OUTLET OLEOLE! CZAJNIK PHILIPS HD4646/00 2400 W (6909439936)

49,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: do 4 dni
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Philips
  • moc (W): 2400
  • pojemność (l): 1.5
Allegro
1070776
 

Philips Daily Collection HD4646/00

Polska dystrybucja, produkt desygnowany na polski rynek.



  • nr kat. 1070776
  • Pojemność: 1,5 litra
  • Typ grzałki: płaska grzałka płytowa
  • Moc czajnika: 2400 W
  • Barwa: biały
  • Wykonanie: tworzywo sztuczne
  • Seria: Daily Collection
 

Kupując Philips Daily Collection HD4646/00 zyskujesz:

  • Wybierz model o mocy 2400 W i zaoszczędź czas i pieniądze. Wyższa moc czajnika to szybsze zagotowanie wody i mniejsze zużycie prądu.
  • Dzięki wskaźnikowi wody możesz w szybki sposób sprawdzić ilość wody w czajniku. Nie musisz otwierać pokrywę, aby dowiedzieć się, czy musisz dolać wodę.
  • Automatyczny wyłącznik zakończy gotowanie wody, gdy osiągnie ona właściwą temperaturę. Dzięki temu nie musisz pilnować czajnika i bać się wygotowania wody, gdy zapomnisz o nim.
  • Wielokrotne gotowanie wody w niedługich odstępach czasu może spowodować przegrzanie się czajnika. Dlatego ten model wyposażono w bezpiecznik termiczny, który temu zapobiegnie. Przyda Ci się podczas przyjmowania gości.
  • Dzięki płaskiej grzałce płytowej możesz zagotować nawet 100 ml wody. Dodatkowo kamień osadza się na niej mniej niż na grzałce spiralnej, dzięki czemu jest ona łatwiejsza w utrzymaniu w czystości.
  • Czajnik posiada filtr antywapienny, który zapobiega przedostawaniu się kamienia do szklanki. Dzięki temu możesz cieszyć się naprawdę czystą wodą.
  • Obrotowa podstawa zwiększa komfort użytkowania urządzenia. Dzięki niej możesz postawić czajnik na podstawie w dowolnym położeniu.
z nami zystkujesz oleole!

 

DANE IDENTYFIKACYJNE

OPIS

NUMER KATALOGOWY

1070776

ASORTYMENT

CZAJNIK

MARKA

PHILIPS

MODEL

HD4646/00

CECHA

8011401918

Klasyfikacja stanu towaru:

1. Doskonały

2. Satysfakcjonujący

3. Dostateczny

4. Używany

5. Nieznany

Satysfakcjonujący - produkt posiada niewielkie uszkodzenia, które mogą być mało widoczne na zdjęciach i nie wpływają na wydajność oraz użytkowanie sprzętu. Może nosić delikatne ślady wynikające z rozpakowania go w domu Klienta lub przebywaniu na ekspozycji. Produkt został wyczyszczony, sprawdzony i zapakowany w oryginalne opakowanie (w przypadku jego braku - w opakowanie zastępcze). Zawiera kompletne wyposażenie producenta.

 

Informacje dodatkowe

Towar z nadwyżek magazynowych.

Zweryfikowane przez technika:

1817

 
 
wysylka i odbiór osobisty oleole! płatności oleole!  
SPECYFIKACJA
 
Pojemność 1,5 litra
Typ grzałki płaska grzałka płytowa
Moc czajnika 2400 W
Barwa biały
Wykonanie tworzywo sztuczne
Filtr antywapniowy tak
Obrotowa podstawa tak
Wskaźnik poziomu wody tak
Podświetlenie wskaźnika poziomu wody nie
Regulacja temperatury nie
Sygnalizacja dźwiękowa nie
Dodatkowe opcje antypoślizgowa podstawa, automatyczny wyłącznik po zagotowaniu wody, automatyczny wyłącznik przy zdejmowaniu z podstawy, bezpiecznik termiczny, zabezpieczenie przed włączeniem czajnika bez wody
Parametry zewnętrzne  
Wymiary opakowania 23,30 x 28,70 x 18,80 cm
Waga z opakowaniem 1,28 kg
Wyposażenie  
Wyposażenie instrukcja obsługi w języku polskim
Gwarancja  
Gwarancja producenta Produkt objęty jest 1-rocznym prawem do naprawy z tytułu rękojmi.
Szczegółowe warunki gwarancji  
Producent  
Nazwa producenta / importera Philips
Znak zgodności  
Znak zgodności
 
 
Opinie
 
 
nowy czajnik
Dodana: 2017-04-25 09:41
Przez: annakinga
 
szybkość gotowania:
 
 
poziom hałasu:
 
 
wygoda uchwytu:
 
 
pojemność:
 
 
łatwość czyszczenia:
 
 
wygląd:
 
 
 
Podsumowanie:
 
 

Zakup trafiony, lekki prosty czajniczek o dobrej pojemności 1,5 l. Wybrał go mój mąż ale ja jestem z niego bardzo zadowolona. Cena bardzo przystępna.

 
 
 
Polecam
Dodana: 2017-01-27 22:46
Przez: Kaśka
 
szybkość gotowania:
 
 
poziom hałasu:
 
 
wygoda uchwytu:
 
 
pojemność:
 
 
łatwość czyszczenia:
 
 
wygląd:
 
 
 
Podsumowanie:
 
 

Używam od kilku tygodni i jestem zadowolona. Jest wykonany z śnieżnobiałego plastiku, więc wygląda estetycznie. Nie hałasuje bardzo, w każdym razie nie słyszę różnicy w porównaniu w poprzednimi czajnikami. Najważniejsze, że woda po ugotowaniu nie pachnie plastikiem i nie ma plastikowego posmaku. Mógłby zajmować mniej miejsca na blacie i mieć wygodniejszy uchwyt, ale to nie są duże wady - można się przyzwyczaić.

 
 
 
Ok. Polecam
Dodana: 2017-01-14 13:13
Przez: Sylwia
 
szybkość gotowania:
 
 
poziom hałasu:
 
 
wygoda uchwytu:
 
 
pojemność:
 
 
łatwość czyszczenia:
 
 
wygląd:
 
 
 
Podsumowanie:
 
 

Wszystko Ok. Polecam

 
 
 
PROSTOTA I WYGODA W DOBREJ CENIE
Dodana: 2017-01-10 09:21
Przez: MARCELI-60
 
szybkość gotowania:
 
 
poziom hałasu:
 
 
wygoda uchwytu:
 
 
pojemność:
 
 
łatwość czyszczenia:
 
 
wygląd:
 
 
 
Podsumowanie:
 
 

Prosty, niezawodny czajniczek do codziennego użytku.

 
 
 
satysfakcja gwarantowana oleole!

Euro-net Sp. z o.o.    Sklep Internetowy Ole Ole! Ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa e-mail: outlet@oleole.pl
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Euro-net sp. z o.o.
Muszkieterów 15
02-273 Warszawa
NIP: 5270005984
REGON: 010137837
KRS: 0000117710
Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000117710, o numerze NIP 5270005984, o numerze REGON 010137837, o numerze rejestrowym GIOŚ E0003818WZBW, o kapitale zakładowym w wysokości 560 190 zł. Szanowny kliencie, zanim się z nami skontaktujesz sprawdź odpowiedzi na swoje pytania w naszym Centrum Informacji.Link do Centrum Informacji znajduje się w nagłówku każdej aukcji, tuż nad logiem naszego sklepu.

kontakt

  • outlet@oleole.pl
    Informacje w sprawie zamówień, sposobu ich realizacji oraz reklamacji.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Sklep Internetowy OLEOLE "OUTLET" Euro-net Sp. z o.o
ul. Wacława 2 Sokołów
05-806 Komorów
 
Szanowny kliencie, zanim się z nami skontaktujesz sprawdź odpowiedzi na swoje pytania w naszym Centrum Informacji. Link do Centrum Informacji znajduje się w nagłówku każdej aukcji, tuż nad logiem naszego sklepu. INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Konsument, który zawarł umowę sprzedaży na odległość może odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej. 2. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość wygasa po upływie 14 dni od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy umowa sprzedaży na odległość obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia. 3. Uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość może zostać zrealizowane przez konsumenta poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu na adres: Sklep Internetowy OLEOLE "OUTLET" Euro-net Sp. z o.o., ul. Wacława 2, Sokołów; 05-806 Komorów lub na adres e-mail: outlet@oleole.pl. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na prezentowanym poniżej wzorze formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia towarów oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 5. Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6. Towar należy odesłać lub przekazać na adres: Sklep Internetowy OLEOLE "OUTLET" Euro-net Sp. z o.o., ul. Wacława 2, Sokołów; 05-806 Komorów, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni. 7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość towaru , który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru w wysokości: dla towarów o wadze do 30 kg do 40 zł, a dla towarów o wadze ponad 30 kg do 200 zł. 8. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 9. Jeżeli konsument zażądał rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość zobowiązany jest do uiszczenia ich ceny proporcjonalnie do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. 10. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy sprzedaży na odległość wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sprzedawcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych powyżej. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, przedsiębiorca informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy sprzedaży na odległość. ------------- WZÓR FORMULARZA ------------- Euro-net Sp. z o. o. Sklep Internetowy OleOle "OUTLET" ProLogis Park Janki, ul. Wacława 2, Sokołów, 05-806 Komorów e-mail: outlet@oleole.pl Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Nr zamówienia internetowego/nr faktury: ..................................................... Imię i Nazwisko konsumenta: .................................................................... Ulica, nr domu/nr mieszkania: ................................................................... Kod pocztowy, miasto: ............................................................................. Data zawarcia umowy / odbioru: ................................................................ Zgadzam się na zwrot płatności w związku z odstąpieniem od umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem rachunku bankowego numer: .......................................................................................................................... Zgodnie z przysługującym mi prawem informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość poniższych towarów i usług: L.p. | Nazwa Towaru/Usługi Dodatkowej/Ubezpieczenia | Symbol PLU | Ilość sztuk Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość oraz zwracany towar należy wysyłać na poniższy adres: Euro-net Sp. z o. o. Sklep Internetowy OleOle "OUTLET" „ODSTĄPIENIE OD UMOWY” ProLogis Park Janki, ul. Wacława 2, Sokołów, 05-806 Komorów. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. Po otrzymaniu towaru Euro-net Sp. z o.o. wystawi konsumentowi fakturę korygującą i odeśle ją na adres konsumenta. Po otrzymaniu faktury korygującej prosimy o podpisanie kopii i odesłanie Sprzedawcy na powyższy adres. ................................... Data i podpis Konsumenta

reklamacje

1. Stosowana przez Sprzedawcę procedura rozpatrywania reklamacji - Sprzedawca dostarcza towary i/lub usługi bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych i opisanych na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji. Sprzedawca odpowiada, jeżeli towar i/lub usługa mają wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w zakresie określonym kodeksem cywilnym, z zastrzeżeniem postanowień poniżej. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu Rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży na odległość. Sprzedawca jest uprawniony do rozszerzenia, ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności z tytułu Rękojmi w zakresie określonym kodeksem cywilnym. Informacja o rozszerzeniu, ograniczeniu lub wyłączeniu odpowiedzialności z tytułu Rękojmi będzie każdorazowo wskazana na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji. Sprzedawca nie jest gwarantem towarów. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji jakości obejmującej towary (Gwarancja) jej warunki są udostępniane na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji oraz przy towarze. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do towaru. Reklamacje z tytułu Rękojmi lub Gwarancji, jak również nieprawidłowego wykonania usług należy przesłać na adres: Sklep Internetowy OLEOLE "OUTLET" Euro-net Sp. z o.o., ul. Wacława 2, Sokołów; 05-806 Komorów, a w przypadku roszczeń z tytułu Gwarancji także bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym. Informacji o sposobie odsyłania reklamowanego towaru i składaniu reklamacji można uzyskać na stronie http://www.oleole.pl oraz na każdej aukcji w naszym Centrum Informacji. 2. Informacja o braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 Ustawy o prawach konsumenta lub o okolicznościach, w których Konsument traci prawo odstąpienia od umowy - Jeżeli Sprzedawca nie poinformowałby konsumenta o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od upływu terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta. Jeżeli konsument został poinformowany przez Sprzedawcę o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość przed upływem terminu, o którym mowa w art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: I) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę, za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, II) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość; III) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; IV) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; V) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; VI) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; VII) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; VIII) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; IX) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość. 3. Określenie funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony i mających znaczenie interoperacyjności treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem – przedstawiono na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji oraz dołączono do towaru. 4. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur - Konsument posiada m.in. następujące możliwości korzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: I) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży, II) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, III) konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich), IV) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubowne sądu przy Rzeczniku Ubezpieczonych z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartego ubezpieczenia. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: http://www.uokik.gov.pl i http://www.rzu.gov.pl.

pozostałe informacje

1. Odwrotne obciążenie VAT: Jeżeli łączna wartość towarów nabywanych w Sklepie Internetowym OleOle wymienionych w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2011 r. nr 177, poz. 1054, z późn. zm) - Ustawa VAT tj.: komputery przenośne, takie jak: tablety, notebooki, laptopy, telefony komórkowe, w tym smartfony, konsole do gier wideo (stosowane z odbiornikiem telewizyjnym lub samodzielnym ekranem) i pozostałe urządzenia do gier zręcznościowych lub hazardowych z elektronicznym wyświetlaczem – z wyłączeniem części i akcesoriów w ramach jednolitej gospodarczo transakcji obejmującej te towary przekracza kwotę 20 000 zł netto do ich nabycia przez Klientów stosuje się zasadę odwrotnego obciążenia VAT, o ile ma zastosowanie zgodnie z Ustawą VAT. Za jednolitą gospodarczo transakcję w rozumieniu Ustawy VAT uznaje się transakcję obejmującą umowę, w ramach której występuje jedna lub więcej dostaw towarów wymienionych w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy VAT, nawet jeżeli są one dokonane na podstawie odrębnych zamówień lub wystawianych jest więcej faktur dokumentujących poszczególne dostawy. Za jednolitą gospodarczo transakcję, uznaje się również transakcję obejmującą więcej niż jedną umowę, jeżeli okoliczności towarzyszące tej transakcji lub warunki, na jakich została ona zrealizowana, odbiegały od okoliczności lub warunków zwykle występujących w obrocie towarami wymienionymi w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy VAT. Po zawarciu Umowy sprzedaży pracownicy Sprzedawcy skontaktują się z Klientem i ustalą czy Klient i Umowa sprzedaży podlega zasadzie odwrotnego obciążenia VAT. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży towarów wymienionych w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy VAT w ramach jednolitej gospodarczo transakcji, których wartość przekracza kwotę 20 000 zł netto w terminie 30 dni od daty jej zawarcia, w przypadku gdy Strony nie uzgodnią, że Klient i Umowa sprzedaży podlegają zasadzie odwrotne obciążenie VAT, o której mowa w Ustawie VAT. Dostawa towarów wymienionych w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy VAT i objętych Umowa sprzedaży, następująca w wykonaniu jednolitej gospodarczo transakcji w rozumieniu Ustawy VAT, nastąpi w ciągu 30 dni po uzgodnieniu przez Strony warunków upoważniających do realizacji Umowy sprzedaży z zastosowaniem zasady odwrotne obciążenie VAT w rozumieniu Ustawy VAT. Zapłata należności z tytułu sprzedaży towarów wymienionych w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy VAT w ramach jednolitej gospodarczo transakcji, których wartość przekracza kwotę 20 000 zł netto nastąpić może wyłącznie z rachunku płatniczego Klienta, który umożliwia Sprzedawcy identyfikację składającego zlecenie płatnicze. W przypadkach Umów sprzedaży, w ramach których występuje jedna lub więcej dostaw towarów wymienionych w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy VAT, nawet jeżeli są one dokonane na podstawie odrębnych zamówień lub wystawianych jest więcej faktur dokumentujących poszczególne dostawy, uznawanych za jednolitą gospodarczo transakcję w rozumieniu Ustawy VAT, Klient zobowiązany jest do przyjęcia i podpisania wystawionych przez Sprzedawcę odpowiednich dokumentów księgowych w celu dopełnienia zobowiązań, przewidzianych procedurą odwrotne obciążenie VAT, o których mowa w Ustawie VAT. W przypadku, gdy Klient składając zamówienie w ramach jednolitej gospodarczo transakcji, w rozumieniu Ustawy VAT, której wartość przekracza kwotę 20 000 zł netto zapłaci cenę towaru wymienionego w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy VAT korzystając z udostępnionych przez Sprzedawcę metod płatności, uiszczona kwota zostanie rozliczona na poczet transakcji podlegającej zasadzie odwrotnego obciążenia VAT, realizowanej na warunkach uzgodnionych z pracownikami Sprzedawcy, a ewentualny nadwyżka zostanie zwrócona Klientowi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta pracownikowi Sprzedawcy. W przypadku gdy Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży Klientowi zostanie zwrócona cała kwota zapłacona w trakcie składania zamówienia.