OSŁONKI NA KOŁA pokrowiec na koło wózka /WrobeLove (6483942134)

3 osoby kupiły 14 sztuk
10 dni do końca
cena kup teraz
6,49 zł
z 36 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony ekonomiczny 9,50 zł
  • List polecony priorytetowy 12,00 zł
  • lokalizacja: Czestochowa
  • stan: nowy

OCHRANIACZE/ POKROWCE
NA KOŁA DO

WÓZKA DZIECIĘCEGO


Pokrowce są doskonałym produktem,

który ochroni twoją podłogę przed zabrudzeniem po spacerach,

szybko je nałożysz na koła i po sprawie:)


Można zapomnieć o zabrudzeniach

podłogi czy dywanu

piaskiem, błotem bądź śladami opon.


Pokrowce wykonane są

z nieprzemakalnego materiału wózkowego, najwyższej jakości,

obszyte mocną dobrze rozciągającą się gumą.

CENA 6,49zł

DOTYCZY JEDNEGO POKROWCA


Pasują na większość kół do wózka:
max rozmiar kół - " 12,5 "

średnica ok. 30 cm,

max grubość koła ok. 6 cm


Dostępne kolory:
- granatowy
- czarny
- czerwony
- grafitowy
- brązowy

po zakupie proszę o podanie

wybranego koloru.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
List polecony priorytetowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
List polecony ekonomiczny 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Dane firmy: Wróbelove Małgorzata Wróbel Rachów Nowy 56 23-235 Annopol tel. 733923807

kontakt

  • 733923807
    zachęcamy do kontaktu, odpowiemy najszybciej jak to możlie

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Wróbelove
ul.Gombrowicza 3/37
42-200 Częstochowa
Polska
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności w tym płatności za dostawę towaru lub usługi w wysokości opłaty najniższej dostępnej formy dostawy. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: wrobelove1@wp.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Wróbelove Małgorzata Wróbel ul.Gombrowicza 3/37 42-200 Częstochowa Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać w wersji papierowej z towarem lub skanem na maila (wrobelove1@wp.pl) z podpisem osoby zwracającej, tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy numer oferty Data zawarcia umowy to data odbioru Imię i nazwisko Login Allegro Adres Data Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru reklamacje Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem wrobelove1@wp.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy (Wróbelove ul.Gombrowicza 3/37 42-200 Częstochowa). Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację np. zdjęcie wady towaru. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. W celu rozpatrzenia reklamacji niezbędna jest wysyłka towaru do Sprzedającego przez Kupującego. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedający zwraca koszt wysyłki Kupującemu. Wysyłki wadliwego towaru należy dokonać listem poleconym ekonomicznym. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.