Oświetlenie 4 x LED kolorowe ogrodowe solarne (6922299361)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Komplet 4 x LED kolorowe ogrodowe solarne pręty Garth

Piękne światła nadają się do oświetlania miejsca na zewnątrz - w ogrodzie lub na poręczy balkonu. Dzięki energii słonecznej nie trzeba podłączenia do gniazdka elektrycznego. Bateria słoneczna – akumulator ładuje się w ciągu dnia. Włącza się automatycznie o zmierzchu.
Przed użyciem zapoznać się z instrukcją.

Dane techniczne:

  • wysokość: 70 cm
  • 24 LED diod
  • zmiana kolorów: czerwony, żółty, niebieski, zielony
  • panel słoneczny: 2V/110 mA
  • akumulator Ni-Cd 1.2V/500mAH
  • materiał: plastik
  • automatyczne włączanie czujnika światła
  • czas oświetlenia: 6 - 8 godzin (przy pełnym akumulatorze)
  • przeznaczony jest do użytku na zewnątrz
  • łatwy montaż i instalacja

Zawartość opakowania:

  • 4 x LED solarne pręty
  • akumulatory
  • niemiecka instrukcja
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 18,99 zł

Lokalizacja: Olkusz, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Serwis FHU-ARED Artur Mistarz
Skalska 9/19
32-300 Olkusz
Dodatkowe informacje

 

Jak zgłaszać reklamację?

A. Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.). 

B. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: - pisząc na adres email: 

fhuared@onet.eu lub; - korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści Oferty, bądź; - w formie pisemnej kierując reklamację na adres: Artur Mistarz FHU - ARED, ul. Skalska 9/19, 32-300 Olkusz

C. Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: - Twoje imię i nazwisko oraz adres, - numer oferty na Allegro, nr SO i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania, Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. 

D. GWARANCJA Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji).

W przypadku wymiany reklamacyjnej lub naprawy, koszty przesyłek ponoszą obie strony. Kupujący wysyła reklamowany towar na swój koszt, natomiast Gwarant odsyła towar naprawiony lub wymieniony na swój koszt. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Serwis - FHU - ARED - A.Mistarz
Skalska9/19
32-300 Olkusz

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Zasady zwrotu produktu

W ciągu 14 dni w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy tj. od dnia, w którym odebrali Państwo przesyłkę z towarem, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

Przypominamy, że prawo do odstąpienia od umowy przysługuje jedynie konsumentom oznacza to, że przy zakupie dokonanym na firmę (F.Vat) zwroty nie są przyjmowane.  

W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. 

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: FHU-AREDBIS@WP.PL

Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego w załączniku.

Przesyłkę należy nadać na adres: Serwis FHU - ARED Artur Mistarz ul. SKALSKA9/19, 32-300 Olkusz.

Do zwrotu proszę dołaczyć kopie dowodu zakupu ( paragon , faktura, rachunek]

Koszt zwrotu rzeczy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.Sprzedający ma na zwrot pieniędzy 14 dni od momentu oświadczenia odstąpienia od umowy oraz otrzymania zwrotu towaru.

Sprzedający zwraca Kupującemu najtańszy oferowany przez siebie koszt przesyłki.  

Brak możliwości odstąpienia od umowy: 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

5) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: 

Kupujący oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

O sprzedającym
FHU-ARED-BIS
99,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

103

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 509756545
  • 509756545
poniedziałek - niedziela
16:00 - 21:00

Informacje o sprzedającym

Witamy serdecznie na stronie o mnie i zapraszamy do zakupów Firma FHU - ARED powstała w  maju 2012 roku i zajmuje się handlem detalicznym i hurtowym poprzez sklepy internetowe.Nasz asortyment to ogromna paleta różnych artykułów od zabawek i artykułów dla dzieci, przez sprzęt RTV, sprzęt komputerowy, artykuły sportowe, artykuły wyposażenia i dekoracji wnętrz oraz wiele innych tak jak w nazwie sklepu od przysłowiowego A do Z. Naszą główną dewizą jest wysoka jakość oferowanych produktów i zadowolenie klienta. 1. Aukcje firmy: Artur Mistarz FHU ARED,ul.Skalska 9/19, 32-300 Olkusz,NIP: 6771811047,REGON: 122546032,CEDIG:   2. Adres na potrzeby korespondencji, reklamacji i zwrotów:ul. Tuwima 11/20, 32-300 Olkusz adres e-mail: fhuared@onet.eutel kontaktowy: +48 881263179 czynny od poniedziałku - do piątku w godzinach od 10.00 do 15,00 3. Rodzaje, koszty i terminy dostawy znajdują się w zakładce „Dostawa i płatność” nastronie każdej aukcji. 4. Wszystkie ceny wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VATjeśli jest należny). 5. Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego, czyli termin oznaczonyw dniach kończy się z upływem ostatniego dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonegow dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którymto zdarzenie nastąpiło. 6. Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo doodstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszeniakosztów, za wyjątkiem kosztów odesłania rzeczy . 7. Konsumentowi jednak zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo doodstąpienia od umowy: a. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymiSprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu doodstąpienia od umowy; b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowanawedług specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanychpotrzeb; c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mającakrótki termin przydatności do użycia; d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanymopakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronęzdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte podostarczeniu; e. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu naswój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;f. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programykomputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostałootwarte po dostarczeniu; g. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżelispełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływemterminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę outracie prawa odstąpienia od umowy; h. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy oprenumeratę. 8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącejprzedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający pozakonieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 9. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydaniarzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.Oświadczenie konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2do Prawa konsumenckiego lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim. 10. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni oddnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczyprzed jego upływem. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od którejodstąpił na własny koszt. 11. Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowyzłożonego przez konsumenta zwrócimy wszystkie dokonane płatności, w tym kosztydostarczenia rzeczy, ale jeżeli konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykłysposób dostarczenia oferowany przez nas, to nie zwrócimy konsumentowi dodatkowychkosztów (zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego). 12. Świadczymy usługi i sprzedajemy rzeczy wolne od wad fizycznych i prawnych. 13. Ponosimy odpowiedzialność wobec konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Pismo określające żądanie: obniżeniaceny, odstąpienia od umowy, wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wadynależy przesłać na nasz adres. Odpowiemy na nie jak najszybciej, nie później niż w 14dni. 14. Zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danychosobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogąelektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. 15. Nie pobieramy żadnych opłat za komunikację. 16. Przestrzegamy zbioru zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych izawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwympraktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami. 17. Kwestie sporne, jeśli konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowaniamediacyjnego przed Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub procesu przedsądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub na drodzerównoważnych i zgodnych z prawem metod przed sądowego lub pozasądowegorozwiązywania sporów wskazanych przez konsumenta.W ostateczności sprawę rozstrzygasąd właściwy miejscowo i rzeczowo. 18.W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części udzielonych przez nas informacji zobowiązującym prawem deklarujemy bezwzględne podporządkowanie się i stosowanietego prawa w miejsce zakwestionowanego zapisu, gdyż może być on jedynie wynikiembłędu, a nie celowym działaniem. Użyte na stronie pojęcia:Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami. Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.Olkusz 01.01.2015 r 

Pozostałe informacje

1. Sklep Internetowy dokłada wszelkich starań, aby oferowane Produkty były jak najwyższej jakości. Sklep Internetowy wyraża nadzieję, że zakupiony produkt będzie działał bezawaryjnie przez cały okres eksploatacji.2. W przypadku wystąpienia usterek Sklep Internetowy wszczyna na żądanie klienta procedury reklamacyjne, o których mowa w poniższych punktach niniejszego Regulaminu.3. Sklep Internetowy prowadzi wsparcie techniczne za pośrednictwem drogi elektronicznej (adres e-mail: fhuared3@onet.eu). Wszelkie zapytania dotyczące nieprawidłowości w funkcjonowaniu nabytych Produktów powinny być zgłoszone pracownikom działu wsparcia technicznego, który wstępnie zdiagnozuje usterkę. Jeżeli ustalenie przyczyn wadliwego działania Produktu nie będzie możliwe, pracownicy działu wsparcia technicznego poinformują Klienta o dalszym postępowaniu.4. Aby zapewnić Państwu wysoką jakość obsługi w przypadku problemów, usterek lub późniejszych reklamacji prosimy je zgłaszać drogą mailową opisując usterkę wraz ze zdjęciami jeśli to konieczne na adres email: fhuared3@onet.eu5. Kupujący będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.