OSŁONA SŁUPKA ŚRODKOWEGO DOLNA LE MERCEDES S W221 (6912097759)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
20,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • Czechy 60,00 zł
  • lokalizacja: Przyszowice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 2 [kg]
  • typ samochodu: samochody osobowe, samochody ciężarowe

                                           NA WSZYSTKIE SPRZEDAWANE CZĘŚCI UDZIELAMY GWARANCJI ROZRUCHOWEJ

Przedmiot oferty to:

OSŁONA SŁUPKA ŚRODKOWEGO DOLNA LEWA

DO:

MERCEDES S-KLASA W221 3.2 CDI 2006r

Kontakt w razie pytań, pod wskazanymi numerami:  

602-323-094

512-130-121

lub  

323014350

323014351 

Wymontowano z:

  • Marka/Model - Mercedes  S-klasa W221
  • Rocznik - 2006r. (23.03.2006)
  • Typ/Wersja - Long
  • Przebieg - 208,000km
  • Silnik/Skrzynia - 320 CDI 642.930 / 7G 722.902
  • Kolor - 755 Bright silver metallic clear coat paint
  • Wnętrze/Dodatki - 201A Black/Anthracite (9E71, 9E72), 7J16 Alpaca Gray (materiał podsufitki)
  • Drewno H03 - Wood Burled Walnut Veneer Matt
  • Kamera wsteczna
  • Comand DVD APS
  • Telefon pokładowy

Kontakt mailowy:     robcar2004@o2.pl

  • Odpowiadamy jak najszybciej ale niekiedy w natłoku zamówień, odpowiedź może być nieco opóźniona. Prosimy o cierpliwość.
  • Ze względu na często błędnie naliczane koszta wysyłki, informujemy że zawsze zwracamy nadpłaty z tytułu podwójnego kosztu wysyłki.
  • Szanujemy wszelkie przepisy ustaw o handlu i konsumentach, dlatego nie ma obaw o respektowanie praw.
  • Wysyłki realizujemy do godz 14.00 - 14.30 przewoźnikami: DPD, FedEx, Raben, DHL.
  • Jeżeli towar nie spełnia Państwa oczekiwań, prosimy o kontakt. Załatwimy sprawę tak aby każdy był zadowolony.
  • Każdy zakup jest objęty 14-dniową gwarancją rozruchową (chyba, że inaczej zaznaczono w opisie przedmiotu)

ZAPRASZAMY

D/W  #0617 - #0817

NR3

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 48 1950 0001 2006 0826 1917 0003
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Wielka Brytania 100,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Czechy 60,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Irlandia 100,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Słowacja 60,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Holandia 80,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Białoruś 100,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Norwegia 100,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Włochy 100,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Francja 100,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Belgia 100,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Hiszpania 120,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Austria 80,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Robcar Sp. z o.o.
ul.Gliwicka 34
44-178 Przyszowice
NIP: 9691374907
REGON: 278215274
KRS: 0000392535

Robcar Sp. z o.o.

ul. Gliwicka 34

44-178 Przyszowice

tel. 32 301 43 50

tel. 32 301 43 51 

tel. kom 602 323 094

tel. kom 512 130 121

            

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota 08:30 - 14:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Robcar Sp. z o.o.

ul. Gliwicka 34

44-178 Przyszowice

tel. 032 301 43 50 lub 51  

tel. kom  602 323 094

e-mail: robcar2004@o2.p

Nasza firma od 14 lat zajmuje się sprzedażą części używanych do pojazdów różnych marek z całego świata. Staramy się stale rozszerzać nasz asortyment tak by móc zadowolić każdego klienta. 

Od 2011 roku w ofercie mamy również części nowe, oryginalne oraz zamienniki w atrakcyjnych cenach.

Prowadzimy wysyłkę większości naszego asortymentu na terenie całego kraju oraz po uzgodnieniu kosztów i warunków wysyłki, także do krajów UE.

Poniżej kilka warunków i praw dotyczących zakupów w naszym sklepie:

1. Prosimy o rozsądne i przemyślane zakupy.

Nic nie stoi na przeszkodzie by skontaktować

się z nami by móc upewnić się w kwestii dopasowania

części do zapotrzebowania.

2. Każdego klienta traktujemy poważnie i z kulturą.

Mamy nadzieję że i klient tak potraktuje nas.

3. Każdy wysyłkowo zakupiony u nas towar, można zwrócić do 14 dni w ramach gwarancji rozruchowej oraz ustawy, o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).

Paczki ze zwrotami proszę wysyłać BEZ POBRANIA na adres:

ROBCAR Sp. z o.o.

ul. Gliwicka 34

44-178 Przyszowice

4. Przesyłki pobraniowe nie zostaną przyjęte. 

5. Prosimy o trochę rozsądku i wyobraźni, przykładowy tytuł aukcji:

"klamka lewa bmw" ze zdjęciem pokazującym ją na drzwiach danego

pojazdu, nie oznacza że kupuje się całe drzwi a jedynie to co zawarte w opisie aukcji.

6. Nie wysyłamy za pobraniem:

a/ Szyb samochodowych i niektórych przedmiotów ponad gabaryt uznany przez przewoźnika w jego tabeli,

b/ Osobom z kontem JUNIOR,

c/ Osobom z komentarzami negatywnymi na temat odbioru przesyłki.

7. Zwroty należności itp. obsługujemy w terminie do 14 dni roboczych, od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.

8. Klient ma prawo zareklamować uszkodzony towar. Reklamacje, które

dotyczą uszkodzeń powstałych w czasie transportu rozpatrywane będą tylko

w momencie rozpakowania towaru w obecności kuriera. Warunkiem przyjęcia

tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z kurierem protokołu

reklamacyjnego (odpowiedni druk reklamacyjny posiada kurier). Po

odbiorze przesyłki należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i

sprawdzić czy jej zawartość zgadza się z zamówieniem, oraz czy towary

nie są uszkodzone. W razie konieczności należy spisać protokół i

natychmiast złożyć reklamację w firmie kurierskiej (zgłoszenie

uszkodzenia towaru w transporcie). Protokół reklamacji spisany w

obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji. 

Przesyłki kurierskie są ubezpieczone od uszkodzenia i zaginięcia. 

W przypadku uszkodzenia przesyłki firma Robcar nie pozostaje stroną w dochodzeniu odszkodowania, wszystkie roszczenia należy kierować do sprawcy zniszczenia czyli przewoźnika. 

Dokładamy wszelkich możliwych starań w celu zabezpieczenia każdej przesyłki.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Robcar Sp. z o.o.
Gliwicka 34
44-178 Przyszowice
PL
Dodatkowe informacje

 

Celem skutecznego odstąpienia od zakupu/zwrotu bez podania przyczyny, wymagamy oświadczenia woli na piśmie (mail, notatka dołączona do zwracanego  towaru) najlepiej wg. wzoru zalecanego przez UOKiK lub Allegro: 

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,45,865,12,1,wzor-oswiadczenia-o-odstapieniu-od-umowy-zawartej-na-odleglosc.html 


W  razie wątpliwości, zalecamy lekturę praw obowiązujących obecnie w zakresie ochrony konsumenta: http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/zwrot-towaru-i-odstapienie-od-umowy/ 


Podstawą  prawną powyższych zapisów jest: Dz.U. 2014 poz. 827 - Ustawa z dnia 30  maja 2014 r. o prawach konsumenta (z datą wejścia w życie 25.12.2014).  


Niedopełnienie obowiązków konsumenta wynikających z zapisów owej ustawy i  orzecznictwa UOKiK, skutkuje utratą prawa do odstąpienia od umowy/zwrotu bez podania przyczyny. 


Prawo konsumenta do zwrotu  bez podania przyczyny, przysługuje do momentu usunięcia plomb zabezpieczających przed ingerencją we wnętrze/podzespoły. Ich  usunięcie/modyfikacja jest równoznaczne z naruszeniem zapisu ustawy o  szczególnych prawach konsumenta, mówiącym o tzw. "granicach zwykłego  zarządu". 


Koszt zwrotu ponosi Kupujący. 


Prawo do zwrotu nie  dotyczy zakupów dokonanych w ramach prowadzonej działalności gospodarczej (zakupy na fakturę VAT).

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok

Adres do reklamacji:
Robcar Sp. z o.o.
Gliwicka 34
44-178 Przyszowice
PL
Dodatkowe informacje

Klient ma prawo zareklamować uszkodzony towar.

W przypadku reklamacji należy odesłać jej przedmiot  najtańszym środkiem transportu (np. poczta priorytet) bez  pobrania (Nie odbieramy przesyłek pobraniowych!). 
Tylko za taką formę odesłania Sprzedawca zobowiązuje się  zwrócić należność. 
Można również w toku ustaleń indywidualnych, wnieść o transport  własny Sprzedawcy tj. zostaje wysłany do Kupującego przewoźnik, po odbiór  przedmiotu reklamacji. 
W tym przypadku należy wskazać miejsce odbioru, zakres godzin  (muszą to być godziny robocze) oraz dane osoby przekazującej przedmiot  reklamacji oraz uprzednio spakować towar tak aby pozostał zabezpieczony na czas  transportu. 
 
  Zgodnie z ustawą, do procedury zwrotu/reklamacji  NIE JEST WYMAGANE posiadanie oryginalnego  opakowania czy paragonu.   
  Firma ROBCAR Sp. z o.o. zastrzega sobie 14 dniowy okres na  rozpatrzenie reklamacji


 Reklamacje, które  dotyczą uszkodzeń powstałych w czasie transportu rozpatrywane będą tylko  w momencie rozpakowania towaru w obecności kuriera. Warunkiem przyjęcia  tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z kurierem protokołu  reklamacyjnego (odpowiedni druk reklamacyjny posiada kurier). Po  odbiorze przesyłki należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i  sprawdzić czy jej zawartość zgadza się z zamówieniem, oraz czy towary  nie są uszkodzone. W razie konieczności należy spisać protokół i  natychmiast złożyć reklamację w firmie kurierskiej (zgłoszenie  uszkodzenia towaru w transporcie). Protokół reklamacji spisany w  obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych  reklamacji. Przesyłki kurierskie są ubezpieczone od uszkodzenia i  zaginięcia. W przypadku uszkodzenia przesyłki firma Robcar nie pozostaje  stroną w dochodzeniu odszkodowania, wszystkie roszczenia należy  kierować do sprawcy zniszczenia czyli przewoźnika. Dokładamy wszelkich  możliwych starań w celu zabezpieczenia każdej przesyłki.