Oryginalna taśma antena wifi bluetooth iPhone 4S (6542292810)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
19,99 zł
z 3 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 5,00 zł
  • List polecony priorytetowy 7,00 zł
Zakupy powyżej 250 zł
  • lokalizacja: Częstochowa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
Oryginalna taśma z gniazdem, anteną wi-fi i bluetooth
do Apple iphone 4S. 100% sprawny, 6 miesięcy gwarancji.
Posiadamy bogatą ofertę części zamiennych,
które znajdą Państwo na innych naszych aukcjach.
Zajmujemy się również serwisem telefonów,
większość napraw wykonujemy od ręki,
możliwa również naprawa wysyłkowa.
W razie pytań prosimy o kontakt.
Zachęcamy do zapoznania się ze stroną o mnie



Zapraszam na nasze aukcje
Pokaż wszystkie aukcje
[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QmIQ4Y3kcm7qDxkgxf06­sM/bMEs55ZGa5D7+6NiM­E1uCOtRMsKgrIX8fjOnm­Og2g2[/DANE_EU]
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u _FotoService_ za co najmniej 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 7,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 5,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy oraz zwroty zamówionych towarów 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827), Kupujący, będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, na piśmie w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. 2. Kupujący, chcący skorzystać z uprawnienia, o którym mowa powyżej, powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego wzór znajduje się w końcowej części Informacji od sprzedającego przesyłając go na adres: Probiznes Krasińskiego 3/16 42-200 Częstochowa lub na adres e-mail: fotoserwisant@gmail.com i dokonać zwrotu zakupionego przedmiotu do Sprzedającego. 3. Kupujący zwróci zakupione przedmioty niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni, od wysłania formularza zwrotu/odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu, wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. 4. W sytuacji otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Sprzedający prześle na adres e-mail Kupującego, potwierdzenie złożenia przedmiotowego oświadczenia. 5. Zakupione przedmioty, powinny być zwrócone do Sprzedającego w stanie niezmienionym. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zakupionego towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. 6. Zamawiający ponosi bezpośrednie koszty zwrotu zakupionych produktów do Sprzedającego. 7. Sprzedający zwróci w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez Zamawiającego płatności, w tym koszty związane z dostarczeniem zakupionych produktów, ale jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego, nie jest on zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Zwrot nastąpi w takiej samej formie płatności, w jakiej została dokonana płatność za zakupione produkty. 8. Sprzedający zastrzega, iż w przypadku braku zwrotu zakupionego produktu bądź braku dostarczenia dowodu jego odesłania, wstrzyma się ze zwrotem płatności. 9. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Zamawiającego prośby o podanie numeru rachunku bankowego Zamawiającego, Zamawiający nie poda Sprzedającemu takiego numeru rachunku bankowego lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonanie zwrotu. 10. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wypłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Zamawiającego błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11. zawartej w drodze aukcji publicznej; 12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur : 1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Rekomendowany formularz reklamacyjny w formacie pdf znajduje się pod linkiem: http://www.wielkielektronik.com.pl/f_reklamacyjny.pdf -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Rekomendowany formularz zwrotu i odstąpienia od umowy w formacie pdf http://www.wielkielektronik.com.pl/f_zwrotu.pdf -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Probiznes Bartłomiej Bednarski Krasińskiego 3/16 42-200 Częstochowa Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery]. Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data]. Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] *Zwrot ceny: 1) proszę przekazać na rachunek bankowy nr 2) odbiorę osobiście 3) inny Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

reklamacje

Reklamacja 1. W przypadku stwierdzenia istnienia wady produktu, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail fotoserwisant@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Po kontakcie ze Sprzedającym, Klient powinien odesłać towar poleconą przesyłką pocztową (listem poleconym) na adres Probiznes Krasińskiego 3/16 42-200 Częstochowa. 2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (opis reklamacji). Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Rekomendujemy skorzystanie z gotowego formularza reklamacji, który dostępny jest w końcowej części „Informacje od sprzedającego” 4. Prosimy o dołączenie do przesyłki dowodu zakupu jeżeli jest to możliwe oraz dokonanie dokładnego opisu przyczyny reklamacji wraz z określeniem Państwa żądania co do reklamowanego produktu (wymiana produktu, usunięcie wady, częściowy zwrot pieniędzy, lub zwrot towaru i zwrot kosztów - jeżeli Sprzedający nie będzie w stanie wykonać roszczenia, a reklamacja zostanie uznana, zwracamy koszty związane z zakupem i reklamacją towaru). 5. Niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Państwa o dalszym postępowaniu. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 6. W przypadku uwzględnienia reklamacji, koszty reklamacji ponosi Sprzedający. 7. W sprawie reklamacji prosimy o kontakt: e-mail: fotoserwisant@gmail.com tel. 7 9 3 9 9 9 9 5 0 8. Mając na względzie pozytywną współpracę z Klientami dążymy do możliwie najkorzystniejszego dla Klienta rozwiązania zgłaszanej reklamacji. Informujemy także o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji np. w formie mediacji prowadzonej przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gwarancja i Rękojmia 1. Na wszystkie produkty oferowane przez _FotoService_, Sprzedający udziela gwarancji. Okres udzielonej gwarancji jest różny dla różnych ofert, zależy od stanu i specyfiki oferowanego przedmiotu. Gwarancji udzielamy na przedmiot który ma spełniać swoją funkcję, jest wolny od wad, z wyjątkiem wad, które zostały przedstawione w opisie aukcji 2. Okres na jaki udzielona zostaje gwarancja znajduje się w opisie przedmiotu 3. Kupujący może reklamować wadliwy przedmiot. W tym wypadku Kupujący reklamuje przedmiot bezpośrednio do Sprzedającego, na adres Probiznes Krasińskiego 3/16 42-200 Częstochowa, dołączając do paczki lub przysyłając mailowo formularz reklamacji którego wzór znajduje się w końcowej części „Informacje od sprzedającego” 4. Sprzedający wykona swój obowiązek wynikający z gwarancji, niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 30 dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji 5. Sprzedający odpowiada na podstawie rękojmi za oferowane produkty na podstawie przepisów prawa. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi z tytułu rękojmi są uprawnieniami od siebie niezależnymi. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

pozostałe informacje

Informacje o firmie 1. Przedsiębiorca, Bartłomiej Bednarski, prowadzący sprzedaż w serwisie Allegro pod nazwą użytkownika „_FotoService_”, świadczy usługi sprzedaży w ramach działalności gospodarczej na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, pod firmą Bartłomiej Bednarski PROBIZNES, z siedzibą w Częstochowie (42-200), ul. Krasińskiego 3/16, legitymujący się numerem NIP: 573-224-29-52 oraz REGON: 240663878, dalej określany jako Sprzedający. Firma Probiznes jest legalnie działającym podmiotem gospodarczym na podstawie wpisu do EDG miasta Częstochowy o numerze 82854 . Rodzaj przeważającej działalności PKD: 5261Z 2. Kontakt, w ramach dokonywanej sprzedaży w Serwisie Allegro przez Sprzedającego odbywa się za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w serwisie oraz pod adresem e-mail: fotoserwisant@gmail.com, jak również telefonicznie, pod numerem telefonu 7 9 3 9 9 9 9 5 0 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Postanowienia ogólne 1. Przedmiotem działalności Sprzedającego jest sprzedaż części serwisowych / elektronicznych oraz serwis aparatów cyfrowych. 2. Zakupy realizowane są na zasadach wskazanych w Regulaminie serwisu Allegro. 3. Wszystkie produkty, oferowane przez Sprzedającego, zostały legalnie wprowadzone do obrotu, jak również są wolne od wad fizycznych i prawnych, sprzedajemy rzeczy nowe i używane(demontaż), informacja o stanie znajduje się na stronie przedmiotu. 4. Wszystkie ceny produktów oferowane przez Sprzedającego podane są w złotych polskich, są cenami brutto oraz nie zawierają kosztów transportu. 5. Sprzedający wysyła zakupione przedmioty w obrębie Rzeczpospolitej Polskiej. 6. Na każdy zakupiony przedmiot, zostanie wystawiony paragon z kasy fiskalnej lub faktura/rachunek. 7. Sprzedający realizuje zamówienia zgodnie z informacją podaną w banerze aukcji, zazwyczaj tego samego dnia roboczego w którym zaksięgowano wpłatę na konto, payu lub za pobranie w ciągu 24 godzin od dnia zakupu przedmiotu w serwisie Allegro, zaznaczając jednocześnie iż termin może ulec wydłużeniu do 3 dni roboczych, chyba że strony umówiły się inaczej, lub gdy informacje o wydłużonym terminie realizacji były zawarte w opisie aukcji. 8. W sytuacji, gdy zamówienie może zostać zrealizowane tylko częściowo, Kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie za pośrednictwem wiadomości e-mail i będzie miał możliwość wyboru – częściowej realizacji zamówienia bądź anulowania całości zamówienia. W przypadku dokonania zapłaty za całość zamówienia, Sprzedający zwróci Kupującemu różnicę w terminie do 14 dni od dokonania płatności 9. Płatności za zakupione przedmioty należy dokonywać w formach przewidzianych w formularzu opcji dostawy serwisu Allegro Realizowane są w 3 formach: a) za pobraniem – gotówką do rąk kuriera bądź w Urzędzie Poczty Polskiej; b) przelewem na konto bankowe Sprzedającego 87 1050 1142 1000 0092 1869 6863 c) w formie przelewu za pośrednictwem PayU. 10. W przypadku przelewu na konto, termin wpłaty to maksymalnie 14 dni, po tym czasie, jeżeli pieniądze nie zostaną zaksięgowane a Kupujący nie dostarczy dowodu wpłaty, anulujemy transakcję, występujemy do serwisu Allegro o zwrot prowizji i wystawiamy odpowiedni komentarz 11. Zakupione produkty są dostarczane przez Sprzedającego za pośrednictwem firmy kurierskiej K-ex, Paczkomatów 24/7, listów InPostu bądź Poczty Polskiej, wedle wyboru Kupującego. Sprzedający dopuszcza możliwość odbioru osobistego zakupionych przedmiotów. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Warunki dostawy 1. Kupujący ponosi koszty dostawy przesyłki, zgodnie z cennikiem wskazanym na stronie produktu w zakładce „Dostawa i Płatność”. 2. Po wysłaniu przedmiotu, Sprzedający prześle na udostępniony przez serwis Allegro adres e-mail, wiadomość z informacją o przesyłce. 3. W momencie odbioru towaru, Kupujący jest zobowiązany sprawdzić przesyłkę pod względem uszkodzeń opakowania zewnętrznego (tj. dziury w opakowaniu, zgniecenia, uszkodzenia taśm zabezpieczających, ślady przepakowania). W przypadku stwierdzenia w/w uszkodzeń, Kupujący ma prawo rozpakowania paczki w obecności kuriera bądź pracownika poczty. Jeżeli podczas rozpakowywania paczki w obecności kuriera lub pracownika poczty, zostaną stwierdzone braki lub uszkodzenia towaru, należy sporządzić protokół reklamacyjny i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym przez formularz kontaktowy Allegro, telefonicznie lub mailowo. 4. Po złożeniu reklamacji z tytułu uszkodzenia mechanicznego przesyłki oraz kradzieży podczas transportu powinien zostać załączony protokół szkody sporządzony w obecności kuriera lub pracownika poczty. Reklamacja powinna zostać zgłoszona bez zbędnej zwłoki, po fakcie stwierdzenia szkody. 5. Uwagi dotyczące składania reklamacji przesyłek za pośrednictwem Paczkomatów 24/7. Przy odbieraniu paczki z Paczkomatu prosimy zwrócić uwagę na stan opakowania. Jeżeli są jakiekolwiek wątpliwości, że towar podczas transportu mógł zostać uszkodzony lub mogło dojść do prób otwarcia przesyłki należy zainicjować procedurę reklamacyjną zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi w Paczkomacie. Więcej szczegółów znajdą Państwo na stronie InPost: http://www.inpost.pl/klient-indywidualny.html 6. W sytuacji nieotrzymania zamówionej przesyłki w terminie 7 dni od dnia otrzymania wiadomości e-mail informującej o dokonaniu wysyłki, Kupujący powinien powiadomić o tym fakcie Sprzedającego. 7. Nadane przez nas przesyłki można śledzić wg numeru nadawczego (numeru listu przewozowego) pod następującymi adresami: - przesyłka kurierska K-ex: http://kurier.k-ex.pl/tnt.php - Paczkomaty 24/7: http://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke - Inpost list Allegro: https://www.inpost.pl/klient-indywidualny/allegro-inpost.html - Poczta Polska: http://emonitoring.poczta-polska.pl/ 8. Na wskazany przez Państwa w zamówieniu adres e-mail otrzymają Państwo numer nadawczy przesyłki. Kurier dostarcza przesyłki zwykle w godzinach od 8 do 17. Zdarza się niestety, że Klienci w tych godzinach są nieobecni pod adresem dostawy, a kurier może wykonać próbę dostawy tylko 2 razy! Kurier może telefonicznie skontaktować się z Państwem celem ustalenia godziny dostawy, jednak nie jest to jego obowiązek. Dlatego zachęcamy, aby skontaktować się z firmą kurierską telefonicznie i ustalić godzinę kiedy kurier będzie dostarczał przesyłki w Państwa rejonie (miejscowości). Aktualne numery telefonów do poszczególnych oddziałów K-ex dostępne są na stronie:: - http://k-ex.pl/kontakt -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Postanowienia końcowe 1. Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy Zamawiającym/Kupującym a Sprzedającym / firmą PROBIZNES Bartłomiej Bednarski 2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej stronie informacyjnej, mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93) oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827). 3. W przypadku zaistnienia sporów, właściwym sądem do ich rozstrzygnięcia będzie sąd właściwy zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. 1964 nr 43 poz. 296). 4. Niniejsze postanowienia obowiązują od dnia 25 grudnia 2014 roku. 5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej strony informacyjnej i postanowień, zmiana staje się skuteczna w ciągu 14 dni od daty udostępnienia zmienionej strony informacyjnej Sprzedającego w zakładce „Informacje od sprzedającego”. Zamówienia złożone przed wejściem w życie nowej strony informacyjnej i postanowień, są realizowane przez Sprzedającego według dotychczasowym postanowień Regulaminu.