Ośmiornice portugalskie w oleju z czosnkiem 120g (7196803913)

zakończona
11,55 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

Opis

Smaki Portugalii
smaki_portugalii
Za zakupiony towar o dowolnej wartości można zapłacić przelewem na nasze konto:
Bank Zachodni WBK
29109010140000000003­014268
Istnieje również możliwość płatności przy odbiorze przesyłki.

NIEZALEŻNIE OD TEGO ILE NASZYCH PRODUKTÓW KUPISZ, ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ!

Koszt wysłania towaru wynosi:
Kurier
Od 300zł
PREZENT!
(Jeśli Twoje zamówienie przekroczy 300zł, otrzymasz prezent wartości ok. 20zł)
Przedpłata
18zł
(Przesyłka jest u klienta w 24h od wysłania)
Pobranie
25zł
(Przesyłka jest u klienta w 24h od wysłania)
Odbiór osobisty
Przedpłata
0zł
ODBIÓR:
środa godz. 10-18
sobota godz. 8-16

BioBazar - stoisko "Smaki Portugalii"
ul. Żelazna 51/53 00-841 Warszawa
Portugalska kałamarnica humboldta w oleju z czosnkiem 120g Bon Appetit
producent: Bon Appetit
kod produktu:
Krótki opis
Kawałki kałamarnicy humboldta zanurzone w oleju z dodatkiem czosnku. Idealne jako przystawka lub do sałatek.
120g
Cena
11.55 PLN

Jeśli potrzebujesz większej ilości tego produktu, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny!

Składniki: ośmiornice, olej roślinny, czosnek, sól

Wartość odżywcza w 100g produktu: Wartość energetyczna: 264 Kcal ; Białko: 24,5g ; Węglowodany: 6g ; Tłuszcze: 15,8g

BON APPETIT

Bon Appetit specjalizuje się w produkcji ekskluzywnych konserw delikatesowych. Do ich produkcji używane są ryby i owoce morza najwyższej jakości, m.in. tuńczyki poławiane w najczystszych wodach Atlantyku w okolicach archipelagu Azorów. Tradycyjne metody połowów, w połączeniu z zaawansowanymi technologicznie metodami przetwarzania, spełniającymi najwyższe standardy jakości, sprawiają, że do Klienta trafiają niezwykłe produkty, mogące zaspokoić nawet najbardziej wymagające podniebienia.

Importerem delikatesowych produktów portugalskich jest firma Smaki Portugalii - więcej informacji na stronie www.smakiportugalii.­pl


E-mail info@sklep.smakiport­ugalii.pl
Tel. 666-864-504
Tel. 606-963-686
Dostawa i płatność
od 18,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
Dodatkowe informacje

Zamówienia od 300 zł - PREZENT! (wartość ok. 20 zł) ODBIÓR OSOBISTY: środa w godz. 10-18 i sobota w godz. 8-16 BioBazar - stoisko Smaki Portugalii, ul. Żelazna 51/53 00-841 Warszawa

Punkty odbioru

Warszawa, Bio Bazar, stoisko - Smaki Portugalii
Wołoska 3
02-507 Warszawa
woj. mazowieckie

  • sobota 08:00 - 16:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

P.P.H. "GREGIER" s.c.
ul. Roty 18
04-447 Warszawa
Dodatkowe informacje

 

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  2. W przypadku stwierdzenia wady, Zamawiający może skorzystać z rękojmi i złożyć reklamację lub skorzystać z gwarancji zgodnie z umową gwarancyjną.
  3. Reklamacja powinna być złożona na piśmie na Adres korespondencyjny Sprzedawcy i powinna zawierać co najmniej oznaczenie Zamawiającego, w tym jego imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefoniczny, a w przypadku osób prawnych nazwę, adres siedziby oraz dane kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją oraz opis wady będącej podstawą złożenia reklamacji.
  4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie jednak nie później niż w terminie do 14 dni od jej otrzymania i o rezultacie rozpatrzenia reklamacji zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w reklamacji.
  5. Zamawiający, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na Adres korespondencyjny Sprzedawcy. 

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

P.P.H. "GREGIER" s.c.
ul. Roty 18
04-447 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
  2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór dostarcza Sprzedawca, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia na Adres korespondencyjny Sprzedawcy przed jego upływem.
  3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
  4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
  5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  6. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  8. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  9. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku gdy ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą, wówczas ponoszony przez Konsumenta koszt zwrotu rzeczy jest równy kosztowi dostawy tej rzeczy do Konsumenta.
  10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
    a) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    e) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    f) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
    g) w której Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    h) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    i) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    j) zawartej w drodze aukcji publicznej;
    k) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

O sprzedającym
Smaki_Portugalii
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

42

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

P.P.H "GREGIER" s.c.
Roty 18
04-447 WARSZAWA
REGON: 002025553
NIP: 952-148-53-58

Kontakt

  • 666******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Od 2005 roku zajmujemy się importem i promocją specjałów z Portugalii.  Jako pierwsi wprowadziliśmy na rynek tak bogaty asortyment produktów delikatesowych z tego kraju i ciągle pracujemy nad jego udoskonaleniem.  Wybieramy sprawdzonych dostawców i najlepsze produkty znane koneserom na całym świecie i mogące zaspokoić oczekiwania najbardziej wymagających smakoszy.

Pozostałe informacje

email: info@sklep.smakiportugalii.pl
telefon: 666-864-504
Wyświetlenia:5
Numer oferty:7196803913
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry

Na czasie