OXFORD TRYPTOPHAN 100mcg 5-HTP 120tabl. NATURALNY (6542007456)

zakończona
59,90 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost
  • Allegro Paczkomaty InPost
  • List polecony ekonomiczny 9,00 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • forma: tabletki
  • waga (z opakowaniem): 0.10 [kg]
  • data ważności : przynajmniej 1 rok od momentu zakupu
  • liczba sztuk w opakowaniu: 120 [szt]
Oxford Vitality z siedzibą w Oxfordshire w Wielkiej Brytanii jest jednym z wiodących, niezależnych producentów suplementów diety. Firma specjalizuje się w dostarczaniu doskonałej jakości suplementów diety w rozsądnych

cenach. Kupując ten produkt klient może mieć pewność, że nabył produkt najwyższej jakości w doskonałej cenie bez ukrytych kosztów i ozdobnych opakowań. W ramach prowadzonej przez firmę działalności charytatywnej, polegającej na przekazywaniu swoich produktów potrzebującym na zachodnim wybrzeżu Afryki, zrezygnowano z kosztownych, szkodzących środowisku opakowań, by zebrane w ten sposób fundusze poświęcić na cele charytatywne.

Wszys­tkie produkty wytwarzane są z zachowaniem rygorystycznych systemów zarządzania jakością w zakładzie zatwierdzonym przez FSA (Food Standards Agency) oraz MHRA (Stowarzyszenie Regulacji Leków i produktów Healthcare).

Oferta firmy Oxford Vitality zawiera przeszło sto pozycji, na które składają się ziołowe suplementy diety, zdrowa żywność a także witaminy i minerały. Wszystkie produkty zamawiane są bezpośrednio od producenta, co jest
gwarancją jakości oraz oryginalności sprzedawanego przez nas asortymentu.

Prakty­czne, stojące opakowanie z zamknięciem ułatwia przechowywanie po otwarciu. Specjalnie zaprojektowane opakowanie o wysokiej barierowości odporne na działanie czynników zewnętrznych

5-HTP 100mg 120tab

Oxford Vitality 5-HTP jest uzyskiwany naturalnie z nasion Griffonia simplicifolia to najwyższej jakości ekstrakt zawierający aż 99% 5-HTP, będącego prekursorem serotoniny. Sprzedajemy najlepszy i naturalny 5-HTP !

Co to jest 5-HTP?
5-Hydroksytryptofan to naturalnie występujący aminokwas, który jest prekursorem serotoniny. Serotonina to jeden z kluczowych neuroprzekaźników, odpowiedzialny m.in. za odczuwanie szczęścia.

ułatwia zasypianie i poprawia jakość snu
zwiększa odporność na stres
wspomaga odchudzanie
poprawia nastrój

Jak działa 5-HTP?

5-HTP jest wykorzystywany do przywracania prawidłowego poziomu serotoniny u osób z jej niedoborem. Jego skuteczność potwierdziły liczne eksperymenty. Efektywność suplementacji mierzona jest m.in. poprzez badanie ilości kwasu 5-hydroksyindolooctowego w moczu, który powstaje w wyniku rozpadu serotoniny. Zaobserwowano wyraźny wzrost jego ilości wraz ze zwiększaniem dawek 5-HTP.O ile 5-hydroksytryptofan łatwo przekracza barierę krew-mózg, o tyle serotonina nie jest do tego zdolna. Enzym przetwarzający 5-HTP zwany dekarboksylazą aromatycznych L-aminokwasów znajduje się nie tylko w mózgu, ale również w układzie trawiennym. Dlatego też skuteczność suplementacji 5-HTP można podnieść przyjmując aminokwas razem z inną substancją, która zneutralizuje działanie enzymu(np. z EGCG lub kwercetyną). Dzięki temu 5-hydroksytryptofan zostanie przekształcony w serotoninę dopiero w mózgu.

Wraz z trwaniem suplementacji zwiększa się tolerancja organizmu na 5-HTP. Ponadto obfite i regularne dostarczanie prekursora może ograniczyć naturalną produkcję serotoniny w mózgu. Z tego względu należy stosować okresowe przerwy (co kilka tygodni) w przyjmowaniu tego aminokwasu. Również wprowadzenie na każdy tydzień 1 – 2 dni wolnych od suplementacji pomaga organizmowi zachować równowagę i czerpać długotrwałe korzyści z 5-HTP.

Tryptofan to jeden z dziewięciu aminokwasów niezbędnych. Organizm człowieka nie jest w stanie wytworzyć tryptofanu - musi dostarczać go w diecie lub suplementacji.

5-HTP zazwyczaj przyjmowany jest w ilości 100 – 200 mg na dobę. Może to być jedna dawka stosowana ok. 1 h przed snem lub kilka mniejszych przyjmowanych w ciągu dnia między posiłkami. Bardzo korzystnie na efekty suplementacji wpływa przyjmowanie wraz z 5-HTP innych synergicznych związków pomagających w produkcji serotoniny

NIE ZAWIERA:

sztucznych Aromatów
substancji słodzących
konserwan­tów
cukru
soli
mleka­
laktozy
soji
Gluten­u
pszenicy
drożdży
r­yby

Opakowanie: 120 tabletek

MAŁE WYGODNE DO POŁYKANIA TABLETKI

NASZA OFERTA



Suplementy diety nie mogą być stosowane jako substytut zróżnicowanej diety ani zdrowego trybu życia. Nie należy przekraczać zalecanej dawki do spożycia w ciągu dnia. Przechowywać w miejscu niedostępnym dla małych dzieci.

120 tabletek

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Allegro Paczkomaty InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

PŁATNOŚCI: -Wpłata z góry na konto (koszt zakupionych produktów+koszt przesyłki) Nr naszego konta: 57 1140 2017 0000 4602 1075 3624 -Płatność przy odbiorze -Odbiór osobisty - możliwa płatność kartą lub gotówką Możliwy jest odbiór osobisty w godz.8.00-20.00 od poniedziałku do piątku, po uprzednim zgłoszeniu takiej formy sfinalizowania transakcji i otrzymaniu potwierdzenia mailem z określonym terminem odbioru.

kontakt

  • 42-651-39-12
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
darmowy zwrot
 
Darmowy zwrot towaru dotyczy produktów zamawianych poprzez Inpost w innych przypadkach, zwracana jest kwota najtańszej oferowanej przez nas formy wysyłki. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni od dnia odebrania zamówienia odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. W przypadku terminowego odstąpienia od umowy, oraz terminowego dostarczenia zwracanego zamówienia do nas, zwrócimy konsumentowi kwotę. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 2. Kupujący może zrezygnować z części lub całości zamówionych towarów nadsyłając w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki zawierającej towary „oświadczenie o odstąpieniu od umowy”, na adres poczty elektronicznej sklep.familia@onet.pl lub pisemnie na adres Lukrecja Tonn Sp.j. al. Politechniki 27 93-557 Łódź. 3. Zwrot towarów powinien nastąpić w terminie 14 dni od dnia, w którym Kupujący odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie lub dostarczenie towarów przed jego upływem. 4. Zwrócone towary Sprzedający przyjmuje pod warunkiem ich odesłania przez Kupującego w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu, z oryginalnymi banderolami, bez jakichkolwiek znamion ingerencji w ich konstrukcję lub korzystania z nich. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 5. Kupujący przesyła towary z dowodem zakupu (paragon fiskalny, faktura, elektroniczne potwierdzenie złożenia zamówienia), kartą gwarancyjną (dla towarów, na które udzielono gwarancji) oraz wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. 6. Kupujący pokrywa bezpośrednie koszty związane ze zwrotem towarów do siedziby firmy. 7. Wszelkie zwracane towary należy opatrywać informacją „ZWROT TOWARU”. Przesyłki ze zwracanymi towarami należy przesyłać lub dostarczyć osobiście na adres: Lukrecja Tonn Sp.j. al. Politechniki 27 93-557 Łódź. 8. Sprzedający zwraca Kupującemu uiszczone przez niego kwoty na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy po otrzymaniu przesyłki zawierającej zwracane towary, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od kupującego do chwili otrzymania odsyłanych produktów do siedziby firmy. 9. Kupujący jest zobowiązany do zabezpieczenia przesyłki zgodnie ze standardami stosowanymi przez sprzedawce (karton + wypełnienie) lub kopertach bąbelkowych. 10. Zgodnie z art. 38 pkt 4 i 5 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, -w których przedmiotem umowy są produkty mające krótki termin przydatności do użycia, o czym Sprzedający informował klienta przy składaniu zamówienia -w których przedmiotem umowy są produkty, które po dostarczeniu w zapieczętowanym opakowaniu zostały otwarte, oraz których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych

reklamacje

1. Sprzedający zobowiązany jest dostarczyć/wydać Kupującemu towary niewadliwe, z wyjątkiem przecenionych towarów niepełnowartościowych, które klient zamówił z pełną świadomością. W razie niezgodności towaru z umową Kupujący powinien zgłosić reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep.familia@onet.pl lub pisemnie na adres: Lukrecja Tonn Sp.j. al. Politechniki 27 93-557 Łódź. 2. Reklamacje dotyczące brakujących towarów lub ich uszkodzeń należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki. 3. Do czasu zamknięcia postępowania reklamacyjnego należy bezwzględnie zachować wszelkie reklamowane towary. Prosimy również o zachowanie kartonu, w którym zostało dostarczone reklamowane zamówienie. 4. W przypadku otrzymania wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem towaru Kupujący powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Sprzedającego, który niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Jeżeli Sprzedający nie wymieni towaru wadliwego albo nie usunie wady, Kupujący może także złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. Kupujący, który jest jednocześnie konsumentem, może także zamiast zaproponowanego przez nas usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. 5. Kupujący, po ustawowym terminie przysługującym mu na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny, nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada zakupionych produktów jest nieistotna i nie wpływa na możliwość właściwego używania towaru. 6. Jeżeli otrzymane towary mają wady, Kupujący może także żądać wymiany na towary wolne od wad albo usunięcia wady. Jeżeli żądanie Kupującego jest uzasadnione, Sprzedający wymieni towary wadliwe na wolne od wad lub usunie wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową towaru w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Kupującym jest przedsiębiorca, Sprzedający może odmówić wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. 7. Reklamowane towary należy dostarczyć do siedziby firmy wraz z wypełnionym „protokołem reklamacji”. Przesyłkę należy opatrzyć informacją: „REKLAMACJA TOWARU” i przesłać lub dostarczyć osobiście na adres: Lukrecja Tonn Sp.j al. Politechniki 27 93-557 Łódź. 8. Kupujący jest zobowiązany do zabezpieczenia przesyłki zgodnie ze standardami stosowanymi przez Sprzedającego (karton + wypełnienie). 9. Sprzedający ustosunkuje się do zgłoszonego przez Kupującego żądania (reklamacji) w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia żądania, w przeciwnym razie uważa się, że żądanie uznano za uzasadnione i zwróci Kupującemu kwotę żądania, przelewem na rachunek bankowy w terminie 5 dni roboczych. 10. W przypadku uznania reklamacji za nieuzasadnioną lub stwierdzenia uszkodzenia towaru z winy Kupującego, Sprzedający nie zwraca Kupującemu uiszczonej ceny za towar.

pozostałe informacje

Regulamin zakupów § 1 Warunki ogólne I. POSTANOWIENIA OGÓLNE Regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników, w tym Nabywców, ze Sklepu prowadzonego przez Sprzedawcę. Regulamin udostępniany jest nieprzerwanie na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. § 2 Oferta 1. Wszystkie towary oferowane przez nas są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej na podstawie stosownych przepisów prawa i decyzji właściwych władz administracyjnych. Wszystkie towary zostały nabyte od uprawnionych podmiotów zgodnie z obowiązującymi prawem i są przechowywane w warunkach określonych odpowiednimi przepisami. 2. Spółka prowadzi obrót detaliczny, nie prowadzi obrotu hurtowego, nie prowadzi wysyłkowej sprzedaży leków na receptę. 3. Wszystkie użyte na stronie www nazwy towarów, marek oraz znaki graficzne są własnością ich producentów. 4. Zamówione u nas towary dostarczamy w sposób i w cenie wskazanej w zakładce „Dostawa i płatność”. 5. Za zamówione u nas towary i przesyłkę można zapłacić poprzez płatności PAY-u lub gotówką. 6.Opisy towarów znajdujące się na stronie służą wyłącznie celom informacyjnym oraz identyfikacyjnym. Opisy towarów mają formę skróconą. Przed użyciem produktów leczniczych należy zapoznać się z ulotką, zawierającą przeciwwskazania, dane dotyczące działań niepożądanych i dawkowania, oraz informacje dotyczące stosowania produktu leczniczego, bądź należy skontaktować się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany może zagrażać życiu i zdrowiu. 8. Do towaru objętego gwarancją dołączana jest karta gwarancyjna, opisująca warunki wykonywania uprawnień z tytułu gwarancji i zawierająca adresy punktów serwisowych oraz inne ważne informacje dotyczące serwisu. 9. W razie wątpliwości lub problemów z korzystaniem z zakupionych w u nas towarów Kupujący może skontaktować się z za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep.familia@onet.pl, bądź telefonicznie pod nr telefonu 42 651-39-12 10. Ceny produktów na stronie www są podane w PLN, zawierają podatek VAT i nie zawierają kosztów dostawy. 11. Ceny towarów na stronach aukcji, stronie www oraz oferowany asortyment mogą się różnić od oferty stacjonarnej. 12. Zastrzegamy sobie prawo do organizowania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży. Podczas trwania promocji lub wyprzedaży ilość towarów dostępnych w promocyjnej cenie może być ograniczona. 13. Zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności i dostawy poprzez nie udostępnianie części z opcji dla wybranych produktów lub grup asortymentowych. § 3 Składanie zamówień i ich realizacja 1.W celu złożenia zamówienia na towary oferowane przez nas na stronie Kupujący zobowiązany jest wypełnić i wysłać drogą elektroniczną prawidłowo wypełniony elektroniczny formularz opcji dostawy. 2. Wybór opcji „Kup teraz" a następnie "Kupuję i płacę” jest jednoznaczny z zamknięciem zamówienia i wiąże się z obowiązkiem zapłaty za wybrane towary oraz zapłaty za dostawę zgodnie z podsumowaniem zamówienia. 3. Dla danego zamówienia wiążąca jest cena obowiązująca w momencie jego złożenia. 4. Wraz z otrzymaniem przez Klienta drogą elektroniczną potwierdzenia złożenia zamówienia zostaje zawarta miedzy Sprzedającym a Klientem umowa dotycząca zakupu od Sprzedającego przez Klienta produktów znajdujących się w przesłanym potwierdzeniu. Umowa zawierana jest na czas określony do momentu odebrania zamówienia przez Kupującego. 5. Kupujący, który składa zamówienie z obowiązkiem zapłaty, powinien dokonać zapłaty za zamówione produkty oraz dostawę w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia wysłania zamówienia. W przypadku braku zaksięgowania płatności, po upływie tego terminu zamówienie zostanie anulowane co wiąże się z wystąpieniem do Allegro o zwrot prowizji oraz wystawieniem przez nas odpowiedniego komentarza. 6. O aktualnie szacowanym terminie realizacji opłaconego zamówienia lub zamówienia za pobraniem informujemy na stronie aukcji 7. W okolicznościach niezależnych od Nas, mogą nastąpić opóźnienia w wysyłce towaru. Kupujący zostanie o tym fakcie poinformowany telefonicznie lub mailowo najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od dokonania zakupu. 8. Przygotowanie zamówienia i wysyłka towarów następuje nie później niż w ciągu 10 dni (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) licząc od: - zaksięgowania wpłaty za zamówienie dokonanej za pośrednictwem szybkiego przelewu internetowego - złożenia zamówienia – w przypadku wyboru płatności gotówką za pobraniem. 9. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji części albo całości zamówienia w przypadkach: - formularz teleadresowy nie został wypełniony poprawnie, a Sprzedający nie może skontaktować się z Kupującym w celu weryfikacji Jego danych teleadresowych, - towar został wycofany z obrotu lub wstrzymany w obrocie na terenie RP po złożeniu zamówienia 10. Jeżeli Sprzedający nie jest w stanie zrealizować zamówienia Kupującego (incydentalna niezgodność stanów magazynowych bądź incydentalne uszkodzenie towaru), niezwłocznie, najpóźniej w terminie 5 (pięciu) dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia, zawiadomi o tym Kupującego i zwróci Kupującemu uiszczoną przez niego cenę za brakujący/uszkodzony towar. 11. Do każdej przesyłki dołączany jest dowód zakupu, tj. paragon fiskalny. Faktura VAT wystawiana jest na życzenie Kupującego wyrażone w formularzu zamówienia poprzez zaznaczenie pola „Chcę otrzymać fakturę VAT”. §4 Płatności oraz dostawa produktów 1. Kupujący uiszcza sumę za zamówiony towar i przesyłkę w jeden z dostępnych sposobów; kartą kredytową; szybkim przelewem internetowym (PayU), zwykłym przelewem bankowym lub „za pobraniem” tzn. przy odbiorze przesyłki od firmy kurierskiej. W przypadku wystąpienia problemów technicznych po stronie operatora transakcji PayU lub banku Kupującego, na wyraźne życzenie Kupującego możemy udostępnić swój bezpośredni rachunek bankowy do w celu zapłaty za złożone zamówienie. 2. Zamówiony przez Kupującego towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej, Inpost, bądź przygotowuje do odbioru osobistego w siedzibie firmy "Familia" przy al. Politechniki 27 . w Łodzi po naszykowaniu towaru, wysyłamy powiadomienie. 3. Towary wysyłane przez Nas za pośrednictwem firmy kurierskiej zostają doręczone w przeciągu 1 lub 2 dnia roboczego od dnia nadania. 4. Kupujący uiszcza koszty dostawy przesyłki według cennika umieszczonego na stronie aukcji. Wyjątek może stanowić zakup wieloprzedmiotowy, lub transakcje dokonane przez Kupującego w dłuższym odstępie czasowym od siebie. W takiej sytuacji zastrzegamy sobie prawo do naliczenia dodatkowych kosztów za wysyłkę towaru. 5. W przypadku, gdy zamówienie nie może zostać poprawnie i terminowo doręczone z winy Kupującego (błędny adres, odmowa, przyjęcia), zastrzegamy sobie prawo obciążenia Kupującego kosztami ponownego transportu zgodnie z aktualnym cennikiem dostaw. 6. Przed odbiorem przesyłki od firmy kurierskiej, Kupujący zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan opakowania, taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia należy odmówić przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź telefonicznie w celu poinformowania o uszkodzonej przesyłce.