ORYGINALNA KLAWIATURA NOKIA N70 SKLEP WWA G28 (6541755764)

zakończona
5,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,50 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,90 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • stan: używane
  • waga (z opakowaniem): 0.20 [kg]
  • marka: Nokia

Klawiatura Nokia N70

Opis przedmiotu

- Podana cena jest ceną brutto, wystawiamy pełną fakturę VAT 23%
- Produkt oryginalny

Zestaw zawiera

- Klawiatura Nokia N70
- Dokument zakupu (faktura lub paragon)

Stan wizualny

GRADE - C

Klawiatura używana, posiada ślady użytkowania, przetarcia na klawiszach. Element w 100% oryginalny pochodzi z rozbiórki telefonów. Zdjęcia realne
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
List polecony ekonomiczny 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

W DNIACH 26.05 - 29.05 SKLEP NIECZYNNY! Jesteśmy firmą z ponad 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży urządzeń elektronicznych oraz przedmiotów codziennego użytku. Prowadzimy działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy, NIP:5213133414, REGON:01746738 Kupując od nas możesz być pewny, iż dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane przez nas zdjęcia oraz opisy były rzetelne, oddające rzeczywisty stan przedmiotu - tak byś był zadowolony i mógł polecić nas swoim znajomym. Każdy wystawiony przez nas produkt możesz obejrzeć w naszym sklepie. Staramy się również o takie zorganizowanie procesu sprzedaży, abyś poświęcał mu jak najmniej swojego czasu. Wszystkie towary wysyłamy terminowo. Wysyłane przez nas przedmioty są pakowane w twarde kartonowe pudełka lub bąbelkowe koperty, co pozwala do minimum zmniejszyć ryzyko uszkodzenia towaru w trakcie transportu. Wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone.

kontakt

  • 798380689
    Kontakt telefoniczny możliwy jest w godzinach pracy naszego sklepu – pon-pt w godzinach 8.30 -16.30
  • gsmpolska@2kroki.pl
    Kontakt mailowy możliwy jest w godzinach pracy naszego sklepu – pon-pt w godzinach 8.30 -16.30

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "o prawach konsumenta" Klient, który nabył towar za pośrednictwem sprzedaży wysyłkowej może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe wyłącznie przy sprzedaży wysyłkowej i tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony lub uszkodzony. Zwracane towary muszą być kompletne, posiadać wszelkie folie i zabezpieczenia i powinny być wysłane w oryginalnym opakowaniu. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii lub usunięciu zabezpieczeń, zniszczeniu pudełka. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, po wcześniejszym zgłoszeniu to do nas celem otrzymania instrukcji zwrotu zamówionego towaru. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu dwóch dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiony zwrot sprzedaży detalicznej lub korekta faktury VAT. W ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu ceny zwróconego towaru na wskazane przez Klienta konto bankowe. Uwaga! Prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni dotyczy tylko i wyłącznie umów zawieranych z osobami prywatnymi nabywającymi towary w celu nie związanym bezpośrednio z prowadzeniem działalności gospodarczej na odległość i nie obowiązuje w sytuacji zakupu towaru w sklepie stacjonarnym. W tej sytuacji momentem zawarcia umowy jest moment fizycznego przekazania towaru wraz z wypisaniem karty gwarancyjnej i wystawieniem dokumentu sprzedaży.

reklamacje

Reklamacje i opisy ew. usterek prosimy składać pisemnie na adres sklep@2kroki.pl oraz w miarę możliwości dołączać do paczki z reklamowanym towarem Kupujący może dokonać reklamacji dostarczając przedmiot osobiście lub wysyłając go na swój koszt do naszego sklepu na adres Sklep GSM 2kroki Al.Niepodległości 154 lokal usługowy 27 02-554 Warszawa. Wszystkie telefony (zarówno nowe jak używane) sprzedawane w naszym sklepie posiadają plomby gwarancyjne. Usunięcie tej naklejki znacznie utrudni identyfikację produktu oraz będzie świadczyło o ingerencji Kupującego w urządzenie co może być podstawą do odmowy dokonania zwrotu lub reklamacji. Prosimy pamiętać,iż gwarancja traci ważność w momencie stwierdzenia ingerencji w urządzenie nieupoważnionych osób lub serwisów technicznych. W szczególności ma to miejsce w przypadku stwierdzenia zerwania wewnętrznych plomb gwarancyjnych, dokonanych przeróbek i zmian konstrukcyjnych w urządzeniu lub zmiany oprogramowania (wgrywanie na własną rękę szkodliwych aplikacji i plików multimedialnych). W tzw. obrocie profesjonalnym (pomiędzy przedsiębiorcami) rękojmia na towary zakupione na naszych aukcjach jest ograniczona do 30 dni od daty otrzymania przedmiotu. W sytuacji korzystania z prawa rękojmi Kupujący - firma lub osoba prowadząca działalność gospodarczą powinna złożyć stosowne oświadczenia na piśmie wraz z opisem przyczyn reklamacji - reklamacja będzie rozpatrywana na podstawie odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego Zanim wyślesz towar do reklamacji, prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o tym. Odsyłając towar najlepiej dołączyć wszystko, co się otrzymało od sprzedającego - na wypadek, jakby towar podlegał zwrotowi, a transakcja zostałaby rozwiązana - wtedy towar musi być kompletny, w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami i dodatkami, należycie zabezpieczony, koniecznie z dołączonym dowodem zakupu - fakturą lub paragonem oraz kartą gwarancyjną z numerem IMEI konkretnego telefonu. IMEI odsyłanego telefonu powinno się zgadzać z nr IMEI zamieszczonym na karcie gwarancyjnej będącej dowodem zakupu danej konkretnej sztuki telefonu Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem. Prosimy pamiętać, iż w sytuacji uzasadnionej reklamacji zwrot kosztów przesyłki towaru obejmuje tylko koszty uzasadnione – np. koszt listu poleconego, koszt paczki pocztowej ekonomicznej. Wszelkie usługi związane z wysyłką zamawiane przez Kupującego w celu udogodnienia warunków płatności lub transportu oraz ubezpieczenia nie są konieczne do skutecznego dostarczenia towaru reklamowanego i są nabywane przez Kupujących na własny koszt i odpowiedzialność (np. pobranie zamiast przesyłki po dokonaniu płatności, ubezpieczenie paczki, dokupienie "priorytetu", zwrot towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej). W takich sytuacjach zwracamy koszt przesyłki reklamowanego towaru w wysokości równowartości paczki pocztowej ekonomicznej zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej – po rozpatrzeniu reklamacji, na konto podane przez Kupującego. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem ani na jego koszt. Jeżeli przedmiot objęty jest gwarancją producenta i posiada ważną gwarancje pisemną, reklamacje prosimy składać w serwisie autoryzowanym danego producenta.

pozostałe informacje

W sprawach nieuregulowanych w niniejszych postanowieniach mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o prawach konsumenta z 30.05.2014r. Dokładamy wszelkich starań, aby potrzeby naszych Klientów realizować na możliwie najwyższym poziomie. Chcąc sprostać Waszym oczekiwaniom i stale podnosić jakość naszych usług prosimy o przesyłanie opinii na temat naszych transakcji. Jeśli jesteś zadowolony z zakupionego przedmiotu i współpracy z nami - najlepszym podziękowaniem będzie wystawienie pozytywnego komentarza. Odwdzięczymy się tym samym. Może się jednak zdarzyć, że z jakiegoś powodu będziesz nieusatysfakcjonowany z zakupów u nas – jeżeli tak, zanim wystawisz nam neutralny lub negatywny komentarz, skontaktuj się z nami, a spróbujemy wyjaśnić sprawę. Dbamy o to, aby nasi Klienci kojarzyli nas nie tylko z doskonałą ceną, ale również wysoką jakością obsługi, w przyszłości wracali do nas i baz obaw mogli polecić nas innym. Życzymy udanych zakupów w GSM POLSKA