował, że „Bez szczęśliwego dzieciństwa całe życie jest kalekie.” Działania fundacji skupiają się wokół dzieci, których rodzicom odebrano lub ograniczono prawa rodzicielskie. Dzięki działalności fundacji powstało już 8 Rodzinnych Domów. Swoje cele fundacja realizuje poprzez stworzenie dzieciom namiastki domów, w których mogą poczuć się kochane. Istotna jest również współpraca nawiązywana pomiędzy opiekunami a rodzicami biologicznymi. Razem dążymy, aby dla dobra dzieci, rodzice biologiczni podnieśli się z kryzysu rodzicielskiego.
Ty też możesz pomóc! KRS Fundacji 0000 133 286.

7. Tysiące zadowolonych klientów

99% Klientów poleca nasz sklep! Zgodnie z opiniami publikowanymi na niezależnych serwisach sklep nasz cieszy się wysoką jakością obsługi Klienta i jest chętnie rekomendowany innym użytkownikom. Dziękujemy za zaufanie wszystkim, którzy skorzystali z naszej oferty zapewniając, że wynik ten motywuje nas do działań w najwyższych standardach.

Przykładowe opinie Klientów:

Dorota

"Sklep godny polecenia, bardzo miła i rzetelna obsługa. Bardzo serdeczne podziękowania dla Pani Kasi i Magdy z obsługi klienta, które z całych swoich sił usiłowały pomoc mi w dostarczeniu przesyłki. Jestem bardzo wdzięczna za chęć pomocy, z pewnością bede korzystać ze sklepu w przyszłości."

Agnieszka

"Sklep świetny! Ceny bardzo dobre zarówno produktów dla dzieci jak również dla dorosłych. Podział produktów jasny i czytelny, ułatwia szybkie wyszukiwanie interesujących nas towarów. Realizacja ekspresowa. Jakość ubrań bardzo dobra. Polecam! Zakupy w txm24 to czysta przyjemność."

Rozka606

"Super sprawnie i natychmiastowo przeprowadzona transakcja, natychmiastowa wysyłka a tylko taka zadawala klienta. Dla mnie to przyjemność kupiwać w takim sklepie."

Dostawa

Zamówienia powyżej 149zł dostarczamy gratis!

Zapraszamy do zakupów wieloproduktowych. Wszystkie zamówienia powyżej 149 PLN wysyłamy gratis! Skompletuj paczkę wśród bogatej oferty odzieży, bielizny i dodatków dla całej rodziny. Sprawdź promocje na asortyment do Twojego domu, spraw niespodziankę dziecku kupując drobny upominek.

Płatność online

  • Kurier: 9.99zł
  • Poczta polska: 9.99zł
  • Paczkomat: 7.99zł
  • Paczka w ruchu: 4.99zł

Płatność za pobraniem

  • Kurier: 12.99zł
  • Poczta polska: 12.99zł

Kontakt

Tel: 42 20 67 555

Infolinia jest czynna w godz.
8:00 - 18:00 w dni robocze.

allegro@txm24.pl

Napisz maila do naszego
Biura obsługi klienta

TXM S.A.

ul. Karkowska 140 a
34-120 Andrychów

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u txm24 za co najmniej 149 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Przesyłka kurierska 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
PACZKA W RUCHu 4,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Paczkomaty 24/7 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 12,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Przesyłka kurierska pobraniowa 12,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 42 20 67 555
    Infolinia jest czynna w godz. 8:00 - 18:00 w dni robocze.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
CENTRALA LOGISTYCZNA TXM S.A. PANATTONI PARK MYSŁOWICE
Kosztowska 21
41-404 Mysłowice
Polska
 
UWAGA: Ważne aby w formularzu odstąpienia od umowy umieścić numer konta bankowego niezbędnego do zwrotu środków. Link do formularza odstąpienia od umowy: https://txm24.pl/formularz-odstapienie-od-umowy Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy i zwrócić towar na zasadach, o których mowa poniżej (dalej: Odstąpienie). Aby zachować termin do Odstąpienia wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa Odstąpienia przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 1 powyżej.Po upływie terminu, o którym mowa w pkt. 1 powyżej, prawo do Odstąpienia wygasa. W celu Odstąpienia Klient musi poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o Odstąpieniu, wysłanego na przykład pocztą, faksem. Klient może również wypełnić formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość i przesłać drogą elektroniczną na adres: kontakt@txm24.pl. Link do formularza powyżej. Skorzystanie z powyższego formularza nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres: kontakt@txm24.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o Odstąpieniu. Niezwłocznie - to jest możliwie najszybciej, mając na względzie okoliczności miejsca i czasu - po otrzymaniu formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość, lub innego, jednoznacznego oświadczenia o Odstąpienie, TXM24 dokonuje potwierdzenia jego otrzymania na trwałym nośniku, na przykład pocztą elektroniczną.W przypadku Odstąpienia TXM24 zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez TXM24) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym TXM24 został poinformowany przez Klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa Odstąpienia. TXM24 może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy, wraz z paragonem fiskalnym (albo fakturą VAT) oraz oryginałem formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość, na adres Sprzedawcy: CENTRALA LOGISTYCZNA TXM S.A. PANATTONI PARK MYSŁOWICE ul. Kosztowska 21 41-404 Mysłowice niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował TXM24 o Odstąpieniu. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz/rzeczy przed upływem terminu 14 dni. Klient ponosi bezpośrednie koszty związane z wykorzystaniem prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (odesłania/przekazania/opakowania) rzeczy. W szczególności Klient proszony jest o zastosowanie takiego sposobu opakowania zwracanych rzeczy, które pozwolą na zabezpieczenie przesyłki w sposób odpowiadający jej rodzajowi - na przykład uszkodzeniom w trakcie transportu. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. W razie stwierdzenia korzystania w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie jej wartości. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w przypadku, gdy:a) umowa sprzedaży zawarta na odległość ma za przedmiot rzecz dostarczaną w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;b) przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Dopuszczalne jest dokonywanie zwrotu rzeczy, w wyniku realizacji prawa do Odstąpienia od umowy zawartej na odległość w sklepach stacjonarnych TXM TEXTIL MARKET. Aby dokonać zwrotu w sklepie stacjonarnym należy podać numer zamówienia, którego dotyczy zwrot. Sklep stacjonarny nie dokonuje zwrotu gotówki za zwrócony towar. Zwrot gotówki dokonywany jest przez TXM24. Jeżeli zamówienie było opłacone z góry zwrot gotówki nastąpi przy użyciu takiej samej formy płatności jak transakcja pierwotna. W przypadku zamówień opłaconych za pobraniem i zwracanych w sklepie stacjonarnym, płatność zostanie zwrócona przelewem na konto wskazane przez Klienta. Klient może wskazać numer rachunku poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta, lub wypełniając i drukując formularz zwrotu, który należy dołączyć do zwracanych towarów. Sprzedawca, w przypadku gdy Klient składając zamówienie wyraził chęć otrzymania faktury VAT, może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany przy składaniu zamówienia korektę faktury sprzedaży wraz z automatyczną prośbą potwierdzenia otrzymania wiadomości. Zwrot płatności w przypadku odstąpienia od umowy następuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały zastosowane przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. Płatność może zostać zwrócona przelewem na konto wskazane przez Klienta w formularzu zwrotu. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.

reklamacje

Formularz reklamacyjny http://txm24.pl/formularz-reklamacyjny TXM S.A. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: kontakt@txm.pl. TXM S. A. nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. Klient korzystający z przysługującego mu prawa do zgłoszenia roszczenia w zakresie wad Produktu, zgłoszenia może dokonać w szczególności listownie na adres: CENTRALA LOGISTYCZNA TXM S.A. PANATTONI PARK MYSŁOWICE ul. Kosztowska 21 41-404 Mysłowice za pomocą wiadomości e-mail na adres: kontakt@txm.pl lub w sklepie stacjonarnym. Prosimy o załączenie w miarę możliwości do reklamacji paragonu fiskalnego lub jednej z dwóch otrzymanych faktur VAT. W związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym Klient proszony jest również o wypełnienie formularza reklamacyjnego, dostępnego powyżej lub podanie danych niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji, a w szczególności przyczyny zgłoszenia, roszczenia oraz danych kontaktowych. TXM S.A. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania TXM24, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić TXM S.A. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu TXM24. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem TXM24 Klient może zgłaszać pisemnie na adres: TXM S.A., Krakowska 140a, 34-120 Andrychów, mailowo pod adres: kontakt@txm.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem TXM24. TXM S.A. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

pozostałe informacje

UWAGA 1. Rozmiar odzieży jest podany w tytule aukcji – dana aukcja dotyczy tylko tego, konkretnego rozmiaru i modelu. 2. Na każdej aukcji sprzedawany jest tylko JEDEN produkt w konkretnym rozmiarze i kolorze. 3. Kolor produktu przedstawiony jest na zdjęciu – ze względu na różne ustawienia monitora kolor na zdjęciu może nieznacznie różnić się od rzeczywistego. 4. Kupując na kilku naszych aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz – w tym celu prosimy o wypełnienie jednego formularza dostawy i zakupu dla wszystkich zakupionych w TXM24 produktów.