Oryginalny biały klosz dzwon- Hiszp. 6.4. (6481902464)

7 dni do końca
cena kup teraz
65,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 24,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa/ Radom
Telefon: 539 007 564
E-mail: rosar@onet.pl
www.galeriarossar.co­m
Oryginalny, stary biały klosz dzwon Hiszpania!!!



Przedmiotem aukcji je
st oryginalny stary klosz- pochodzący z Hiszpanii. Klosz wykonany jest z solidnego białego szkła. Klosz swoim kształtem przypomina trochę dzwon, gdyż delikatnie rozszerza się ku górze. Po zapaleniu światła klosik wygląda bardzo ładnie. Przedmiot idealny do lampy, lampeczki.
Zapraszam do zakupu przedmiotów w Galerii Rossar! W naszej ofercie dostępne są w sprzedaży różne rodzaje kloszy - gorąco zachęcam do zakupów.

Wymiary:

wysokość: 16 cm,

średnica wew. dolnego otworu: 5,1 cm,
średnica zew. dolnego otworu: 6,4 cm,
szerokość otworu górnego: 15 cm
obwód: 47 cm.

KONTAKT

539 007 564

rosar@onet.pl
www.galeriarossar.co­m

Zobacz inne moje aukcje!



Copyright © Rossar. Design by: PureCode

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 24,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Galeria Rossar zajmuje się sprzedażą antyków pochodzących z Hiszpanii i Portugalii. Sprzedawane przez nas przedmioty każdorazowo poddajemy starannej renowacji oraz konserwacji po to aby jak najlepiej służyły przez wiele lat. Najlepsze jakościowo materiały, kunszt wykonania oraz niezwykła dbałość o każdy detal będą gwarancją Państwa satysfakcji z dokonanego zakupu. Specjalizujemy się przede wszystkim w oświetleniu. Nasza bogata oferta obejmuje przedmioty poczynając od końca XVIII wieku po lata 70-te XX wieku. Poza oświetleniem sprzedajemy również przedmioty z brązu takie jak lustra, toaletki, antyczne wieszaki naścienne, komplety łazienkowe, zegary, półmiski, plafoniery itp. itd. Posiadamy możliwość sprowadzenia wyposażenia sypialni to jest łóżek, szafek, witrynek, wykonanych zarówno ze standardowych materiałów jak również z brązu lub mosiądzu. Skontaktuj się z nami: rosar@onet.pl 0048 539 007 564 www.galeriarossar. com Galeria Rossar Rosar6 WYSTAWIAMY FAKTURY VAT MARŻA

kontakt

  • 539007564
    codziennie w godzinach 8-21, oddzwaniamy na smsy oraz telefony

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

1. W zakresie reklamacji Kupujący będący Konsumentem może realizować uprawnienia przyznane przez przepisy ustawę kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.). 2. Sprzedawca działający w ramach konta w serwisie Allegro.pl o Nicku Rosar6 jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności Produkt jest niezgodna z umową, jeżeli a:nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; b. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Kupującego w tym przedstawiając próbkę lub wzór; c.nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; d. została Kupującemu wydana w stanie niezupełnym. 3. Reklamacje dotyczące zamówionych Produktów mogą być składane drogą mailową na adres rosar@onet.pl lub listem poleconym na adres Skierniewicka 21/16 A, 01-230 Warszawa.Wnosząc reklamację, prosimy o podanie następujących danych: imię i nazwisko Kupującego, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (np. nick allegro, numer zamówienia, datę transakcji), przedmiot i przyczynę reklamacji, dane kontaktowe. 4. Określając sposób realizacji zobowiązań Sprzedawcy w zakresie zgłoszonej reklamacji w przedmiocie wystąpienia wad fizycznych lub prawnych rzeczy, Kupujący będący konsumentem, ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo nie uczynił on zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 5. Jeżeli Kupujący jest Konsumentem, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia 6. .Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. 7. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 8. Reklamacje zgłaszane przez Kupującego będą rozpatrywane w terminie do 14 dniu od momentu ich zgłoszenia. Brak oświadczenia w tym terminie uważa się za uznanie roszczeń zgłoszonych przez Kupującego. 9. Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji tą samą drogą, jaką przesłana została reklamacja, chyba, że Klient zastrzeże inną formę kontaktu. Rozstrzygnięcie reklamacji zostanie dodatkowo przesłane drogą elektroniczną na wskazany przez Kupującego adres e-mail. 10. W przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia reklamacji Sprzedawca wysyła do Kupującemu Towar wolny od wad lub z usuniętą w rozsądnym czasie wadą. Jeśli naprawa lub wymiana na nowy danego produktu nie są możliwe z przyczyn wskazanych w ust. 5i 6, Sprzedawca stosownie do złożonego przez Kupującego alternatywnego żądania – obniży cenę lub zwróci równowartość ceny produktu, powiększoną o koszty przesyłki.

pozostałe informacje

Działamy jako firma w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości od ponad 3,5 roku. Sprzedajemy przedmioty zarówno poprzez Allegro, jak również bezpośrednio po uprzednim uzgodnieniu terminu. Posiadamy bardzo duże doświadczenie z kompleksowym doborze oświetlenia całych mieszkań domów, restauracji oraz dworków. Potwierdzeniem wysokiej jakości sprzedawanych towarów jak również doskonałej obsługi jest duża grupa zadowolonych, powracających klientów. Oferujemy import na zamówienie portugalskiej mozaiki ściennej i podłogowej a także kafli –zarówno antycznych jak i wykonanych współcześnie. Oferujemy rabaty dla stałych klientów. Posiadamy wielu stałych klientów zarówno w kraju jak i za granicą. Antyki przez nas sprowadzone dekorują domy, mieszkania, rezydencje, dworki, hotele, restauracje w Polsce jak również w tak odległych krajach jak Hongkong, Kazachstan, Francja, Niemcy, Ukraina, Litwa czy Czechy. Zapraszamy klientów indywidualnych do zapoznania się z naszymi antykami jak również oferujemy nawiązanie współpracy z pracowniami architektury wnętrz. WYSTAWIAMY FAKTURY VAT MARŻA Postanowienia ogólne Wszystkie zasady określają warunki sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem portalu Allegro.pl w ramach konta zidentyfikowanego pod nickiem Rosar6. Niniejszy Regulamin znajduje zastosowanie w przypadkach nieuregulowanych w Regulaminie portalu Allegro.pl,dostępnego pod adresem strony internetowej: http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php Dane Sprzedawcy: Fundacja Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości z siedzibą: 00-672 Warszawa, ul. Piękna 68, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M.St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000199402, posiadającej NIP: 524-24-95-143. Dane kontaktowe: adres do korespondencji: ul. Skierniewicka 21/16 A, 01-230 Warszawa. e-mail: rosar@onet.pl tel.: 539007564.. Postanowienie niniejszego Regulaminu dotyczą czynności Startup-u o nazwie Galeria Rossar, reprezentowanego przez Różę Romaszkiewicz-Kotkowską, w ramach Programu AIP w Fundacji Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Każda osoba przystępując do aukcji oświadcza, iż zapoznała się z Regulaminem Allegro oraz niniejszym Regulaminem.Rodzaje i zakres świadczonych usług Za pośrednictwem Allegro.pl w ramach konta o Nicku Rosar6 prowadzona jest sprzedaż detaliczna artykułów używanych,sprowadzanych z Hiszpanii oraz Portugalii (dalej zwanych: „Produktami”).Oferowane produkty są używane, poddane renowacji a w przypadku oświetlenia posiadają wymienioną elektrykę.Kolory Produktów na zdjęciach mogą nieznacznie różnić się od tych w rzeczywistości w zależności od siły natężenia światła jak również może być to spowodowane różnymi ustawieniami monitorów takimi jak nasycenie barwy, kontrast. W przypadku, gdy zamówiona odzież jest w innym kolorze niż oczekiwany przez nabywcę, klient może skorzystać z uprawnień odpowiednio w § 5 i § 6.Informujemy, że szablony, opisy aukcji i zdjęcia w nich wykorzystane nie mogą być kopiowanie, przetwarzanie irozpowszechniane w całości lub w części bez naszej zgody. Jest to zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich, zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zasady dokonywania zamówienia: Składanie zamówienia odbywa się za pośrednictwem portalu Allegro.pl, na warunkach i zasadach określonych w Regulaminie Allegro. Przed dokonaniem zakupu prosimy o dokładne zapoznanie się z opisem oferowanego przedmiotu, a w przypadku pytań lub wątpliwości, o kontakt ze Sprzedawcą. Po dokonaniu zakupu otrzymują Państwo informację, w której proszeni zostaną Państwo o wypełnienie Formularza zakupów Allegro, poprzez wskazanie: czy za zakupy chcą Państwo otrzymać fakturę VAT; jaką formę płatności Państwo wybrali; jaką formę przesyłki Państwo wybrali; adresu do przesyłki (jeżeli jest inny niż wskazany na Państwa indywidualnym koncie Allegro.pl); jaki produkt oraz jakieś wartości jest Państwa zamówienie; W przypadku wniosku o wystawienie faktury VAT prosimy o podanie następujących danych: dane firmy, adres firmy; Numer NIP; Numer telefonu; Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT; Cena wyświetlana w podsumowaniu zamówienia, przed dokonaniem złożenia zamówienia za pomocą formularza Allegro.pl uwzględnia koszty przesyłki w zależności od wybranej przez Klienta opcji dostawy. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia rzeczy pozbawionych wad. W ramach dokonywania zakupów za pośrednictwem Allegro.pl honorowane są następujące formy płatności: płatność za pobraniem przy odbiorzeprzesyłki doręczanej przez operatora firmy kurierskiej - Pocztex, zwykły przelew; system płatności elektronicznych Payu Allegro Realizacja i dostawy. Po otrzymaniu informacji, o których mowa w § 3 Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia. Zamówiony Produkt wysyłany jest w każdy wtorek i piątek, nie później jednak niż w przeciągu 7 dni roboczych: od zaksięgowania kwoty należnej za produkt w przypadku wyboru płatności z góry; od potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji w przypadku wyboru płatności przy odbiorze. Przesyła z zamówionym produktem wysyłana jest na adres Kupującego podany na jego koncie Allegro.pl. W przypadku zmiany adresu (na inny niż podany na Allegro) prosimy o niezwłoczne poinformowanie o tym w formularzu dostawy i zapłaty. Przesyłki wysyłane będą, według wyboru Kupującego, za pośrednictwem firmy kurierskiej „DPD”; Koszt dostawy oraz wybrane formy dostawy w zależności od danego produktu zostaną każdorazowo wskazane w opisie aukcji. W przypadku zamówienia kilku sztuk towaru, towar o ile to możliwe i zapewnia bezpieczeństwo przesyłki pakowany jest zbiorczo w jedną przesyłkę chyba, że wybierając sposób dostawy Klient wskaże inny sposób pakowania i zaznaczy opcje odrębnej dostawy dla każdego produktu. Płatności dokonywane przelewem powinny być realizowane na konto bankowe: 78 1140 2004 0000 3302 7456 3520 Klient zobowiązany jest do dokonania wpłaty w terminie 7 dni od dnia dokonania zamówienia, jeśli Sprzedawca nie otrzyma wpłaty w w/w terminie, zostanie wysłanego do niego upomnienie, w przypadku dalszego braku wpłaty Sprzedawca wystąpi do Allegro.pl z wnioskiem o zwrot prowizji ze sprzedaży przedmiotu, jest to równoznaczne dla Kupującego z otrzymaniem ostrzeżenia od Allegro.pl Jeżeli towar ma zostać przesłany przez Sprzedającego Klientowi będącemu konsumentem, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzi na Klienta z chwilą jej wydania Klientowi. Za wydanie Produktu, uważa się jej powierzenie przez Sprzedającego przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. Załączniki do Regulaminu INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWAO DSTĄPIENIA OD UMOWY – POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY Prawo odstąpienia od umowy 1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia a. w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.; Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować osobę odpowiedzialną za wykonanie czynności odstąpienia od umowy: Różę Romaszkiewicz-Kotkowską działającą w ramach StartUp-u Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. (Informujemy, iż oświadczenie może zostać przesłane na przykład pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie droga elektroniczną.Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład poczta elektroniczna). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informacje dotycząca wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba ze wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie na adres: Skierniewicka 21/16 A, 01-230 Warszawa a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.