ORYGINALNY HAND FIDGET SPINNER WYSYŁKA Z PL (6837742766)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
9,50 zł
z 293 sztuk

kolor/wzór:

Dostawa
  • List ekonomiczny 3,50 zł
  • List priorytetowy 4,50 zł
  • List polecony ekonomiczny 6,50 zł
Zakupy od 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Piaseczno, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wiek dziecka: 3 lata +
  • certyfikaty, opinie, atesty: CE
  • bohater: brak
  • marka: inna
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • materiał: metal, plastik

opis

ORYGINALNY HAND FIDGET SPINNER - CZERWONY

  • Idealny dla osób poszukujących skupienia.
  • Pomaga zwalczyć stres
  • Wykonany z najwyższej jakości materiałów
  • Świetna jakość wykończenia tworzywem polimerowym
  • Doskonałe wyważenie - najdłuższy czas obrotu
  • Stalowe łożyska wysokoobrotowe

Fidget Spinner jest wciągająca z biurka zabawka, która pozwala skupić się na zadaniu pod ręką, bez zakłócania innych. Produkt wykonany jest z wysokiej jakości łożysk stalowych dla maksymalnej wytrzymałości, dzięki czemu można kręcić wszystko, co chcesz. Produkt jest bardzo cichy, dzięki czemu można wiercić bez zakłócania swoich współpracowników, kolegów, przyjaciół lub kogokolwiek innego.

Fidget spinner to hit wiosny 2017. Zabawka przeznaczona jest dla zestresowanych osób celem rozładowania energii. Zabawka antystresowa. Obrót trwa ponad 2 minuty.

Zabawka wykonana jest z wysokiej jakości tworzywa ABS. Łożyska wykonane z wytrzymałej i odpornej na korozję stali.

TANIA WYSYŁKA W 24H - POCZTA POLSKA

  • List ekonomiczny           - 3,5 zł
  • List polecony                  - 4,5 zł
  • List prio ekonomiczny   - 6,5 zł
  • List prio polecony          - 7,5 zł

Zapraszamy do zakupu

  • Kupując więcej lub dodatkowo na innych moich aukcjach, oszczędzasz na kosztach pocztowych.
  • Kupując jednorazowo kilka przedmiotów na moich aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji pod numerami telefonów :

22 825 06 06  od 8:00 do 16:00 oraz adresem e-mail : sklep@liderhoff.pl

Dostawa i płatność
od 3,50 zł

Lokalizacja: Piaseczno, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u LIDERHOFF za co najmniej 500.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
24
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
24
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
List ekonomiczny
pierwsza sztuka
3,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4-5 dni roboczych
List priorytetowy
pierwsza sztuka
4,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
7,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
6,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4-5 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
24
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
24
czas realizacji
3 dni robocze

Punkty odbioru

LIDERHOFF - HURTOWNIA AGD I PORCELANY
Puławska 38 (magazyny)
05-500 Piaseczno
woj. mazowieckie
email: sklep@liderhoff.pl
tel.: 22 825 06 06

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota 08:00 - 12:30

płatność tylko gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Liderhoff Polska S.C.
Puławska 38
05-500 Piaseczno
Dodatkowe informacje

Jak zgłaszać reklamację?

  

Stosowana przez Sprzedawcę procedura rozpatrywania reklamacji. 

Sprzedawca dostarcza towary i/lub usługi bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych i opisanych na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji.

Sprzedawca odpowiada, jeżeli towar i/lub usługa mają wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w zakresie określonym kodeksem cywilnym, z zastrzeżeniem postanowień poniżej. 

Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu Rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży na odległość.

Sprzedawca jest uprawniony do rozszerzenia, ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności z tytułu Rękojmi w zakresie określonym kodeksem cywilnym. Informacja o rozszerzeniu, ograniczeniu lub wyłączeniu odpowiedzialności z tytułu Rękojmi będzie każdorazowo wskazana na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji. 

Sprzedawca nie jest gwarantem towarów. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji jakości obejmującej towary (Gwarancja) jej warunki są udostępniane na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji oraz przy towarze. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do towaru. 

Reklamacje z tytułu Rękojmi lub Gwarancji, jak również nieprawidłowego wykonania usług należy przesłać na adres: Liderhoff Polska S.C. ul. Puławska 38 05-500 Piaseczno.

W przypadku stwierdzenia wady fizycznej produktu w rozumieniu art 556 KC lub wady prawnej przez konsumenta należy poinformować sprzedawcę o rodzaju stwierdzonej wady w okresie 1 roku od otrzymania produktu. Reklamacje można składać na adres skrzynki elektronicznej podanej w zakładce kontakt lub na adres sprzedawcy w formie pisemnej (zakładka kontakt). 

W przypadku uszkodzeń fizycznych przedmiotu jak wgniecenie,złamanie/ubytek lub wymagających oceny niezależnego eksperta, których nie można jednoznacznie ocenić za pośrednictwem reklamacji złożonej w formie cyfrowej, niezbędne jest odesłanie wadliwej rzeczy do sprzedawcy w ramach reklamacji. 

W takim przypadku prosimy po konsultacji z naszą firmą o odesłanie wadliwego przedmiotu za pośrednictwem powszechnej usługi pocztowej na adres przedsiębiorcy w celu stwierdzenia zasadności reklamacji. 

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji konsumenta niezwłocznie, w okresie nie dłuższym niż 14 dni. W przypadku,gdy usunięcie wady lub wymiana na nowy przedmiot będą niemożliwe do spełnienia, kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. 

Odstąpienie od umowy jest możliwe , gdy wady są istotne (560 KC). Prosimy w reklamacji pisemnej lub składanej przez e-mail podać : - imię i nazwisko reklamującego oraz jego adres -adres e-mail i telefon jeśli dotyczy - nr oferty -przedmiot reklamacji -opis wady -datę wniesienia reklamacji -żądanie kupującego dotyczące przedmiotu reklamacji Odpowiedź na złożoną reklamację przez konsumenta zostanie udzielona za pośrednictwem podanego adresu e-mail lub na adres konsumenta. 

Wszystkie produkty oferowane w sklepie są wolne od wad fizycznych oraz prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. W przypadku, gdy rzecz objęta jest gwarancją producenta, sprzedawcy, dystrybutora za każdym razem sprzedawca informuje konsumenta o niej oraz sposobie jej realizacji w opisie produktu. 

Sprzedawca oferuje usługi posprzedażne, w tym usługi serwisowe sprzedawanych rzeczy. Koszt godziny pracy serwisanta wynosi 50 zł brutto, podstawą do naliczenia stawki serwisowej jest przesłanie i akceptacja kosztorysu prac przez konsumenta przed zawarciem umowy serwisowej.

Informacja o braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 Ustawy o prawach konsumenta lub o okolicznościach, w których Konsument traci prawo odstąpienia od umowy.

Jeżeli Sprzedawca nie poinformowałby konsumenta o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od upływu terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta. Jeżeli konsument został poinformowany przez Sprzedawcę o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość przed upływem terminu, o którym mowa w art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie. 

Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: i) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę, za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, ii) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość; iii) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; iv) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; v) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; vi) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; vii) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; viii) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; ix) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość. 10. określenie funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony i mających znaczenie interoperacyjności treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem – przedstawiono na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji oraz dołączono do towaru; 

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur. 

Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: i) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży, ii) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, iii) konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich), iv) w sprawach dotyczących produktów finansowych konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Rzecznika Finansowego, przy czym dodatkowe informacje dotyczące pozasądowego rozwiązywania sporów konsumentami, udostępnione są w odpowiednich wzorcach umownych w szczególności Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia. 

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: http://www.uokik.gov.pl i http://www.rf.gov.pl. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Sprzedawca jako przedsiębiorca mający siedzibę w Unii zawierający internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution) umożlwiającej pozasądowe rozstrzyganie sporów: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Liderhoff Polska S.C.
Puławska 38
05-500 Piaseczno

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Adres do zwrotu: 

Liderhoff Polska S.C. 

ul. Puławska 38 05-500 

Piaseczno PL

Dodatkowe informacje 


  1. Klient może odstąpić od umowy      bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia      produktu stosowne oświadczenie pisemne na adres e-mail: sklep@liderhoff.pl      lub listem na adres Liderhoff Polska S.C. ul. Puławska 38 05-500      Piaseczno 
  2. Do zachowania powyższego      terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. W przypadku odstąpienia od      umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co      strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana      była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić      niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  4. Bezpośrednie koszty zwrotnego      dostarczenia towaru ponosi Klient, o ile odstąpienie nie zostało wywołane      faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Sklep świadczenia      o właściwościach zamówionych przez Klienta. Prosimy o nie wysyłanie      przesyłek za pobraniem (nasza firma nie ma możliwości odbioru przesyłek      pobraniowych), w razie problemów związanych z nadaniem przesyłki ze      zwracanym towarem, prosimy o kontakt z obsługą naszego Sklepu.


  1. Darmowy zwrot allegro Inpost -      kupując przedmiot z usługą allegro paczkomat Klientowi przysługuje 14 dni      na darmowe odesłanie zakupionego przedmiotu. Jeżeli wybrałeś dostawę      Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w      cenę tej opcji dostawy. Zwrotu przesyłki możesz dokonać jedynie we      wskazanych przez InPost Punktach Obsługi Klienta InPost. Aby odesłać      przedmiot: 

-Wejdź do zakładki Przesyłki i kliknij zwrot produktu przy przedmiocie, który chcesz oddać. Dostaniesz SMS z kodem zwrotu. Jednocześnie poinformuj sprzedającego o zamiarze odesłania przedmiotu.                  

-Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS:

Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro MiniPaczka InPost, udaj się z nią i z kodem zwrotu do Punktu Obsługi Klienta InPost.

Jeśli zwracasz paczkę Allegro Paczkomaty InPost, umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego paczkomatu. Na ekranie paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do Punktu Obsługi Klienta InPost.


  1. W przypadku odstąpienia Klienta      od umowy, Sklep dokona zwrotu ceny Produktu w ciągu 14 dni od daty      otrzymania oświadczenia Klient. Zwrot nastąpi na wskazany przez Klienta      rachunek bankowy. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie      świadczenia.
  2. Prawo odstąpienia od umowy      zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w wypadkach:


  • świadczenia usług rozpoczętego,      za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej,
  • dotyczących nagrań audialnych i      wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po      usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
  • umów dotyczących świadczeń, za      które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku      finansowym,
  • świadczeń o właściwościach      określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle      związanych z jego osobą,
  • świadczeń, które z uwagi na ich      charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu      zepsuciu,
  • dostarczania prasy,
  • usług w zakresie gier      hazardowych.

O sprzedającym
LIDERHOFF
99,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

6622

 

44

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 22 *** ** ** (pokaż)
  • 22 *** ** ** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

SZANOWNI KLIENCI,

Informujemy, iż z racji okresu świątecznego i zwiększonej ilości przesyłek, mogą pojawić się opóźnienia w dostarczeniu paczek. Prosimy o wyrozumiałość (zawsze staramy się aby wszystkie przesyłki wychodziłu od nas terminowo), jednak dostawy często nie są uzależnione od nas lecz od wyboru przewoźnika, dlatego też prosimy o nie dokładanie świątecznych zakupu na ostatnią chwilę. Dziękujemy za wybór naszego sklepu.

LIDERHOFF

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


W naszej ofercie posiadamy asortyment wyposażenia domu i kuchni. Ponad

1000 artykułów drobnego AGD oraz Porcelany wystawione w naszej wzorcowni

na powierzchni 200 m2.

Zapraszamy również do odwiedzenia naszej strony Internetowej

Hurtownia LIDERHOFF POLSKA – Piaseczno Puławska 38

Tel.: 22 825 06 06

PON – PT : 8:00 – 16:00

SOBOTA : 8:00 – 12:00

OFERUJEMY ATRAKCYJNE CENY – PRZY ZAKUPACH HURTOWYCH RABATY !!

NR. KONTA BANKOWEGO:

78 1050 1025 1000 0092 1118 7555

LIDERHOFF POLSKA S.C.

Pozostałe informacje

Szanowni Klienci,

1. Przesyłki listowne

Wszystkie przesyłki listowne wysyłamy w ciągu 24h. Nie odpowiadamy za zagubienie lub brak dostarczenia przesyłek listownych nierejestrowanych (dotyczy: list ekonomiczny lub list priorytetowy) są to zwykłe listy pocztowe, na które poczta nie nadaje żadnego numeru i nie można ich zlokalizować. Jeżeli chcą mieć Państwo pewność, że przesyłka dotrze bez żadnych komplikacji należy wybrać list polecony (np list polecony ekonomiczny lub list polecony priorytetowy). Przesyłki listowne nierejestrowane nie podlegają reklamacją z powodu niedostarczenia !!

2. Wysyłka szkła oraz porcelany

W przypadku uszkodzenia w przesyłce szkła lub porcelany  reklamacja nie jest uwzględniana w przypadku wysyłki Pocztą Polską (Kurier Pocztex 48)oraz firmą Inpost (dotyczy Inpost paczkomat Allegro), aby przesyłka została ubezpieczona jako (OSTROŻNIE SZKŁO) należy do kosztu przesyłki dopłacić dodatkowo kwotę 5 zł. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera (Pocztex 48), lub zgłoszenia faktu uszkodzenia w Paczkomacie (Inpost paczkomaty Allegro).

Wybierając przedmioty szklane lub porcelanę zalecamy wysyłkę Kurierem GLS - natomiast w przypadku stwierdzenia uszkodzenia przedmiotu należy sporządzić PROTOKÓŁ SZKODY w obecności Kuriera (koniecznie) z datą odbioru paczki.

Numer oferty:6837742766
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry