Owiewki przód+tył BMW seria 3 E91 od 2005R KOMBI (6999457080)

24 dni do końca
cena kup teraz
99,00 zł
z 3 kompletów
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Sosnowiec, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis


Przedmiotem oferty s:

Owiewki samochodowe firmy Heko w kolorze czarnym

komplet przód+tył do:

BMW seria 3 E91 5D od 2005R KOMBI

Owiewki samochodowe na drzwi boczne są ważnym elementem wyposażenia dodatkowego samochodu. Pozwalają na naturalną wymianę powietrza w samochodzie. Uniemożliwiają parowanie szyb w deszczowe dni, gdyż pozwalają na wentylowanie wnętrza pojazdu. Kiedy szyba w drzwiach jest uchylona, chronią kierowcę przed bezpośrednim oddziaływaniem strugi powietrza.

Zmniejszają zabrudzenia szyb bocznych, umożliwiając lepszą obserwację w lusterkach bocznych.

Umożliwiają uchylanie szyb nawet w czasie intensywnych opadów deszczu lub śniegu. Podkreślają linię stylistyczną pojazdu.

ABY POMYLNIE SFINALIZOWA TRANSAKCJ:

- KLIKNIJ OPCJ "KUP TERAZ"

- POTWIERD FORM PATNOCI I WYSYKI

- CZEKAJ NA PACZK

KLIKNICIE PRZEZ KUPUJCEGO NA "KUP TERAZ" JEST JEDNOZNACZNE Z TYM, E ZAPOZNA SI, ROZUMIE I AKCEPTUJE REGULAMIN TRANSAKCJI ZAMIESZCZONY NA STRONIE "O MNIE"



[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REALrKuZ/K+Pk­ooZyIbgNpICnv3PgcCtO­YKSBe4cuXDlPHfOtlV1S­7Gnzi6H80OIQXEj64p8L­afTg/[/DANE_EU]
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u F_H_MAGNAT za co najmniej 300 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

F.H.MAGNAT Rafał Wąwoźny
H.Ordonówny 6
41-200 Sosnowiec
Dodatkowe informacje

Kupującemu przysługuje prawo reklamowania wadliwego towaru stosownie do regulacji kodeksu cywilnego i ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. W celu skorzystania z tych uprawnień Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą w celu ustalenia procedury reklamacyjnej, w szczególności ustalenia sposobu postępowania Sprzedawcy w razie uwzględnienia reklamacji (np. naprawa towaru, wymiana na nowy). Po dokonaniu ustaleń towar zakupiony należy odesłać wraz z dowodem zakupu (paragon lub kopia faktury) Wszelkie zwroty i przesyłki wysłane na koszt Sprzedawcy nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia. Reklamacja zostanie rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie, najpóźniej do 14 dni od momentu otrzymania wszystkich niezbędnych przedmiotów i dokumentów. UWAGA! Paczki odesłane za pobraniem nie zostaną odebrane i wrócą do nadawcy na jego koszt. W przypadku zwrotu lub reklamacji towar (po uprzednim ustaleniu mailowym) należy wysłać Pocztą Polską jako list lub paczkę ekonomiczną. Nie należy wysyłać takiej paczki z zaznaczoną opcją "Ostrożnie", "Na warunkach szczególnych", "Zadeklarowana wartość". Koszt wysyłki takiej paczki jest znacznie wyższy i nadwyżka kosztów w przypadku uwzględnienia reklamacji nie zostanie zwrócona. KONTAKT, adres na który należy wysyłać reklamcje: F.H.MAGNAT H.Ordonówny 6 41-200 Sosnowiec Godziny pracy Sprzedawcy: poniedziałek: 10-16 wtorek, środa, czwartek: 10-16 piątek: 10-16 sobota, niedziela, święta: NIE PRACUJEMY W powyższe dni i godziny można się skontaktować ze Sprzedawcą telefonicznie. Należy przy tym pamiętać, że każdy telefon opóźnia pracę i nie każdy obsługa sklepu może odebrać (np. gdy w tym czasie pakowane są paczki). Sprzedawca nie czyta wiadomości SMS, nie oddzwania po puszczeniu tzw. "strzała". Sprzedawca zdecydowanie preferuje kontakt poprzez e-maila. W godzinach pracy odpowiedzi na maile wysyłane są możliwie jak najszybciej. Zaleca się przy tym wysyłanie wiadomości poprzez Allegro klikając na "Zadaj pytanie Sprzedającemu" przy jednej z aukcji. Tak wysłany e-mail na pewno dotrze do Sprzedawcy. Natomiast niektóre listy wysyłane bezpośrednio na skrzynkę f.h.magnat@o2.pl z pominięciem Allegro potrafią się zgubić lub być odrzucone przez filtr antyspamowy i Sprzedawca może nawet nie wiedzieć o ich istnieniu. W korespondencji zawsze trzeba podać swój login z Allegro oraz numery aukcji których dotyczy korespondencja. Kontynuując korespondencję (odpowiadając na e-maila od Sprzedawcy) zawsze należy zachować ciągłość - czyli odpowiedzieć a nie pisać nową wiadomość. Brak odpowiedzi na maila w ciągu najbliższego dnia roboczego od dnia wysłania oznacza, że mail zapewne nie dotarł do Sprzedawcy. W takiej sytuacji należy ponowić zapytanie. W trakcie realizacji transakcji od momentu dokonania zakupu poprzez klikniecie na "Kup Teraz" do wysłania paczki Kupujący otrzyma co najmniej trzy automatyczne wiadomości e-mail z systemu obsługi sprzedaży o stanie realizacji zamówienia. Jeżeli wybrano sposób wysyłki firmą kurierską - w wiadomości z taką właśnie informacją znajdzie się numer paczki oraz link do strony na której Kupujący będzie mógł sprawdzić gdzie jego paczka aktualnie się znajduje. W razie opóźnienia w doręczeniu paczki przez firmę kurierską należy dzwonić bezpośrednio na infolinię DPD. Wszystkie informacje jakie Sprzedawca ma od producenta danej części podane są przy aukcji.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

F.H.MAGNAT
H.ordonówny 6
41-200 Sosnowiec

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko jeśli zakupiony produkt (produkty) nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony, nie ma śladów montowania i jest w niezmienionym stanie. Zwracany towar razem z dowodem zakupu (oryginalny paragon lub kopia faktury ) i krótkim pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, z nickiem konta Allegro, z którego dokonywany był zakup, numerem zamówienia oraz numerem rachunku bankowego na który ma zostać zwrócona kwota należy odesłać na adres Sprzedawcy określony w Postanowieniach Ogólnych w punkcie 4.Jeżeli na towar wystawiana była faktura VAT, Kupujący odsyłając paczkę powinien do niej włożyć również kopię lub ksero faktury którą otrzymał . Sprzedawca wystawi korektę faktury i wyśle ją do Kupującego. Ten powinien podpisać jej kopię wraz z datą i odesłać do Sprzedawcy. Dopiero po otrzymaniu podpisanej kopii korekty faktury Sprzedawca przeleje Kupującemu na wskazane konto kwotę, na jaką była wystawiona. Sprzedawca zwraca kwotę w całości wpłaconą przez Kupującego Koszty przesyłki związane ze zwrotem towaru nie podlegają zwrotowi.Sprzedawca zwraca pieniądze tylko i wyłącznie w formie przelewu bankowego. Przelew za prawidłowo zrealizowany zwrot towaru (wraz ze wszystkimi niezbędnymi danymi i dokumentami) będzie zrealizowany na wskazane konto do 14 dni od ich otrzymania.Przed odesłaniem paczki do Sprzedawcy koniecznie należy się z nim skontaktować e-mailem w celu ustalenia szczegółów zwrotu. PACZKI ODESŁANE ZA POBRANIEM LUB NA KOSZT ADRESATA NIE ZOSTANĄ ODEBRANE! PACZKI NIEODEBRANE Jeżeli Kupujący nie odbierze paczki w regulaminowym terminie i paczka wróci do Sprzedawcy możliwe są 2 rozwiązania. Albo Kupujący wpłaci na konto Sprzedawcy koszt powrotu paczki i ponownej wysyłki i wtedy zostanie ona wysłana ponownie, albo na wskazane konto Sprzedawca zwróci samą cenę towaru (bez kosztów wysyłki) pomniejszoną o koszt powrotu paczki.