Panda konsola fryzjerska Amir Express Line (7062303693)

10 dni do końca
cena kup teraz
869,23 zł
z 10 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Panda konsola fryzjerska Amir Express Line

Eleganckie i stylowe wykończenie konsolety fryzjerskiej Amir doskonale wpasuje się do Twojego salonu fryzjerskiego. Dodatkowym atutem jest fakt, że możesz ją mieć od ręki.

Specyfikacja: konsola wykonana z płyty laminowanej w kolorze legno ciemne, zamykana szafka pozwala utrzymać porządek. Gwarancja producenta 24 miesiące.

Wymiary

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: 04.12.2017 – 17.12.2017. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 160,00 zł

Lokalizacja: częstochowa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
160,00 zł
kolejna sztuka
160,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

F.H. BOSE
Nowowiejskiego 5c
42-200 Częstochowa
Dodatkowe informacje

GWARANCJA


1. W przypadku zauważenia przez kupującego wady zakupionego towaru w terminie do 12 miesięcy od daty wydania, przyjmuje się że towar był już wadliwy w momencie sprzedaży i to sprzedawca musi udowodnić że sprzęt był używany w sposób nie zgodny z przeznaczeniem, instrukcją obsługi lub wada powstała w wyniku uszkodzeń mechanicznych za sprawą użytkownika.


2. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, czyli między 12 a 24 miesiącem od wydania towaru, to konsument powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu. Na przykład jest wynikiem zastosowania materiałów niskiej jakości, nieprawidłowej produkcji czy też niepoprawnej instrukcji obsługi lub konserwacji. Na poparcie swoich twierdzeń może (ale nie musi) skorzystać z pomocy specjalistów, w tym z opinii i analiz niezależnych rzeczoznawców.


3. Odpowiedzialność sprzedawcy za rzecz trwa 2 lata od jej wydania jeśli karta gwarancyjna bądź producent nie stanowi inaczej.

(Kodeks cywilny, art. 577 § 4).


4. 14 dni to czas, w którym sprzedawca musi ustosunkować się do roszczenia klienta (uwaga – nie dotyczy to odstąpienia od umowy).

(Kodeks cywilny, art. 5615 i 568 § 1 i 580 § 2).


5. Uszkodzona przesyłka – sprzedawca odpowiada za utratę lub uszkodzenie towaru do momentu odebrania go przez konsumenta, chyba że klient sam zaproponował firmę kurierską.

(Kodeks cywilny, art. 548 § 3)


6. Produkty oferowane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe. Warunki gwarancji określają producenci produktów lub ich autoryzowani przedstawiciele na terenie Polski. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej oraz we wskazanej w niej sieci serwisowej. Wszelkie roszczenia gwarancyjne muszą być poprzedzone kontaktem z nami w celu ustalenia szczegułów dalszego postępowania


7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu reklamacyjnego w momencie dostawy produktu.


8. Do reklamowanego towaru należy dołączyć wszystkie dokument zakupu oraz kartę gwarancyjną dostarczone przez sprzedawcę.


9. Sklep nie przyjmuje ŻADNYCH przesyłek za pobraniem.


10. Znowelizowane prawo konsumenckie nie dotyczy przedsiębiorców.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

F.H. BOSE
Nowowiejskiego 5c
42-200 Częstochowa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

ZWROTY ZAKUPIONYCH TOWARÓW, ODSTĄPIENIE OD UMOWY:


1. WARUNKI


1.1. Zgodnie z nowelizacją ustawy z dnia 24 grudnia 2014 roku, zamawiający może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki składając stosowne oświadczenie.


1.2. W okresie tak zwanego 14-dniowego prawa do namysłu konsument może testować zakupiony towar dokładnie w taki sam sposób, jak zrobiłby to w sklepie stacjonarnym. Na przykład: klientowi wolno przymierzyć kupione buty, ale już nie może wyjść w nich na zewnątrz.


1.3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, na przykład przez nieprawidłowe korzystanie. - Jeżeli konsument zmniejszy wartość rzeczy przez niewłaściwe użytkowanie przedsiębiorca może obciążyć go dodatkowymi kosztami.


1.4. Towar nie może być zwrócony, jeśli zamawiający zdjął opakowanie (np. folię ochronną) lub plomby zabezpieczające towar które stanowią istotny dowód jego nie używania.


2. TERMINY


2.1. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od daty dostarczenia towaru.


2.2. Jeżeli konsument nie został poinformowany o prawie do odstąpienia od umowy, może skorzystać z tego uprawnienia w ciągu kolejnych 12 miesięcy. Jeżeli jednak w tym okresie sprzedający przekaże mu taką informację, to termin upływa po 14 dniach od momentu jej otrzymania.


2.3. Do zachowania terminu 14 dni wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Nie ma znaczenia to, że sprzedawca otrzyma je po upływie terminu.


(Podstawa prawna: art. 27–29 ustawy o prawach konsumenta)


3. FORMA


3.1. Konsument może odstąpić od umowy przez złożenie stosownego oświadczenia. Jego forma może być dowolna, ale dla celów dowodowych najlepiej uczynić to na piśmie.


(Podstawa prawna – art. 30 ustawy o prawach konsumenta)


4. SKUTEK


4.1. W razie odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą. Trzeba przy tym pamiętać, że zarówno przedsiębiorca, jak i konsument mają w związku z tym określone zobowiązania.


4.2. Sprzedawca musi niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia – zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym minimalne oferowane w momencie zakupu koszty dostarczenia towaru bez względu na to jakie wybrał klient (różnice pokrywa klient). Pieniądze powinny zostać zwrócone w taki sam sposób, jakiego wcześniej użył kupujący, chyba że wyraził on zgodę na inną formę zwrotu wpłaconych środków (o ile nie łączy się to dla niego z dodatkową odpłatnością).


4.3. Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do chwili otrzymania zwracanej rzeczy lub potwierdzenia jej odesłania (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej).


4.4. Konsument jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy.


4.5. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Jeżeli konsument nie uczyni tego w przepisowym czasie, odpowiada przed przedsiębiorcą za skutki swojej zwłoki, ale nie rzutuje to na skuteczność samego rozwiązania umowy w wyniku złożonego oświadczenia o odstąpieniu od niej (czyli opóźnienie zwrotu nie wpływa na skuteczne rozwiązanie umowy).


(Podstawa prawna: art. 32, 34 ust. 1 i 3, art. 37 ustawy o prawach konsumenta)


5. KOSZTY


5.1. Sprzedawca ma obowiązek zwrócić konsumentowi równowartość ceny zakupionego towaru wraz z kosztami doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu.


5.2. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania), chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść.


5.3. Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.


(Podstawa prawna: art. 33 i 34 ust. 2 i 4 ustawy o prawach konsumenta)


6. WYŁĄCZENIA PRAWA DO ODSTĄPIENIA


6.1. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość jest w niektórych sytuacjach niedozwolone lub ograniczone. Dotyczy to umów między innymi:

- w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

- w których towar szybko ulega zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do użycia – np. artykuły spożywcze: owoce, warzywa, nabiał;

- w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli opakowanie to zostało otwarte po dostarczeniu.

- w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

- w których przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, jeśli ich cena została uzgodniona podczas zawarcia umowy sprzedaży, dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni, a wartość zależy od wahań na rynku, pozostających poza kontrolą przedsiębiorcy

- w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli zostało ono otwarte po dostarczeniu – np. zdjęto folię ochronną z fabrycznie nowej gry komputerowej;

- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

- zawartych w drodze aukcji publicznej


(Podstawa prawna: art. 38 ustawy o prawach konsumenta)


7. Znowelizowane prawo konsumenckie nie dotyczy przedsiębiorców.

O sprzedającym
meble24h_com_pl
90,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

18

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,5

Koszt wysyłki

4,6

Obsługa kupującego

4,7

Dane firmy

Kontakt

  • 505 301 402
  • 503 901 016
poniedziałek - sobota
09:00 - 17:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

W branży fryzjerskiej nasz sklep działa aktywnie już od ponad 10 lat. Przez ten czas zdążyliśmy sobie wyrobić stabilną pozycję na rynku oraz wierną grupę klientów, która docenia nasze starania i zaangażowanie. 

Pozostałe informacje

email: info@meble24h.com.pl
telefon: 505 301 402
telefon: 503 901 016