OSMO SPECJALNE OLEJE DO TARAS 021 Dąb brunatny 2,5 (6912182099)

11 dni do końca
cena kup teraz
288,00 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Przesyłka kurierska 14,90 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • uszkodzony: nie

Adres sklepu: Warszawa,
ul. Sady Żoliborskie 13 A


Sklep jest czynny: poniedziałek - piątek
w godz. 9-17


Telefon: 22 663 83 01
e-mail: biuro@skleppartners.­pl

Przy odbiorze osobistym w sklepie możliwa jest płatność gotówką oraz kartą płatniczą. Honorujemy również płatności IKO
Towar wysyłamy od razu po zakupie, w ciągu maksymalnie 24 h od otrzymania płatności lub informacji o wyborze wysyłki za pobraniem.

Przesyłki dostarcza spedycja DHL - dostawa następnego dnia roboczego.

Oraz Paczkomaty INPOST

Koszty dostawy:

Kurier Przedpłata - 14,90 zł

Kurier Pobranie - 19,00 zł

Paczkomaty InPost 7,99 zł

Odbiór osobisty - 0 zł.

Płatności za zakupione towary można dokonać:

- poprzez "płatności allegro"
- bezpośrednio na nasze konto:
Bank Handlowy 07 1030 0019 0109 8530 0038 3826
- przy odbiorze u kuriera (opcja "pobranie" dostępna jest tylko dla osób z min. 10 pozytywnymi komentarzami).
Witamy na naszej aukcji

OSMO SPECJALNE OLEJE DO TARASÓW 2,5 L

Kolor: 021 Dąb brunatny

Zaprojektowane do indywidualnych wymogów licznych odmian drewna szlachetnego. Szczególnie zalecane do mebli ogrodowych oraz desek tarasowych. Oleje Specjalne do Tarasów wygładzają powierzchnie drewniane oraz zapewniają im właściwości hydrofobowe i odporność na powstawanie zabrudzeń.

  • bezbarwne lub przejrzyste, jedwabisty połysk, do powierzchni zewnętrznych
  • ilość powłok: w przypadku surowego drewna dwie powłoki, w przypadku renowacji wystarcza z reguły jedna powłoka
    na oczyszczoną powierzchnię – bez szlifowania!
  • 1 litr wystarcza, przy jednej powłoce, na ok. 24 m2

Oleje Specjalne do Tarasów dostępne są w pojemnościach: 0,75 L, 2,5 L, 25 L.


Kolory:

UWAGA
Próbki kolorów zostały wykonane na drewnie odpowiadającym nazwie oleju tj.
Próbka 004 -olej koloryzujący na drewnie daglezji
Próbka 006 - olej koloryzujący na drewnie bangkirai itd.

Próbka 007 - olej BEZBARWNY na drewnie TEAK

Próbki 019, 020 oraz 021 na drewnie świerkowym


Uwaga: Kolor czarny jest wycofywany, ostatnie sztuki.

Aby powiększyć, proszę kliknąć na kolor.

Dostępność produktu jest zależna od koloru - większość kolorów mamy w magazynie. Proszę wybrać potrzebny kolor, aby uzyskać informację o dostępności.

Prezentowany kolor zależy od ustawień monitora, aby obejrzeć rzeczywiste kolory zapraszamy do obejrzenia wzornika w naszym sklepie przy ul. Sady Żoliborskie 13 A w Warszawie.



Towar oryginalny, świeży i nienaruszony.

Zapraszamy również na inne aukcje z produktami do profesjonalnej pielęgnacji i zabezpieczania podłóg drewnianych oraz tarasów.

Kupując u nas masz pewność najniższej ceny oraz bezpieczeństwa zakupów - kupujesz w sklepie działającym od 1997 roku.

Zapraszamy do zakupów!

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska 14,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

PARTNERS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Sady Żoliborskie 13 A lok.4
01-772 Warszawa
NIP: 525-270-67-88
REGON: 366991062
KRS: 0000672608

Zajmujemy sie:

wykonywaniem tarasów drewnianych oraz kompozytowychsprzedażą podłóg drewnianych (klepka parkietowa, deska, parkiet przemysłowy, mozaika,

parkiet gotowy)sprzedażą chemii budowlanej (kleje, lakiery, silikony, grunty, fugi, środki do pielęgnacji parkietu)układaniem podłóg drewnianychrenowacja podłóg drewnianychsprzedażą materiałów wykończeniowych (listwy)profesjonalnym doradztwemGwarantujemy fachowe doradztwo przy wyborze najbardziej

odpowiedniego ułożenia podłogi. Możemy się poszczycić niezwykle wysokim

poziomem wykonawstwa i kultury technicznej. Dzięki dbałości o

najdrobniejsze szczegóły nasze podłogi spełniają oczekiwania nawet

najbardziej wybrednych klientów.

kontakt

  • 600034001
    Zapraszamy do kontaktu Pon.-Pt 9:00-17:00
  • 226638301
    Zapraszamy do kontaktu Pon.-Pt 9:00-17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
PARTNERS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Sady Żoliborskie 13 A lok.4
01-772 Warszawa
 
Zwrot towaru Nabywca będący konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży/nabycia bez podania przyczyn, poprzez złożenie na piśmie stosownego oświadczenia i dostarczenie go w terminie 14 dni od dnia odbioru Towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną na adres siedziby Sklepu. W razie rezygnacji z Towaru zakupionego w Sklepie (tj. realizacji prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży/nabycia), Umowa sprzedaży/nabycia uważana jest za niezawartą, a Nabywca jest zwolniony ze wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. W takim przypadku uiszczona cena za Towar, wraz z kosztami pierwotnej przesyłki, które zapłacił Nabywca, zostaje zwrócona Nabywcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy sprzedaży/nabycia (przelewem bankowym na konto wskazane przez Nabywcę lub gotówką w magazynie Sklepie). Warunkiem zwrotu zapłaty za towar jest dostarczenie niezmienionego towaru do magazynu sklepu lub przekazanie dowodu odesłania towaru na adres sklepu. Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Nabywca. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Prawo odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, firmę Partners Jolanta Calińska ul. Sady Żoliborskie 13a, 01-772 Warszawa, tel. 600034001 lub 226638301, e-mail: partners@firmapartners.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. UWAGA! Ze względu na charakter towaru próbki olejów o pojemności 0,125L nie podlegają zwrotowi! Prosimy o przemyślane zakupy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

reklamacje

Reklamacje Sklep zobowiązuje się do dostarczenia Nabywcy towaru bez wad.Każdy produkt objęty jest gwarancją udzieloną przez producenta towaru. Warunkiem reklamacji towaru w czasie jego użytkowania jest jego prawidłowy montaż oraz prawidłowe używanie i konserwacja w w/w czasie. Wszelkie reklamacje należy kierować pisemnie na adres Sklepu (pocztą elektroniczną lub tradycyjną). Uszkodzenie w transporcie Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby przesyłki zostały zapakowane w sposób właściwy i umożliwiający ich bezpieczny transport. Gdyby jednak zdarzyło się uszkodzenie mechaniczne towaru, powstałe podczas transportu, zaleca się, aby Kupujący sporządził w obecności kuriera protokół szkody, gdzie dokładnie opisze wadę towaru. Zalecamy sprawdzenie towaru przy kurierze. Wówczas, gdyby zaszła taka potrzeba, będą Państwo mieli możliwość spisania "protokołu szkody" od razu. Gdyby jednak uszkodzenie zauważyli Państwo już po wyjściu kuriera, reklamację przesyłki można złożyć telefonicznie na infolinii firmy spedycyjnej. Wówczas kurier pojawi się u Państwa jeszcze raz, aby spisać "protokół szkody". Zalecamy, aby ewentualnego zgłoszenia uszkodzenia dokonać w dniu odbioru przesyłki. "Protokół szkody" prosimy przesłać do nas pocztą elektroniczną lub tradycyjną.

pozostałe informacje

1. Informacje ogólne

Sprzedawcą dokonującym sprzedaży towarów zawartych w ofercie sklepu jest: PARTNERS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. , z siedzibą przy ul. Sady Żoliborskie 13 A, 01-772 Warszawa, NIP: 525-270-67-88; Regon: 366991062; Wpis do ewidencji nr , organ rejestrujący Prezydent M.ST Warszawy, zwany

dalej: Sklep.

Sklep umożliwia zawieranie umów sprzedaży/nabycia towarów znajdujących się w ofercie handlowej Sklepu (zwanych dalej odpowiednio: Umowami sprzedaży/nabycia oraz Towarami).

Podmiotem zawierającym Umowę sprzedaży/ nabycia Towaru za pośrednictwem Sklepu może być jedynie pełnoletnie osoba fizyczna, która ukończyła lat 18 lub przedsiębiorca (zwani dalej łącznie: Nabywcą).

Administratorem danych osobowych jest PARTNERS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k., z siedzibą przy ul. Sady Żoliborskie 13 A, 01-772 Warszawa, NIP: 525-270-67-88; Regon: 366991062; Wpis do ewidencji nr .

Informacje o Towarach w Sklepie, m.in. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy sprzedaży/nabycia w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.

2. Oferta Sklepu

Wszystkie podane ceny wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.

Wszystkie Towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta.

Oferowane Towary pochodzą od renomowanych producentów, są oryginalne, a podane specyfikacje pobrane są z materiałów przez nich publikowanych.

3. Warunki składania zamówienia

Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem. Składając zamówienie, Nabywca jednoznacznie oświadcza, iż rozumie i akceptuje treść Regulaminu.

Informacje zawarte w formularzu zamówienia powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane dane są błędne lub na tyle niedokładne, że uniemożliwiają realizację zamówienia, w szczególności uniemożliwiają prawidłowe doręczenie przesyłki. Przed odmową realizacji Sklep podejmie próbę kontaktu z Użytkownikiem w celu ustalenia danych w zakresie umożliwiającym zrealizowanie zamówienia.

Nabywca jest informowany o statusie realizacji zamówienia pocztą elektroniczną.

Termin realizacji zamówienia jest indywidualny i będzie podany w każdej aukcji.

W przypadku przesyłek zagranicznych czas dostawy określany jest indywidualnie.

Po wysyłce zamówionego Towaru, Nabywca otrzymuje, za pomocą poczty elektronicznej, wiadomość o wysyłce zakupionych Towarów wraz z informacją o kurierze i numer przesyłki. Nabywca może sprawdzić status swojej przesyłki na stronie firmy kurierskiej.

W przypadku wydłużenia terminu realizacji zamówienia Użytkownik zostanie poinformowany o tym fakcie w ciągu 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia, za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania jego podpisu.

Zamieszczone na stronie zdjęcia mają jedynie charakter przykładowy i mogą zniekształcać obraz struktury lub kolorystyki rzeczywistej Towaru wykonanego z surowców naturalnych, co jest cechą charakterystyczną drewna lub produktów z drewna.

Każdy Towar zostaje wysłany wraz z fakturą VAT lub paragonem, zgodnie z wyborem nabywcy.

Koszty przesyłki są podane w zakładce Koszty dostawy, a także w koszyku, podczas składaniu zamówienia, przed jego złożeniem.

Koszty przesyłek zagranicznych kalkulowane są indywidualnie. W takim przypadku złożone zamówienie wycenianie jest przez Sklep w ciągu 1 dnia roboczego i wymaga powtórnego potwierdzenia przez Nabywcę.

5. Odstąpienie od umowy przez Nabywcę będącego konsumentem

Nabywca będący konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży/nabycia bez podania przyczyn, poprzez złożenie na piśmie stosownego oświadczenia i dostarczenie go w terminie 14 dni od dnia odbioru Towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną na adres siedziby Sklepu.

W razie rezygnacji z Towaru zakupionego w Sklepie (tj. realizacji prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży/nabycia) na zasadach określonych w niniejszym punkcie, Umowa sprzedaży/nabycia uważana jest za niezawartą, a Nabywca jest zwolniony ze wszelkich zobowiązań. To, co strony

świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. W takim przypadku uiszczona cena za Towar, wraz z kosztami pierwotnej przesyłki, które zapłacił Nabywca, zostaje zwrócona Nabywcy niezwłocznie, nie później jednak niż w

terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy sprzedaży/nabycia (przelewem bankowym na konto wskazane przez Nabywcę lub gotówką w magazynie Sklepu). W przypadku gdy nabywca wybrał sposób wysyłki towaru inny niż najtańszy z dostępnych sposobów wysyłki, sklep nie ma obowiązku zwrotu dodatkowych kosztów poniesionych przez nabywcę. Warunkiem zwrotu zapłaty za towar jest dostarczenie niezmienionego towaru do magazynu sklepu lub przekazanie dowodu odesłania towaru na adres sklepu. Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Nabywca.

Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

6. Gwarancja

Każdy Towar objęty jest gwarancją udzieloną przez producenta, która obejmuje wady uniemożliwiające jego prawidłowe i zgodne z przeznaczeniem użytkowanie.

Nabywca ma obowiązek przestrzegania instrukcji montażu oraz używania Towaru zgodnie z zaleceniami producenta.

Sklep zobowiązuje się do dostarczenia Nabywcy towaru bez wad oraz ponosi odpowiedzialność za wady mechaniczne powstałe podczas transportu do momentu podpisania przez odbiorcę Towaru listu przewozowego, że odebrał on Towar bez wad.

Warunkiem reklamacji Towaru w czasie jego użytkowania jest jego prawidłowy montaż oraz prawidłowe używanie i konserwacja w w/w czasie.

Sklep ponosi odpowiedzialność w stosunku do Nabywcy zgodnie z przepisami o rękojmi uregulowanymi w Kodeksie Cywilnym. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub usterki nabytego Towaru

spowodowane niewłaściwym montażem lub jego nienależytym przechowywaniem przez Nabywcę.

Wszelkie reklamacje należy kierować pisemnie na adres Sklepu: PARTNERS Jolanta Calińska, 01-772 Warszawa, ul. Sady Żoliborskie 13 A.

Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni roboczych liczonych od dnia wpłynięcia do Sklepu reklamacji.

7. Pozasądowy system rozwiązywania sporówKlient ma możliwość skorzystania z pozasądowego systemu rozwiązywania sporów w sprawach konsumenckich. Informacje na ten temat oraz zasady dostępu do procedur są udostępniane na stronach internetowych miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz organizacji pozarządowych udzielających pomocy Konsumentom.https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

Lista podmiotów uprawnionych do prowadzenia pozasądowego systemu rozwiązywania sporób znajduje się na stronie:https://www.uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php

https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

Oraz na platformie internetowej za której pośrednictwem można złożyć skargę dotyczącą towarów lub usług zakupionych przez internet oraz znaleźć odpowiedni podmiot uprawniony. https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL

Inspekcja Handlowa prowadzi mediacje mające na celu rozwiązanie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem - zajmuje się sprawami, dla których nie został utworzony właściwy podmiot sektorowy. Postępowanie rozpoczyna się na wniosek konsumenta lub przedsiębiorcy. Należy go złożyć do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej właściwego ze względu na miejsce działalności przedsiębiorcy. Inspekcja Handlowa, obok postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich prowadzonego przez wojewódzkich inspektorów, działa za pomocą stałych sądów polubownych. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji HandlowejWojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie00-015 Warszawa

ul. Sienkiewicza 3

tel. 22 826 18 30, 22 826 42 09

faks 22 826 21 95

ih_warszawa@wiih.org.plKonsumenci mogą również uzyskać bezpłatną pomoc prawną u miejskich lub powiatowychrzeczników konsumentówhttps://www.uokik.gov.pl/rzecznicy.php

8. Ochrona danych osobowych

Dane osobowe Użytkownika podlegają ochronie zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997, Nr 133., poz.883). Sklep podejmuje wszelkie możliwe i nakazane odpowiednimi przepisami prawa

środki techniczne i organizacyjne służące ochronie danych osobowych Użytkowników, w szczególności zapobiegające pozyskaniu i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych podawanych podczas rejestracji i składania zamówienia.

Nabywca, składając zamówienie, wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Sklep w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.

Szczegółowe informacje odnośnie przetwarzania i ochrony danych osobowych przez Sklep znajdują się w Polityce Prywatności zamieszczonej na stronie Sklepu.