OSŁONA PRZECIWSŁONECZNA LEWA MAZDA6 (5858624487)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
8,00 zł
z 2 sztuk
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: KOL WOLA PIASECKA, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

Opis

telefon

513 184 080

784 269 480

email

auto-swiat@wp.pl

godziny otwarcia

Pon - Pt 8 - 16

adres

AUTO-ŚWIAT S.C.

KOLONIA WOLA PIASECKA 2

21-050 PIASKI

.

Nr. konta

65 1750 0012 0000 0000 2100 5738

RAIFFEISEN BANK

ELEMENT CIĘTY OSTATECZNA CENA CZĘŚCI  ZALEŻNY OD JEJ WIELKOŚCI

MAZDA 6

HB

1.8 DOHC

WERSJA ANGIELSKA

Dostawa i płatność
od 18,00 zł

Lokalizacja: KOL WOLA PIASECKA, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

AUTO-ŚWIAT S.C.
KOLONIA WOLA PIASECKA 2
21-050 PIASKI
woj. lubelskie
tel.: 513184080

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

dołaczyc do odsyłanegoprzedniotu

druk gwarancji (nie mamy własnego formularza ) moze byc uniwersalny lub napisany odrecznie

dowód zakupu

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

auto-swiat sc
kolonia wola piasecka 2
21-050 piaski
Dodatkowe informacje

do odsyłanego przedmiotu dołaczyc

-druk reklamacyjny

-dowod zakupu

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

AUTO-SWIAT SC
KOLONIA WOLA PIASECKA 2
21-050 PIASKI

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

DOWÓD ZAKUPU + DRUK odstapienia od umowy

O sprzedającym
auto-swiat-sc
95,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

295

 

13

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

auto-świat s.c. mariusz marek arkadiusz duda
swierkowa 18
21-040 swidnik
REGON: 060124400
NIP: 7123002649

Kontakt

  • 513****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

MAGAZYN I SKLEP STACJONARNY ZNAJDUJE SIE:

KOLONIA WOLA PIASECKA 2

21-050 PIASKI

CZYNNE 8-16 PN-PT 

SOBOTA NIECZYNNE

NIEDZIELA NIECZYNNE


Pozostałe informacje

UWAGA !!!!

PODCZAS URLOPU ZAMOWINIA NIE SA REALIZOWANE (NIE WYSYŁAMY PRZESYŁEK)

FIRMA W TYM CZASIE JEST ZAMKNIETA (NIE MA MOŻLIWOŚĆI ZAKUPU NA MIEJSCU)

WSZYSTKO JEST ZAMKNIETE , NIE PRACUJEMY 

NR TELEFONÓW TEZ NIE DZIAŁAJA PRZEZ CZAS URLOPU

NIE ODPISUJEMY NA E-MAILE

MAMY POPROSTU URLOP


FIRMA AUTO-SWIAT S.C. PROWADZI SPRZEDAZ UZYWANYCH CZESCI DO SAMCHODOW ZACHODNICH I JAPOŃSKICH

ODBIOR CZESCI

AUTO-SWIATS.C.

KOLONIA WOLA PIASECKA 2

21-050 PIASKI

GODZINY OTWARCIA

PN-PT 8-16 PRZERWA 11.30-12.15

kontakt

513184080

784269480

081 7565620

REKLAMACJE:

1. Części zakupione w naszej firmie objęte są siedmiodniową gwarancją rozruchową (liczy się data odbioru towaru).

2. Do zgłoszenia reklamacji należy koniecznie dołączyć paragon lub fv

3.

Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych

symbolach danej części, jeśli się one nie zgadzają,a kupujący w dalszym

ciągu wyraża chęć zakupu części, to bierze ją na własną

odpowiedzialność, wtedy reklamacji nie uznajemy.

4. Części

elektronicznie, elektryczne i karoseryjne nie są objęte gwarancją i nie

podlegają wymianie (na życzenie klienta robimy szczegółowe

zdjęcia).Jeśli przedmiot jest uszkodzony, bądź posiada wadę fabryczną,

podaję szczegółową informację na ten temat. Reklamację z tytułu wad

wyszczególnionych w opisie nie będą uwzględniane.

5. SILNIKI I CZĘŚCI

MECHANICZNE: Rozpatrujemy i przyjmujemy tylko te wnioski reklamacyjne,

potwierdzające montaż części w uprawnionym zakładzie mechaniki

pojazdowej ( pieczęć firmowa z numerem telefonu i nie później jak 7-dni

od dnia odbioru towaru) przy zachowaniu zasady prawidłowego i fachowego

montażu.Nie odpowiadamy za błędy diagnostyczne warsztatów. Składający

reklamację na swój koszt dostarcza przedmiot reklamacji oraz dokument

potwierdzający montaż części wraz z informacją zakładu stwierdzaj

REGULAMIN

1. Aukcja firmy AUTO-ŚWIAT S.C. 21-040ŚWIDNIK UL.ŚWIERKOWA 18 NIP 7123002649

2. Adres na potrzeby korespondencji, reklamacji i zwrotów AUTO-ŚWIAT S.C. , 21-050 PIASKI , KOL.WOLA PIASECKA 2

3. Rodzaje, koszty i terminy dostawy znajdują się w zakładce „Dostawa i płatność” na

stronie każdej aukcji.

4. Wszystkie ceny wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT

jeśli jest należny).

5. Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego, czyli termin oznaczony

w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonego

w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym

to zdarzenie nastąpiło.

6. Realizacja zamówienia następuje niezwłocznie. Wysłanie zamówionego produktu ma

miejsce w ciągu 24h od dokonania zakupu (w przypadku dostaw płatnych za

pobraniem) lub zaksięgowania wpłaty (dla zamówień płatnych przelewem lub za

pośrednictwem systemu płatności elektronicznych).

7. Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do

odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia

kosztów, za wyjątkiem kosztów odesłania rzeczy na nasz adres.

8. Konsumentowi jednak zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do

odstąpienia od umowy:

a. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi

Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do

odstąpienia od umowy;

b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana

według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych

potrzeb;

c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca

krótki termin przydatności do użycia;

d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym

opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę

zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po

dostarczeniu;

e. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na

swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

f. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy

komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało

otwarte po dostarczeniu;

g. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli

spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem

terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o

utracie prawa odstąpienia od umowy;

h. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o

prenumeratę.

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej

przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza

konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

10. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania

rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Oświadczenie konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2

do Prawa konsumenckiego lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.

11. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od

dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy

przed jego upływem. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której

odstąpił na własny koszt.

12. Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy

złożonego przez konsumenta zwrócimy wszystkie dokonane płatności, w tym koszty

dostarczenia rzeczy, ale jeżeli konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły

sposób dostarczenia oferowany przez nas, to nie zwrócimy konsumentowi dodatkowych

kosztów (zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego).

13. Świadczymy usługi i sprzedajemy rzeczy wolne od wad fizycznych i prawnych.

14. Ponosimy odpowiedzialność wobec konsumenta na zasadach określonych w art. 556

Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Pismo określające żądanie: obniżenia

ceny, odstąpienia od umowy, wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady

należy przesłać na nasz adres. Odpowiemy na nie jak najszybciej, nie później niż w 14

dni.

15. Zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych

osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą

elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku.

16. Nie pobieramy żadnych opłat za komunikację.

17. Przestrzegamy zbióru zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i

zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym

praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.

18. Kwestie sporne, jeśli konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania

mediacyjnego przed Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub procesu przed

sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub na drodze

równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego

rozwiązywania sporów wskazanych przez konsumenta. W ostateczności sprawę rozstrzyga

sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.

19.W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części udzielonych przez nas informacji z

obowiązującym prawem deklarujemy bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie

tego prawa w miejsce zakwestionowanego zapisu, gdyż może być on jedynie wynikiem

błedu, a nie celowym działaniem.

Użyte na stronie pojęcia:

Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.

Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.

Wyświetlenia:63
Numer oferty:5858624487
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry