PAN LODOWEGO OGRODU II edycja PL Gra planszowa (6912012156)

10 monet
zakończona
219,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 6,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,49 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,50 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Poznań, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

BASANTI_PL

609 996 548

gry@basanti.pl

Wysyłka odbywa się za pośrednictwem DPD, 7-ki lub Poczty Polskiej w 24h od zaksięgowania platności na naszym koncie.

Możliwy odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu w siedzibie firmy (centrum Poznania).

Basanti Bogumił Mazur

ul. Św. Marcin 47, Poznań

Nr rachunku:

79 1910 1048 2213 6280 1476 0001

Realizujemy płatności za pośrednictwem serwisu PAYU

o bezpieczeństwo Twoich zakupów zadba Program Ochrony Kupujacych

a wysoką jakość naszych usług gwarantują spełnione kryteria programu STANDARD Allegro

Pan Lodowego Ogrodu

Gra planszowa, II edycja

Cena KUP TERAZ: 219,90 zł

Świat Midgaardu kryjący w sobie rasę istot rozumnych oraz magię, który z niewyjaśnionych przyczyn, utknął w rozwoju kulturowym i technicznym na poziomie uniwersum średniowiecznych wikingów. Świat, w którym interwencja naukowców z Ziemi burzy kruchy ład i porządek. Władza zyskana dzięki magii zmienia naukowców w ludzi opętanych żądzą zmieniania, naprawiania świata – bogów, którzy dla realizacji w ich mniemaniu szczytnych idei są w stanie poświęcić życie - oczywiście cudze, nie swoje.

Gracze wcielają się w rolę naukowców walczących o dominację Wybrzeża Żagli a także o pozostanie na Midgaardzie, bo wkrótce po nich na planetę przybywa doskonale wyszkolony Vuko Drakkainen z zadaniem odstawienia członków ekspedycji naukowej z powrotem na Ziemię lub w najgorszym wypadku musi zatrzeć po naukowcach wszelkie ślady. Czy gracze będąc czyniącymi bogami dadzą mu na to szansę?

Od pierwszej tury gracze zostają wrzuceni w sam środek walki odczuwając przypływ adrenaliny, strach, gorączkę walki, ból, zapach krwi i potu, szczęk oręża, jęki rannych i konających.

Zasady gry w skrócie:

Rozgrywka toczy się na Wybrzeżu Żagli, podzielonym na regiony. Podstawowym celem graczy jest walka o dominację w regionach. Region jest kontrolowany przez gracza, który posiada w nim największe wpływy. Dominacja w regionie pozwala na czerpanie z niego zasobów (czynnik M, złoto, populacja), na zdobywanie punktów zwycięstwa w wybranych rundach oraz realizacje własnych celów.

Każdy z graczy posiada inne warunki zwycięstwa oraz dysponuje zupełnie innymi jednostkami:

  • Olaf Fjollsfinn - wykorzystuje Lodowe Drakkary, aby porwać do Lodowego Ogrodu sześciu mieszkańców Wybrzeża Żagli.
  • Passionaria Callo - zsyła koszmary na kontrolowane przez siebie regiony i dąży do ich odizolowania. Wygraną zapewnia jej izolacja dwóch obszarów planszy.
  • Pier van Dyken - zachłanny zbieracz czynnika M. Dominacja obszaru, na którym znajduje się uroczysko - miejsce przeklęte i pełne magii, pozwala na transport z niego czynnik M do Ciernia(siedziba gracza). Wygrywa, jeśli wchłonie do Ciernia magię z 4 uroczysk.
  • Ulrike Freihoff - krzewi swoją religię. Jeżeli dominuje region, to może wybudować Czerwoną Wieżę przy pomocy Oświeconej Istoty - jednostki specjalnej. Do zwycięstwa potrzebuje zbudować 6 świątynnych wież.
  • Vuko - przybył, aby ewakuować naukowców i posprzątać po nich bałagan. W każdej turze Vuko pojawia się w regionie, w którym gracz o najniższej reputacji/moralności (reputacja spada, jeżeli gracz korzysta z czynienia, czyli magii) ma największy wpływ. Taka wizyta nie jest przyjemna, gdyż Vuko bezlitośnie zabija jednostki specjalne gracza w tym regionie oraz tymczasowo obniża jego wpływy.

Gra może się zakończyć na trzy sposoby:

  1. realizacja celu gry przez jednego z graczy - zwycięzcą zostaje czyniący, który spełnił swój warunek wygranej,
  2. po upływie określonej liczby rund zwycięzcą zostaje osoba z największą liczbą punktów zwycięstwa,
  3. gdy skończy się tor Martwego Śniegu – każde użycie magii przez graczy powoduje zaburzenie kruchej równowagi świata Midgaardu. Jeśli gracze przekroczą barierę zmian, jakie jest w stanie zaakceptować świat i jego bogowie następuje koniec gry. Gracze zostają ewakuowani przez Vuko na Ziemię a zwycięzcą zostaje gracz, który w danym momencie ma najlepszą reputację.
Zawartość opakowania:
  • dwustronna plansza przedstawiająca Midgaard
  • 4 karty pomocnicze
  • 4 karty postaci
  • 24 figurek jednostek:
  • 6 jednostek Callo
  • 6 jednostek Dykena
  • 6 jednostek Freihoff
  • 6 jednostek Fjollsfinna
  • 12 okrągłych znaczników (po 3 w kolorach graczy)
  • 20 znaczników Akcji (po 5 w kolorach graczy)
  • 80 znaczników wpływu (po 20 w kolorach graczy)
  • 5 żetonów kolejności pól Akcji
  • 20 żetonów ulepszeń jednostek
  • kafelki punktacji Regionów
  • 8 znaczników niezależnej nacji
  • 1 żeton Martwego Śniegu
  • 7 żetonów uroczysk
  • 1 Cierń - figurka
  • 1 Vuko Drakkainen - figurka
  • 24 żetony populacji
  • 22 żetony złotych gwichtów
  • 16 żetonów czynnika „M”
  • 4 żetony Koszmaru
  • 2 żetony zamknięcia Regionu
  • 6 żetony Czerwonych Wież
  • 10 żetonów Vuko
  • 4 kafelków scenariusza Vuko
  • 1 instrukcja do gry
Wiek : od 14 lat • Liczba graczy : 2-4 • Czas gry : ok 90 min

Gra jest nowa, zafoliowana, idealny pomysł na prezent dla każdego.

Koszt przesyłki zawiera koszty pakowania.

ODBIÓR OSOBISTY:

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u basanti_pl za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 43114020040000300274312291
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
PACZKA W RUCHu 6,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 19,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
PACZKA W RUCHu 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Basanti
Fabianowska 138r/1
62-052 Komorniki
NIP: 669-237-74-38
REGON: 302245877
Odbiór osobisty: Od poniedziałku do piątku od 12 do 15. Sklep Basanti Pasaż Różowy ul. Św. Marcin 47 61-806 Poznań lub w Komornikach po godz. 16 i w weekendy po wcześniejszym umówieniu.

kontakt

pozostałe informacje

Odbiór osobisty: Sklep Basanti Pasaż Różowy ul. Św. Marcin 47 61-806 Poznań Od poniedziałku do piątku od 12 do 15 lub w Komornikach po godz. 16 i w weekendy po wcześniejszym umówieniu.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Basanti Gry planszowe
Św. Marcin 47
61-806 Poznań
PL
Dodatkowe informacje

- Zwrot jest możliwy wyłącznie wtedy, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Dodatkowo musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Oznacza to, że w przypadku, gdy towar jest fabrycznie zapakowany w folię to nie może ona zostać usunięta ani uszkodzona, aby produkt mógł trafić jako pełnowartościowy z powrotem na półki sklepu. 

- Jeśli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, powinien odesłać paczkę na adres sklepu 

- Klient może w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru odstąpić od zakupu bez podawania przyczyny składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie i zwrócić nieużywany towar sprzedawcy na własny koszt. Sprzedawca zwróci Klientowi koszt zakupu towaru oraz najtańszy koszt dostawy przesyłki. 

- W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Basanti Bogumił Mazur
ul. Św. Marcin 47
61-806 Poznań
PL
Dodatkowe informacje

- W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z Internetowym Sklepem poprzez e-mail gry@basanti.pl lub telefonicznie 609 996 548. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest dokument zakupu. 

- Przed odebraniem przesyłki od kuriera zaleca się aby Klient sprawdził, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności zaleca się zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane zaleca się nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia. 

- Jeśli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, powinien odesłać paczkę na adres sklepu. 

- Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dnia dotarcia do sklepu zwracanego towaru. 

- Towar uszkodzony zostaje wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.