Papier xero kolor A4 RAINBOW 80g j. pomarańczowy (6541268826)

1 osoba kupiła 5 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
24,00 zł
z 95 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Łomża
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • format papieru: format A4
  • gramatura papieru: 80g
  • rodzaj papieru: kolorowy
  • Wysyłka
    w 24h
  • Towar w 100%
    oryginalny
  • Szybka obsługa
    klienta

Kontakt

48 862 625 872

48 86 2162105 w.22

sklep@materialybiuro­we24.pl

„ProCop” – Serwis s.c.
Al. Legionów 141
18-400 Łomża

Wysyłka

Przedmioty wysyłamy do 24h od momentu otrzymania wpłaty.
Paczki wysyłamy
Kurier Przedpłata - 15zł
Kurier Pobranie - 21zł

Płatności

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Numer rechunku do wpłat:

41 8762 0009 0007 2049 2000 0010

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.

Przedmiotem oferty jest: Papier kolor A4 RAINBOW 80g medium orange <22>

Opis produktu:

Papier ksero kolorowy Rainbow

Wysokiej jakości, kolorowy papier, bezdrzewny, barwiony w masie, o szerokim wachlarzu kolorystycznym.

Zal­ecany do wydruków faksowych, korespondencji oraz zaproszeń i ulotek.

Pakowany w eleganckie przezroczyste opakowanie.

Dostępn­y w 25 kolorach, w gramaturze 80 i 160 g/m2 - osiągalny w formatach: A4 80 g/m2, A4 160 g/m2 i A3 80 g/m2.

W ofercie Rainbow dostępny jest również mix kolorów pastelowych, mix kolorów intensywnych (pakowane po 5 kolorów x 20 arkuszy),

oraz mix kolorów neonowych (pakowane po 4 kolory x 50 arkuszy)

Format A4 - gramatura 80 g/m2

Jednostka sprzedaży 1 ryza (500 ark.)

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. 41 8762 0009 0007 2049 2000 0010
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 38 1020 1332 0000 1502 0588 8815
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

reklamacje

Reklamacje prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres mailowy: mbiurowe24@gmail.com, opisując zastrzeżenia, dokumentując zdjęciami. Reklamację należy zgłosić w ciągu 7 dni od przyjęcia przesyłki. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania dowodów okazujących wadę. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wyłącznie wady lub niezgodność ze złożonym zamówieniem powstałe w procesie realizacji zlecenia. W przypadku stwierdzenia faktycznej wady, w pierwszej kolejności sprzedający ma obowiązek usunąć wady lub wymienić towar na pełnowartościowy. Odszkodowanie nie może przekraczać 100 % wartości usługi wykonanej przez naszą firmę. Reklamacją może zostać objęta tylko wadliwa część nakładu. Kupujący jest zobowiązany do odesłania wadliwego towaru (w przypadku roll upów - cały komplet wraz z zawleczką). Reklamowane produkty odbiera kurier nadany przez naszą firmę. Nie przyjmujemy wysyłek za pobraniem. Reklamacje dotyczące jakości druku w przypadku jeśli nie zostanie przesłane 100 % reklamowanego nakładu, będą rozpatrywane negatywnie. Uzasadnione reklamacje jakościowe będą rozpatrywane tylko w przypadku jeśli do dyspozycji drukarni dostarczona zostanie cała partia. W opcji wydruków EXPRESSOWYCH uszkodzenia nadruku nie będą rozpatrywane ze względu na niedoschnięcie tuszu. Wysyłka następuje w takim przypadku na odpowiedzialność zamawiającego. POWODEM REKLAMACJI NIE MOGĄ BYĆ: -szkody związane z niewłaściwym użytkowaniem -niefachowy montaż -ingerencja osób trzecich -dopuszczalne różnice kolorystyczne oraz odstępstwa od wymiarów +/- 5 cm -akty wandalizmu -żywioły (w szczególności silne podmuchy wiatru) -minimalne zniekształcenia wynikające ze zgrzewu banerów -opóźnienia w doręczeniu przesyłki z przyczyn niezależnych od nas -wszelkie błędy w projektach przesłanych do nas oraz zaakceptowane błędy w przypadku przygotowywania pliku do druku przez nas Drukarnia nie odpowiada za jakość wydruku jeśli na jego poziom mają wpływ parametry przesłanych plików. Źle przygotowane pliki (nie poprawnie wyeksportowane, nie spłaszczone, nie scalone)) przesłane do wydruku nie są podstawą do reklamacji. Podstawy do reklamacji nie stanowią różnice kolorystyczne spowodowane drukiem tego samego projektu na różnych podłożach, w różnych technologiach druku lub na maszynach drukujących, pomiędzy którymi istnieją różnice w odwzorowaniu kolorów lub brak zgodności kolorów z kolorami wyświetlanymi przez monitor. SZKODY POWSTAŁE W TRAKCIE TRANSPORTU Wydruki, w zależności od materiału i jego wielkości, są zwijane w rulon (max.2m wys.); pakowane do tuby lub nawijane na nią. Paczki zabezpieczone są folią strech. Zagniecenia powstałe na materiale/wydrukach nie są powodem do reklamacji. Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu. W takim przypadku, kupujący jest zobowiązany do wypełnienia protokołu szkody natychmiast po otrzymaniu towaru w obecności kuriera i zgłoszeniu tego faktu (w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki) do przewoźnika w celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone, w związku z tym kupującemu przysługuje prawo do dochodzenia u przewoźnika odszkodowania za zniszczenie towaru. Spisanie protokołu szkody jest jedyną opcją reklamacji uszkodzenia towaru w trakcie transportu. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Drukarnie nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji wynikające z działania czynników niezależnych tj. awaria sieci energetycznej/telekomunikacyjnej, opóźnienia powstałe w trakcie transportu, przyczyn leżących po stronie dostawców przesyłek, awarii maszyny oraz innych zdarzeń losowych. W momencie wystąpienia takich sytuacji sprzedający każdorazowo skontaktuje się z kupującym i poinformuje o ewentualnym opóźnieniu.

pozostałe informacje

Postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią integralną część umowy/zlecenia/zamówienia, zakup na naszych aukcjach oznacza pełną akceptację Regulaminu. W sprawach nie regulowanych przez niniejszy Regulamin,mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa polskiego. PRZYJĘCIE ZLECENIA Pliki w formie elektronicznej niezbędne do produkcji zamówienia, należy przygotować zgodnie ze specyfikacją podaną poniżej. Pliki uszkodzone czyli otwierające się niepoprawnie, nie dające się zaimportować, zapisane w nieobsługiwanym formacie lub zawirusowane nie będą zlecane do druku o czym kupujący będzie poinformowany. Prawidłowe wykonanie zamówienia nie może być gwarantowane jeśli materiały dostarczone przez kupującego są niezgodne z wytycznymi. SPECYFIKACJA PLIKÓW: format: tiff/cdr/JPG/PDF kolorystyka: CMYK skala 1:1 wydruk banerów: max 100 dpi; BEZ SPADÓW; bezpieczna odległość tekstu od krawędzi 3-4 cm roll upy: max 150 dpi; wysokość wszystkich plików powinna mieć 205cm (5 cm które chowa się w kasecie powinno być jednolitego tła) folia mono/OWV: max 150 dpi; BEZ SPADÓW wydruki cyfrowe(wizytówki, ulotki, plakaty): 300 dpi; spady po 2mm z każdej krawędzi W przypadku plików PDF wyeksportowanych z programu Corel, aby uniknąć błędów w wydruku należy zaznaczyć wszystkie zdjęcia i obiekty za wyjątkiem tekstów (które należy zamienić na krzywe) i połączyć je z tłem (przekształcić na mapę bitową). ABY UZYSKAĆ GŁĘBOKĄ CZERŃ PROSIMY UŻYĆ SKŁADOWYCH 60-60-60-100 ETAPY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ Aby rozpocząć realizację zamówienia, niezbędne jest jego opłacenie lub wybranie płatności za pobraniem w formularzu Allegro oraz wypełnienie prawidłowo dalszych danych (adres wysyłki, faktura VAT) Prosimy o podawanie prawidłowych danych adresowych (odbiorca, dokładny adres, nr tel, adres e-mailowy – firma kurierska po nadaniu paczki zawsze wysyłka nr przesyłki do śledzenia). Dane do wysyłki pobierane są z allegro automatycznie. Nie ma możliwość zmiany adresu nadania paczki. Prawidłowo przygotowany plik należy wysłać na adres mailowy (max 25mb) lub nasz serwer ftp. dane: ftp.proprint-drukarnia.pdg.pl login: klient@proprint-drukarnia.pdg.pl hasło: okuramenu11 Pliki do druku prosimy podpisywać wg poniższego wzrou: Login allegro lub nazwisko/szer_x_wys_ilość szt. Następnie zamówienie zostaje zlecone na druk. (Zamówienie zlecone na druk nie mogą być anulowane. W przypadku, gdy realizacja zamówienia już się rozpoczęła, drukarnia ma prawo obciążyć kupującego pełnymi kosztami realizacji tego zamówienia). Wysyłka następuje najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych, co nie znaczy że zawsze tyle trzeba czekać. Paczki wysyłamy na bieżąco. Sprzedający nie dokonuje korekty (treści) w materiałach przesłanych przez kupującego. Wszelkie inne, dodatkowe usługi są odpłatne oraz konsultowane z kupującym. PŁATNOŚCI *Poprzez PayU *Płatność gotówką przy odbiorze (przesyłka za pobraniem) W przypadku nie opłacenia zamówienia w ciągu 5 dni roboczych. Zamówienie anulujemy oraz składamy wniosek o zwrot prowizji do Allegro za niesfinalizowane zamówienie. CZAS REALIZACJI Terminy realizacji są terminami orientacyjnymi przy czym dokładamy wszelkich starań aby terminy były dotrzymywane. Termin realizacji zamówienia liczy się od NASTĘPNEGO DNIA ROBOCZEGO PO ZAKUPIE. Jeśli przesłanie plików nastąpi w dalszym terminie, w takim przypadku pierwszy dzień realizacji zmówienia przypada na następny dzień roboczy. Sprzedający nie odpowiada za opóźnienia w dostawie towaru wynikłe z późnego dosłania plików przez kupującego. Termin może ulec zmianie jeśli kupujący opóźnił wywiązanie się ze swoich obowiązków lub zmienił zakres zlecenia. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt ustawowo wolnych od pracy. W przypadku dużych zamówień powyżej 150 m2 wydruku, termin realizacji może zostać ustalony indywidualnie z kupującym. Czas realizacji zamówień może ulec zmianie z przyczyn od nas niezależnych – o wszystkich zmianach i dłuższych terminach realizacji kupujący zostaną poinformowani drogą telefoniczną lub mailową. Zamówienia expressowe (max do 20m2 wydruku) realizowane są w przyspieszonym czasie realizacji – do 24 h – WARUNKIEM JEST ZAKSIĘGOWANIE PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE DO GODZINY 10) a wydruki zostaną wysłane już następnego dnia roboczego. Ceny druku przy ekspresowej realizacji zlecenia są inne niż standard. DOSTAWA Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS (zazwyczaj trwa to 1 dzień roboczy od nadania paczki – max do 2 dni roboczych). Dostawa zamówienia jest wysyłana na adres wskazany w formularzu dostawy. Dane pobierane są automatycznie przez system nadający przesyłki (NIE MA MOŻLIWOŚCI EDYTOWANIA/ZMIANY ADRESU). Obowiązujące ceny przesyłek znajdą Państwo na naszych aukcjach, w koszty przesyłek wliczone są: usługa pakowania oraz materiały niezbędne do zabezpieczenia przesyłek , koszt transportu. Opcja wysyłki za pośrednictwem firmy InPost dotyczy tylko wysyłki: wizytówek, ulotek, plakatów kubków reklamowych. Zamówienia z opcją wysyłki InPost realizujemy co 3 dni robocze (dzień wysyłki jest zależny od ilości zamówień) Przesyłki powyżej 200 cm wysokości składane są w kostkę (zagniecenia nie mogą być podstawą do reklamacji) . Alternatywą wysłania paczki wyższej niż 2 m2 – jest opcja wysłania paczki dłużycowej (za dodatkową opłatą). Przesyłki prosimy sprawdzać w obecności kuriera. Jeśli stwierdzą Państwo uszkodzenie, prosimy o spisanie protokołu szkody (JEST TO JEDYNA OPCJA REKLAMACJI USZKODZONEGO ZAMÓWIENIA). Nasza firma nie odpowiada za zniszczenia paczek wynikłe podczas transportu. Ryzyko przypadkowej utraty towaru przechodzi na klienta z chwilą wydania towaru spedytorowi lub przewoźnikowi. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia firm kurierskich w dostarczaniu przesyłek. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za: *Wydruk prac błędnie przygotowanych pod względem treści po akceptacji kupującego *Wydruk prac zaakceptowanych przez kupującego a zwierających błędy techniczne, treściowe, merytoryczne, stylistyczne lub ortograficzne *Opóźnienia w czasie realizacji wynikające z terminu dostarczenia materiałów przez kupującego Zamówienia dostarczone w formie pliku, drukowane są w postaci, w jakiej zostały dostarczone przez kupującego. Wszelkie błędy w projekcie nie są podstawą do reklamacji. ODSTĄPIENIE OD REALIZACJI ZLECENIA Ze względu na indywidualizację wydruków według parametrów złożonego zlecenia, oraz zgodnie z Art. 38 pkt.3 Ustawy z dani 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz. 287). Kupującemu nie przysługuje prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni bez podania przyczyny.