Owiewki przód+tył SEAT CORDOBA 4d 1999-2002r SEDAN (6541596679)

zakończona
99,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
  • Pocztex Kurier48 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Sosnowiec
  • stan: nowy

Zapraszamy do sklepu

przy ul. H.Ordonówny 6

w Sosnowcu

godziny otwarcia:

Pon. - Pt. 10.00-16.00

Dojazd do siedziby Firmy:

Odbiór osobisty owiewek tylko po przedpłacie

i wcześniejszym ustaleniu telefonicznym


Przedmiotem oferty są:

Owiewki samochodowe firmy Heko w kolorze czarnym

komplet przód+tył do:

SEAT CORDOBA 4d 1999r.-2002r. SEDAN

Owiewki samochodowe na drzwi boczne są ważnym elementem wyposażenia dodatkowego samochodu. Pozwalają na naturalną wymianę powietrza w samochodzie. Uniemożliwiają parowanie szyb w deszczowe dni, gdyż pozwalają na wentylowanie wnętrza pojazdu. Kiedy szyba w drzwiach jest uchylona, chronią kierowcę przed bezpośrednim oddziaływaniem strugi powietrza.

Zmniejszają zabrudzenia szyb bocznych, umożliwiając lepszą obserwację w lusterkach bocznych.

Umożliwiają uchylanie szyb nawet w czasie intensywnych opadów deszczu lub śniegu. Podkreślają linię stylistyczną pojazdu.

ABY POMYŚLNIE SFINALIZOWAĆ TRANSAKCJĘ:

- KLIKNIJ OPCJĘ "KUP TERAZ"

- POTWIERDŹ FORMĘ PŁATNOŚCI I WYSYŁKI

- CZEKAJ NA PACZKĘ

KLIKNIĘCIE PRZEZ KUPUJĄCEGO NA "KUP TERAZ" JEST JEDNOZNACZNE Z TYM, ŻE ZAPOZNAŁ SIĘ, ROZUMIE I AKCEPTUJE REGULAMIN TRANSAKCJI ZAMIESZCZONY NA STRONIE "O MNIE"



[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QVZJFjAETmEJrN2HKs65­tzwV5sGwBjR1Xon4ckdD­floBc7xykbjOTeWB2vG4­wppnQ[/DANE_EU]
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u F_H_MAGNAT za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 57 1160 2202 0000 0000 8815 0856
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Pocztex Kurier48 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 501719397
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
F.H.MAGNAT
H.ordonówny 6
41-200 Sosnowiec
Polska
 
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko jeśli zakupiony produkt (produkty) nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony, nie ma śladów montowania i jest w niezmienionym stanie. Zwracany towar razem z dowodem zakupu (oryginalny paragon lub kopia faktury ) i krótkim pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, z nickiem konta Allegro, z którego dokonywany był zakup, numerem zamówienia oraz numerem rachunku bankowego na który ma zostać zwrócona kwota należy odesłać na adres Sprzedawcy określony w Postanowieniach Ogólnych w punkcie 4.Jeżeli na towar wystawiana była faktura VAT, Kupujący odsyłając paczkę powinien do niej włożyć również kopię lub ksero faktury którą otrzymał . Sprzedawca wystawi korektę faktury i wyśle ją do Kupującego. Ten powinien podpisać jej kopię wraz z datą i odesłać do Sprzedawcy. Dopiero po otrzymaniu podpisanej kopii korekty faktury Sprzedawca przeleje Kupującemu na wskazane konto kwotę, na jaką była wystawiona. Sprzedawca zwraca kwotę w całości wpłaconą przez Kupującego Koszty przesyłki związane ze zwrotem towaru nie podlegają zwrotowi.Sprzedawca zwraca pieniądze tylko i wyłącznie w formie przelewu bankowego. Przelew za prawidłowo zrealizowany zwrot towaru (wraz ze wszystkimi niezbędnymi danymi i dokumentami) będzie zrealizowany na wskazane konto do 14 dni od ich otrzymania.Przed odesłaniem paczki do Sprzedawcy koniecznie należy się z nim skontaktować e-mailem w celu ustalenia szczegółów zwrotu. PACZKI ODESŁANE ZA POBRANIEM LUB NA KOSZT ADRESATA NIE ZOSTANĄ ODEBRANE! PACZKI NIEODEBRANE Jeżeli Kupujący nie odbierze paczki w regulaminowym terminie i paczka wróci do Sprzedawcy możliwe są 2 rozwiązania. Albo Kupujący wpłaci na konto Sprzedawcy koszt powrotu paczki i ponownej wysyłki i wtedy zostanie ona wysłana ponownie, albo na wskazane konto Sprzedawca zwróci samą cenę towaru (bez kosztów wysyłki) pomniejszoną o koszt powrotu paczki.

reklamacje

Kupującemu przysługuje prawo reklamowania wadliwego towaru stosownie do regulacji kodeksu cywilnego i ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. W celu skorzystania z tych uprawnień Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą w celu ustalenia procedury reklamacyjnej, w szczególności ustalenia sposobu postępowania Sprzedawcy w razie uwzględnienia reklamacji (np. naprawa towaru, wymiana na nowy). Po dokonaniu ustaleń towar zakupiony należy odesłać wraz z dowodem zakupu (paragon lub kopia faktury) Wszelkie zwroty i przesyłki wysłane na koszt Sprzedawcy nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia. Reklamacja zostanie rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie, najpóźniej do 14 dni od momentu otrzymania wszystkich niezbędnych przedmiotów i dokumentów. UWAGA! Paczki odesłane za pobraniem nie zostaną odebrane i wrócą do nadawcy na jego koszt. W przypadku zwrotu lub reklamacji towar (po uprzednim ustaleniu mailowym) należy wysłać Pocztą Polską jako list lub paczkę ekonomiczną. Nie należy wysyłać takiej paczki z zaznaczoną opcją "Ostrożnie", "Na warunkach szczególnych", "Zadeklarowana wartość". Koszt wysyłki takiej paczki jest znacznie wyższy i nadwyżka kosztów w przypadku uwzględnienia reklamacji nie zostanie zwrócona. KONTAKT, adres na który należy wysyłać reklamcje: F.H.MAGNAT H.Ordonówny 6 41-200 Sosnowiec Godziny pracy Sprzedawcy: poniedziałek: 10-16 wtorek, środa, czwartek: 10-16 piątek: 10-16 sobota, niedziela, święta: NIE PRACUJEMY W powyższe dni i godziny można się skontaktować ze Sprzedawcą telefonicznie. Należy przy tym pamiętać, że każdy telefon opóźnia pracę i nie każdy obsługa sklepu może odebrać (np. gdy w tym czasie pakowane są paczki). Sprzedawca nie czyta wiadomości SMS, nie oddzwania po puszczeniu tzw. "strzała". Sprzedawca zdecydowanie preferuje kontakt poprzez e-maila. W godzinach pracy odpowiedzi na maile wysyłane są możliwie jak najszybciej. Zaleca się przy tym wysyłanie wiadomości poprzez Allegro klikając na "Zadaj pytanie Sprzedającemu" przy jednej z aukcji. Tak wysłany e-mail na pewno dotrze do Sprzedawcy. Natomiast niektóre listy wysyłane bezpośrednio na skrzynkę f.h.magnat@o2.pl z pominięciem Allegro potrafią się zgubić lub być odrzucone przez filtr antyspamowy i Sprzedawca może nawet nie wiedzieć o ich istnieniu. W korespondencji zawsze trzeba podać swój login z Allegro oraz numery aukcji których dotyczy korespondencja. Kontynuując korespondencję (odpowiadając na e-maila od Sprzedawcy) zawsze należy zachować ciągłość - czyli odpowiedzieć a nie pisać nową wiadomość. Brak odpowiedzi na maila w ciągu najbliższego dnia roboczego od dnia wysłania oznacza, że mail zapewne nie dotarł do Sprzedawcy. W takiej sytuacji należy ponowić zapytanie. W trakcie realizacji transakcji od momentu dokonania zakupu poprzez klikniecie na "Kup Teraz" do wysłania paczki Kupujący otrzyma co najmniej trzy automatyczne wiadomości e-mail z systemu obsługi sprzedaży o stanie realizacji zamówienia. Jeżeli wybrano sposób wysyłki firmą kurierską - w wiadomości z taką właśnie informacją znajdzie się numer paczki oraz link do strony na której Kupujący będzie mógł sprawdzić gdzie jego paczka aktualnie się znajduje. W razie opóźnienia w doręczeniu paczki przez firmę kurierską należy dzwonić bezpośrednio na infolinię DPD. Wszystkie informacje jakie Sprzedawca ma od producenta danej części podane są przy aukcji.

pozostałe informacje

ZE WZGLĘDU NA SEZONOWOŚĆ OWIEWEK SAMOCHODOWYCH I CZĘSTYCH OPÓŹNIEŃ W PRODUKCJI INFORMUJĘ IŻ WYSYŁKA MOŻE OPÓŹNIĆ SIĘ DO 7 dni roboczych !!! PRZEBIEG TRANSAKCJI Kliknięcie przez Kupującego na "Kup Teraz" jest równoznaczne z zawarciem ze Sprzedawcą umowy sprzedaży. Po dokonaniu zakupu należy wybrać sposób płatności. Opcje dostawy i ceny dostawy w danej opcji mogą się różnić w zależności od rodzaju zakupionego towaru. Są one zawsze podane w zdefiniowanym przez Allegro polu "Dostawa i płatność" bezpośrednio nad opisem aukcji. Dostępne są następujące formy płatności: "Płacę z Allegro" - to preferowany przez Sprzedawcę, najszybszy, najtańszy i najprostszy sposób na finalizację transakcji. Tylko w przypadku, gdy adres do wysyłki pokrywa się z danymi Kupującego oraz Kupujący NIE prosi o fakturę wystarczy: -kliknąć na "Kup Teraz" -wybrać opcję płatności przez "Płacę z Allegro" umożliwia to najszybszą wysyłkę towaru do Kupującego, jeszcze przed faktycznym zaksięgowaniem pieniędzy na naszym koncie, w rezultacie też najszybszą dostawę do Kupującego przedpłata przelewem na konto Bank Millennium S.A. 57 1160 2202 0000 0000 8815 0856 W tytule przelewu należy podać tylko i wyłącznie login z Allegro oraz numer aukcji. W powyższym wypadku (bez zmiany danych do wysyłki i bez faktury) nie należy wypełniać już żadnych formularzy opcji dostawy - również tych otrzymanych z systemu obsługi sprzedaży Sprzedawcy oraz nie należy pisać żadnych wiadomości czy dzwonić. Na płatność Sprzedawca oczekuje 7 dni od zakupu. Po upływie tego terminu transakcja zostaje anulowana a Sprzedawca występuje do serwisu Allegro o zwrot prowizji. płatność za pobraniem - cenę zamówionego towaru powiększoną o koszt wysyłki uiścić należy przy odbiorze paczki u kuriera. W przypadku zmiany któregokolwiek z poniższych parametrów: zmiana formy zapłaty z "przedpłaty" na "za pobraniem" zmiana danych do wysyłki na inne niż dane Kupującego wpisane w profilu Allegro prośba o fakturę VAT przebieg transakcji powinien wyglądać w następujący sposób: Kliknąć na "Kup Teraz" Po zatwierdzeniu zakupu kliknąć na "Płacę" i wypełnić formularz po zakupowy wybierając odpowiednie opcji i ewentualnie wpisując w zdefiniowane pola dane do faktury VAT Potwierdzenie transakcji w inny sposób niż podany powyżej lub wpisanie innych danych w tytule przelewu może wydłużyć czas realizacji zamówienia WYSYŁKA TOWARU ZE WZGLĘDU NA SEZONOWOŚĆ OWIEWEK SAMOCHODOWYCH I CZĘSTYCH OPÓŹNIEŃ W PRODUKCJI INFORMUJĘ IŻ WYSYŁKA MOŻE OPÓŹNIĆ SIĘ DO 7 dni roboczych !!! Wysyłka paczek odbywa się tylko i wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku. W ciągu 3-dni roboczych od momentu zakupu. Przypominamy, że tylko w przypadku dokonania płatności z tego samego banku, w którym znajduje się konto Sprzedawcy, pieniądze są księgowane natychmiast. Przy przelewach z innych banków albo wpłacie na poczcie pieniądze księgowane są czasami nawet po kilku dniach. Paczki wysyłane są firmą kurierską DPD. Teoretycznie powinny być u Kupującego na następny dzień roboczy po wysyłce. Jednak proszę pamiętać, że Sprzedawca nie ma wpływu na żadną z firm doręczających paczki, więc nie może brać i nie bierze odpowiedzialności za terminowość ich doręczenia. Dlatego też przy wystawianiu komentarza uprasza się Kupujących o ocenę wyłącznie Sprzedawcy a nie np. terminowości doręczenia paczki mimo, że była wysłana zgodnie z umową. Przy wysyłce paczki firmą kurierską niezbędny jest telefon kontaktowy do adresata. Znacznie przyspiesza to doręczenie paczki a czasami bez niego takie doręczenie jest niemożliwe. Dlatego przypominamy o aktualizacji danych w profilu Allegro a jeżeli paczka ma być wysłana na inny adres - o podanie telefonu kontaktowego adresata (najlepiej komórkowy). Jeżeli w odpowiednim polu formularza po zakupowego Kupujący nie wskaże innego adresu dostarczenia towaru - zostanie on wysłany na adres Kupującego z profilu Allegro. Dla zmiany adresu doręczenia paczki na inny niż adres Kupującego zdefiniowany w profilu Allegro nie jest wystarczające podanie go w tytule przelewu, danych do faktury albo w inny sposób. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w przesyłce wynikające z błędnego adresu Kupującego lub nie podania zmiany adresu doręczenia w określony w niniejszym Regulaminie sposób. Sprzedawca nie ma możliwości ustalenia z firmą doręczającą godziny przyjazdu do Adresata ani zapewnienia kontaktu telefonicznego kuriera przed próbą doręczenia paczki. Kupujący zawierając umowę wyraża zgodę na udostępnienie przez system Allegro jego danych osobowych - w tym imienia i nazwiska, adresu, adresu e-mail i numeru telefonu. Powyższe dane Kupującego są przetwarzane przez Sprzedawcę wyłącznie w celu realizacji umowy, w tym powiadomień Adresata wiadomością SMS lub e-mail o stanie realizacji zamówienia czy wysyłki. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla jakichkolwiek celów, w tym celów marketingowych. Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, żądania ich korekty lub uzupełnienia oraz ich usunięcia. SPOSÓB POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PACZKI OD KURIERA DPD Podpisać list przewozowy i zapłacić pobrania (o ile paczka była za pobraniem wysłana) Bezpośrednio po wykonaniu czynnościach z punktu powyższego osoba odbierająca paczkę w obecności kuriera doręczającego ma obowiązek sprawdzić jej zawartość pod względem zgodności z zamówieniem i ewentualnych uszkodzeń. Jeżeli z zawartością paczki jest wszystko w porządku (towar zgodny z zamówieniem i nieuszkodzony) kurier odjeżdża i poniższe punkty już nie mają znaczenia. W przypadku stwierdzenia zawartości paczki niezgodnej z zamówieniem lub uszkodzonej zawartości odbiorca ma obowiązek spisać protokół szkody wraz z kurierem, w którym opisuje się dokładnie uszkodzenie lub niezgodność, sposób zapakowania paczki itp. Ważne jest tutaj, aby data i godzina zgłoszenia szkody była dokładnie taka sama jak data i godzina odbioru paczki oraz wpisana forma zgłoszenia szkody "Przy odbiorze". Pod protokołem musi podpisać się zarówno odbiorca jak i kurier. Protokół ten ma być sporządzony w 2 egzemplarzach, z czego jeden pozostaje u odbiorcy a drugi zabiera kurier. Jeżeli kurier akurat nie ma przy sobie stosownego protokołu szkody - powinien spisać oświadczenie i zostawić je u adresata. Następnie powinni ustalić termin, kiedy kurier przyjedzie z właściwym druczkiem protokołu szkody w celu jego wypełnienia. Wpisać na liście przewozowym uwagę, że towar był uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem i spisano protokół szkody Skontaktować się ze Sprzedawcą pisząc e-maila poprzez "Zadaj pytanie Sprzedającemu" z aukcji Allegro opisując dokładnie całe zajście i propozycję rozwiązania problemu (w tym żądanie / roszczenie) Czekać na odpowiedź od obsługi sklepu Sprzedawcy, gdzie zostanie podana dalsza procedura UWAGA! Jeżeli uszkodzenie zawartości paczki lub niezgodność z zamówieniem nie zostanie stwierdzona w momencie odbioru paczki od kuriera, nie zostanie spisany protokół szkody lub data i godzina zgłoszenia szkody nie będzie zgodna z datą i godziną doręczenia paczki a forma zgłoszenia będzie inna niż przy odbiorze, wszelkie reklamacje w tym zakresie nie zostaną uznane. W takim wypadku przyjmowana jest zasada, że zawartość została doręczona do Adresata w stanie nienaruszonym i zgodnie z zamówieniem a uszkodzenie nastąpiło już po jej odbiorze. W tej sytuacji Adresat ma prawo ubiegać się od firmy kurierskiej o odszkodowanie na własną rękę. Jeżeli paczka zostanie odebrana nie przez właściwego Adresata tylko przez inną osobę w jego imieniu (np. sąsiad, brat, ciocia itp.), osoba ta bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe postępowanie w momencie odbioru - zgodne z wyżej opisanym. CENA I KOSZTY Wszystkie podane przez Sprzedawcę ceny są cenami oznaczonymi w złotych polskich i są cenami brutto, to jest zawierają podatek VAT. Powyższe ceny nie podlegają negocjacjom. Do ceny sprzedaży należy doliczyć koszt dostawy wskazany w każdej aukcji lub w przypadku zakupu większej ilości towaru, uzgodniony ze Sprzedawcą. Stanowi on odrębną pozycję na dokumencie sprzedaży. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny. Na życzenie Kupującego może być również wystawiona faktura VAT. W takim przypadku po dokonaniu zakupu należy wypełnić allegrowy formularz po zakupowy wprowadzając dane do faktury w odpowiednie pola specjalnie do tego celu zdefiniowane. Wiążąca dla stron jest cena widniejąca na aukcji w momencie kliknięcia przez Kupującego na "Kup Teraz". Koszty wysyłki towarów są zawsze podane na danej aukcji i nie podlegają negocjacjom. Koszt wysyłki podany przy aukcji w zdefiniowanym przez Allegro polu "Dostawa i płatność" dotyczy 1 szt. (lub kpl., pary) przedmiotu z danej aukcji. DOWÓD ZAKUPU Do każdej paczki włożony jest dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub (na życzenie Kupującego) faktury. Przy jej rozpakowywaniu należy zwracać uwagę, czy taki paragon nie wypadł. Zazwyczaj jest on wkładany do środka paczki (luzem). Reklamacje i zwroty rozpatrywane będą tylko i wyłącznie w przypadku, gdy przedmiot odesłany zostanie wraz z załączonym dowodem zakupu, gdyż jest on niezbędny do celów księgowych. Jeżeli Kupujący życzy sobie fakturę VAT powinien po dokonaniu zakupu wypełnić allegrowy formularz po zakupowy wprowadzając dane do faktury w odpowiednie pola specjalnie do tego celu zdefiniowane.