Oryginalna bateria Dell E6420 E6520 T54FJ 60wh (6541605627)

zakończona
279,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
Zakupy powyżej 2 000 zł
  • lokalizacja: Psary
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowe
  • do laptopów: dell
  • rodzaj: oryginał
Oryginalna bateria Dell E6420 E6520 T54FJ 60wh
Oryginalna bateria T54FJ 2VYF5 60wh
DELL Latitude E5420 E5520 E6420 E6520
Do:
Dell Inspiron 15R (5520) Dell Inspiron 15R (7520) Dell Inspiron 17R (5720) Dell Inspiron 17R (7720) Dell Latitude E5220 Dell Latitude E5420 Dell Latitude E5420 ATG Dell Latitude E5420m Dell Latitude E5430 Dell Latitude E5520 Dell Latitude E5520 BRC Dell Latitude E5520m Dell Latitude E5530 Dell Latitude E6420 Dell Latitude E6420 ATG Dell Latitude E6420 XFR Dell Latitude E6430 Dell Latitude E6430 ATG Dell Latitude E6430 XFR Dell Latitude E6430S Dell Latitude E6520 Dell Latitude E6530 Dell Vostro 3460 Dell Vostro 3560
Zamienna z modelami:

04NW9 05G67C 08858X 0F33MF 0FRR0G 0HCJWT 0NHXVW 0PRRRF 0T54F3 0T54FJ 0X57F1 2P2MJ 8858X 8P3YX 911MD DHT0W KJ321 M5Y0X NHXVW P8TC7 P9TJ0 PRRRF PRV1Y R48V3 RU485 T54F3 T54FJ X57F1 YKF0M

Formy płatności to przelew bankowy, szybkie płatności online PayU oraz przesyłki pobraniowe. Do kosztu towaru zostanie doliczony koszt przesyłki zgodnie z cennikiem podanym na stronie. Wyłączny numer konta bankowego:

BZWBK 88109018090000000108­760749

Przesyłki dostarczane są do klienta poprzez sprawdzone firmy kurierskie UPS oraz DHL. Dla wybranych produktów możliwa jest również dostawa za pomocą Poczty Polskiej. Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

Kupując na naszych aukcjach akceptujesz regulamin zawarty na stronie "O mnie". Zapoznaj się z nim przed dokonaniem zakupu.

.
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u dellpoint za co najmniej 2 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 88 1090 1809 0000 0001 0876 0749
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Regulamin Informacje ogólne Regulamin określa zasady zakupów w sklepie dellpoint. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie. 1. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem strony internetowej ALLEGRO.PL 2. Wszystkie ceny prezentowane na stronach są cenami brutto i zawierają 23% podatku VAT. Na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT.3. Zdjęcia przedmiotów na aukcjach są zdjęciami poglądowymi - prezentującymi przedmiot taki jak na aukcji lub nieznacznie odbiegający specyfikacją. Zdjęcie nie może być podstawą do reklamacji towaru, priorytetowe znaczenie ma opis aukcji, gdzie znajduje się szczegółowa specyfikacja. Ma to szczególne zastosowanie w takich przypadkach jak kolory obudowy, obecność kamerek internetowych, czytników linii papilarnych i innych elementów wyposażenia opcjonalnego. Zamówienia 1. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie składania zamówienia przez Klienta na stronie z potwierdzeniem zamówienia. 2. Przyjęcie zamówienia do realizacji ma miejsce w momencie otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Tym samym ma miejsce zawarcie umowy kupna sprzedaży pomiędzy Klientem oraz Sprzedającym.3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku gdy podane przez Kupującego dane w formularzu zakupu są niepełne, błędne lub wzbudzają wątpliwości co do ich prawdziwości. 4. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem dostępności towaru w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku braku części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). 5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w formularzu zamówienia, w tym błędy w danych adresowych, w wyniku których przesyłka nie dotarła do Klienta, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zlecenia ponosi Klient. Wysyłka 1. Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DHL. Koszt wysyłki pokrywa Klient. 2. Termin otrzymania przesyłki przez Klienta równa się sumie czasu wysyłki ze sklepu dellpoint oraz czasu dostawy. Czas dostawy w przypadku Poczty Polskiej to zazwyczaj 2+ dni robocze( priorytet ), natomiast w przypadku przesyłki kurierskiej 1 dzień roboczy. 3. Jedyną dostępną formą płatności jest płatność z góry, przelewem bankowym na konto sklepu. Reklamacje i zwroty Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji wynosi 1 rok, chyba że w specyfikacji danego produktu określono inaczej. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt Kellertech po wcześniejszym ustaleniu szczegółów ze sklepem. Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru z umową. Za dzień zgłoszenia reklamacji uznaje się dzień dostarczenia reklamowanego produktu do Kellertech. Jeżeli będą wymagane dodatkowe ekspertyzy techniczne wykonywane przez zewnętrzne firmy, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają: świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust.1, dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania, umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócona lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, dostarczania prasy, usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu dwóch dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta.Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu dellpoint nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta.Sklep dellpoint zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania zamówienia w sytuacji, kiedy historia współpracy podważa wiarygodności i rzetelność klienta. Postanowienia końcowe 1. Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.2. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu dellpoint są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania. Dane można przeglądać oraz zmieniać po zalogowaniu do sklepu. 3. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

pozostałe informacje

WIRTUALNY SKLEP - REALNE PRODUKTY! Wszystkie sprzedawane przedmioty znajdują się na magazynie, gotowe do wysyłki. Popularną praktyką wielu sklepów internetowych jest sprzedaż wirtualnych towarów, kupowanych w hurtowni dopiero po opłaceniu zamówienia przez klienta - często takie zamówienia przeciągają się do kilku (!) tygodni, a chyba nie o to chodzi w zakupach internetowych. Wszystkie zamówienia w sklepie dellpoint są realizowane natychmiastowo, bez pośredników, bez oczekiwania na reakcję z hurtownii - cały oferowany towar znajduje się na stanie i jest wysyłany do klienta czasami w ciągu kilkunastu minut od momentu złożenia zamówienia. UWAGA! Od stycznia 2010 możliwa jest wysyłka za pobraniem na wybranych aukcjach dla osób posiadających min. 98% pozytywnych ocen w systemie komentarzy. Sklep internetowy dellpoint zajmuje się wyłącznie sprzedażą produktów firmy Dell i producentów powiązanych. W ofercie sklepu znajdują się zarówno laptopy dell jak i wszelkie niezbędne akcesoria - torby, myszki i klawiatury, czy też bardziej specjalizowane modelowo elementy, takie jak moduły wewnętrzne i stacje dokujące. Dzięki kooperacji z wieloma podmiotami z całej Europy w zakresie odsprzedaży nadwyżek handlowych jesteśmy w stanie zaoferować najlepsze ceny na oferowane produkty, znacznie niższe od cen oficjalnych. Ta forma sprzedaży wiąże się jednak z limitowaną dostępnością poszczególnych produktów i brakiem możlwiości zagwarantowania tak korzystnych ofert w późniejszym terminie - zalecamy więc szybkie podejmowanie decyzji zakupowych :-) Pytanie: Czy otrzymam paragon / fakturę VAT ? Odpowiedź: Tak. Do każdego przedmiotu standardowo otrzymujesz paragon a na życzenie fakturę VAT 23%. Dowód zakupu pełni jednocześnie formę karty gwarancyjnej. Prosimy o zachowanie paragonu, gdyż jest on niezbędnyw trakcie jakiejkolwiek reklamacji zakupionego towaru. P: Jaki jest czas realizacji zamówienia?O: Wszystkie produkty (poza oznaczonymi jako oferowanymi na zamówienie) są dostępne od ręki, dlatego wysyłka w większości przypadków odbywa się tego samego lub następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty. Przesyłka tego samego dnia jest możliwa dla: - Przesyłki kurierskie - zamówienia złożone do godziny 10:30 - Przesyłki pocztowe - zamówienia złożone do godziny 13:10 Przesyłki zamawiane po tych godzinach zostaną nadane w dniu następnym.Orientacyjny czas dostawy dla wysyłki kurierskiej wynosi 1 dzień roboczy, dla Poczty Polskiej - ok. 2-5 dni.Osoby, które wybierają przesyłki ekonomiczne, powinny mieć świadomość, że dzwonienie na drugi dzień po zakupie i pytanie gdzie przesyłka są bezcelowe a regulaminowy czas dostawy takiej paczki przez pocztę jest DŁUGI (ok 5 dni roboczych). Dostawa w sobotę jest możliwa opcjonalnie po wcześniejszym umówieniu, przy zamówieniu kuriera najpóźniej do piątku do godziny 10tejOdbiór osobisty - możliwy jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu, dodatkowy odbiór osobisty w Katowicach możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu w określone dni tygodnia. P: Ile wynosi koszt przesyłki? O: Koszt przesyłki podany jest na aukcji, dla notebooków wynosi 40-50zł (DHL przesyłka ubezpieczona na pełną wartość), dla akcesoriów wynosi 11-15zł (Paczka Priorytetowa)/ P: Dlaczego koszt przesyłki Pocztą jest taki wysoki? Zapłaciłem 8zł za wysyłkę a sam na poczcie płacę 5,70zł O: Nie zarabiamy na przesyłkach a wręcz do nich dopłacamy. Wysyłając sporadycznie przesyłki klient nie zwraca uwagi na pojedyńcze koszty, na które musi zwracać uwagę firma. Koszt wysyłki nie jest synonimem kosztu opłaty pobieranej przez Pocztę Polską. W przykładowej wysyłce listem poleconym priorytetowym za 5,7zł firma musi opłacić VAT 23%, którego Poczta nie nalicza (1,3zł), doliczyć koszt opakowania/koperty (średnio 1zł) oraz ewentualny koszt transportu na pocztę. Sumując 5,7+1,3+1złϘzł, wynik - nie zarobiliśmy ani złotówki. Za Przesyłkę ekonomiczną pobieramy jedynie 11zł, gdzie jej realny koszt to 14,5zł. W przypadku przesyłek pobraniowych oprócz powyższych elementów należałoby również pobrać opłatę za utracone możliwości (zamrożona i niepracująca gotówka na 7-14 dni) - ta opłata również nie jest pobierana. Proszę mieć to na uwadze przed określeniem kosztów przesyłki jako "wysokie". P: Czy notebooki objęte są gwarancją? O: Tak. Produkty objęte są gwarancją na okres ustalony w opisie przemiotu. Gwarancję należy egzekwować bezpośrednio u producenta. W przypadku jakichkolwiek problemów z realizacją gwarancji należy skontaktować się z obsługą sklepu. UWAGA!!! Wielu sprzedawców wprowadza użytkowników w błąd pisząc, że notebook jest objęty gwarancją (bazując na bazie danych o gwarancji dostępnej online dla każdego zainteresowanego) - W większości przypadków taka gwarancja jest nieważna, gdyż nie dokonano jej transferu do Polski (a w wielu przypadkach jest to niemożliwe) - tym samym mimo, iż gwarancja fizycznie istnieje to nie można jej egzekwować! Kupując notebooka na aukcjach Dellpoint masz 100% pewności, że gwarancja zostanie przetransferowana do Polski i będzie z niej można korzystać w dowolnym miejscu w kraju. P: Czym się różnią poszczególne typy gwarancji na laptopy Dell? O: Podstawowe typy gwarancji na to:* CAR - Collect And Return - serwis realizowany w ciągu pięciu dni roboczych. Sprzęt jest zabierany od Klienta, naprawiany w serwisie i odwożony na miejsce na koszt producenta. * NBD - Next Business Day - czas reakcji serwisowej do końca następnego dnia roboczego. Zgłoszenia awarii przyjmowane są w dni robocze w godzinach od 8:00 do 17:00. Naprawa na miejscu u klienta bez konieczności wysyłki sprzętu.* FBD - Fifth Business Day - czas reakcji w ciągu 5 dni roboczych P: Co otrzymam decydując się na zakup notebooka? O: W komplecie zostanie przekazane wszystko to co przekazał producent. W fabrycznym opakowaniu producenta na pewną znajdą się laptop, bateria, zasilacz, kabel zasilający a w przypadku większości egzemplarzy również płyty z odpowiednim oprogramowaniem oraz sterownikami. W szczególnych przypadkach egzemplarze zawierają wyposażenie dodatkowe takie jak piloty multimedialne, etui czy też inne specyficzne elementy wyposażenia. P: Czy towar mogę odebrać osobiście? O: W uzasadnionych przypadkach jest możliwy odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. P: Czy mogę zmienić konfigurację? O: Nie dokonujemy zmian w konfiguracjach gotowych egzemplarzy. We własnym zakresie bez utraty gwarancji można wymienić pamięć oraz dysk twardy (po wymianie te elementy nie podlegają gwarancji Dell). P: Czym różni się klawiatura QWERTY UK od QWERTY US? O: Różnica jest praktycznie niezauważalna i dotyczy jedynie kilku znaków specjalnych, które są inaczej oznaczone. Klawiatura UK funkcjonuje identycznie jak QWERTY US a więc mimo odmiennych oznaczeń można wpisywać znaki jak w klawiaturze US (np. shift+2=@ a nie " ). Dla osób wciąż mających problem z przyzwyczajeniem dostępne są niedrogie (ok. 10zł) naklejki korygujące. Wszystkie znaki specjalne takie jak ś ć ź ł itp działają tak samo jak w każdej innej klawiaturze i nie wymagają dodatkowej konfiguracji. Dla lepszego zobrazowania poniżej przedstawiamy grafikę wskazującą różnice. P: Posiadam kupon na darmową wysyłkę, w jaki sposób mogę go wykorzystać? O: Kupon można wykorzystać przy najbliższym zamówieniu, podając w polu "Uwagi" formularza kod widniejący na kuponie oraz przelewając kwotę pomniejszoną o koszt wysyłki (opcja formularza "Inny koszt transportu"). Przesyłka zostanie nadana standardowym, podstawowym transportem możliwym dla danej transakcji, nie ma możliwości wyboru formy transportu. Kupon nie obowiązuje dla wysyłek "za pobraniem". W przypadku wątpliwości skontaktuj się ze sklepem przed dokonaniem zamówienia z darmową przesyłką.