OUTHORN Ciepła MĘSKA BLUZA POLAR PLM600A r.XXL (6999614177)
- Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,00 zł
- Allegro Paczkomaty InPost 7,90 zł
- Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,50 zł
- lokalizacja: Częstochowa, Polska
- czas wysyłki: 24 godziny
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- płeć: produkt męski
- kolor: odcienie szarości i srebra
- rozmiar: XXL
- marka: Inna marka
- wzór dominujący: bez wzoru
- materiał dominujący: poliester
- dekolt: okrągły
- rękaw: długi rękaw
- zapięcie: zamek
- dostawa z Polski: tak
- rodzaj: bez kaptura, rozpinane
Lokalizacja: Częstochowa, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
II. Reklamacja towaru 1. Reklamację towaru Kupujący zgłasza e-mailowo lub telefonicznie. 2. Podstawą reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu – paragonu lub faktury. 3. Po zgłoszeniu do Sprzedającego gwarancje door-to-door są realizowane bezpośrednio przez serwisy producentów. 4. Reklamacja jest realizowana po ustaleniu szczegółów ze Sprzedającym. 5. Wzór pisma reklamacyjnego znajduje się pod adresem: http://swift.com.pl/klient/Reklamacja_towaru.pdf 6. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
III. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: 1. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. 2. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: info@swift.com.pl . Wzór oświadczenia znajduje się pod adresem: http://swift.com.pl/klient/Formularz_odstapienia_od_umowy.pdf 3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. IV. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- skl**@**************** (pokaż)
- 34 *** ** ** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Dane sprzedającego:
SWIFT Dominik Majchrzak
ul. Kordeckiego 87
42-226 Częstochowa
NIP: 949-180-58-28 REGON: 240428657
GIODO: 137723, 137724
NUMER KONTA: 58 1140 2017 0000 4802 1305 4639
Pozostałe informacje
Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad:
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego
sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym
Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji
Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i
procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem:
http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów
konsumenckich.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu