Osłona silnika BERLINGO PARTNER XSARA PICASSO nowa (7016312089)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
53,99 zł
z 9997 sztuk
Dostawa
  • Paczka48 Odbiór w Punkcie 19,99 zł
  • Pocztex Kurier48 22,99 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 28,99 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • typ silnika: benzyna, diesel

opis

UWAGA! 

Po zakupie w polu "wiadomość dla sprzedającego" prosimy o podanie do którego silnika mamy wysłać osłonę. 

OSŁONA POD SILNIK DO:

Peugeot Partner   2003-2008

1.6/1.8B z garberm                      KOD: 669-650

1.6 HDI z dziurą                          KOD: 669-651H

1.1 /1,4B/1,9D/2.0 HDI płaska     KOD: 669-653

Citroen Berlingo (2003-2008)

1.6/1.8B z garberm                     KOD: 669-650

1.6 HDI z dziurą                         KOD: 669-651H

1.1 /1,4B/1,9D/2.0 HDI płaska    KOD: 669-653

Citroen Xsara Picasso (2001- ...)

1.6/1.8 z garbem                         KOD:669-650

1.6 HDI z dziurą                         KOD:669-651H

2.0 HDI płaska                             KOD:669-653

ZDJĘCIE PODGLĄDOWE--> prosimy nie sugerować się kształtem. Wysłana osłona na pewno będzie pasować.

-ZAMIENNIK

UWAGA! 

Po zakupie w polu "wiadomość dla sprzedającego" prosimy o podanie do którego silnika mamy wysłać osłonę. 

WŁAŚCIWOŚCI:

  • IDEALNIE DOPASOWANE - wysokiej klasy zamiennik ! 
  • Zapobiega nadmiernemu zużywaniu się części mechanicznych i przedłuża żywotność silnika!
  • Chroni przed korozją podzespoły silnika
  • Utrzymuje komorę silnika w czystości
  • Wygłusza pracę silnika
  • Chroni przed szkodliwym działani czynników atmosferycznych
  • Dzięki osłonie silnik szybciej się nagrzewa co wpływa na mniejsze zużycie paliwa 
  • Wykonana z jawyższej jakości tworzywa PCV, ABS
  • Odporna na wszelkiego rodzaju płyny eksploatacyjne
  • Łatwy montaż
  • super jakość w NISKIEJ CENIE!
  • POLSKA PRODUKCJA 

ZAPRASZAMY NA NASZE INNE AUKCJE!

MAMY W OFERCIE SETKI OSŁON I NADKOLI DO RÓŻNYCH MODELI AUT ! 

ODBIÓR OSOBISTY MOŻLIWY PO WCZEŚNIEJSZYM UZGODNIENIU  :

  • GAWARTOWA WOLA 32 05-085 KAMPINOS (30 km od Warszawy)
Dostawa i płatność
od 19,99 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
32,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
22,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
19,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
28,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

STYRNET.PL Damian Mangold
Dzięcieliny 24
04-745 Warszawa
Dodatkowe informacje

 Odbiór towaru: 


Przed przyjęciem paczki mogą Państwo sprawdzić z zewnątrz, czy nie jest ona w jakiś sposób uszkodzona. Jeżeli stwierdzą Państwo zewnętrzne oznaki uszkodzenia paczki lub jej otwarcia nie muszą jej Państwo przyjmować od dostawcy. Jako powód odmowy przyjęcia paczki należy podać informację, że widoczne są zewnętrzne uszkodzenia paczki.  


Po odbiorze paczki: 


Po przyjęciu paczki mogą Państwo w obecności dostawcy otworzyć paczkę i jeżeli coś się nie zgadza lub towar jest uszkodzony można zażądać od dostawcy spisania protokołu reklamacji. Dostawca powinien posiadać wzór formularza reklamacji przy sobie. Jeżeli nie sprawdzą Państwo paczki przy kurierze może być ciężko wykazać, że towar przyszedł fizycznie uszkodzony. 


SZCZEGÓŁY REKLAMACJI:


1.               Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć do klienta rzecz sprzedaną wolną od wad. 

2.               Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli rzecz ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 

3.                 Jeżeli rzecz ma wadę, klient może:

 a)               złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby klienta inny sposób zaspokojenia. 


b)                żądać wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz na rzecz wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży rzeczy w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi sprzedawca. 


4.               Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres sprzedawcy. W przypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywa sprzedawca. 

5.               Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na rzecz wolną od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy. Jeżeli klient żądał wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 

6.                W przypadku rzeczy, która była oznaczona przez sprzedawcę jako używana, sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania rzeczy klientowi. 

7.                Wszelkie reklamacje związane z rzeczą lub realizacją umowy sprzedaży, klient może kierować np. w formie pisemnej na adres sprzedawcy lub mailowej. 

8.               Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta.  Odbiór towaru:  Przed przyjęciem paczki mogą Państwo sprawdzić z zewnątrz, czy nie jest ona w jakiś sposób uszkodzona. Jeżeli stwierdzą Państwo zewnętrzne oznaki uszkodzenia paczki lub jej otwarcia nie muszą jej Państwo przyjmować od dostawcy. Jako powód odmowy przyjęcia paczki należy podać informację, że widoczne są zewnętrzne uszkodzenia paczki.  

Po odbiorze paczki: Po przyjęciu paczki mogą Państwo w obecności dostawcy otworzyć paczkę i jeżeli coś się nie zgadza lub towar jest uszkodzony można zażądać od dostawcy spisania protokołu reklamacji. Dostawca powinien posiadać wzór formularza reklamacji przy sobie. Jeżeli nie sprawdzą Państwo paczki przy kurierze może być ciężko wykazać, że towar przyszedł fizycznie uszkodzony. 



Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

STYRNET.PL Damian Mangold
Dzięcieliny 24
04-745 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: 

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.  

1.                Klient będący konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 

2.               Bieg terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia rzeczy w posiadanie przez klienta będącego konsumentem. 

3.                Klient może odstąpić od umowy sprzedaży, składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

4.                W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 

5.                Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia rzeczy do klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania z powrotem rzeczy lub dostarczenia przez klienta dowodu odesłania rzeczy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 6.               Jeżeli klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

7.                Klient ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy na adres sprzedawcy przed upływem tego terminu. 

8.               W wypadku odstąpienia klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 

9.                Jeśli ze względu na swój charakter rzecz nie może zostać w zwykłym trybie odesłana pocztą, sprzedawca informuje klienta o kosztach zwrotu rzeczy. 

10.            Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

11.             Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient chyba, że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

12.            Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 

O sprzedającym
i-DaKar_pl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

103

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 570******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Zajmujemy się dystrybucją osłon pod silnik oraz nadkoli samochodowych. Wieloletnie doświadczenie na rynku pozwala na zachowanie wysokiej jakości usług. Prowadzimy dystrybucję na terenie całego kraju, jak i po za jego granicami. Nasi odbiorcy to przede wszystkim hurtownie motoryzacyjne, sklepy detaliczne jak i osoby fizyczne. Oferujemy nadkola, osłony pod silnik do każdego modelu samochodu, od niedawna wprowadziliśmy do sprzedaży błotniki do ciągników siodłowych jak i samochodów ciężarowych. Nieustannie poszerzamy naszą ofertę o nowe produkty i obecnie obejmuje ona ok 180 typów aut osobowych, dostawczych i ciężarowych. Prowadzimy sprzedaż detaliczną jak i hurtową przy której proponujemy specjalne i atrakcyjne ceny. Zapraszamy do kontaktu, a specjalnie pod Ciebie przygotujemy ofertę.

Pozostałe informacje

Towar kupiony do godziny 14.30 każdego dnia roboczego jest wysyłany w dniu następnym.


Wszystkie nazwy towarów, znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich  prawnych      właścicieli i na zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i  zgodny z prawem. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji  oferty sprzedawcy w celu prowadzenia przez klienta działalności, która naruszałaby  interes sprzedawcy. Po zawarciu umowy sprzedaży, sprzedawca potwierdza  klientowi jej warunki, przesyłając je na trwałym nośniku do klienta. Sprzedawca dostarcza  rzeczy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Towary sprzedawane przez  Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez      producenta Towaru bądź dystrybutora. Administratorem danych  osobowych klientów uzyskanych przez sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży jest sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest  Grupa  Allegro sp. z o.o, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań. Sprzedawca  przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji umowy sprzedaży. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich      poprawiania. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy  sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla      rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie zawartej umowy sprzedaży jest prawo polskie. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy  stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i  udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem  może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:  http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 


Odbiór towaru: Przed przyjęciem paczki mogą Państwo sprawdzić z zewnątrz, czy nie jest ona w jakiś sposób uszkodzona. Jeżeli stwierdzą Państwo zewnętrzne oznaki uszkodzenia paczki lub jej otwarcia nie muszą jej Państwo przyjmować od dostawcy. Jako powód odmowy przyjęcia paczki należy podać informację, że widoczne są zewnętrzne uszkodzenia paczki. 


Po odbiorze paczki: Po przyjęciu paczki mogą Państwo w obecności dostawcy otworzyć paczkę i jeżeli coś się nie zgadza lub towar jest uszkodzony można zażądać od dostawcy spisania protokołu reklamacji. Dostawca powinien posiadać wzór formularza reklamacji przy sobie. Jeżeli nie sprawdzą Państwo paczki przy kurierze może być ciężko wykazać, że towar przyszedł fizycznie uszkodzony. Sprzedający zobowiązuję się do dostarczenia kupującemu towaru pozbawionego wad i zgodnego z opisem w aukcji. 


Sprzedawany przez nas towar jest objęty gwarancją zgodną z obowiązującym prawem. Znaki i nazwy firmowe lub towarowe należą lub/i są zastrzeżone przez ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.  Sprzedawane przez nas produkty są wysokiej klasy zamiennikami.

Numer oferty:7016312089
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry