ORYGINALNY KONTROLER PAD PS4 SONY DUALSHOCK 4 V2 (6983364115)

10 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
239,00 zł
z 4 sztuk

kolor/wzór:

Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
Zakupy od 2 000 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: WARSZAWA, WROCŁAW, ŁÓDŹ, KIELCE, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Jesteśmy autoryzowany dystrybutorem Sony. 

Możliwość odbioru osobistego w naszych salonach Sony Centre

  • WARSZAWA, WROCŁAW, ŁÓDŹ, KIELCE, LUBLIN

Kontakt telefoniczny: 42 640-60-34

NOWY, ORYGINALNY SONY PLAYSTATION DUALSHOCK 4 V2 CZARNY, BOX

Najbardziej komfortowy, intuicyjny kontroler, jaki kiedykolwiek zaprojektowano. Teraz jest jeszcze lepszy.

Przejmij kontrolę nad nową generacją gier, korzystając z przeprojektowanego kontrolera bezprzewodowego DUALSHOCK 4, który zapewnia doskonałą precyzję.

Opracowany na nowo panel dotykowy pozwala dojrzeć z góry pasek świetlny. Kontroler ma matowe wykończenie i jest najbardziej ergonomicznym, intuicyjnym sposobem gry.

  • Platforma: PS4
  • Kolor: Czarny
  • Model:  Najnowszy - v2
  • Wersja:  BOX (fabryczny blister)
  • Kontroler oryginalny
  • Gwarancja 12 miesięcy
  • Oferta promocyjna - do wyczerpania zapasów. Standardowa cena w naszych salonach Sony to 249zł.

Panel dotykowy 

  • 2-punktowy gładzik, mechanizm kliknięcia, typ pojemnościowy

Czujnik ruchu 

  •  6-kierunkowy czujnik ruchu (3-kierunkowy żyroskop, 3-kierunkowy przyspieszeniomierz)

Inne funkcje 

  • Lampka, system wibracyjny, wbudowany głośnik monofoniczny

Porty 

  • USB (Micro B), port rozszerzający, gniazdo do zestawu słuchawkowego stereo

Łączność bezprzewodowa 

  • Bluetooth® 2.1 + EDR

Typ akumulatora 

  • Wbudowany akumulator litowy

Napięcie akumulatora Napięcie stałe 3,7 V

  • Pojemność akumulatora 1000 mAh

Waga 

  • Około 210 g

Kontakt z nami

  • Poniedziałek - piątek: 10-18
  • Sobota: 10-15

e-mail: sony@solpol.pl

PIOTR

  • GG: 61253574
  • piotr.tworek@solpol.pl
  • 603-686-292
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: WARSZAWA, WROCŁAW, ŁÓDŹ, KIELCE, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u SOL-POL za co najmniej 2000.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Dodatkowe informacje

Możliwy odbiór osobisty w naszych salonach Sony Centre: WARSZAWA, WROCŁAW, ŁÓDŹ, KIELCE, LUBLIN

Punkty odbioru

Sony Centre Galeria Północna
Światowida 17
03-144 Warszawa
woj. mazowieckie
email: galeriapolnocna@sonycentrum.pl
tel.: 502 227 154

  • poniedziałek - sobota 10:00 - 22:00
  • niedziela 10:00 - 21:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Centrala SolPol Sony Centre
Kasprzaka 3
91-078 Łódź
woj. łódzkie
email: sony@solpol.pl
tel.: 42 640 60 34

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 10:00 - 14:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Sony Centre Bielany Park
Czekoladowa 9
55-040 Wrocław
woj. dolnośląskie
email: bielany@sonycentrum.pl
tel.: 605 766 913

  • poniedziałek - sobota 10:00 - 21:00
  • niedziela 10:00 - 20:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Sony Centre Manufaktura
Karskiego 5
91-071 Łódź
woj. łódzkie
email: manufaktura@sonycentrum.pl
tel.: 697 711 104

  • poniedziałek - sobota 10:00 - 22:00
  • niedziela 10:00 - 21:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Sony Centre Galeria Echo
Świętokrzyska 20
25-406 Kielce
woj. świętokrzyskie
email: kielce@sonycentrum.pl
tel.: 502 716 473

  • poniedziałek - sobota 09:00 - 21:00
  • niedziela 10:00 - 20:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Sony Centre Port Łódź
Pabianicka 245
93-457 Łódź
woj. łódzkie
email: portlodz@sonycentrum.pl
tel.: 502 716 472

  • poniedziałek - sobota 10:00 - 21:00
  • niedziela 10:00 - 20:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Sony Centre Targówek
Malborska 37
03-286 Warszawa
woj. mazowieckie
email: targowek@sonycentrum.pl
tel.: 604 414 751

  • poniedziałek - sobota 10:00 - 21:00
  • niedziela 10:00 - 20:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Sony Centre Wola Park
Górczewska 124
01-460 Warszawa
woj. mazowieckie
email: wolapark@sonycentrum.pl
tel.: 697 711 105

  • poniedziałek - sobota 10:00 - 21:00
  • niedziela 10:00 - 20:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Sony Centre Pasaż Łódzki
Al. Jana Pawła II 30
93-570 Łódź
woj. łódzkie
email: pasazlodzki@sonycentrum.pl
tel.: 605 767 211

  • poniedziałek - sobota 09:00 - 21:00
  • niedziela 10:00 - 19:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Sony Centre Galeria Galaxy
Al. Wyzwolenia 18-20
70-554 Szczecin
woj. zachodniopomorskie
email: galeria.galaxy@sonycentrum.pl
tel.: 519 076 770

  • poniedziałek - sobota 09:00 - 21:00
  • niedziela 10:00 - 20:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Sony Centre Lublin Plaza
Lipowa 13
20-020 Lublin
woj. lubelskie
email: lublin@sonycentrum.pl
tel.: 512 845 219

  • poniedziałek - niedziela 09:00 - 21:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Sony Centre Pasaż Grunwaldzki
Pl. Grunwaldzki 20
50-363 Wrocław
woj. dolnośląskie
email: pasaz@sonycentrum.pl
tel.: 605 767 217

  • poniedziałek - sobota 09:00 - 21:00
  • niedziela 10:00 - 20:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

productenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

P.H.U. SOL-POL Andrzej Solecki
Kopernika 36B
90-552 Łódź
Dodatkowe informacje

  

WSTĘP, OPIS ZNACZEŃ UŻYTYCH DALEJ:


0.1. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).

0.2. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)

0.3. SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – Andrzej Solecki prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: „P.H.U. SOL-POL Andrzej Solecki” z siedzibą w Łodzi (adres głównego miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Kopernika 36B, 90-552 Łódź); wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej NIP: 728-100-24-82; REGON 470878595; adres poczty elektronicznej: allegro@solpol.pl, numer telefonu: (42) 640-60-34.

0.4. USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - korzystająca lub zamierzająca korzystać z usług firmy SOL-POL na portalu Allegro.pl.


1. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO:


1.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu SOL-POL w domenie Allegro Usługobiorca może składać na przykład:

1.1.2. pisemnie na adres: ul. Kopernika 36B, 90-552 Łódź;

1.1.3. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@solpol.pl;

1.2. Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

1.4. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Kopernika 36B, 90-552 Łódź. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

1.5. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. wyżej Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 1.3. Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

2.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

2.3. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

2.4. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

2.5. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.


Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

P.H.U. SOL*POL Andrzej Solecki
ul. Kasprzaka 3 ( hala Art Dom )
91-078 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
SOL-POL
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

1668

 

6

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 426406034
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

email: sony@solpol.pl
telefon: 426406034
Numer oferty:6983364115
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii