Osuszacz powietrza ATIKA ALE 1200 N, 115L SZCZECIN (6541634932)

zakończona
6 399,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 123,00 zł
  • lokalizacja: Szczecin
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowe
  • waga (z opakowaniem): 62.00 [kg]
  • kolor dominujący: pomarańczowy

POTRZEBUJESZ PROFESJONALNEGO OSUSZANIA?

Jeśli szukacie Państwo firmy godnej zaufania związanej z osuszaniem zachęcamy do współpracy. Dobierzemy odpowiednie urządzenia, zamontujemy, przeszkolimy w zakresie obsługi i zrobimy okresowe przeglądy. Zapewniamy najwyższą jakość obsługi klienta. Nasze usługi świadczymy na terenie województwa zachodniopomorskiego­.

nasze aukcje

SZYBKI KONTAKT

91 887 55 18 (od 8 do 16)

allegro@wentsystem.c­om

DOSTAWA

Produkty dostarczamy tylko za pośrednictwem firm kurierskich:

PŁATNOŚCI

24 1050 1559 1000 0023 4078 9367

45 1020 4795 0000 9802 0292 2391

REGULAMIN

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem zakupów na naszych aukcjach. Znajdziesz tu dane sprzedającego, sposób i termin zapłaty za towar, koszt, sposób i termin dostawy lub odbioru towaru.

regulamin

ODBIÓR OSOBISTY

ul. Gdańska 3d, 70-660 Szczecin

powiększ mapę

Osuszacz powietrza ATIKA ALE 1200, max 115l/24h

Osuszacz Atika ALE 1200 to najbardziej wydajny osuszacz rodziny ATIKA.


Jest to jedna z najbardziej wydajnych jednostek mobilnych osuszających na polskim rynku - w pełni przemysłowy sprzęt osuszający o bardzo świetnych parametrach technicznych.

Osuszacz w obudowie z paneli stalowych malowanych proszkowo. Solidny uchwyt umożliwiający przemieszczanie a nawet zahaczenie na haku dźwigu budowlanego. Dwa koła transportowe o zwiększonej średnicy ułatwiają transport wewnętrzny, umożliwiają przemieszczania urządzenia po schodach.


Świetne parametry techniczne – 115l /24h oraz przepływ powietrza 1100m3 stawiają go na szczycie osiągów przenośnych osuszaczy powietrza na rynku europejskim.


Tak jak i poprzednicy (ALE600,ALE800) - urządzenie posiada elektroniczny higrostat pozwalający precyzyjnie zadać i utrzymywać parametry klimatyczne.

Standardowo urządzenie wyposażone jest w kanisterek 17,5 l na skropliny. Fabrycznie istnieje opcja montażu wężyka spustowego odprowadzającego skropliny do dowolnego, większego zbiornika.

Osuszacze produkowane są w Niemczech zgodnie ze standardami europejskich norm jakościowych charakteryzują się niezawodnością i wysoką wydajnością

Dane techniczne:

Model

ALE 1200

Wydajność znamionowa

l/24h

115

Przepływ powietrza

m³/h

1100

Koła transportowe

2 budowlane koła

Uchwyt

centralny

Higrostat

elektroniczny

Zakres temperatur pracy

ºC

5-32

Czynnik chłodniczy

R407c

Moc

W

1600

Odprowadzenie zewnętrzne wody

tak

Automatyczny wyłącznik przelewowy

tak

Pojemność zbiornika skroplin

l

17,5

Filtr powietrza

tak

Obudowa

stal

Waga

kg

62

Sterowanie

higrostat elektroniczny

Cechy szczególne

duże koła, licznik godzin pracy

Zasilanie

V/Hz

230/50

Wielkość obsługiwanych pomieszczeń

600

Produkcja

Niemcy


Ten wysokowydajny, bezserwisowy model, przez wiele lat używany jest w firmach budowlanych i jednostkach gospodarczych w całej Europie, do osuszania zamkniętych pomieszczeń osuszając świeżo wylane posadzki, pomalowane ściany czy położone tynki. Wykorzystywany jest również po powodziach, czy w miejscach o nadmiernej wilgoci.

Gwarancja: 12 miesięcy

nie zdążyłeś kupić? kliknij tutaj nadal się wahasz? opinie o naszej firmie



Zasady doboru osuszaczy



DOBÓR OSUSZACZY DO ZASTOSOWAŃ DOMOWYCH:

  • Wydajność - 5l/dobę - do pojedynczych pomieszczeń, małych łazienek
  • Wydajność - 8/10 l/dobę (osuszacz adsorpcyjny - 5 l/dobę) - do małych mieszkań, średnich łazienek
  • Wydajność - 16/20 l/dobę ( osuszacz adsorpcyjny 10 l/dobę) - do dużych mieszkań, dużych łazienek
wskaźnik = przepływ powietrza m3 : kubatura pomieszczenia m3

Kontrolowanie wilgotności w pomieszczeniu - wskaźnik od 1 do 2
Osuszanie, suszenie - wskaźnik od 2 do 4 i więcej

DOBÓR OSUSZACZY DO ZASTOSOWAŃ PROFESJONALNYCH:
  • Kontrolowanie wilgotności w pomieszczeniu - wskaźnik od 1 do 2
  • Kontrolowanie wilgotności w dużej hali - wskaźnik od 0,5 do 1
  • Osuszanie, suszenie - wskaźnik od 2 do 4 i więcej
wskaźnik = przepływ powietrza m3 : kubatura pomieszczenia m3

Im silniejszy osuszacz, tym szybszy efekt osuszania. Jest to naturalny, choć przyspieszony proces wysychania.

Znaczną pomoc w procesie osuszania można uzyskać stosując dodatkowe wentylatory o dużym przepływie powietrza.

PORÓWNANIE:

OSUSZACZ KONDENSACYJNY:
  • Wysoka wydajność tylko w wysokiej temperaturze
  • Duża waga
  • Niższe koszty eksploatacji (energia elektryczna)
  • Głośniejszy
  • Odporny na zanieczyszczenia
  • Nie podgrzewa powietrza

OSUSZACZ ADSORPCYJNY:
  • Stała wysoka wydajność
  • Lekki
  • Wyższe koszty eksploatacji (energia elektryczna)
  • Cichszy
  • Wrażliwszy na zanieczyszczenia
  • Podgrzewa powietrze

Dobór i montaż

Jeśli szukacie Państwo firmy godnej zaufania związanej z klimatyzacją i wentylacją zachęcamy do współpracy. Dobierzemy odpowiednie urządzenia, zamontujemy, przeszkolimy w zakresie obsługi i zrobimy okresowe przeglądy. Zapewniamy najwyższą jakość obsługi klienta. Nasze usługi świadczymy na terenie województwa zachodniopomorskiego­.

Gwarancja i serwis - bezpieczny wybór

Nasza firma prowadzi serwis gwarancyjny i pogwarancyjny większości produktów prezentowanych na naszych aukcjach. Jeżeli zakupiłeś urządzenie przenośne (piecyk, osuszacz, klimatyzator) które uległo awarii lub trzeba wykonać okresowy przegląd - skontaktuj się z nami - wyślemy kuriera po odbiór sprzętu, naprawimy / przeprowadzimy serwis i odeślemy. W przypadku napraw gwarancyjnych transport jest bezpłatny (tylko u wybranych producentów m.in. Master), w pozostałych przypadkach koszt wynosi około 20zł w jedną stronę (cena uzależniona od wagi i gabarytów).

Nasi klienci zawsze mogą liczyć na fachową poradę

Jeżeli potrzebujesz pomocy technicznej, masz pytania lub wątpliwości nie zastanawiaj się.

Chętnie Ci pomożemy! Zadzwoń do nas:

Biuro: 91 887-55-18 (godz. 8-16)

Jesteśmy uczestnikami programu

Certyfikat SPRAWDZONY w BIG potwierdza,

że dana firma nie posiada zaległego zadłużenia

ujawnionego w Rejestrze Dłużników BIG InfoMonitor.

SZYBKI KONTAKT

91 887 55 18 (od 8 do 16)

allegro@wentsystem.c­om

DOSTAWA

Produkty dostarczamy tylko za pośrednictwem firm kurierskich:

PŁATNOŚCI

24 1050 1559 1000 0023 4078 9367

45 1020 4795 0000 9802 0292 2391

REGULAMIN

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem zakupów na naszych aukcjach. Znajdziesz tu dane sprzedającego, sposób i termin zapłaty za towar, koszt, sposób i termin dostawy lub odbioru towaru.

regulamin

ODBIÓR OSOBISTY

ul. Gdańska 3d, 70-660 Szczecin

powiększ mapę
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 24 1050 1559 1000 0023 4078 9367
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 45 1020 4795 0000 9802 0292 2391
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 123,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Sprzedającym w ramach Konta KAKTUS1982 jest PAWEŁ WÓJCICKI prowadzący działalność gospodarczą pod firmą WENTSYSTEM PAWEŁ WÓJCICKI wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności: : ul. Gdańska 3d, 70-660 Szczecin i adres do doręczeń: ul. Gdańska 3D, 70-660 Szczecin, NIP: 8522336878, REGON 320428569.

kontakt

  • 91 887-55-18
    Biuro czynne od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Czas na zwrot: 14 dni Niniejszy punkt dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie: ul. Gdańska 3d, 70-660 Szczecin; - mailowo: allegro@wentsystem.com; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: - dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; - dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. Zwrot wzajemnych świadczeń: - Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Gdańska 3d, 70-660 Szczecin. - Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. - Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: - Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy - prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: - świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Reklamację możesz złożyć na przykład: - pisemnie na adres: ul. Gdańska 3d, 70-660 Szczecin; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@wentsystem.com; W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Gdańska 3d, 70-660 Szczecin. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców: - Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. - Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności konsument może skorzystać z: - stałego polubownego sąd konsumenckiego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej - postępowania mediacyjnego prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej - bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) - platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

pozostałe informacje

Sposoby i terminy płatności: Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa i płatność” Udostępniamy Ci do wyboru następujące sposoby płatności (konkretny sposób wybierasz każdorazowo w trakcie zawierania umowy sprzedaży), chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: a) płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego - Bank: ING Bank Śląski S.A., Numer rachunku 24 1050 1559 1000 0023 4078 9367. - Bank: PKO Bank Polski S.A., Numer rachunku: 45 1020 4795 0000 9802 0292 2391. b) płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki c) płatność gotówką przy odbiorze osobistym d) płatność za pomocą systemu PayU W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia. Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): - w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, - w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. Sposoby dostawy towaru: Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa i płatność” Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: - przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa. - Przesyłka paletowa. - odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Gdańska 3d, 70-660 Szczecin – w dni robocze w godzinach od 08:00 do 16:00. Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 14 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: - w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego. - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 14 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego. - w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika). Postanowienia dotyczące przedsiębiorców: - Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. - Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego. Administrator danych osobowych: Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro.Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Cel zbierania danych i odbiorcy danych: - Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. - W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania: Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. Dobrowolność podania danych osobowych: Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. Prawo właściwe, język: Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. Powyżej zamieściliśmy podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem Allegro. Informacje dotyczące działania platformy Allegro znajdziesz w samym Regulaminie Allegro oraz na stronach Allegro. Przykładowo Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji, określa między innymi: - czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy; - skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty; - zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania drugiej stronie treści zawieranej umowy; - metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych. - rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, - warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, - warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, - tryb postępowania reklamacyjnego, - dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą elektroniczną Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie.