PAMIĘĆ RAM SAMSUNG DDR3 4GB PC3L-12800S 1600MHz (6911996539)

6 monet
12 dni do końca
cena kup teraz
85,00 zł
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • List polecony priorytetowy 7,50 zł
  • lokalizacja: Stary Sącz, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę bez VAT
  • typ: DDR3

Q

  • 1
  • 2
  • 3
  • KONTAKT

Q-parts

e-mail: q-parts@poczta.pl

tel: +48 576 961 076

  • WYSYŁKA

1. Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem InPostu lub Poczty Polskiej.

2. W każdej aukcji koszty przesyłki są określone w zakładce "Dostawa i płatność".

3. Przesyłki wysyłamy zazwyczaj w ciągu 24 godzin.

4. Istniej możliwość odbioru osobistego w Starym Sączu po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub mailowym.

  • INFORMACJE

1. Na każdy przedmiot udzielamy 30-dniowej gwarancji (chyba, że w opisie aukcji jest zaznaczone inaczej).

2. Akceptujemy 3 formy płatności: PayU, przelew na konto, lub płatność przy odbiorze (pobranie).


3. Do każdego zakupu wystawiamy paragon. Paragon jest potwierdzeniem gwarancji. Na życzenie wystawiamy fakturę (nie wystawiamy faktur VAT).


4. Wszelkie informacje dotyczące procedury zwrotu, reklamacji, odstąpienia od umowy znajdują się na aukcji w zakładce "Informacje od sprzedającego".


5. Fotografie na naszych aukcjach zawsze przedstawiają rzeczywisty stan sprzedawanego przedmiotu.

PRZEDMIOT SPRZEDAŻY:

PAMIĘĆ RAM SAMSUNG DDR3 4GB PC3L-12800S 1600MHz

OPIS PRZEDMIOTU:

Przedmiot jest używany, oryginalny, testowany, w pełni sprawny, stan bdb.

GWARANCJA:

Na przedmiot udzielamy 30-dniowej gwarancji rozruchowej.

PASUJE DO:

LENOVO G50-30 G50-45 G50-70
i innych laptopów z obsługą pamięci DDR3

GALERIA:
(kliknij, aby powiększyć)

POZOSTAŁE INFORMACJE:

  • Na innych aukcjach części do LENOVO G50-30 i wielu innych laptopów.

  • Fotografie przedstawiają rzeczywisty stan sprzedawanego przedmiotu.

#107

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 93 1140 2004 0000 3902 7643 9809
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę bez VAT

dane sprzedawcy

Q-parts Piotr Kulig
Partyzantów 40A
33-340 Stary Sącz
NIP: 7343243651
REGON: 365303841
Firma Q-parts zajmuje się sprzedażą części do laptopów. W naszej ofercie znajdują państwo mi.in. dyski twarde, matryce, pamięci ram, obudowy, taśmy, klawiatury procesory i wiele innych części do laptopów. Zapraszamy na nasze aukcje w serwisie Allegro: Q-parts nr. konta do wpłat: 93 1140 2004 0000 3902 7643 9809 (w tytule przelewu prosimy podać nick i nr. aukcji)

pozostałe informacje

SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATY ZA TOWAR Sprzedający udostępnia Kupującemu do wyboru następujące sposoby płatności, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego, płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki, płatność gotówką przy odbiorze osobistym, płatność za pomocą systemu PayU. Informacje dot. rachunku bankowego Sprzedającego: Bank: mBANK. Numer rachunku: 93 1140 2004 0000 3902 7643 9809 W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyspieszy księgowanie płatności. Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): w przypadku wyboru przez Kupującego płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu Payu, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, w przypadku wyboru przez Kupującego płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. KOSZT, SPOSÓB I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU TOWARU Dostawa Towaru dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Koszt dostawy jest każdorazowo wskazany w opisie danej Transakcji. Termin dostawy Towaru do Kupującego wynosi do 7 dni kalendarzowych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru do Kupującego liczy się w następujący sposób: w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego, w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Termin gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego – w przypadku wyboru przez Kupującego odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru przez Kupującego w terminie do 7 dni kalendarzowych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego, w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Sposoby dostawy Towaru - Sprzedający udostępnia Kupującemu następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa, przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa, odbiór osobisty dostępny pod adresem: Partyzantów 40A, 33-340 Stary Sącz po wcześniejszym umówieniu dokładnej daty i godziny poprzez e-mail lub telefonicznie. DANE OSOBOWE Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie niniejszej strony). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Cel zbierania danych i odbiorcy danych Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową, przesyłką kurierską lub przesyłką paczkomatową, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie niniejszej strony. Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. INNE INFORMACJE Powyżej zamieściliśmy podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem Allegro. Informacje dotyczące działania platformy Allegro znajdziesz w samym Regulaminie Allegro oraz na stronach Allegro. Przykładowo Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji, określa między innymi: czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy; skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty; zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania drugiej stronie treści zawieranej umowy; metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych, rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, tryb postępowania reklamacyjnego, dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą elektroniczną.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Q-parts Piotr Kulig
Partyzantów 40A
33-340 Stary Sącz
PL
Dodatkowe informacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni kalendarzowych. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: Q-parts Piotr Kulig, Partyzantów 40A, 33-340 Stary Sącz; w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: q-parts@poczta.pl; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się w przypadku umowy sprzedaży od dnia wydania Towaru, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi od dnia jej zawarcia. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni kalendarzowych. Kupujący dołącza do odsyłanego produktu podpisany protokół zwrotu/reklamacji. Wzór protokołu zwrotu/reklamacji kupujący otrzymuje na adres e-mail po wcześniejszej informacji o odstąpieniu od umowy. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności na wskazany przez konsumenta numer rachunku bankowego, chyba że konsument wskaże inny sposób. Konsument może zwrócić Towar Sprzedającemu na adres: Q-parts Piotr Kulig, Partyzantów 40A, 33-340 Stary Sącz. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru przez Kupującego. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 1 miesiąc

Dodatkowe informacje

 Dla umów sprzedaży zawartych od dnia 25 grudnia 2014 r. – podstawa i  zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Kupującego, jeżeli  sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone  powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie  Cywilnym. Na wszystkie towary udzielamy  30-dniowej gwarancji, chyba że w opisie aukcji został podany inny  termin. Gwarancją nie są objęte towary sprzedawane jako niepełnowartościowe (nietestowane, uszkodzone). Kupujący może składać  Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem  q-parts@poczta.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie  złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres,  adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę  reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,  wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.  Wymogi podane w zdaniu  poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność  reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Reklamowany towar z tytułu gwarancji należy odesłać bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż 14-dni od zgłoszenia reklamacji.  Kupujący  dołącza do odsyłanego produktu podpisany protokół reklamacji.  Wzór protokołu reklamacji kupujący otrzymuje na adres e-mail po  wcześniejszej informacji o reklamacji. Jeżeli podane w reklamacji dane  lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji  Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we  wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni  od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Brak ustosunkowania się  Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał  reklamację za uzasadnioną. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na  podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. W  przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji  Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z  niezgodności Towaru z umową sprzedaży (rękojmi) niezbędne będzie  dostarczenie Towaru do Sprzedającego, Kupujący zostanie poproszony przez  Sprzedającego o dostarczenie Towaru na adres Q-parts Piotr Kulig,  Partyzantów 40A, 33-340 Stary Sącz.   POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ  ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR  Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez  Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur  dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych  (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których  zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów  Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi  Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:  http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;  http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz  http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Kupujący będący konsumentem  posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych  sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Kupujący  uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu  konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.  o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o  rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Regulamin  organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa  rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w  sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych  polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).  Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora  Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o  Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o  wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia  sporu między Kupującym, a Sprzedającym. Informacja na temat zasad i  trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora  Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach  internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji  Handlowej. Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie  rozstrzygnięcia sporu między Kupującym, a Sprzedającym, korzystając  także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów  lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona  konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów  Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod  bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez  Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email  porady@dlakonsumentow.pl.