OUTLET OLEOLE! NOWA PRALKA BOSCH WAB24264PL 1200ob (6949395631)

825,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 49,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 4 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Bosch
  • głębokość produktu (cm): 56
  • maksymalny wsad (kg): 6
  • sposób załadunku: od frontu
  • klasa efektywności energetycznej: A+++
1014903
  

Bosch WAB24264PL Serie 2 VarioPerfect

Polska dystrybucja, produkt desygnowany na polski rynek.



  • nr kat. 1014903
  • Typ załadunku: od przodu
  • Wymiary (GxSxW): 56 x 60 x 85 cm
  • Maksymalne obroty wirowania: 1200 obr/min
  • Wielkość załadunku: 6 kg
  • Funkcje dodatkowe: pranie antyalergiczne, pranie wstępne, VarioPerfect

Kupując Bosch WAB24264PL Serie 2 VarioPerfect zyskujesz:

  • Klasa energetyczna A+++ pomoże Ci znacznie zmniejszyć rachunki za energię elektryczną. Nie tylko zaoszczędzisz pieniądze, ale będziesz mieć także pozytywny wpływ na środowisko.
  • Funkcja EcoPerfect pozwala zużyć mniej wody i prądu. Dzięki temu zmniejszą się Twoje rachunki, a Ty zadbasz o środowisko.
  • Włączenie funkcji TimePerfect umożliwia skrócenie czasu prania nawet do 65%. To idealne rozwiązanie, gdy brakuje Ci czasu.
  • VarioPerfect to dwie funkcje, które na dwa różne sposoby pomogą Ci oszczędzać: TimePerfect - czas prania, a EcoPerfect - zużytą wodę i energię. Od Ciebie zależy, którą z nich wybierzesz.
  • Automatyka wagowa mierzy załadunek i dostosowuje do niego odpowiedni czas prania. Dzięki temu możesz zaoszczędzić wodę i prąd, a jednocześnie skrócić czas prania.
  • AntyAlergia to dodatkowe płukanie stworzone z myślą o alergikach. Dzięki niemu skutecznie zostają usunięte resztki detergentów, które najczęściej powodują uczulenia.
  • Dwustopniowy czujnik kontroluje ilość prania w bębnie i dobiera do niego potrzebną ilość wody. Dzięki temu zużycie wody jest na optymalnym poziomie.
  • System kontrolujący ilość piany uruchamia dodatkowe płukanie w przypadku przedozowania środka piorącego. Dzięki temu ubrania zostaną dokładnie wypłukane.
z nami zystkujesz oleole!

DANE IDENTYFIKACYJNE

OPIS

NUMER KATALOGOWY

1014903

ASORTYMENT

PRALKA

MARKA

BOSCH

MODEL

WAB24264PL

CECHA

7301389573

Klasyfikacja stanu towaru:

1. Doskonały

2. Satysfakcjonujący

3. Dostateczny

4. Używany

5. Nieznany

Satysfakcjonujący - produkt posiada niewielkie uszkodzenia, które mogą być mało widoczne na zdjęciach i nie wpływają na wydajność oraz użytkowanie sprzętu. Może nosić ślady rozpakowania go przez Technika, w celu sprawdzenia jego stanu wizualnego i kompletności wyposażenia. Został zapakowany w oryginalne opakowanie (w przypadku jego braku - w opakowanie zastępcze). Zawiera kompletne wyposażenie producenta.

 

Informacje dodatkowe

Towar z nadwyżek magazynowych.

Zweryfikowane przez technika:

2419

wysylka i odbiór osobisty oleole! płatności oleole!      
SPECYFIKACJA
 
Typ załadunku od przodu
Wymiary bez elementów wystających (GxSxW) 56 x 60 x 85 cm
Kolor urządzenia biały
Kolor drzwiczek biały
Regulacja obrotów wirowania skokowa
Automatyka wagowa automatyczny
Sterowanie elektroniczny
Wyświetlacz elektroniczny LED
Opóźniony start skokowe
Możliwość zmiany temperatury wyświetlacz elektroniczny
Mniej zagnieceń (łatwe prasowanie) nie
Programy antyalergiczny, bawełna, dessous (delikatny, jedwab), jeans, koszule, mix, sport, syntetyki, szybki 15 min, szybki 30 min, wełna
Dodatkowe opcje ActiveWater, AntyAlergia, automatyka wagowa, EcoPerfect, informacja o przedozowaniu środka piorącego, kontrola piany, sygnał dźwiękowy końca pracy, TimePerfect, VarioPerfect
Efektywność energetyczna  
Wielkość załadunku 6 kg
Klasa efektywności energetycznej A+++
Roczne zużycie prądu 153 kWh
Roczne zużycie wody 10560 litrów
Klasa efektywności wirowania C
Maksymalne obroty wirowania 1200 obr/min
Poziom hałasu (pranie/wirowanie) 57 dB / 77 dB
Wilgotność resztkowa 62 %
Zużycie prądu 0,78 kWh
Zużycie wody 48 litrów
Klasa skuteczności prania A
Bezpieczeństwo użytkowania  
Blokada rodzicielska nie
Bezpieczeństwo wbudowane zabezpieczenie przed zalaniem, blokada przedwczesnego otwarcia drzwi
Parametry zewnętrzne  
Wymiary opakowania 63 x 63 x 85 cm
Waga z opakowaniem 67 kg
Wyposażenie  
Wyposażenie standardowe instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna, wąż dopływowy, wąż odpływowy
Gwarancja  
Gwarancja producenta 24 miesiące
Szczegółowe warunki gwarancji Pobierz   
Producent  
Nazwa producenta / importera BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.
Znak zgodności  
Znak zgodności
Opinie
 
Dobre pranie
Dodana: 2017-06-26 19:24
Przez: jurasN
jakość prania:
głośność pracy:
pojemność:
programy:
stabilność:
energooszczędność:
Podsumowanie:

Jesteśmy zadowoleni z pralki - wykonuje pracę zgodnie z naszymi oczekiwaniami. O jej trwałości nic nie napiszę, bo używamy ją dopiero kilka tygodni. Dostrzegliśmy jeden minus. Aby pranie po zakończeniu nie pachniało użytą chemią, konieczne jest włączanie przycisku Woda Plus. Rozumiemy jednak, że wytwórcy chodziło o to, aby przy normalnych programach, wykazywane zużycie wody było tak niskie, aby warto było się tym pochwalić w materiałach (dez)informacyjnych ;)

Pralka Bosch
Dodana: 2014-08-31 01:27
Przez: Tomek_Bydgoszcz
jakość prania:
głośność pracy:
pojemność:
programy:
stabilność:
energooszczędność:
Podsumowanie:

Użytkuję tą pralkę od kilku miesięcy i nie mam większych zastrzeżeń.

Zalety:

-duża ilość programów (na pochwałę w szczególności zasługuję program 15-minutowy. Pozwala on na skuteczne odświeżenie ciuchów - dla mnie rewelacja)

-pralka ładnie wygląda i dzięki niestandardowej głębokości (56cm) sprawia wrażenie kompaktowej i zgrabnej.

- dźwiękowy sygnał zakończenia prania - strasznie praktyczna rzecz

- łatwa, intuicyjna obsługa.

- ergonomiczny i pomocny wyświetlacz

- pralka sama w sobie bardzo dobrze izoluje drgania

- metalowe zawiasy

Wady:

- podczas wirowania na duży obrotach pralka jest trochę za głośna,

- pokrętło do ustawiania programów jest nieprecyzyjne - często wybrany program nie "zaskakuje" od razu i trzeba trochę manipulować pokrętłem aby się uaktywnił

- w szufladce po praniu pozostają nieznaczne resztki proszku

- made in Turkey

Produkt generalnie na plus. Po kilku miesiącach użytkowania jestem z niej zadowolony i zdecydowanie polecam.

Bosch Serie 2 VarioPerfect WAB24264PL
Dodana: 2014-10-23 13:13
Przez: luna
jakość prania:
głośność pracy:
pojemność:
programy:
stabilność:
energooszczędność:
Podsumowanie:

Pralka pracuje dość cicho, tylko podczas wirowania jest głośniejsza. Liczba programów jest duża, można automatycznie ustawić godzinę rozpoczęcia pracy obliczając kiedy będzie koniec (przycisk "Koniec za"). Zwracam uwagę, iż automatyka wagowa nie waży włożonych do pralki ubrań (doszkoliłam się w tym zakresie po zakupie). Wirowanie 1200 obrotów/min jest bardzo przydatne, bo pranie szybko później schnie. Nieskomplikowana obsługa i dźwiękowy sygnał zakończonej pracy też jest funkcjonalne.

Pralka Bosch
Dodana: 2017-04-09 12:33
Przez: Adam
jakość prania:
głośność pracy:
pojemność:
programy:
stabilność:
energooszczędność:
Podsumowanie:

Pralka jak pralka , pierze , wystarczająca ilość programów i tak używa się kilka , nie ma sensu przepłacać za bajery, towar dostarczony w terminie , weźcie tylko usługę wniesienia , odkręcenie 3 śrub blokady , podłączenie węży, wypoziomowanie jest dziecinnie proste, stówa zostanie w kieszeni Wybrałem Boscha , mam zmywarkę i chodzi lata

Pralka Bosh
Dodana: 2014-12-01 08:55
Przez: Freshbynature
jakość prania:
głośność pracy:
pojemność:
programy:
stabilność:
energooszczędność:
Podsumowanie:

Zakup oceniam jak trafiony. pralka cicha ,prosta w obsłudze. Reszta wyjdzie "w praniu".Pozdrawiam

satysfakcja gwarantowana oleole!

Euro-net Sp. z o.o.    Sklep Internetowy Ole Ole! Ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa e-mail: outlet@oleole.pl
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 49,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Euro-net sp. z o.o.
Muszkieterów 15
02-273 Warszawa
NIP: 5270005984
REGON: 010137837
KRS: 0000117710

Euro-net  Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, wpisana do rejestru

przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000117710, o numerze NIP 5270005984, o numerze REGON 010137837, o numerze rejestrowym GIOŚ E0003818WZBW, o kapitale zakładowym w wysokości 560 190 zł.

pozostałe informacje

1. Odwrotne obciążenie VAT:

Jeżeli łączna wartość  towarów nabywanych w Sklepie Internetowym OleOle wymienionych w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2011 r. nr 177, poz. 1054, z późn. zm) - Ustawa VAT tj.: komputery przenośne, takie jak: tablety, notebooki, laptopy, telefony komórkowe, w tym smartfony, konsole do gier wideo (stosowane z odbiornikiem telewizyjnym lub samodzielnym ekranem) i pozostałe urządzenia do gier zręcznościowych lub hazardowych z elektronicznym wyświetlaczem – z wyłączeniem części i akcesoriów w ramach jednolitej gospodarczo transakcji obejmującej te towary przekracza kwotę 20 000 zł netto do ich nabycia przez Klientów stosuje się zasadę odwrotnego obciążenia VAT, o ile ma zastosowanie zgodnie z Ustawą VAT.

Za jednolitą gospodarczo transakcję w rozumieniu Ustawy VAT uznaje się transakcję obejmującą umowę, w ramach której występuje jedna lub więcej dostaw towarów wymienionych w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy VAT, nawet jeżeli są one dokonane na podstawie odrębnych zamówień lub wystawianych jest więcej faktur dokumentujących poszczególne dostawy. Za jednolitą gospodarczo transakcję, uznaje się również transakcję obejmującą więcej niż jedną umowę, jeżeli okoliczności towarzyszące tej transakcji lub warunki, na jakich została ona zrealizowana, odbiegały od okoliczności lub warunków zwykle występujących w obrocie towarami wymienionymi w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy VAT.

Po zawarciu Umowy sprzedaży pracownicy Sprzedawcy skontaktują się z Klientem i ustalą czy Klient i Umowa sprzedaży podlega zasadzie odwrotnego obciążenia VAT. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży towarów wymienionych w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy VAT w ramach jednolitej gospodarczo transakcji, których wartość przekracza kwotę 20 000 zł netto w terminie 30 dni od daty jej zawarcia, w przypadku gdy Strony nie uzgodnią, że Klient i Umowa sprzedaży

podlegają zasadzie odwrotne obciążenie VAT, o której mowa w Ustawie VAT. Dostawa towarów wymienionych w poz. 28a–28c  załącznika nr 11 do Ustawy VAT i objętych Umowa sprzedaży, następująca w wykonaniu jednolitej gospodarczo transakcji w rozumieniu Ustawy VAT, nastąpi w ciągu 30 dni po uzgodnieniu przez Strony warunków upoważniających do realizacji Umowy sprzedaży z zastosowaniem zasady odwrotne obciążenie VAT w rozumieniu Ustawy VAT. Zapłata należności z

tytułu sprzedaży towarów wymienionych w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy VAT  w ramach jednolitej gospodarczo transakcji, których wartość przekracza kwotę 20 000 zł netto nastąpić może wyłącznie z rachunku płatniczego Klienta, który umożliwia Sprzedawcy identyfikację składającego zlecenie płatnicze.

W przypadkach Umów sprzedaży, w ramach których występuje jedna lub więcej dostaw towarów wymienionych w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy VAT, nawet jeżeli są one dokonane na podstawie odrębnych zamówień lub wystawianych jest więcej faktur dokumentujących poszczególne dostawy, uznawanych za jednolitą gospodarczo transakcję w rozumieniu Ustawy VAT, Klient zobowiązany jest do przyjęcia i podpisania wystawionych przez Sprzedawcę odpowiednich dokumentów księgowych w celu dopełnienia zobowiązań, przewidzianych procedurą odwrotne obciążenie VAT, o których mowa w Ustawie VAT.  

W przypadku, gdy Klient składając zamówienie w ramach jednolitej gospodarczo transakcji, w rozumieniu Ustawy VAT, której wartość przekracza kwotę 20 000 zł netto zapłaci cenę towaru wymienionego w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy VAT korzystając z udostępnionych przez Sprzedawcę metod płatności, uiszczona kwota zostanie rozliczona na poczet transakcji podlegającej zasadzie odwrotnego obciążenia VAT, realizowanej na warunkach uzgodnionych z pracownikami Sprzedawcy, a ewentualny nadwyżka zostanie zwrócona Klientowi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta pracownikowi Sprzedawcy. W przypadku gdy Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży Klientowi zostanie zwrócona cała kwota zapłacona w trakcie składania zamówienia.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Euro-net Sp. z o.o Sklep Internetowy OLEOLE "OUTLET", „ODSTĄPIENIE OD UMOWY”
Parzniewska 18, Magazyn 1/ Rampa 30
05-800 Pruszków
PL
Dodatkowe informacje

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY 


1. Konsument, który zawarł umowę sprzedaży na odległość może odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej. 


2. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość wygasa po upływie 14 dni od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy umowa sprzedaży na odległość obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia. 


3. Uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość może zostać zrealizowane przez konsumenta poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu na adres: Sklep Internetowy OLEOLE "OUTLET" Euro-net Sp. z o.o., ul. Wacława 2, Sokołów; 05-806 Komorów lub na adres e-mail: outlet@oleole.pl. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 


4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia towarów oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 


5. Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


6. Towar należy odesłać lub przekazać na adres: Sklep Internetowy  

Euro-net Sp. z o.o, Sklep Internetowy OLEOLE "OUTLET", „ODSTĄPIENIE OD UMOWY”, ul. Parzniewska 18, Magazyn 1/ Rampa 30, 05-800 Pruszków, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni. 


7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość towaru , który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru w wysokości: dla towarów o wadze do 30 kg do 40 zł, a dla towarów o wadze ponad 30 kg do 200 zł. 


8. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 


9. Jeżeli konsument zażądał rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość zobowiązany jest do uiszczenia ich ceny proporcjonalnie do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. 


10. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy sprzedaży na odległość wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sprzedawcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych powyżej. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, przedsiębiorca informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy sprzedaży na odległość. 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
Euro-net Sp. z o.o., Sklep Internetowy OLEOLE "OUTLET"
Parzniewska 18; Magazyn 1/ Rampa 30
05-800 Pruszków
PL
Dodatkowe informacje

  

Stosowana przez Sprzedawcę procedura rozpatrywania reklamacji. 

Sprzedawca dostarcza towary i/lub usługi bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych i opisanych na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji.

 
 

Sprzedawca odpowiada, jeżeli towar i/lub usługa mają wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w zakresie określonym kodeksem cywilnym, z zastrzeżeniem postanowień poniżej. 

 
 

Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu Rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży na odległość.

 
 

Sprzedawca jest uprawniony do rozszerzenia, ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności z tytułu Rękojmi w zakresie określonym kodeksem cywilnym. Informacja o rozszerzeniu, ograniczeniu lub wyłączeniu odpowiedzialności z tytułu Rękojmi będzie każdorazowo wskazana na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji. 

 
 

Sprzedawca nie jest gwarantem towarów. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji jakości obejmującej towary (Gwarancja) jej warunki są udostępniane na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji oraz przy towarze. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do towaru. 

 
 

Reklamacje z tytułu Rękojmi lub Gwarancji, jak również nieprawidłowego wykonania usług należy przesłać na adres: Euro-net Sp. z o.o., Sklep Internetowy OLEOLE "OUTLET", ul.  Parzniewska 18,  05-800 Pruszków,  Magazyn 1/ Rampa 30, a w przypadku roszczeń z tytułu Gwarancji także bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym. Informacji o sposobie odsyłania reklamowanego towaru i składaniu reklamacji można uzyskać pod numerem telefonu 812 812 822.

 
 

Informacja o braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 Ustawy o prawach konsumenta lub o okolicznościach, w których Konsument traci prawo odstąpienia od umowy.

 
 

Jeżeli Sprzedawca nie poinformowałby konsumenta o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od upływu terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta. Jeżeli konsument został poinformowany przez Sprzedawcę o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość przed upływem terminu, o którym mowa w art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie. 

 
 

Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: I) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę, za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, II) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość; III) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; IV) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; V) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; VI) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; VII) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; VIII) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; IX) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość. X) określenie funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony i mających znaczenie interoperacyjności treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem – przedstawiono na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji oraz dołączono do towaru; 

 
 

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur. 

Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: I) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży, II) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, III) konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich), IV) w sprawach dotyczących produktów finansowych konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Rzecznika Finansowego, przy czym dodatkowe informacje dotyczące pozasądowego rozwiązywania sporów konsumentami, udostępnione są w odpowiednich wzorcach umownych w szczególności Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia. 

 
 

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: http://www.uokik.gov.pl i http://www.rf.gov.pl. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Sprzedawca jako przedsiębiorca mający siedzibę w Unii zawierający internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution) umożlwiającej pozasądowe rozstrzyganie sporów: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.