Panele Krono Original KRONO XONIC Tortuga - winyl (6910871846)

zakończona
129,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 110,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 159,00 zł
  • lokalizacja: Pszczyna, Polska
  • czas wysyłki: do 7 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • uszkodzony: nie

Gwarancja ceny

Gwarantujemy najkorzystniejszą cenę i obsługę na najwyższym poziomie. Analizujemy rynkowe ceny produktów i dostosowujemy ofertę tak, aby była dla Państwa najatrakcyjniejsza. Jeśli jednak w innej firmie znaleźli Państwo ofertę korzystniejszą - prosimy o kontakt - z pewnością dostosujemy ofertę do Państwa oczekiwań.

Odbiór osobisty

Towar możecie odebrać Państwo w naszym sklepie:

CENTRUM PODŁÓG I DRZWI
ul. Górnośląska 3
43-200 Pszczyna
(obok straży pożarnej)

pon-pt: 8:00-18:00
sob: 8:00-16:00

Infolinia

Infolinia aktywna 7 dni
w tygodniu 8:00-20:00

506 200-009

506 300-290

Fax: 32 738-76-76

Zapraszamy również do kontaktu drogą elektroniczną:

ekronodom@gmail.com

19743884

Nasza Oferta

PODŁOGI WINYLOWE

Panele Krono Original KRONO XONIC Tortuga - winyl

Kod produktu: R017

Marka: krono Xonic

Producent: Krono Original

Panele podłogowe Krono Original...

Podłogi Krono Original to świat inspirujących pomysłów. Nieprawdopodobna różnorodność wzorów doskonale dopasowanych do każdego rodzaju wnętrza. Jeden z nich przeznaczony jest dla Ciebie. Wygląd i struktura prawdziwego drewna plus wszystkie praktyczne właściwości powierzchni, jakich oczekujesz od podłogi. Łatwe w utrzymaniu. Łatwe w montażu i przyjazne środowisku. Nowoczesne metody oraz najnowsza technologia sprawiają, że to wszystko jest możliwe, przy jednoczesnym zachowaniu walorów wizualnych. Design to nie tylko wygląd. Istotny jest również skład. Dlatego firma Krono Original nieustannie rozwija produkty, aby stworzyć jeszcze bardziej komfortowe otoczenie i zapewnić większą wygodę dla stóp. Mocna powierzchnia odporna na zużycie i przetarcia. Lepsza ochrona przed mikrozadrapaniami. Odporność na zaplamienia. Dla nieustającej satysfakcji z podłogi i dla domowej atmosfery.

Kilka słów o podłogach winylowych Krono Xonic:

Idealna do samodzielnego montażu. Idealna dla renowacji. Krono Xonic to twardy panel, który łatwo się montuje, a w połączeniu ze systemem Top Clic zapewnia doskonałą stabilność z niską rozszerzalnością. Autentycznie naturalny wygląd - 15m2 bez powtórzeń i maksymalna klasa odporności na ścieranie - 34, czyni ją idealnym wyborem dla obiektów handlowych, łazienek, kuchni, szpitali, gabinetów, restauracji i wiele innych. Podłogi winylowe Xonic posiadają także odporność na plamy, a do tego powłoka antybakteryjna A.B.C. pozbawia bakterie podłoża do rozwoju i zapewnia spokój płynący z przebywania w zdrowym otoczeniu. Winyl wykonany w technologi nadruku cyfrowego HD tworzy unikalny wzór i robiący wrażenie efektu 3D. Możliwość wyboru spośród wielu różnych dekorów Krono Xonic, zaczynając od klasycznych, aż po rustykalne czy przypominające płytki.

Parametry techniczne:
Materiał: winyl - bez substancji zmiękczających i szkodliwych
Klasa ścieralności: AC6 +
Struktura: drewna
V-Fuga: 4V
Wzór deska
System montażu: bezklejowy
System zamka: top clic
Wyciszenie kroków i izolacja akustyczna: tak
Odporność na poślizg: R9
Wykończenie: Powłoka antybakteryjna A.B.C.
Odporność na plamy i wgniecenia
Microscra­tch Protect - zabezpiecza przeciwko mikro rysom
Montaż nad ogrzewaniem podłogowym: tak
Montaż w łazience: tak (100% wodoodporna podłoga)
Gwarancja w pom. mieszkalnych: 30 lat
Gwarancja w pom. komercyjnych: 5 lat
x
Wymiary:
Grubość: 5 mm
Szerokość: 192 mm
Długość: 1280 mm
x
Pakowanie:
Powierzchnia 1 paczki: 2,21 m2
Ilość w 1 paczce: 9 szt.
Waga 1 paczki: 20 kg

Podana cena za sztukę to cena za 1m2 podłogi.

Akcesoria do podłóg

Listwy przypodłogowe | Podkłady | Płyny do pielęgnacji

Z nami wykończysz to co zacząłeś!

Wybranie podłogi nie kończy się na jej położeniu, aby zapewnić Państwu kompleksowe zakupy profesjonalnie doradzimy jaki podkład pod podłogi nadaje się dla Państwa pomieszczenia najlepiej, wybierzemy listwy przypodłogowe pasujące do wybranej podłogi oraz odpowiemy na wszystkie nurtujące Państwa pytania dotyczące pielęgnacji podłóg i nie tylko.

Pełną ofertę akcesoriów do podłóg znajdziecie Państwo na naszych aukcjach.

Montaż podłóg GRATIS

Usługi montażowe - MONTAŻ PODŁÓG GRATIS 0zł
Oto 3 kroki do otrzymania błyskawicznej wyceny.

Jeśli są Państwo zainteresowani montażem GRATIS tego produktu prosimy o przesłanie do nas następujących danych:

1. nazwę wybranej przez Państwa podłogi (np. Producent-Kolekcja-K­olor-Kod produktu)
2. ilość pomieszczeń wraz z podaniem ich powierzchni (np. 1-szy pokój: 18 m2, drugi pokój: 12 m2... itd.)
3. miejscowość montażu wraz z kodem pocztowym (np. 43-200 Pszczyna)

Atrakcyjną wycenę otrzymają Państwo do 24h.

Ważna informacja

JESTEŚMY AUTORYZOWANYM DEALEREM FIRM: KRONOPOL, CLASSEN, QUICK STEP, EGGER, BARLINEK, KRONO ORIGINAL, BRILLIANCE FLOOR, PARADOR, BALTIC WOOD, BALTERIO, RUCK ZUCK, GLOBAL WOOD, WILD WOOD, EXCLUSIVE DESIGN, ARBITON, KAINDL, EXTRAVAGANT, WIPARQUET, TARKETT.

Wszystkie sprzedawane przez nas panele podłogowe pochodzą z oryginalnych kolekcji przeznaczonych do dystrybucji w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży i tylko w pierwszych gatunkach.

Wszystkie podłogi są magazynowane zgodnie z zaleceniami i standardami określonymi przez Producenta co pozwoli Państwu uniknąć ewentualnych problemów reklamacyjnych mogących mieć miejsce w czasie późniejszego użytkowania. Na wszystkie sprzedawane przez nas podłogi otrzymają Państwo pełną gwarancję wraz z serwisem pogwarancyjnym.

ZDECYDOWANIE LEPIEJ KUPOWAĆ U AUTORYZOWANEGO PRZEDSTAWICIELA


Nasza oferta

Płatności:

Wszelkie płatności oraz przelewy prosimy realizować na poniższy numer naszego rachunku bankowego:

KRONODOM-2 , 43-200 Pszczyna, ul. Górnośląska 3

nr konta: 50 2490 0005 0000 4530 3725 4942

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 50 2490 0005 0000 4530 3725 4942
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 110,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 8 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 159,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 8 dni roboczych
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Kronodom-2
ul. Górnośląska 3
43-200 Pszczyna
NIP: 652-100-52-56
REGON: 270483905

CENTRUM PODŁÓG I DRZWI Kronodom w Pszczynie. Podłoga to podstawa komfortu, w każdym domu. Podłoga drewniana, bambusowa, panele laminowane czy winylowe - niezależnie jaką podłogę Państwo wybiorą nie można zapomnieć o jej wykończeniu. Jesteśmy po to by doradzać, pomagać i stać na głowie właśnie po to by byli Państwo zadowoleni, nie tylko z jakości naszej obsługi ale również z naszych produktów. Posiadamy szeroki asortyment wykończeń do podłóg: listwy, podkłady, środki pielęgnujące oraz czyszczące. Dla domu posiadamy bogatą ofertę rolet, parapetów, karniszy, paneli ściennych, płyt OSB-3 itp. Zapraszamy również do salonu drzwi, w którym można zobaczyć bogatą ekspozycję drzwi wewnętrznych, zewnętrznych i akcesoriów.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota 08:00 - 16:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD:

Sprzedający oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

Odbierając przesyłkę od kuriera zawsze należy ją sprawdzić w jego obecności i stwierdzić, czy nie została uszkodzona w trakcie transportu. W przypadku dostarczenia przez kuriera rzeczy uszkodzonej w trakcie transportu należy sporządzić protokół szkody w dwóch egzemplarzach (jedna kopia dla Klienta) i zgodnie ze stanem faktycznym przesyłki wypełnić go z kurierem. Dodatkowo prosimy o kontakt telefoniczny z BOK w celu dalszych instrukcji rozwiązania uszkodzonej przesyłki w trakcie transportu.

W przypadku jakichkolwiek pytań, uwag, sugestii jesteśmy do Państwa dyspozycji. Wszelkie informacje dotyczące płatności, sposobu dostawy, kontaktu itp. znajdziecie Państwo na stronie każdej z aukcji.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Kronodom - SM dział ecommerce
ul. Górnośląska 3
43-200 Pszczyna
PL
Dodatkowe informacje

Zasady zwrotu produktu

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy w formie elektronicznej na adres mailowy strefa.kronopol@gmail.com lub w formie pisemnej na adres: Kronodom - SM dział ecommerce, ul.Górnośląska 3, 43-200 Pszczyna. Zwrot przedmiotu przez Konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot wszystkich otrzymanych środków od Kupującego przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Towar należy zwrócić na adres Kronodom - SM dział ecommerce, ul.Górnośląska 3, 43-200 Pszczyna. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru (paleta, paczka), Kupujacy odstepując od umowy akceptuje koszty zwiazane z odesłaniem produktu na magazyn sprzedającego (mogą one być wyższe od kosztów jakie proponował sprzedawca przy zakupie towaru) oraz zobowiazuje się do starannego zabezpieczenia towaru przed uszkodzeniem. Sprzedajacy może odebrać towar wolny od wad. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. 


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy (Oświadczenie należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): 

Kronodom-2 Gąska Adam Strefa Marek Allegro 

ul. Górnośląska 3, 43-200 Pszczyna

NIP: 652-100-52-56

Ja.................. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy zakupu następującej(ych) rzeczy: 

1. (nazwa towaru).................., numer oferty (numer aukcji allegro)..................; 

2. (nazwa towaru).................., numer oferty (numer aukcji allegro)................... 

Data zawarcia umowy to (data na dokumencie sprzedaży).................., data odbioru towaru.................., numer dokumentu sprzedaży to.................., adres Klienta na dokumencie sprzedaży.................. . 

Proszę dokonać zwrotu zapłaconej ceny towaru wraz z poniesionymi przeze mnie kosztami dostawy na rachunek bankowy nr:............................................................ lub w inny sposób (jaki).  

Imię i nazwisko Kupującego.................. 

Login Allegro Kupującego.................. 

Adres do korespondencji mailowy lub pocztowy.................. 

Data.................. Podpis .................................... (odręczny tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej). 


Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (Konsumentowi) w odniesieniu do umów: 

  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 
  9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 
  11. zawartej w drodze aukcji publicznej; 
  12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 
  13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Kronodom ecommerce
ul. Górnośląska 3
43-200 Pszczyna
PL
Dodatkowe informacje

1. Zgłaszanie reklamacji z tytułu rękojmi.

1.1. W przypadku wykrycia wady paneli podłogowych kupujący składa reklamację w miejscu zakupu paneli poprzez formularz na stronie internetowej, na adres mailowy ekronodom@gmail.com lub pisemnie w siedzibie firmy, nie później niż 30 dni od dnia jej stwierdzenia.

1.2. Reklamację należy złożyć w formie pisemnej. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy określić nr dokumentu handlowego paragonu/faktury, producenta, nazwę produktu, data zakupu, data wystąpienia usterki, miejsce użytkowania oraz podać uzasadnienie reklamacji (opis usterki wraz z ilościami) i wskazać jedno z żądań (wymiana towaru na nowy; naprawa towaru; obniżenie ceny; odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna), dane Konsumenta.

1.3. Do reklamacji należy dołączyć kopię dowodu zakupu paneli, w miarę możliwości także dokumentację fotograficzną, wyraźnie pokazującą zgłaszaną wadę.


2. Zgłaszanie reklamacji z tytułu gwarancji producenta.

2.1. W przypadku wykrycia wady paneli podłogowych kupujący składa reklamację w miejscu zakupu paneli, nie później niż 30 dni od dnia jej stwierdzenia. 

2.2. Reklamację należy złożyć w formie pisemnej. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy określić dekor (nazwę lub nr wzoru), ilość (m2 lub sztuki), numer identyfikacyjny reklamowanych paneli (nadruk na spodzie panelu), miejsce użytkowania oraz podać uzasadnienie reklamacji i wskazać jedno z żądań, o których mowa w punkcie 3.2.

2.3. Do reklamacji należy dołączyć kopię dowodu zakupu paneli, w miarę możliwości także dokumentację fotograficzną, wyraźnie pokazującą zgłaszaną wadę.

2.4. Producent zaleca przechowywać dwie próbki z zakupionych paneli (1 szt. z początku i 1 szt. z końca panelu o długości ok. 20 cm z pełnej szerokości), aby w przypadku ewentualnej reklamacji można było przeprowadzić badania kontrolne.  

3. Rozpatrzenie reklamacji

3.1. W celu zweryfikowania zasadności roszczenia gwarancyjnego producent (gwarant) zastrzega sobie, za zgodą kupującego, prawo do oględzin reklamowanej podłogi w miejscu użytkowania.

3.2. W razie uznania reklamacji gwarant zobowiązuje się do wymiany wadliwych paneli na wolne od wad lub obniżenia ceny proporcjonalnie do stwierdzonego stopnia wadliwości.

3.3. W przypadku braku możliwości wymiany reklamowanych paneli na identyczne, kupujący jest uprawniony do swobodnego wyboru paneli z aktualnej oferty SWISS KRONO sp. z o.o., z uwzględnieniem różnicy pomiędzy ceną uiszczoną za panele reklamowane, a ceną paneli wybranych na wymianę.

3.4. Termin rozpatrzenia reklamacji przez gwaranta wynosi 30 dni, z tytułu rękojmi 14 dni. 


Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Zasięg ochrony gwarancyjnej - terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.