ORYGINALNY FIDGET SPINNER BATMAN WYSYŁKA Z POLSKI (6912088961)

zakończona
7,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 5,49 zł
  • List polecony ekonomiczny 8,99 zł
  • List polecony priorytetowy 9,99 zł
  • lokalizacja: Bydgoszcz, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: inna
  • bohater: inny
  • wiek dziecka: 3 lata +
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • materiał: metal, inny

Właścicielem aukcji jest:
BZ OMNIA Sp. z o.o.
ul. Raczkowskiego 11, lok. 2.
85-862 Bydgoszcz

tel. 730 053 255

e-mail: biuro@manufakturatr.­pl

czynne od poniedziałku do piątku
w godz. 10.00. - 17.00.


Nasz rachunek bankowy:
21 1090 1072 0000 0001 3441 0508



Zapłata PayU przyspiesza wysyłkę towaru

Dostawa za pośrednictwem

Konto Firma



FABRYCZNIE NOWY, WYSOKIEJ JAKOŚCI

FIDGET SPINNER
BATMAN

Sprzedajemy wyłącznie towar najwyższej jakości, dający 100% satysfakcji naszym klientom.
Spinnery są nowe, zapakowane w opakowanie oraz objęte 3-miesięczną gwarancją.
Fidget hand spinner to produkt, który od dłuższego czasu podbija rynek zabawek! Spinner oferowany przez naszą Manufakturę wyposażony jest w wysokiej jakości stalowe, centralne łożysko kulkowe. Wykonanie z wytrzymałego metalu trwałość produktu. Spinner posiada jedno, centralne łożysko. Fidget Spinner to doskonała zabawka pozwalająca na rozładowanie stresu i relaks. Przeznaczony zarówno
dla dzieci, jak i dorosłych. Świetnie nadaje się do robienia tricków oraz zabawy!
Spinnery w kolorach:
Złoty x1
Zielony x1

OSTATNIE SZTUKI!

W przypadku czasowego braku danego koloru lub jeśli kupujący nie określi koloru, wysyłamy kolor będący aktualnie dostępny.
Oryginalny design wyróżnia ten model spośród innych! Gratka dla fanów kreskówek związanych z Batmanem i nie tylko!
Długi czas obrotu dzięki wysokiej jakości łożysku. Każdy spinner zapakowany jest w kartonik - dzięki czemu nadaje się na prezent.
Wysyłka z Polski, maksymalnie w ciągu 24 godzin roboczych od dojścia wpłaty.
*Nie ponosimy odpowiedzialności za dostawę towaru przy pomocy listu ekonomicznego. Jako, że jest to przesyłka nierejestrowana, nie ma możliwości reklamacji oraz zwrotu.

ETAP 1

Wybierz potrzebną Ci ilość
tonerów i kliknij:
"KUP TERAZ"

ETAP 2

Wybierz sposób dostawy
spośród wielu przez nas
oferowanych

ETAP 3

Opłać zamówienie
za pomocą wybranej
metody płatności

ETAP 4

Towar wysyłamy w ciągu
24 godzin roboczych
od zaksięgowania zapłaty

ETAP 5

Odbiór zakupionego
towaru u listonosza
lub kuriera
JAKOŚĆ GWARANCJA
ZADOWOLENIA
RZETELNOŚĆ

Masz dodatkowe pytania? Dzwoń pod numer: 730 053 255.
Chętnie służymy pomocą od poniedziałku do piątku w godz. 10.00. - 17.00.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 21 1090 1072 0000 0001 3441 0508
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
List ekonomiczny 5,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Pocztex Kurier48 16,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 16,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

BZ OMNIA SP. Z O.O.
Bogdana Raczkowskiego 11/2
85-862 Bydgoszcz
NIP: 9532709235
REGON: 367005697
KRS: 0000683380

kontakt

  • +48730053255
    Pracujemy od poniedziałku do piątku, 10.00 - 18.00

pozostałe informacje

Opis procedury reklamacyjnej Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@manufakturatr.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo odstąpienia od umowy: w ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@manufakturatr.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: BZ OMNIA Sp. z o.o., ul. Raczkowskiego 11, lok. 2, 85-862 Bydgoszcz. Brak możliwości odstąpienia od umowy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad:Sprzedający oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 14) Procedura reklamacyjna poprzedza procedurę gwarancyjną i jest konieczna do jej uznania. Warunki udzielenia gwarancji:1. Podmiotem odpowiedzialnym za rozpatrzenie oraz przeprowadzenie procedury gwarancyjnej jest BZ OMNIA SP. Z O.O W ORGANIZACJI z siedzibą przy ulicy Raczkowskiego 11/2 w Bydgoszczy.2. Czas trwania gwarancji podany jest w opisie aukcji każdego produktu indywidualnie. Może różnić się między produktami z uwagi na ich specyfikacje.3. Procedurę gwarancyjną musi poprzedzać złożenie reklamacji zgodne z procedurą reklamacyjną opisaną w zakładce "Informacje dla sprzedającego".4. Przedmiot poddany procedurze gwarancyjnej powinien być czysty, bez zabrudzeń, zapakowany w oryginalnym opakowaniu - jeśli w takim otrzymał je kupujący. 5. Towary niekompletne, uszkodzone mechanicznie lub z uwagi na nieprawidłowe użytkowanie nie podlegają gwarancji oraz reklamacji.6. Reklamacje oraz późniejsze przedmioty przesłane do gwarancji należy przesyłać na adres siedziby spółki BZ OMNIA SP. Z O.O W OGRANIZACJI z dołączonym opisem usterki. Towary odsyłane na reklamację powinny być odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniami podczas transportu. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni rboczych, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja lub gwarancja zostanie rozpatrzona. Prawo odstąpienia od umowy: w ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@manufakturatr.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: BZ OMNIA Sp. z o.o., ul. Raczkowskiego 11, lok. 2, 85-862 Bydgoszcz. Brak możliwości odstąpienia od umowy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;