Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Osłona boczna lewa KIA SPORTAGE MkII pod silnik (7208973317)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
29,99 zł
z 10000 sztuk
Dostawa
  • Paczka48 Odbiór w Punkcie 19,99 zł
  • Pocztex Kurier48 22,99 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 28,99 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Producent części:
    Inny
  • Typ samochodu:
    Samochody osobowe
  • Typ silnika:
    Benzyna, Diesel

Opis

Osłona boczna lewa do:

KIA SPORTAGE MkII 2004-2010

kod produktu : 731-555

-ZAMIENNIK

WŁAŚCIWOŚCI:

  • IDEALNIE DOPASOWANE - wysokiej klasy zamiennik ! 
  • Zapobiega nadmiernemu zużywaniu się części mechanicznych i przedłuża żywotność silnika!
  • Chroni przed korozją podzespoły silnika
  • Utrzymuje komorę silnika w czystości
  • Wygłusza pracę silnika
  • Chroni przed szkodliwym działani czynników atmosferycznych
  • Dzięki osłonie silnik szybciej się nagrzewa co wpływa na mniejsze zużycie paliwa 
  • Wykonana z jawyższej jakości tworzywa PCV, ABS
  • Odporna na wszelkiego rodzaju płyny eksploatacyjne
  • Łatwy montaż
  • super jakość w NISKIEJ CENIE!
  • POLSKA PRODUKCJA 

ZAPRASZAMY NA NASZE INNE AUKCJE!

MAMY W OFERCIE SETKI OSŁON I NADKOLI DO RÓŻNYCH MODELI AUT ! 

Sprzedawany produkt jest wysokiej jakości zamiennikiem. Znaki i nazwy firmowe lub towarowe należą lub/i są zastrzeżone przez ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.

Dostawa i płatność
od 19,99 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
32,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
22,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
19,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
28,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

STYRNET.PL Damian Mangold
Dzięcieliny 24
04-745 Warszawa
Dodatkowe informacje

 Odbiór towaru: 


Przed przyjęciem paczki mogą Państwo sprawdzić z zewnątrz, czy nie jest ona w jakiś sposób uszkodzona. Jeżeli stwierdzą Państwo zewnętrzne oznaki uszkodzenia paczki lub jej otwarcia nie muszą jej Państwo przyjmować od dostawcy. Jako powód odmowy przyjęcia paczki należy podać informację, że widoczne są zewnętrzne uszkodzenia paczki.  


Po odbiorze paczki: 


Po przyjęciu paczki mogą Państwo w obecności dostawcy otworzyć paczkę i jeżeli coś się nie zgadza lub towar jest uszkodzony można zażądać od dostawcy spisania protokołu reklamacji. Dostawca powinien posiadać wzór formularza reklamacji przy sobie. Jeżeli nie sprawdzą Państwo paczki przy kurierze może być ciężko wykazać, że towar przyszedł fizycznie uszkodzony. 


SZCZEGÓŁY REKLAMACJI:


1.               Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć do klienta rzecz sprzedaną wolną od wad. 

2.               Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli rzecz ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 

3.                 Jeżeli rzecz ma wadę, klient może:

 a)               złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby klienta inny sposób zaspokojenia. 


b)                żądać wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz na rzecz wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży rzeczy w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi sprzedawca. 


4.               Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres sprzedawcy. W przypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywa sprzedawca. 

5.               Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na rzecz wolną od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy. Jeżeli klient żądał wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 

6.                W przypadku rzeczy, która była oznaczona przez sprzedawcę jako używana, sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania rzeczy klientowi. 

7.                Wszelkie reklamacje związane z rzeczą lub realizacją umowy sprzedaży, klient może kierować np. w formie pisemnej na adres sprzedawcy lub mailowej. 

8.               Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta.  Odbiór towaru:  Przed przyjęciem paczki mogą Państwo sprawdzić z zewnątrz, czy nie jest ona w jakiś sposób uszkodzona. Jeżeli stwierdzą Państwo zewnętrzne oznaki uszkodzenia paczki lub jej otwarcia nie muszą jej Państwo przyjmować od dostawcy. Jako powód odmowy przyjęcia paczki należy podać informację, że widoczne są zewnętrzne uszkodzenia paczki.  

Po odbiorze paczki: Po przyjęciu paczki mogą Państwo w obecności dostawcy otworzyć paczkę i jeżeli coś się nie zgadza lub towar jest uszkodzony można zażądać od dostawcy spisania protokołu reklamacji. Dostawca powinien posiadać wzór formularza reklamacji przy sobie. Jeżeli nie sprawdzą Państwo paczki przy kurierze może być ciężko wykazać, że towar przyszedł fizycznie uszkodzony. 



Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

STYRNET.PL Damian Mangold
Dzięcieliny 24
04-745 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: 

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.  

1.                Klient będący konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 

2.               Bieg terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia rzeczy w posiadanie przez klienta będącego konsumentem. 

3.                Klient może odstąpić od umowy sprzedaży, składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

4.                W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 

5.                Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia rzeczy do klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania z powrotem rzeczy lub dostarczenia przez klienta dowodu odesłania rzeczy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 6.               Jeżeli klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

7.                Klient ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy na adres sprzedawcy przed upływem tego terminu. 

8.               W wypadku odstąpienia klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 

9.                Jeśli ze względu na swój charakter rzecz nie może zostać w zwykłym trybie odesłana pocztą, sprzedawca informuje klienta o kosztach zwrotu rzeczy. 

10.            Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

11.             Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient chyba, że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

12.            Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 

O sprzedającym
i-DaKar_pl
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

253

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Damian Mangold
STYRNET.PL Damian Mangold
Chmielna 100
00-801 Warszawa
REGON: 141992334
NIP: 952-206-99-52

Kontakt

  • 570******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Zajmujemy się dystrybucją osłon pod silnik oraz nadkoli samochodowych. Wieloletnie doświadczenie na rynku pozwala na zachowanie wysokiej jakości usług. Prowadzimy dystrybucję na terenie całego kraju, jak i po za jego granicami. Nasi odbiorcy to przede wszystkim hurtownie motoryzacyjne, sklepy detaliczne jak i osoby fizyczne. Oferujemy nadkola, osłony pod silnik do każdego modelu samochodu, od niedawna wprowadziliśmy do sprzedaży błotniki do ciągników siodłowych jak i samochodów ciężarowych. Nieustannie poszerzamy naszą ofertę o nowe produkty i obecnie obejmuje ona ok 180 typów aut osobowych, dostawczych i ciężarowych. Prowadzimy sprzedaż detaliczną jak i hurtową przy której proponujemy specjalne i atrakcyjne ceny. Zapraszamy do kontaktu, a specjalnie pod Ciebie przygotujemy ofertę.


Towar kupiony do godziny 14.30 każdego dnia roboczego jest wysyłany w dniu następnym.


Wszystkie nazwy towarów, znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich  prawnych  właścicieli i na zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i  zgodny z prawem. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji  oferty sprzedawcy w celu prowadzenia przez klienta działalności, która naruszałaby  interes sprzedawcy. 

Odbiór towaru: 

Przed przyjęciem paczki mogą Państwo sprawdzić z zewnątrz, czy nie jest ona w jakiś sposób uszkodzona. Jeżeli stwierdzą Państwo zewnętrzne oznaki uszkodzenia paczki lub jej otwarcia nie muszą jej Państwo przyjmować od dostawcy. Jako powód odmowy przyjęcia paczki należy podać informację, że widoczne są zewnętrzne uszkodzenia paczki.  

Po odbiorze paczki: 

Po przyjęciu paczki mogą Państwo w obecności dostawcy otworzyć paczkę i jeżeli coś się nie zgadza lub towar jest uszkodzony można zażądać od dostawcy spisania protokołu reklamacji. Dostawca powinien posiadać wzór formularza reklamacji przy sobie. Jeżeli nie sprawdzą Państwo paczki przy kurierze może być ciężko wykazać, że towar przyszedł fizycznie uszkodzony. Sprzedający zobowiązuję się do dostarczenia kupującemu towaru pozbawionego wad i zgodnego z opisem w aukcji.  Sprzedawany przez nas towar jest objęty gwarancją zgodną z obowiązującym prawem. 

Znaki i nazwy firmowe lub towarowe należą lub/i są zastrzeżone przez ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.  Sprzedawane przez nas produkty są wysokiej klasy zamiennikami. 

Pozostałe informacje


REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO   

1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Damiana Mangold prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Damian Mangold STYRNET.PL z siedzibą w Warszawie za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”), działającego pod nazwą użytkownika: i-DaKar_pl

§ 1 Definicje   

1. Allegro - oznacza Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu pod numerem KRS 0000268796.   

2. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.   

3. Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.   

4. Dostawca - oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów:   a) firmę kurierską;   b) Pocztę Polską S.A. z siedzibą w Warszawie.   

5. Klient - oznacza podmiot, z którym zgodnie z Regulaminem może być zawarta Umowa sprzedaży.   

6. Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.   

7. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.   

8. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.   

9. Sklep Stacjonarny - oznacza miejsce przeznaczone do obsługi Klientów.   

10. Sprzedawca - oznacza Damiana Mangold prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Damian Mangold STYRNET.PL z siedzibą w Warszawie (00-801), ul. Chmielna 100, NIP: 9522069952, REGON: 141992334, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju; e-mail: biuro@i-dakar.pl, będącego jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.   

11. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi sprzedaż pod nazwą użytkownika i-DaKar_pl, działające w domenie allegro.pl.   

12. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.   

13. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.   

14. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.  

§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego   

1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem.   

2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy.   

3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta. 

§ 3 Płatność i realizacja zamówień   

1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:   

a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);   

b) karta płatnicza lub przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności);   

c) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia);   

d) gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy).   

2. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.   

3. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.   

4. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.   

5. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §3 ust. 1 Regulaminu.   

6. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem”.   

7. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.   

8. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.   

9. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru pocztą elektroniczną lub telefonicznie.   

10. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.   

11. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy. 

§ 4 Postanowienia końcowe  

1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro.   

2. Dane osobowe zbierane przez i-DaKar_pl są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.   

3. Sprzedawca spełnia obowiązki informacyjne wynikające z RODO w stosunku do osób których dane dotyczą, przesyłając je na podany adres poczty elektronicznej.   

4. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.  

5. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.   

6. Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).   

7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.05.2018 r. Znaki i nazwy firmowe lub towarowe należą lub/i są zastrzeżone przez ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych. Odbiór towaru: Przed przyjęciem paczki mogą Państwo sprawdzić z zewnątrz, czy nie jest ona w jakiś sposób uszkodzona. Jeżeli stwierdzą Państwo zewnętrzne oznaki uszkodzenia paczki lub jej otwarcia nie muszą jej Państwo przyjmować od dostawcy. Jako powód odmowy przyjęcia paczki należy podać informację, że widoczne są zewnętrzne uszkodzenia paczki. Po odbiorze paczki: Po przyjęciu paczki mogą Państwo w obecności dostawcy otworzyć paczkę i jeżeli coś się nie zgadza lub towar jest uszkodzony można zażądać od dostawcy spisania protokołu reklamacji. Dostawca powinien posiadać wzór formularza reklamacji przy sobie. Jeżeli nie sprawdzą Państwo paczki przy kurierze może być ciężko wykazać, że towar przyszedł fizycznie uszkodzony.

Wyświetlenia:13
Numer oferty:7208973317
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry