OSRAM ŻARÓWKA ULTRA LIFE H1 12V 55W (6541806669)

2 osoby kupiły 6 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
8,59 zł
z 70 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 5,00 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
Zakupy od 900 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: DULOWA, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ żarówki: H1
  • producent części: osram
  • rodzaj: tradycyjne / halogenowe

 

Przedmiotem aukcji jest

OSRAM

 

ŻARÓWKA ULTRA LIFE H1 12V 55W

 

   Informacje o produkcie

Stan:     Towar oryginalny, fabrycznie nowy i zapakowany

Przedmiot zakupu:     Żarówka H1 firmy OSRAM

Zakup dotyczy (ilość):     1 sztuki

Numer katalogowy:     64150ULT

 

Korzyści ze stosowania produktu

    Idealne światła do jazdy dziennej dzięki długiej trwałości

    Nawet trzykrotnie dłuższa trwałość (w porównaniu ze standardowymi żarówkami halogenowymi)

    3-letnia gwarancja (na halogenowe reflektory przednie)

 

Obszar zastosowań

    Reflektory przednie

    Idealne do reflektorów przednich ze szkła bezbarwnego

 

Cechy produktu

    Nowoczesne wzornictwo ze srebrną pokrywą (H4/H7)

 

Dane elektryczne

Moc wejściowa     68 W

Napięcie znamionowe     12,0 V

Moc znamionowa     55,00 W

Napięcie probiercze (pomiarowe)     13,2 V

 

Dane fotometryczne

Strumień świetlny     1550 lm

Strumień świetlny, tolerancja     ±15 %

 

Wymiary i waga

Długość     67,5 mm

Średnica     9 mm

Masa produktu     6,90 g

 

Trwałość

Trwałość B3     1200 h

Trwałość Tc     2000 h

 

Dodatkowe dane produktu

Trzonek (standardowe rozwiązanie)     P14.5s

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u krisk9 za co najmniej 900 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 21 1140 2004 0000 3202 4514 8860
    • 50 1020 5558 1111 1643 1760 0032
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
List polecony ekonomiczny 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Przesyłka kurierska 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Paczka48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

KXMK
DULOWA Paderewskiego 2
32-545 Karniowice
NIP: 628-171-14-27
REGON: 120087241

Dane firmy :

KXMK Krzysztof Kucia

Dulowa , Paderewskiego 2

32-545 Karniowice

Nip: 6281711427

Regon : 120087241

Wpis do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta Trzebini z dnia 25.01.2008 Nr.ewid . 5474/2005 .

dane do wpłaty

KXMK Krzysztof Kucia Dulowa.Paderewskiego 2 32-545 Karniowice

M Bank 21 1140 2004 0000 3202 4514 8860

Inteligo 50 1020 5558 1111 1643 1760 0032

Kontakt: 501023726

mail : kxmk@akcja.pl

Paczki wysyłamy od poniedziałku do piątku .  Minimalny Czas wysyłki podany na każdej aukcji . Zakup po godzinie 16 00 jest traktowany jako zakup dnia kolejnego. 

Zakup w sobotę lub niedziele najwcześniejsza wysyłka to wtorek .

Maksymalna waga przesyłki to 31 kg ( dotyczy również przesyłek darmowych zakup powyżej określonej kwoty ) .

Zakup powyżej tej wagi będzie skutkował wysłaniem informacji do sprzedającego z prośbą o dopłatę do kolejnej przesyłki .

MINIMALNY Czas dostawy :Kurier dostawa do 48 godzin od nadania

List polecony ekonomiczny ( przesyłka firmowa )   - D + 7 dni

E-przesyłka( Kurier 48 /Paczka 48 )  - D + 3 dni

Przesyłka biznesowa lub biznesowa pobraniowa ( kurier 48/Paczka 48 ) - D + 3 dni

Paczkomaty- D + 3 dni

Allegro minipaczka InPost - D + 6 dni

(gdzie D oznacza dzień nadania a pozostałe dni to dni robocze )Zgłoszenie

braku przesyłki można złożyć po 14 dniach od jej nadania.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

W  DNIACH 10 07 - 18 07 2017 KONTAKT TELEFONICZNY BĘDZIE UTRUDNIONY PROSIMY WSZELKIE INFRMACJĘ PRZEKAZYWAĆ DROGĄ MAILOWĄ kxmk@akcja.pl .


Ta część może nie pasować do Twojego samochodu. Skontaktuj się z Nami

jeżeli nie jesteś pewien, wskażemy odpowiednią ofertę na allegro.

Data w nawiasach oznacza całościowe lata produkcji danego modelu auta.

Nie są to konkretne lata zastosowania części w tym samochodzie.

Producent mógł w tych samych latach stosować 2 lub więcej różnych typów.

Jeżeli nie jesteś pewien dopasowania części po wymiarze i numerze

katalogowym, wyślij do Nas email przed zakupem z zapytaniem. Podaj

niezbędne dane do auta: model, nadwozie, rok produkcji, silnik, moc i

numer nadwozia vin. Mamy możliwość sprawdzenia i wskazania właściwej

części. Jeżeli nie jesteś pewien, przed zakupem porównaj wymiary części z

założonymi w twoim samochodzie, ponieważ wyświetlone występowanie nie

powinno być traktowane jako jedyne źródło informacji podczas doboru

części zamiennych.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
KXMK KRZYSZTOF KUCIA
PADEREWSKIEGO 2
32-545 DULOWA
PL
Dodatkowe informacje

adres do zwrotu: 

KXMK Krzysztof Kucia Dulowa , Paderewskiego 2 32-545 Karniowice Polska 


Zwroty przyjmowane są poprzez platformę Poczty Polskiej pod adresem :

 https://ezwroty.poczta-polska.pl/#/main  

Nazwa sklepu : KXMK

w szczególnych przypadkach zwrot odbywa się na nasz koszt po ustaleniu z obsługą sklepu . 



Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. 

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. 

Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. 

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

Najkrótsza proponowana Procedura zwroty : Poinformowanie kupującego o odstąpieniu od umowy drogą mailową na adres kxmk@akcja.pl ( do 14 dni od otrzymania towaru ) 

Wypełnienie formularza o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość .

Odesłanie towar wraz z formularzem do 14 dni od odstąpienia od umowy na adres firmy . 

Wypełniony protokół zwrotu ułatwi nam identyfikację towaru oraz przyspieszy procedurę zwrotu. http://allegro.kxmk.com.pl/druk%20odstapienia.pdf 

Przesyłki za pobraniem nie są dostarczane do naszej firmy . 

Jeżeli jesteś zainteresowany wymianą produktu na pasujący - skontaktuj się z Nami. 

Zaproponujemy właściwy towar - stworzymy dogodne warunki wymiany towaru. Uszkodzona przesyłka? Skontaktuj się z Nami poprzez email kxmk@akcja.pl dokumentując zdjęciami otrzymany produkt. 

Znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie problemu. 


Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

14 ) Kupującym którzy nie są konsumentami w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 .

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
KXMK KRZYSZTOF KUCIA
DULOWA .PADEREWSKIEGO 2
32-545 DULOWA
PL
Dodatkowe informacje

Reklamacje towaru reguluje ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa. 

Dla ułatwienia udostępniamy protokół reklamacji, który przyspieszy procedurę: 

http://allegro.kxmk.com.pl/reklamacja.pdf 1. 

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kxmk@akcja.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy  i odsyła towar na adres KXMK  Krzysztof Kucia Paderewskiego  2 , 32-545 Karniowice zgodnie z procedurą opisaną w zakładce zwrot towaru . 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Jako konsument możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, możesz złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Podaj przy tym nasz adres poczty elektronicznej

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące ( 12 miesięcy )

Do pobrania:
Dodatkowe informacje

§ 4 Reklamacje / Rękojmia

1

Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych.

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub

prawną (rękojmia).

2

Jeżeli Towar ma wadę Klient może:

a: złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że

Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar

wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli

Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił

zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może

zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na

wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że

doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest

niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem

proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się

wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się

pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

b: żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca

jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w

rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może

odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową

sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w

porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową

sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi

Sprzedawca.

3

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz

wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt

dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

4

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed

upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub

wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie

może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym

terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu

ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub

usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o

obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany

Towaru lub usunięcia wady.

5

W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca

odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta

przed upływem jednego roku od dnia Dostawy.

6

W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi

przed upływem 1 roku od dnia Dostawy.

7

Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał

Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił

niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie.

8

Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może

kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Druk reklamacyjny znajduje się na

stronie : http://allegro.kxmk.com.pl/reklamacja.pdf lub w załączniku na stronie sklepu .

9

Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do

reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej

przez Klienta.

10

Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysyłanych przez Klientów do Sprzedawcy w

formie dostawy "za pobraniem".