osłona silnika skrzyni spinki AUDI A4 B8 B 8 A5 (6482739623)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
83,99 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 32,00 zł
  • Przesyłka kurierska 34,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 37,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: audi

O nas:

Auto Set zajmuje się dystrybucją nadkoli samochodowych oraz osłon pod silniki. Wieloletnie doświadczenie na rynku pozwala na zachowanie wysokiej jakości usług. Prowadzimy dystrybucję na terenie całego kraju, jak i po za jego granicami. Nasi odbiorcy to przede wszystkim hurtownie motoryzacyjne, sklepy detaliczne jak i osoby fizyczne. Oferujemy nadkola, osłony pod silnik do każdego modelu samochodu, od niedawna wprowadziliśmy do sprzedaży błotniki do ciągników siodłowych jak i samochodów ciężarowych. Nieustannie poszerzamy naszą ofertę o nowe produkty i obecnie obejmuje ona ok 180 typów aut osobowych, dostawczych i ciężarowych. Prowadzimy sprzedaż detaliczną jak i hurtową przy której proponujemy specjalne i atrakcyjne ceny. Zapraszamy do kontaktu, a specjalnie pod Ciebie przygotujemy ofertę.

Kontakt:

tel. 790-740-999

531-121-121

505-333-114

e-mail: pak-ex@o2.pl

Kontakt z nami możliwy jest 7 dni w tygodniu od: 8:00-21:00. Preferujemy kontakt drogą mailową na adres pak-ex@o2.pl lub poprzez formularz "Zadaj pytanie Sprzedającemu" dostępny z każdej naszej aukcji. Ta forma kontaktu jest dla nas wygodniejsza, staramy się odpowiadać jak najszybciej. Możliwy jest kontakt telefoniczny pod powyższymi numerami jednak nie zawsze możemy odebrać ze względu na nadmiar pracy - dlatego namawiamy do kontaktu drogą mailową.

Regulamin:

1. Zakup

Aby dokonać zakupu na naszych aukcjach należy wyszukać interesujący Państwa przedmiot na naszych aukcjach i kliknąć "Kup Teraz". Zaraz po zakupie wyświetli się "Formularz opcji dostawy", który należy szczegółowo wypełnić (adres wysyłki, forma płatności i wysyłki, ewentualne dane do faktury - jeśli ma zostać wystawiona - standardowo do każdej paczki dołączamy paragon (wewnątrz paczki). Następnie należy wybrać formę płatności spośród dwóch możliwych: wpłata na konto lub zapłata przy odbiorze. W przypadku wpłaty na konto zachęcamy do skorzystania z opcji "Płacę z Allegro" gdyż przelew jest na naszym koncie natychmiast co umożliwi szybką wysyłkę. Można również wykonać tradycyjny przelew (na poczcie, w banku) i w takim przypadku w tytule przelewu należy wpisać tylko i wyłącznie swój nick Allegro oraz numer aukcji.

Wpłat należy dokonywać na poniższy numer konta:

Citibank

04 1030 0019 0109 8532 0003 3548

2. Wysyłka

Po otrzymaniu przelewu lub informacji o wysyłce za pobraniem następuje wysyłka towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Wysyłka w ciągu 24 godzin od poniedziałku do piątku.Towar teoretycznie powinien być u Państwa w domach 2 dni po zakupie. Jednak czasem zdarzają się opóźnienia w dostawach dlatego więc zalecamy 3 dniowy czas całkowitej realizacji zamówienia. Prosimy zatem przy wystawianiu komentarza ocenić tylko i wyłącznie naszą obsługę/kontakt pomijając ewentualnie błędy spowodowane opóźnieniami w dostawie.. Standardowo paczki wysyłane są na adres podany do danego konta Allegro - w przypadku zmiany adresu doręczenia prosimy umieścić go w formularzu opcji dostawy. W przypadku braku zamawianego towaru na naszym magazynie zostają Państwo o tym natychmiastowo poinformowani (mając prawo do rezygnacji i otrzymania zwrotu wpłaconej kwoty w ciągu 5 dni roboczych) lub oczekiwania na dostawę (około 7-10 dni).

3. Odbiór przesyłki

Ważne! Podczas odbioru paczki zawsze należy sprawdzić jej zawartość przy kurierze! Gdy wszystko się zgadza należy pokwitować odbiór paczki a następnie wystawić odpowiedni komentarz do naszej transakcji. Gdy przesyłka jest nie zgodna z zamówieniem lub jest uszkodzona należy niezwłocznie zgłosić to kurierowi, który sporządzi protokół uszkodzenia przesyłki z dokładnymi informacjami odnośnie uszkodzenia. Następnie należy się z nami skontaktować mailowo (pak-ex@o2.pl) opisując dokładnie całą zaistniałą sytuację oraz przedstawić swoje roszczenia (wymiana towaru/zwrot gotówki) oraz przesłać protokół szkody (mailowo lub telefonicznie). Jeżeli uszkodzenie przesyłki nie zostanie stwierdzone podczas odbioru paczki wszelkie reklamacje nie będą uwzględniane!

4. Koszty wysyłki

Na każdej aukcji zamieszczone są koszty wysyłki danej części zarówno przy opcji "wpłata na konto" oraz "płatność przy odbiorze". W przypadku faktur VAT koszty wysyłki zostaną uwzględnione. W przypadku wpłaty na konto do kosztów zakupionego towaru należy doliczyć koszt wysyłki, natomiast w przypadku zapłaty przy odbiorze koszt wysyłki zostanie doliczony do całkowitej kwoty płatnej kurierowi podczas odbioru towaru. Preferujemy wpłatę na konto.

5. Reklamacje, zwroty

Każdy klient, który dokona zakupu na naszych aukcjach ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania bez przyczyny. Należy wtedy dołączyć do przesyłki dowód zakupu (paragon/fakturę VAT lub kopie tego dokumentu). Zwracany towar musi być nieuszkodzony, bez śladów montażu/użytkowania oraz musi być zapakowany w fabryczne opakowanie w którym do Państwa dotarł. Do przesyłki należy również dołączyć informację o zwracanym towarze (nazwa części,data zakupu, nick Allegro oraz numer konta do zwrotu gotówki). Zwrot na konto wykonywany jest do 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki zwrotnej. W przypadku zwrotu towaru koszty wysyłki pokrywa kupujący, w przypadku naszego błędu: to nasza firma pokrywa koszt wysyłki. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych!

Nasze oceny i komentarze | Nasze inne aukcje | Zadaj pytanie sprzedającemu

Przedmiot sprzedaży:

Osłona skrzyni oraz silnika Audi A4 b8 2008-... - zamiennik

PRZY TEJ AUKCJI JEST BRAK MOŻLIWOŚCI ODBIORU OSOBISTEGO

TYLKO ZA POŚREDNICTWEM WYSYŁKI

Kod produktu: Audi 098-653

Audi 098-652

Osłona silnika i skrzyni do:

  • Audi A4 b8 2008- ... - ZAMIENNIK
  • Audi A5 2007- ... - ZAMIENNIK

CECHY:

- idealnie dopasowane, wykonane zgodnie z oryginałem na pierwszy montaż

- zapobiega nadmiernemu zużywaniu się części mechanicznych oraz utrzymuje komorę silnika w czystości i przedłuża żywotność silnika!

- Chroni przed korozją, osłania rozrusznik, paski klinowe, miskę

olejową, alternator i inne podzespoły silnika przed szkodliwym działania

czynników atmosferycznych

- Dzięki osłonie silnik szybciej się nagrzewa co wpływa na mniejsze zużycie paliwa

-Łatwy montaż

- wykonana z najwyższej jakości tworzywa PCV

- Zachowuje elastyczność w zakresie temperatur od -30 do 120 °C

- Odporna na wszelkiego rodzaju płyny eksploatacyjne

ZAPRASZAMY NA NASZE INNE AUKCJE

NA

KTÓRYCH POSIADAMY CZĘŚCI DO

WIELU

INNYCH MODELI AUT!


Dodano 2015-08-11 13:04
<„Powodem dopłaty do przesyłki jest fakt, że paczka z kilkoma produktami jest paczką gabarytową i niestandardową.
Definicja przesyłki niestandardowej brzmi - \"Towary owinięte jedynie tekturą, folią (w tym folią rozciągliwą stretch) lub pianką.\">


Dodano 2016-03-18 16:24
INFORMACYJNIE: Kodeks PWP art.156 ust.3 napis nanoszony na dywanikach ma jedynie charakter informacyjny do jakiej marki lub modelu dywaniki są przeznaczone. Nie ma sugerować, że jest to produkt oryginalny producenta samochodu. Sprzedawany produkt jest zamiennikiem. Znaki i nazwy firmowe lub towarowe należą lub/i są zastrzeżone przez ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych. Sprzedawane przez nas produkty: dywaniki, osłony, nadkola, wkłady do bagażnika, maty,spinki są wysokiej klasy zamiennikami.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Handlowy w Warszawie SA 04 1030 0019 0109 8532 0003 3548
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 34,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 32,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 37,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
STYRNET.PL Damian Mangold
Gawartowa Wola 32
05-085 Kampinos
Polska
 
Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 1. Klient będący konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 2. Bieg terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia rzeczy w posiadanie przez klienta będącego konsumentem. 3. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży, składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia rzeczy do klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania z powrotem rzeczy lub dostarczenia przez klienta dowodu odesłania rzeczy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6. Jeżeli klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 7. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy na adres sprzedawcy przed upływem tego terminu. 8. W wypadku odstąpienia klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 9. Jeśli ze względu na swój charakter rzecz nie może zostać w zwykłym trybie odesłana pocztą, sprzedawca informuje klienta o kosztach zwrotu rzeczy. 10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient chyba, że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

reklamacje

1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć do klienta rzecz sprzedaną wolną od wad. 2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli rzecz ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 3. Jeżeli rzecz ma wadę, klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz na rzecz wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży rzeczy w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi sprzedawca. 4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres sprzedawcy. W przypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywa sprzedawca. 5. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na rzecz wolną od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy. Jeżeli klient żądał wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 6. W przypadku rzeczy, która była oznaczona przez sprzedawcę jako używana, sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania rzeczy klientowi. 7. Wszelkie reklamacje związane z rzeczą lub realizacją umowy sprzedaży, klient może kierować np. w formie pisemnej na adres sprzedawcy lub mailowej. 8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta. Odbiór towaru: Przed przyjęciem paczki mogą Państwo sprawdzić z zewnątrz, czy nie jest ona w jakiś sposób uszkodzona. Jeżeli stwierdzą Państwo zewnętrzne oznaki uszkodzenia paczki lub jej otwarcia nie muszą jej Państwo przyjmować od dostawcy. Jako powód odmowy przyjęcia paczki należy podać informację, że widoczne są zewnętrzne uszkodzenia paczki. Po odbiorze paczki: Po przyjęciu paczki mogą Państwo w obecności dostawcy otworzyć paczkę i jeżeli coś się nie zgadza lub towar jest uszkodzony można zażądać od dostawcy spisania protokołu reklamacji. Dostawca powinien posiadać wzór formularza reklamacji przy sobie. Jeżeli nie sprawdzą Państwo paczki przy kurierze może być ciężko wykazać, że towar przyszedł fizycznie uszkodzony.

pozostałe informacje

Wszystkie nazwy towarów, znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem.Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji oferty sprzedawcy w celu prowadzenia przez klienta działalności, która naruszałaby interes sprzedawcy.Po zawarciu umowy sprzedaży, sprzedawca potwierdza klientowi jej warunki, przesyłając je na trwałym nośniku do klienta.Sprzedawca dostarcza rzeczy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.Administratorem danych osobowych klientów uzyskanych przez sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży jest sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Grupa Allegro sp. z o.o, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.Sprzedawca przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji umowy sprzedaży. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie zawartej umowy sprzedaży jest prawo polskie. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Odbiór towaru: Przed przyjęciem paczki mogą Państwo sprawdzić z zewnątrz, czy nie jest ona w jakiś sposób uszkodzona. Jeżeli stwierdzą Państwo zewnętrzne oznaki uszkodzenia paczki lub jej otwarcia nie muszą jej Państwo przyjmować od dostawcy. Jako powód odmowy przyjęcia paczki należy podać informację, że widoczne są zewnętrzne uszkodzenia paczki. Po odbiorze paczki: Po przyjęciu paczki mogą Państwo w obecności dostawcy otworzyć paczkę i jeżeli coś się nie zgadza lub towar jest uszkodzony można zażądać od dostawcy spisania protokołu reklamacji. Dostawca powinien posiadać wzór formularza reklamacji przy sobie. Jeżeli nie sprawdzą Państwo paczki przy kurierze może być ciężko wykazać, że towar przyszedł fizycznie uszkodzony. Sprzedający zobowiązuję się do dostarczenia kupującemu towaru pozbawionego wad i zgodnego z opisem w aukcji. Gwarancja: Sprzedawany przez nas towar jest objęty gwarancją zgodną z obowiązującym prawem. Kodeks PWP art.156 ust.3 napis nanoszony na dywanikach ma jedynie charakter informacyjny do jakiej marki lub modelu dywaniki są przeznaczone. Nie ma sugerować, że jest to produkt oryginalny producenta samochodu. Sprzedawany produkt jest zamiennikiem. Znaki i nazwy firmowe lub towarowe należą lub/i są zastrzeżone przez ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych. Sprzedawane przez nas produkty są wysokiej klasy zamiennikami.