Panele Krono Original CASTELLO Dąb Polski 23% VAT (6541727918)

zakończona
28,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 110,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 159,00 zł
  • lokalizacja: Pszczyna
  • czas wysyłki: do 7 dni
  • stan: nowe

Gwarancja najniższej ceny

Gwarantujemy najkorzystniejszą cenę i obsługę na najwyższym poziomie. Analizujemy rynkowe ceny produktów i dostosowujemy ofertę tak, aby była dla Państwa najatrakcyjniejsza. Jeśli jednak w innej firmie znaleźli Państwo ofertę korzystniejszą - prosimy o kontakt - z pewnością dostosujemy ofertę do Państwa oczekiwań.

Odbiór osobisty

Towar możecie odebrać Państwo w naszym sklepie:

CENTRUM PODŁÓG I DRZWI
ul. Górnośląska 3
43-200 Pszczyna
(obok straży pożarnej)

pon-pt: 8:00-18:00
sob: 8.00-16:00

Infolinia

Infolinia aktywna 7 dni
w tygodniu 8:00-22:00

506 200-009

506 300-290

Fax: 32 738-76-76

Zapraszamy również do kontaktu drogą elektroniczną:

ekronodom@gmail.com

19743884

Nasza Oferta

PODŁOGI LAMINOWANE

Panele Krono Original CASTELLO Dąb Polski

Kod produktu: CASC-8169

Kolekcja: Castello Classic
Producent: Krono Original

Panele podłogowe Krono Original...

Podłogi Krono Original to świat inspirujących pomysłów. Nieprawdopodobna różnorodność wzorów doskonale dopasowanych do każdego rodzaju wnętrza. Jeden z nich przeznaczony jest dla Ciebie. Wygląd i struktura prawdziwego drewna plus wszystkie praktyczne właściwości powierzchni, jakich oczekujesz od laminowanej podłogi. Łatwe w utrzymaniu. Łatwe w montażu i przyjazne środowisku. Nowoczesne metody oraz najnowsza technologia sprawiają, że to wszystko jest możliwe, przy jednoczesnym zachowaniu walorów wizualnych. Design to nie tylko wygląd. Istotny jest również skład. Dlatego firma Krono Original nieustannie rozwija produkty, aby stworzyć jeszcze bardziej komfortowe otoczenie i zapewnić większą wygodę dla stóp. Mocna powierzchnia odporna na zużycie i przetarcia. Lepsza ochrona przed mikrozadrapaniami. Odporność na zaplamienia. Dla nieustającej satysfakcji z podłogi i dla domowej atmosfery.

Kilka słów o kolekcji Castello Classic:

Znakomite podłogi Castello Classic perfekcyjnie oddają naturalny charakter podłogi. Wraz z niezwykle realistyczną, którą możesz dosłownie poczuć, podłogi te są niemal nie do odróżnienia od podłóg naturalnych. W przeciwieństwie do drewna, są łatwe w utrzymaniu czystości i konserwacji, pozwalając cieszyć się ich pięknem przez długie lata.

Parametry techniczne:
Materiał: płyta HDF
Klasa Ścieralności: AC4
Struktura: nature line
V-Fuga: brak
Wzór deska
System montażu: bezklejowy
System zamka: twinclic
Montaż nad ogrzewaniem podłogowym: tak
Montaż w łazience: niezalecane
Gwarancja: 20 lat
x
Wymiary:
Grubość: 8 mm
Szerokość: 192 mm
Długość: 1285 mm
x
Pakowanie:
Powierzchnia 1 paczki: 2,22 m2
Ilość w 1 paczce: 9 szt.
Waga 1 paczki: 15 kg
Podana cena za sztukę to cena za 1m2 podłogi.

Akcesoria do podłóg

Listwy przypodłogowe | Podkłady | Płyny do pielęgnacji

Z nami wykończysz to co zacząłeś!

Wybranie podłogi nie kończy się na jej położeniu, aby zapewnić Państwu kompleksowe zakupy profesjonalnie doradzimy jaki podkład pod podłogi nadaje się dla Państwa pomieszczenia najlepiej, wybierzemy listwy przypodłogowe pasujące do wybranej podłogi oraz odpowiemy na wszystkie nurtujące Państwa pytania dotyczące pielęgnacji podłóg i nie tylko.

Pełną ofertę akcesoriów do podłóg znajdziecie Państwo na naszych aukcjach.

Wysyłka akcesoriów do zakupionej podłogi gratis!

Montaż podłóg GRATIS

Usługi montażowe - MONTAŻ PODŁÓG GRATIS 0 zł:
3 kroki do otrzymania błyskawicznej wyceny:

Jeśli są Państwo zainteresowani montażem GRATIS tego produktu prosimy o przesłanie do nas następujących danych:

1. nazwę wybranej przez Państwa podłogi (np. Producent-Kolekcja-K­olor)
2. ilość pomieszczeń wraz z podaniem ich powierzchni (np. 1-szy pokój: 18 m2, drugi pokój: 12 m2... itd.)
3. miejscowość montażu wraz z kodem pocztowym (np. 43-200 Pszczyna)

Atrakcyjną wycenę otrzymają Państwo do 24h.

Ważna informacja

JESTEŚMY AUTORYZOWANYM DEALEREM FIRM: KRONOPOL, CLASSEN, QUICK STEP, EGGER, BARLINEK, KRONO ORIGINAL, BRILLIANCE FLOOR, PARADOR, BALTIC WOOD, BALTERIO, RUCK ZUCK, GLOBAL WOOD, WILD WOOD, EXCLUSIVE DESIGN, ARBITON, KAINDL, EXTRAVAGANT, WIPARQUET, TARKETT.

Wszystkie sprzedawane przez nas panele podłogowe pochodzą z oryginalnych kolekcji przeznaczonych do dystrybucji w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży i tylko w pierwszych gatunkach.

Wszystkie podłogi są magazynowane zgodnie z zaleceniami i standardami określonymi przez Producenta co pozwoli Państwu uniknąć ewentualnych problemów reklamacyjnych mogących mieć miejsce w czasie późniejszego użytkowania. Na wszystkie sprzedawane przez nas podłogi otrzymają Państwo pełną gwarancję wraz z serwisem pogwarancyjnym.

ZDECYDOWANIE LEPIEJ KUPOWAĆ U AUTORYZOWANEGO PRZEDSTAWICIELA


Nasza oferta

Płatności:

Wszelkie płatności oraz przelewy prosimy realizować na poniższy numer naszego rachunku bankowego:

KRONODOM-2 , 43-200 Pszczyna, ul. Górnośląska 3

nr konta: 50 2490 0005 0000 4530 3725 4942

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 50 2490 0005 0000 4530 3725 4942
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 110,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 70
przybliżony czas realizacji: 8 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 7 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 159,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 70
przybliżony czas realizacji: 8 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 7 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

CENTRUM PODŁÓG I DRZWI Kronodom w Pszczynie. Podłoga to podstawa komfortu, w każdym domu. Podłoga drewniana, bambusowa, panele laminowane czy winylowe - niezależnie jaką podłogę Państwo wybiorą nie można zapomnieć o jej wykończeniu. Jesteśmy po to by doradzać, pomagać i stać na głowie właśnie po to by byli Państwo zadowoleni, nie tylko z jakości naszej obsługi ale również z naszych produktów. Posiadamy szeroki asortyment wykończeń do podłóg: listwy, podkłady, środki pielęgnujące oraz czyszczące. Dla domu posiadamy bogatą ofertę rolet, parapetów, karniszy, paneli ściennych, płyt OSB-3 itp. Zapraszamy również do salonu drzwi, w którym można zobaczyć bogatą ekspozycję drzwi wewnętrznych, zewnętrznych i akcesoriów.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy w formie elektronicznej na adres mailowy ekronodom@gmail.com lub w formie pisemnej na adres Kronodom E-commerce ul.Górnośląska 3, 43-200 Pszczyna. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot wszystkich otrzymanych środków od kupującego przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Towar należy zwrócić na adres Kronodom ul.Górnośląska 3, 43-200 Pszczyna. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy (Oświadczenie należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): Kronodom-2 Gąska Adam ul. Górnośląska 3 43-200 Pszczyna Ja.................. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy zakupu następującej(ych) rzeczy: 1. (nazwa towaru).................., numer oferty (numer aukcji allegro)..................; 2. (nazwa towaru).................., numer oferty (numer aukcji allegro)................... Data zawarcia umowy to (data na dokumencie sprzedaży).................., data odbioru towaru.................., numer dokumentu sprzedaży to.................., adres Klienta na dokumencie sprzedaży.................. . Imię i nazwisko Kupującego.................. Login Allegro Kupującego.................. Adres do korespondencji.................. Data.................. .................................... Podpis (odręczny tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej). Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem ekronodom@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy Kronodom E-commerce, ul. Górnośląska 3, 43-200 Pszczyna. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres do korespondencji, adres na dokumencie sprzedaży, adres e-mail Kupującego; datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji (data dokumentu sprzedaży), numer dokumentu sprzedaży; przedmiot reklamacji (nazwa towaru), ze wskazaniem żądania Kupującego; wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSÓB ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce 'Rozstrzyganie sporów konsumenckich'.

pozostałe informacje

OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD: Sprzedający oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Odbierając przesyłkę od kuriera zawsze należy ją sprawdzić w jego obecności i stwierdzić, czy nie została uszkodzona w trakcie transportu. W przypadku dostarczenia przez kuriera rzeczy uszkodzonej w trakcie transportu należy sporządzić protokół szkody w dwóch egzemplarzach (jedna kopia dla Klienta) i zgodnie ze stanem faktycznym przesyłki wypełnić go z kurierem. Dodatkowo prosimy o kontakt telefoniczny z BOK w celu dalszych instrukcji rozwiązania uszkodzonej przesyłki w trakcie transportu. W przypadku jakichkolwiek pytań, uwag, sugestii jesteśmy do Państwa dyspozycji. Wszelkie informacje dotyczące płatności, sposobu dostawy, kontaktu itp. znajdziecie Państwo na stronie każdej z aukcji.