Papier HP Professional A4 100ark 180g dwustronny (6484171637)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
119,99 zł
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 12,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
Zakupy powyżej 1 000 zł
  • lokalizacja: Kobyłka
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy


allegro@meridian-t­ech.pl
Telefon: 500320170
Nr. GG: 24596717


ODBIÓR OSOBISTY PO WCZEŚNIEJSZYM UMÓWIENIU SIĘ TELEFONICZNYM LUB MAILOWYM



Po zakończeniu aukcji proszę o e-mail z wybraną metodą wysyłki oraz ewentualnych danych do faktury. Za pobraniem wysyłamy tylko do osób z co najmniej czerwoną gwiazdką lub kontaktujących się telefonicznie. W tytule przelewu proszę podać numer aukcji oraz nick z Allegro.


Papier Professional Inkjet, matowy – 100 arkuszy/A4/210 x 297 mm(Q6592A)

100 arkuszy matowego papieru Professional Inkjet marki HP w rozmiarze A4 obustronnie powlekanego przeznaczonego do zadruku w drukarkach atramentowych.

ODPOWIEDNI DO WSZYSTKICH DRUKAREK ATRAMENTOWYCH.

Matowy papier HP Professional Inkjet to papier o dużej gramaturze i śnieżnobiałym wykończeniu po obu stronach, przeznaczony do szybkiego, łatwego i ekonomicznego druku materiałów promocyjnych, broszur i ulotek w małych nakładach.

Funkcje

Matowy papier HP Professional Inkjet pozwala obniżyć koszty druku niskonakładowego. Najlepsza jakość druku i niezawodność przy współpracy z drukarkami atramentowymi HP. Idealny do drukowania materiałów promocyjnych, zdjęć i dokumentów z ilustracjami do zastosowań biznesowych oraz innych materiałów marketingowych.
Drukuj kolorowe dokumenty profesjonalnej jakości, które zrobią duże wrażenie na Twoich klientach. Gramatura 180 g/m² zapewnia trwałość, która umożliwia przesyłanie wydruków pocztą, pozwalając jednocześnie na łatwe składanie papieru.
Powłoka papieru sprawia, że obrazy i teksty są pełne żywych kolorów i głębokich czerni. Powłoka po obu stronach papieru umożliwia druk dwustronny o dużej nieprzejrzystości, z minimalnym przenikaniem na drugą stronę.

Producent: HP
Rozmiar nośnika: A4
Powierzchnia: Matowa
Gramatura papieru: 180 g/m2
Ilość arkuszy: 100 arkuszy

TOWAR FABRYCZNIE NOWY Z POLSKIEJ DYSTRYBUCJI
NA ZAKUPIONY TOWAR WYSTAWIAMY PARAGON LUB FAKTURĘ VAT
WYSYŁAMY W CIĄGU 24H PO ZAKSIĘGOWANIU PIENIĘDZY NA KONCIE LUB POTWIERDZENIU WYSYŁKI ZA POBRANIEM
DO CENY NALEŻY DOLICZYĆ KOSZTY WYSYŁKI
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u MERIDIAN-TECH za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 51 1240 6335 1111 0000 5127 5677
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Nasza firma została wpisana do ewidencji działalności gospodarczej przez Burmistrza Miasta Kobyłka pod numerem 4189 dnia 16.08.2000 roku.

kontakt

  • 500320170
    czynny od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) MERIDIAN-TECH SKŁODOWSKI MARIUSZ UL. E. PLATER 8 05-230 KOBYŁKA Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .............................................................................................................................................................................., numer oferty............................................................. . Data zawarcia umowy to ............................................................, data odbioru............................................................................... . Imię i nazwisko.......................................................................................... Login Allegro.............................................................................................. Adres ........................................................................................................... Data.............................................................................................................. .................................................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@meridian-tech.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego oraz nick z allegro datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.