Osłona zimowa atrapy VW PASSAT B5 p/liftem 97-00 (6910845171)

zakończona
85,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
Zakupy od 1 200 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Toruń, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Szkleniec 18

k.Czernikowa

87-632 Osówka

pn-pt: 8.00-17.00

UL.LEKTYKARSKA 24
01-687 WARSZAWA

pn-pt: 7.30 - 16.30

KONTAKT

ODDZIAŁ TORUŃSKI
54 427 14 87
515 290 930
535 002 109
ziolek113@wp.pl
skoda.czesci@wp.pl
GG: 38404694

ODDZIAŁ WARSZAWSKI
604 780 569
biuro@skodaczesci24.­pl

Nasi konsultanci pomogą Ci w
doborze części. Wystarczy, że podasz
NUMER NADWOZIA VIN

PŁATNOŚCI

Wysyłka za pobraniem
Przelew na konto bankowe
09 1940 1076 3062 4832 0000 0000
Płatności PAYu
Gotówka przy odbiorze osobistym

REGULAMIN

Wszystkie przedmioty zakupione w opcji za pobraniem lub przedpłaty i potwierdzone mailem po licytacji do godziny 13.00 , zostaną wysłane jeszcze TEGO SAMEGO DNIA. Warunkiem takiej wysyłki dla opcji przedpłaty jest zaksięgowanie pieniędzy na naszym koncie lub dołączenie do maila dowodu wpłaty (tylko pliki .pdf lub zrzut z ekranu). Pozostałe przesyłki pobraniowe i w opcji przedpłaty zostaną wysłane w następnym dniu roboczym. Towar wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku. W przypadku chwilowego braku towaru na magazynie zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamówienia w czasie 2 -7 dni roboczych. Po dokonaniu zakupu prosimy o wypełnienie formularza wysyłki w celu znacznego przyspieszenia przebiegu transakcji. Na zakupiony towar zawsze wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT. Nowy produkt objęty jest gwarancją producenta. Przesyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej oraz Poczty Polskiej. Koszt jest ustalany indywidualnie dla danego towaru w zależności od jego wagi oraz wartości. Cena przesyłki zawsze jest podana w treści aukcji. Istnieje również odbiór osobisty.

Ze względu na dwa punkty odbioru, prosimy o sprecyzowanie (w tracie rozmów telefonicznych, SMS lub korespondencji e-mail) miejsca odbioru.

PRZEDMIOT AUKCJI


NOWA OSŁONA ZIMOWA GÓRNA
NA GRILL / ATRAPĘ CHŁODNICY FIRMY HEKO

NR.KATALOGOWY:

HEKO 02019

HEKO02019


SPECYFIKACJA TECHNICZNA


OSŁONA ZAWIERA ZESTAW MOCUJĄCY ORAZ INSTRUKCJĘ MONTAŻU

ZASTOSOWANIE W SAMOCHODACH

MARKA MODEL ROK PRODUKCJI
VW PASSAT B5 (przed liftem)
1997-2000

GALERIA

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u DILUonline za co najmniej 1 200 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
21,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

DILUonline oddział Bydgoszcz
Nakielska 71a
85-347 Bydgoszcz
email: bydgoszczczesci@wp.pl
tel.: 523214802

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 17:00
  • Sobota 08:00 - 13:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Kontakt nie jest wymagany

DILUonline oddział Szkleniec
Szkleniec 18
87-632 Osówka
email: biuro.diluonline@wp.pl
tel.: 544271487

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 17:00
  • Sobota 08:00 - 13:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Kontakt nie jest wymagany

DILUonline oddział Warszawa
Lektykarska 24
01-687 Warszawa
email: biuro@skodaczesci24.pl
tel.: 518158838

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 17:00
  • Sobota 08:00 - 12:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

DILUONLINE
Szkleniec 18
87-632 Osówka
Dodatkowe informacje

1. OGÓLNE ZASADY REKLAMACJI:

  • Czas gwarancji: od 12 do 24 miesięcy, firma BORSEHUNG i MEYLE HD 48 miesięcy. 
  • Koszt wysyłki: w zależności od okoliczności pokrywa kupujący lub sprzedający, najszybszym sposobem jest uzupełnienie formularza reklamacyjnego.
  • Adres do zwrotu: DILUonline, Szkleniec 18, 87-632 Osówka, Polska.  

2. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE REKLAMACJI:

  • Każdy Kupujący ma prawo reklamować zakupiony towar.W momencie kupna przez Kupującego kompletu, należy odesłać wszystkie części składające się na zestaw – w momencie otrzymania przez Sprzedającego ostatniego produktu, rozpoczyna się procedura reklamacyjna zakupionego przez Kupującego towaru / kompletu towaru.  
  • Rozpoczęcie procedur zwrotu następuje, gdy wraz z towarem, prześlesz nam uzupełniony formularz reklamacyjny oraz dołączysz dowód zakupu (paragon fiskalny lub FV).     
  • Powinieneś odesłać produkt wraz z dowodem wymiany części w zakładzie mechanicznym lub Autoryzowanym Serwisem Naprawczym.Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, rozpoczniemy procedurę reklamacyjną, która zazwyczaj tra 14 dni roboczych.     
  • Zastrzegamy sobie natomiast, dłuższy okres reklamacyjny, do 60 dni na części specjalistyczne  dopasowane do danego numeru VIN, bądź sprowadzane na życzenie klienta z zagranicy Rzeczypospolitej Polski.  

3. O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ REKLAMUJĄC TOWAR: 

  • Pamiętaj, że zgodnie z prawem konsumenckim wszystkie produkty podlegają reklamacji.
  • Towar zakupiony na FV posiada zawsze 1 rok gwarancji.
  • Towar zakupiony na paragon posiada minimum 2 lata gwarancji, w wyjątkowych sytuacjach 4 lata gwarancji (produkty firmy BORSEHUNG i MEYLE HD).
  • Reklamowany towar musi być w oryginalnym pudełku lub folii.
  • Reklamując towar, odeślij uzupełniony w całości formularz reklamacyjny.  Uzupełnij każdą rubrykę oraz dołącz dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

DILUONLINE
SZKLENIEC 18
87-632 OSÓWKA

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 1. OGÓLNE ZASADY ZWROTU: 

  • Czas na zwrot: 14 dni.   
  • Koszt zwrotu: w zależności od okoliczności pokrywa kupujący lub sprzedający, najszybszym sposobem jest uzupełnienie formularza zwrotu.     
  • Adres do zwrotu: DILUonline, Szkleniec 18, 87-632 Osówka, Polska.  

2. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWROTU: 

  • Każdy Kupujący ma 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania paczki, na zwrot towaru. W momencie kupna przez Kupującego kompletu, należy odesłać wszystkie części składające się na  zestaw – w momencie otrzymania przez Sprzedającego ostatniego produktu, rozpoczyna się  procedura zwrotu zakupionego przez Kupującego towaru.
  • Rozpoczęcie procedur zwrotu następuje, gdy wraz z towarem, prześlesz nam uzupełniony formularz zwrotu oraz dołączysz dowód zakupu (paragon fiskalny lub FV).
  • Powinieneś odesłać produkt w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia przesłania nam oświadczenia  o odstąpieniu od umowy sprzedaży.Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, zwrócimy Ci niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) wszystkie otrzymane od Ciebie płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających  z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie transakcji, lub za sam towar w momencie, gdy sprzedający ma pewność, że dany produkt pasuje to Twojego auta po weryfikacji nr VIN).  

3. O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ ZWRACAJĄC TOWAR: 

  • Pamiętaj, że zgodnie z prawem konsumenckim niektóre produkty nie ulegają zwrotowi, między innymi.
  • Produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. oleje, płyny eksploatacyjne, środki chemiczne, itp.
  • Produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, np. oryginalne części eksploatacyjne, przekładnie, półosie, wszystkie części elektryczne i elektroniczne oraz specjalistyczne części dopasowane do danego numeru VIN.
  • Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.  

Szanowni Państwo, prosimy pamiętać, że zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt ( pomniejszoną wartość może wynieść od 5-30% wartości towaru). 

  • Zwracany towar musi być w oryginalnym pudełku lub folii, dodatkowo zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.
  • Zwracając towar, odeślij uzupełniony w całości formularz zwrotu. Uzupełnij każdą rubrykę oraz dołącz dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury. 

O sprzedającym

DILUonline
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

2427

 

13

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • 54 427 14 87
  • 535 002 109
poniedziałek - piątek
sobota
08:00 - 17:00
08:00 - 13:00

Informacje o sprzedającym

W imieniu firmy DILUonline serdecznie Państwa witamy na stronie naszego Sklepu Allegro. Cieszymy się , że to właśnie nasza oferta wzbudziła Państwa zaufanie. Zachęcamy do zapozniania się z naszym szerokim asortymentem Części Oryginalnych jak i zarówno Zamiennych do samochodów Marki SKODA AUDI SEAT VOLKSWAGEN 

Pozostałe informacje

UWAGA WAŻNE!!!

  • Realizacja wsyłki zamówień złożonych do godziny 13:00
  • Jeśli masz problem z doborem części skontaktuj się z nami przed zakupem. Po zakupie przedmiotu realizujemy wysyłkę zakupionego przedmiotu. 

"Prosimy o rozważne zakupy"

  • Istnieje zakup kilku przedmiotów na różnych aukcjach (należy podać w mailu numery wygranych aukcji i zaznaczyć czy zakupione przedmioty mają być wysłane w jednej paczce)
  • Wystawiamy Paragon lub FV na życzenie klienta, w tym celu prosimy o informację 

          (NA KOGO MA ZOSTAĆ WYSTAWIONA FAKTURA, ADRES, nr NIP).

  • Wysyłki realizaujemy tylko w dni powszednie od Poniedziałku do Piątku 
  • Istnieje możilowść wsyłki paczki również za granicę. Wsyłki te realizujemy tylko po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub e-mial warunkiem jest wcześniejsza wpłata na konto brak możliwości wysyłki za pobraniem !!!


UWAGA!!!

W PRZYPADKU DOKONANIA ZAKUPÓW WIELU PRZEDMIOTÓW

CENA ZA WYSYŁKĘ TOWARU JEST ZAWSZE NAJWYŻSZA SPOŚRÓD KUPIONYCH

PRZEZ PAŃSTWA PRZEDMIOTÓW.


Formy płatności  

  • "Za Pobraniem": Płatne listonoszowi lub kurierowi przy odbiorze paczki

Zastrzegamy sobie prawo do nie wysłania paczki za pobraniem w przypadku gdy kupujący ma mniej niż 5 pozytywnych komentarzy.

  • "Przelew przedpłata na konto": W tym przypadku do ceny towaru należy doliczyć koszt wysyłki wg cennika podanego na aukcji. W nazwie przelewu proszę podać Nick (login) z Allegro oraz przedmiot zakupu wraz z jego numerem aukcyjnym. Numer konta oraz dane jego właściciela otrzymali Państwo wraz z potwierdzeniem

          transakcji z Allegro lub znajdują się na tej stronie O NAS.

  • W sytuacji, gdy dostarczający przesyłkę kurier nie zastanie Państwa, pozostawi informację o próbie jej doręczenia, w postaci AWIZO. Kurier ponownie będzie próbował doręczyć przesyłkę do Państwa w następnym terminie podanym również na stronie monitoringu przesyłek DPD.

Odbiór osobisty tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

  • Nie jesteśmy w stanie określić, ani zagwarantować godziny dostarczenia przesyłki, jest to całkowicie uzależnione od kuriera. Dlatego w celu ustalenia dokładnej godziny muszą Państwo skontaktować się z firmą kurierską w dniu dostawy.
  • Klient jest zobowiązany do kontroli zgodności ilościowej z Zamówieniem oraz kontroli czy towary nie posiadają uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. Klient jest zobowiązany dokonać takiej kontroli w obecności kuriera dostarczającego towar.
  • W razie stwierdzenia nieprawidłowości, prosimy o spisanie protokołu z kurierem oraz o pilny kontakt z nami w celu wyjaśnienia sytuacji i złożenia odpowiednich dokumentów do firmy kurierskiej. Ta procedura umożliwi nam odpowiednią reakcję.
  • Sklep nie bierze odpowiedzialności za konsekwencje spowodowane opóźnieniem dostawy, uszkodzeniem lub zagubieniem paczki przez firmę przewozową.

Wysyłki realizujemy poprzez firmę kurierską " DPD "