Ozdoba Świąteczna Świecące Bombki z Włóczki 10LED (6999478831)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis



Ozdoba Świąteczna Świecące Kule z Włóczki 10LED Marki TELEHIT Christmas

Opis Produktu


Ozdoby świąteczne marki TELEHIT Christmas pomogą upiększyć Twój dom w okresie świątecznym oraz wprowadzą niepowtarzalny, cudowny klimat świąt w Twoje cztery ściany! Nasze ozdoby zostały wykonane z najwyższej jakości materiałów z zastosowaniem najlepszych lampek są bezpieczne oraz spełniają wszelkie wymagane normy.

Pamiętaj, kupując tańsze, zawodne zamienniki narażasz się na ryzyko porażenia prądem lub pożaru!
Zadbał o bezpieczeństwo oraz wspaniałą świąteczną atmosferę dla Ciebie oraz całej Twojej rodziny.





Kliknij tutaj aby zobaczyć ofertę lampek choinkowych

Dane Techniczne

Wymiary kulki (średnica) 6cm
Zasilanie 3xAA
Ilość żarówek LED 10LED
Całkowita długość kabla ok 220cm
Uwagi Do użytku wewnętrznego
Gwarancja 12 miesięcy


Zdjęcia



Informacje

Infolinia:

+48 22 100 63 64
Czynna pon-pt 9:00-14:00

Mail:

kuptutaj_eu@telehit.­com.pl
TELEHIT Sp. z o.o. Sp.K.
ul. Kłobucka 23D/118
02-699 Warszawa
REGON: 121562939
NIP: 628-225-20-16
KRS: 389800
W przypadku problemu z towarem tuż po otrzymaniu przesyłki prosimy o kontakt z działem serwisu.

W przypadku problemu z towarem w trakcie użytkowania prosimy o kontakt z działem serwisu.
Kontakt z serwisem:

Mail: pomoc@serwispro.eu
JEŻELI DOKONUJESZ ZAKUPU LUB LICYTUJESZ NA NASZYCH AUKCJACH WYRAŻASZ ZGODĘ NA NASZE WARUNKI SPRZEDAŻY I AKCEPTUJESZ NASZ REGULAMIN!
Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych wyżej treści bez zgody właściciela grozi grzywną oraz kara pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1).
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Libiąż, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

REKLAMACJE - TELEHIT Sp. z o.o. Sp.K.
Leśna 73
32-590 Libiąż
Dodatkowe informacje

Chcąc zgłosić reklamację prosimy napisać pod adres mailowy: pomoc@serwispro.eu


Reklamacja i gwarancja. 


1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) na zasadach określonych w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności kodeksu cywilnego.


2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji.


3. Reklamację można zgłosić w jeden z podanych poniżej sposobów: 1) pisemnie na adres: Tele Hit Sp. z o.o. Sp. K., Dział Reklamacji, ul. Leśna 73, 32-590 Libiąż; 2) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pomoc@serwispro.eu; W przypadku przesłania oświadczenia drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie otrzymania reklamacji.


4. Zaleca się, aby w reklamacji podać: 1) zwięzły opis wady, 2) dane kontaktowe Klienta składającego reklamację, 3) żądanie Klienta w związku z wadą towaru. Podanie powyżej wymienionych informacji nie jest obowiązkowe, stanowi jedynie zalecenie, które ma na celu ułatwienie i przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę. Brak wskazanych informacji nie wpływa na skuteczność reklamacji złożonych z ich pominięciem.


5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest konsument w rozumieniu kodeksu cywilnego - nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest konsument w rozumieniu prawa cywilnego, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.


6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne okaże się dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Sprzedawca poinformuje Klienta o konieczności dostarczenia towaru do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy. Prośba o dostarczenie Produktu, nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, ani nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego towaru i ponownego zamontowania towaru po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.


7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres: Tele Hit Sp. z o.o. Sp. K., Dział Reklamacji, ul. Leśna 73, 32-590 Libiąż.


8. W przypadku, gdy na towar została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. Sprzedawca dołączy też kartę gwarancyjną do sprzedanego towaru.


9. Do Klienta należy wybór podstawy składania reklamacji, którą mogą być rękojmia albo gwarancja.


Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

REKLAMACJE - TELEHIT Sp. z o.o. Sp.K.
Leśna 73
32-590 Libiąż

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy. 


1. Klient może w terminie 14 dni odstąpić od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Klient odstępuje od umowy sprzedaży poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez Klienta oświadczenia przed upływem wskazanego terminu.


2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć na formularzu, korzystając ze wzoru, który znajduje się w załączniku nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, bądź ze wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu. Złożenie oświadczenia na formularzu nie jest jednak obowiązkowe.


3. Oświadczenie o odstąpieniu można wysłać: 1) za pomocą tradycyjnej poczty na następujący adres: Tele Hit Sp. z o.o. Sp. K., Dział Reklamacji, ul. Leśna 73, 32-590 Libiąż; 2) drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail: pomoc@serwispro.eu W przypadku przesłania oświadczenia drogą elektroniczną, Sklep niezwłocznie prześle Klientowi na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 


4. Bieg terminu do odstąpienia rozpoczyna się od dnia dostarczenia zakupionego towaru Klientowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik. W przypadku, gdy umowa sprzedaży obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, 14-dniowy termin do odstąpienia biegnie od dnia dostawy ostatniego towaru, partii lub części.


5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.


6. Klient ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem na adres Sprzedawcy: Tele Hit Sp. z o.o. Sp. K., Dział Reklamacji, ul. Leśna 73, 32-590 Libiąż.


7. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego bezpośrednich kosztów zwrotu towaru, gdyż bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


8. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


9. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


10. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy: 


1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;


2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;


3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;


4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;


5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;


6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;


7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;


8) w której Klient wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;


9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;


10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;


11) zawartej w drodze aukcji publicznej;


12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, 

najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;


13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


11. Prawo odstąpienia na zasadach opisanych powyżej w Regulaminie przysługuje Klientowi będącemu konsumentem w rozumieniu kodeksu cywilnego, czyli osobie fizycznej zawierającej ze Sprzedawcą umowę sprzedaży w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.


Link do pobrania formularza do odstąpienia od umowy -> 


http://www.telehit.com.pl/reklamacje/wzor_formularza_odstapienia_od_umowy.doc


O sprzedającym
kuptutaj_eu
97,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

9379

 

198

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

W obecnej erze rozwoju internetu postanowiliśmy wyjść na przeciw Państwu oczekiwaniom na szybkie oraz bezpieczne zakupy internetowe. Naszym celem jest zapewnienie Państwu maksymalnej satysfakcji z zakupów dlatego kładziemy duży nacisk na szybką i dobrą obsługę Klienta. Przedmioty sprzedawane na naszych aukcjach pochodzą bezpośrednio od importera co pozwala zaoferować Państwu towar w najwyższej jakości w najniższej cenie.

Pozostałe informacje

Koszt wysyłki:

Ceny za wysyłkę zawsze podajemy na aukcjach w cenniku dostawy dlatego prosimy o zapoznanie się z cennikiem.


Informacje o przesyłce:

Przesyłki wysyłamy kurierem codziennie od poniedziałku do piątku. W przypadku płatności z góry przesyłki wysyłamy zazwyczaj dzień po zaksięgowaniu Państwa wpłaty na naszym koncie. Zamówiony towar wysyłamy jest na dane umieszczone w naszym formularzu. Jeżeli z jakichś przyczyn nie otrzymałeś towaru do 7 dni od wpłaty pieniędzy powiadom nas drogą mailową a my natychmiast sprawdzimy zamówienie i udzielmy Ci odpowiedzi.


CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA:

-Czy realizujecie zamówienia hurtowe przez Allegro?

Nie, zamówienia realizujemy tylko przez kontakt mailowy na Allegro nie realizujemy zamówień hurotwych, maksymalna ilość zakup produktu na Allegro to 4 sztuki.

-Czy wystawianie faktury?

Tak, do każdego zamówienia wystawiamy fakturę którą wysyłamy drogą mailową na adres podany podczas zamówienia.

-Czy potrzebuję konta Allegro do zakupu?

Nie, Allegro oferuje możliwość zakupu dla niezarejestrowany użytkowników. Po więcej informacji zapraszamy na stronę Allegro Zakupy bez rejestracji

-Czy wysyłacie paczki za granicę?

Nie, aktualnie nie obsługujemy wysyłki za granicę.

-Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Nie ma takiej możliwości. Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową.

-Czy informujecie o nadaniu przesyłki?

Aktualnie nie obsługujemy takiej możliwości.

-Kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi na wiadomość mailową?

Z uwagi na dużą ilość zapytań drogą mailową odpowiedzi należy spodziewać się do 48h.

-Czy można złożyć zamówienie telefonicze lub mailowo?

Przykro nam lecz nie przyjmujemy takich zamówień, wystarczy dokonać zakupu na Allegro jako niezarejestrowanych użytkownik.

-Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Po otrzymaniu wpłaty paczki wysyłamy maksymalnie do 48h.