Paleta paletka na bransoletki kolczyki podstawka (6911067628)

11 dni do końca
cena kup teraz
24,60 zł
z 5 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 11,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 13,00 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: do 7 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT


Końcówki serii

Metkownice

Taśmy do metkownic

Cenówki, etykiety

Koszyki i wózki sklepowe

Stendery

Sztuczna żywność dekoracyjna

Tabliczki informacyjne

Krajalnice i akcesoria

Manekiny, torsy, głowy

Szafy metalowe (biurowe, BHP)

Regał metalowy

Regały metalowe branżowe

Wyspy handlowe

Zapraszamy:
pon-pt 9-17

Doradca klienta:

tel.(12) 296 47 28 lub 38

kom. 515 212 301
kom. 515 212 316

e-mail: abm.allegro@abm.com.­pl skype: sklep.abm.com.pl

Bank:

96 1160 2202 0000 0002 7995 8148

W przypadku wysyłki kurierem, Kupujący powinien sprawdzić zawartość opakowania w obecności kuriera (nawet jeśli nie ma śladów uszkodzenia) Tylko protokół spisany przez kuriera jest podstawą reklamacji.

Po dokonaniu zakupów standardowo wystawiamy paragon fiskalny. Faktura VAT na życzenie Klienta wg danych zawartych w formularzu płatności dostępnym po dokonaniu zakupów. W celu jednoznacznej identyfikacji, wszelką korespondencję należy prowadzić z adresu poczty elektronicznej zarejestrowanego na portalu Allegro.

Paleta na bransoletki i kolczyki

Kod: PO-PL-BC

Wymiary:

35 x 24 cm

Materiał:

Zamsz (środek)

Okleina (boki)

Cena: 24,60 zł brutto

Paletka przeznaczona do prezentacji krótkich łańcuszków, bransoletek itp.


Wzdłuż krótszego boku można eksponować 20 łańcuszków, bransoletek lub np. kolczyków.

Pośrodku paletki przewidziano uwypuklenie, które podkreśli walory prezentowanego asortymentu.

Wewnątrz wypełnienie wykonane z zamszu w kolorze czarnym, boki - okleina skóropodobna.

Wymiary zewnętrzne ok. 35 x 24 cm

Termin realizacji zamówienia na ten towar wynosi 48 godzin i zostanie potwierdzony mailem.

Biżuteria prezentowana na zdjęciu nie jest przedmiotem aukcji.

Szukasz innych elementów wyposażenia sklepu lub biura? Zobacz nasze pozostałe aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 96 1160 2202 0000 0002 7995 8148
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8-9 dni roboczych
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 8 dni roboczych
Paczka pocztowa priorytetowa 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 8 dni roboczych
Paczka pocztowa ekonomiczna 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 10 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 24,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 8 dni roboczych
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 8-9 dni roboczych
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 9-10 dni roboczych
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

ABM Spółka Akcyjna
Dobry Początek 6
30-798 Kraków
NIP: 679-246-91-11
REGON: 351364718
KRS: 0000017448

Drogi Kupujący,  zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. To tam znajdziesz m.in. informacje o głównych cechach Towaru, o jego łącznej cenie wraz z podatkami oraz koszcie i terminie dostawy.  Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej.  Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów,  Sprzedający ABMSA PS Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro. Niniejsze informacje skierowane są zarówno do konsumentów, jak i innych podmiotów zawierających z nami umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień wyraźnie dotyczących jedynie konsumentów bądź innych podmiotów.

ABM Spółka Akcyjna to polska spółka z tradycjami w branży wyposażenia sklepów, hurtowni, magazynów i biur. Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych oraz sieci handlowych - jako producent mebli firma oferuje bogaty asortyment towarów dostępnych "od ręki" i realizuje zlecenia indywidualne.

ABM zapewnia Klientom wysoką jakość w przystępnej cenie - estetyczne i bardzo funkcjonalne rozwiązania dostosowane do potrzeb sklepów różnych branż: supermarketów, sklepów spożywczych i delikatesów, piekarni, cukierni, sklepów i stoisk warzywno - owocowych, alkoholowych, sklepów ze zdrową żywnością, sklepów z konfekcją, bielizną, obuwiem, odzieżą i artykułami dla dzieci, sklepów

papierniczych, sklepów z artykułami przemysłowymi, AGD, chemią i kosmetykami, dla sklepów jubilerskich, drogerii, aptek.

pozostałe informacje

Sposoby i terminy płatności Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa i płatność”

 Udostępniamy Ci do wyboru następujące sposoby płatności (konkretny sposób wybierasz każdorazowo w trakcie zawierania umowy sprzedaży), chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: 

a) płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego Bank: Bank Millennium SA Numer rachunku: 96 1160 2202 0000 0002 7995 8148 

b) płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki 

c) płatność gotówką przy odbiorze osobistym d) płatność za pomocą systemu PayU 

W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia.  

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej):  w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży,  w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

Sposoby dostawy towaru: Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa i płatność” Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa. przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa. przesyłka paletowa odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Dobry Początek 6, 30-798 Kraków – w dni robocze w godzinach od 08:00 do 17:00. 

Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego. w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego. w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 

Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).  Postanowienia dotyczące przedsiębiorców Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. 

Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a 

Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego. Administrator danych osobowych Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Cel zbierania danych i odbiorcy danych  Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.  W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. 

Dobrowolność podania danych osobowych 

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. Prawo właściwe, język Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. 

Powyżej zamieściliśmy podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem Allegro. Informacje dotyczące działania platformy Allegro znajdziesz w samym Regulaminie Allegro oraz na stronach Allegro. 

Przykładowo Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji, określa między innymi:  czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy; skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty; zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania drugiej stronie treści zawieranej umowy; metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych. rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, warunki świadczenia usług drogą elektroniczną,  warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, tryb postępowania reklamacyjnego, dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą elektroniczną Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie. 

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
ABM Spółka Akcyjna
ul. Dobry Początek 6
30-798 Kraków
PL

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
ABM Spółka Akcyjna
ul. Dobry Początek 6
30-798 Kraków
PL
Dodatkowe informacje

 Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez  nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej  odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich  uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu  rękojmi.  

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także  gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym  wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj,  że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność  z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie  zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady  rzeczy sprzedanej  Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu  rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w  szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami  ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży  konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). 

Mamy obowiązek  dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada  fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia  jego wydania Kupującemu.   Ważne! Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które  istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z  przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.  

 Reklamację możesz złożyć na przykład:   pisemnie na adres: ul. Gromadzka 46, 30-719 Kraków;  w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na  adres:abm.allegro@abm.com.pl  W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących  przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;  (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową  sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy  sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy  rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu  poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność  reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.    

Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest  obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul.  Gromadzka 46, 30-719 Kraków. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru  lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie  utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w  którym się znajduje.  Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w  terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.  Postanowienia dotyczące przedsiębiorców  Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z  tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem  zostaje wyłączona.  Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na  Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z  Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru.   Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę,  ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do  wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.  Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń  Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów  rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności  konsument może skorzystać z:  stałego polubownego sąd konsumenckiego przy wojewódzkim inspektorze  Inspekcji Handlowej  postępowania mediacyjnego prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora  Inspekcji Handlowej  bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub  organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona  konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich)  platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy  konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR) dostępnej pod adresem:  http://ec.europa.eu/consumers/odr  

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez  konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w  siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich)  rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań  statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów  Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami  internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:   http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.