Osłona przeciwsłoneczna Canon EW-60E (7062840887)

6 monet
cena kup teraz
66,00 zł
z 3 sztuk
Dostawa
  • Paczkomaty 24/7 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
  • lokalizacja: Odbiór w 5 salonach , Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Osłona przeciwsłoneczna Canon EW-60E

Cechy

  • dedykowana do obiektywu Canon EF-M 11-22 mm f/4-5.6 IS STM
  • chroni przed padaniem słońca na soczewkę obiektywu

Zobacz pełną specyfikację...

Gwarancja:

12 miesięcy

W zestawie

  • osłona przeciwsłoneczna

Zdjęcia

Opis

Osłona przeciwsłoneczna Canon EW-60E przeznaczona do obiektywu Canon EF-M 11-22 mm f/4-5.6 IS STM. Chroni przednią soczewkę przed padaniem promieni słonecznych.

Specyfikacja

KONTAKT


Telefon: +48 (91) 443 56 11
E-mail: strefa-marek@cyfrowe.pl

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00.
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości. Zachęcamy też do kontaktu poprzez formularz kontaktowy Allegro.

SPOSÓB DOSTAWY:




Gdańsk - ul. Kartuska149/11

Warszawa - ul. Wałbrzyska 11, Centrum Handlowe LAND, lokal 193

Katowice - ul. Warszawska 61

Poznań - ul. Głogowska 38

Szczecin - ul. Boh. Getta Warszawskiego 23/1

SPOSÓB PŁATNOŚCI

Akceptujemy następujące formy płatności:

  • Płatność za pobraniem
  • Przedpłata na konto bankowe

Na wszystkie towary zakupione w Strefie Canon wystawiamy dowody zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT. Jeśli chcesz otrzymać fakturę, koniecznie napisz nam o tym, podając niezbędne dane.

BEZPIECZEŃSTWO

Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Dbamy o wysoką jakość obsługi posprzedażowej podczas trwania gwarancji zakupionych u nas produktów.

ZWROTY I REKLAMACJE

Zgodnie z obowiązującym prawem, w okresie 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny.

Wszelkie informacje dotyczące procedury zwrotu oraz reklamacji produktów zakupionych w Strefie marek Allegro dołączone są do maila potwierdzającego dany zakup, wysyłanego przez system Allegro.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 9,00 zł

Lokalizacja: Odbiór w 5 salonach , Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

Salon Gdańsk
Kartuska 149 lok. 18
80-138 Gdańsk
woj. lubelskie
email: allegro@cyfrowe.pl
tel.: +48 91 443 56 11

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 10:00 - 14:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Salon Katowice
Warszawska 61
40-010 Katowice
woj. śląskie
email: allegro@cyfrowe.pl
tel.: +48 91 443 56 11

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Salon Poznań
Głogowska 38
60-736 Poznań
woj. wielkopolskie
email: allegro@cyfrowe.pl
tel.: +48 91 443 56 11

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Salon Szczecin
Boh. Getta Warszawskiego 23/1
70-302 Szczecin
woj. zachodniopomorskie
email: allegro@cyfrowe.pl
tel.: +48 91 443 56 11

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Salon Warszawa Centrum Handlowe LAND
Wałbrzyska 11
02-739 Warszawa
woj. mazowieckie
email: allegro@cyfrowe.pl
tel.: +48 91 443 56 11

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

  • Allegro Finanse
  • Zwykły przelew bankowy
    52109010980000000009038942
    68114010650000205856001003

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Gwarancja
Gwarancja zwykle udzielana jest przez producenta lub dystrybutora danego towaru. W przypadku udzielenia gwarancji odpowiedzialność wobec konsumenta (nabywcy towaru) ponosi udzielający gwarancji, zwany gwarantem.
W przypadku woli skorzystania z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji powinni Państwo zwrócić się bezpośrednio do gwaranta, jednakże aby ułatwić Państwu możliwość skorzystania z uprawnień gwarancyjnych, oferujemy pośredniczenie pomiędzy Państwem, a gwarantem.
W związku z powyższym, w przypadku towarów kupionych od Cyfrowe.pl sp. z o.o., objętych gwarancją, możecie Państwo – zamiast bezpośrednio kontaktować się z gwarantem – skontaktować się z nami. Proponujemy skorzystanie z formularza znajdującego się na naszej stronie internetowej, przy czym proszę pamiętać, aby zaznaczyć, że chcecie Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.
W przypadku skorzystania z naszego pośrednictwa zobowiązujemy się do przekazania towaru gwarantowi w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas towaru od Państwa. Towar prosimy przesyłać na adres Cyfrowe.pl Sp. z o.o., Gdańsk 80-138, ul. Kartuska 149.
Rozpatrywanie Państwa roszczeń z tytułu gwarancji odbywało się będzie na zasadach określonych w treści udzielonej gwarancji. Po otrzymaniu przez nas towaru od gwaranta niezwłocznie poinformujemy Państwa o odebraniu przez nas towaru od gwaranta i o działaniach podjętych przez gwaranta oraz prześlemy towar na wskazany przez Państwa adres albo będziecie mogli Państwo odebrać od nas towar osobiście. Koszt odesłania naprawionego towaru ponosi Cyfrowe.pl Sp. z o.o.


Rękojmia
Ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. Wszelkich zgłoszeń z tytułu rękojmi możecie Państwo dokonywać za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie internetowej lub pocztą elektroniczną na adres .
W zgłoszeniu dokonywanym w ramach rękojmi prosimy o jednoznaczne określenie czego się Państwo domagacie oraz opisanie na czym polega zgłaszana wada. Prosimy także o wysłanie na adres Cyfrowe.pl Sp. z o.o., ul. Kartuska 149 80-138 Gdańsk, kwestionowanego towaru. Chcielibyśmy podkreślić, iż bardzo często nie jesteśmy w stanie odnieść się do zgłaszanej przez Państwa wady nie dysponując towarem w celu jego zbadania.
Do Państwa żądania ustosunkujemy się w terminie 14 dni, informując, czy je uznajemy czy nie. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że uznaliśmy Państwa roszczenie za uzasadnione.
W przypadku uznania przez nas Państwa roszczeń niezwłocznie przystąpimy do usunięcia wady w sposób przez Państwa określony.
W przypadku nie uznania przez nas Państwa żądań, przysługuje Państwu prawo skierowania sprawy do sądu lub też skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (w tym zakresie możliwe jest np. skorzystanie z mediacji Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej lub unijej platformy internetowej ODR).

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Cyfrowe.pl Sp. z o.o.
Kartuska 149/11
80-138 Gdańsk
Dodatkowe informacje

 SerwisZa naszym pośrednictwem możesz oddać sprzęt do serwisu. Realizujemy zarówno zgłoszenia gwarancyjne jak i pogwarancyjne.Przebieg zgłoszenia serwisowego w Cyfrowe.pl:

  1. Wypełnij formularz: Zgłoszenie do serwisu ( https://www.cyfrowe.pl/zgloszenie-serwis.php5 )
  2. Wydrukuj zgłoszenie i dołącz wraz z kopią dokumentu zakupu i kartą gwarancyjną do sprzętu
  3. Dostarcz produkt bezpośrednio do jednego z naszych sklepów lub kurierem dpd
  4. Poinformujemy Cię, gdy sprzęt zostanie wysłany do serwisu
  5. Czas oczekiwania na naprawę może wynieść 2-3 tygodnie
  6. Gdy sprzęt wróci z serwisu -przetestujemy go
  7. Poinformujemy Cię, gdy sprzęt będzie do odbioru
  8. Przekażemy produkt do sklepu lub nadamy przesyłkę firmą kurierską dpd pod wskazany w zgłoszeniu adres (na terenie Polski dostawa bezpłatna, wysyłka na terenie krajów EU - ustalane indywidualnie)

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Cyfrowe.pl Sp. z o.o.
Kartuska 149/11
80-138 Gdańsk

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Kiedy i kto może zwrócić towarSkutki odstąpienia od umowyKosztyZwrot pieniędzyZgłoszenie zwrotu / odstąpienie od umowyProcedura zwrotuBrak prawa do odstąpienia od umowy Zwrot przysługuje jeśli jesteście Państwo konsumentami w rozumieniu  Kodeksu Cywilnego. Zwrot przysługuje zgodnie z przepisami prawa w  przypadku zawarcia umowy na odległość (tj. poprzez naszą stronę  internetową, telefonicznie, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej).  Prawo zwrotu przysługuje także w przypadku, gdy zamówienie dokonane  zostało na odległość, a odbiór towaru następuje w naszym sklepie  stacjonarnym.Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania  jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po  upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w  którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa  weszła w posiadanie rzeczy.W przypadku odstąpienia od umowy:a) My jesteśmy zobowiązani do zwrotu Państwu wszystkich otrzymanych  od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem  dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu  dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany  przez nas). Zwrotu dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie  później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani  o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.  b) Kupujący odstępujący od umowy zobowiązany jest do zwrotu zakupionej rzeczy.Ponoszą Państwo jedynie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (czyli odesłania towaru, dostarczenia do nas).Ponadto odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy  wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów  płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji  (czyli płacąc kartą płatniczą otrzymujecie Państwo zwrot na kartę),  chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W  każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym  zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy  lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania w zależności od tego,  które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotów staramy się dokonywać  niezwłocznie, w duchu szczególnej dbałości o naszych klientów.W przypadku zwrotu towaru w sklepach stacjonarnych Cyfrowe.pl, zwrot  pieniędzy może nastąpić nie w momencie zwrotu (tj. dostarczenia  sprzętu), ale niezwłocznie w późniejszym terminie, nie dłużej niż do 7  dni m.in. z uwagi na fakt nie posiadania w danej chwili odpowiedniej  kwoty gotówki.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo  poinformować nas (tj. Cyfrowe.pl Sp. z o.o., 80-138 Gdańsk, ul. Kartuska  149/11) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego  oświadczenia np. poprzez:

  • wypełnienie internetowego formularza na naszej stronie internetowej (preferowany sposób) Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak  nie jest to obowiązkowe. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości,  prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o  odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą  elektroniczną). 
  • wysłanie wiadomości email z treścią oświadczenia na adres  (koniecznie podaj nr zamówienia, data odbioru przesyłki, jaki towar zwracany)
  • przesłanie oświadczenia na papierze, w paczce, razem ze zwracanym towarem
  • przesłanie oświadczenia faksem na nr 58 3264049

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali  Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa  odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.Aby procedura odstąpienia od umowy (zwrotu) przebiegała jak  najszybciej, bez nieporozumień czy błędów, proponujemy do stosowania się  do poniższych zasad:

  1. Poinformować nas o Państwa decyzji (patrz punkt wyżej)
  2. Skompletować zwracany towar.
  3. Dołączyć do paczki dowód zakupu (paragon/faktura) dla łatwiejszej  identyfikacji transakcji lub inny dowód potwierdzający zakup tego towaru  u nas.
  4. Dołączenie do paczki oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub  przynajmniej danych kontaktowych do siebie - dla szybciej identyfikacji  przesyłki/zamówienia.
  5. Bezpieczne zapakowanie paczki i oznaczenie jej dopiskiem ‘ZWROT’ dla łatwiejszej identyfikacji przesyłki.
  6. Niezwłoczne nadanie paczki, na swój koszt, na  adres siedziby naszej firmy (Cyfrowe.pl Sp. z o.o., 80-138 Gdańsk, ul.  Kartuska 149/11). Uwaga, paczki za pobraniem nie będą przyjmowane! Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym  razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo  o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany jeżeli odeślą Państwo  rzecz przed upływem 14 dni. Zwrotu możecie Państwo także dokonać osobiście w jednym z naszych sklepów stacjonarnych.  

Ułatwiamy zwrot - Odsyłając towar możecie Państwo skorzystać z usług firmy kurierskiej DPD poprzez wypełnienie formularza na naszej stronie.  Wtedy za usługę zapłaci sklep Cyfrowe.pl, a następnie koszt usługi w  wysokości 16 zł odliczany jest od kwoty zwracanej w związku ze zwrotem  towaru. W ten sposób nie musicie Państwo płacić gotówką za przesyłkę w  momencie nadania oraz macie zagwarantowany niski koszt przesyłki.Informujemy, że prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem  przedsiębiorstwa oraz na odległość nie przysługuje konsumentowi w  odniesieniu do umów:

  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę  za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed  rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez  przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb (np. fotoksiążka hdbook);
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w  zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu,  ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi  rzeczami;
  6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne  albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  7. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  8. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną  zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po  poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od  umowy.

O sprzedającym
Canon
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

562

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 91 443 56 11
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Kochamy fotografię równie mocno, jak ludzie, którzy u nas kupują. Mamy z tego niesamowitą frajdę, gdy przychodzicie do nas po nowy aparat lub po nowy obiektyw, żeby ciągle się doskonalić i robić lepsze zdjęcia, które zachwycą innych.  Są wśród nas, w każdym dziale firmy, od logistyki i magazynu, przez sprzedawców i na konsultantach infolinii kończąc praktycy, którzy nie wyobrażają sobie życia bez fotografowania i filmowania. Codziennie czekamy na Was pod telefonem, przed ekranami monitorów i za sklepową ladą, żeby usłyszeć pytanie jak robić lepsze zdjęcia? Czym je zrobić i w jaki sposób? To główny temat każdego dnia, nasz ulubiony, wałkowany bez przerwy. Cyfrowe.pl Sp. z o.o. ul. Kartuska 149/11  80-138 Gdańsk NIP: 583-300-36-28  REGON: 220517299  UE VAT ID: PL5833003628  KRS: 0000293552 zarejestrowany przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ  Kapitał zakładowy: 2 050 000 PLN  Numer GIOŚ: E0010148Z  Numer GIODO: 106022  Główny przedmiot działalności wg PKD 2007: 47.91.Z

Pozostałe informacje

email: allegro@cyfrowe.pl
telefon: 91 443 56 11