oryg. SUCHARY WOJSKOWE SU-2 90g +AMMO BOX gratis (6858221373)

2 osoby kupiły 6 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
2,42 zł
z 693 sztuk
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
Zakupy od 200 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: magazyn, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

opis

ORYGINALNE SUCHARY WOJSKOWE SU-2
SZEŚĆ TRADYCYJNYCH, SUCHARÓW W HERMETYCZNYM OPAKOWANIU

(cieńsza wersja sucharów SU-1)

NOWA, ULEPSZONA, NATURALNA RECEPTURA - WYELIMINOWANO TŁUSZCZE TRANS ORAZ ŚRODEK SPULCHNIAJĄCY


PROSTO OD PRODUCENTA NA ZLECENIE

I WEDŁUG RECEPTURY WOJSKA POLSKIEGO.

TERMIN PRZYDATNOŚCI - STYCZEŃ 2018

Cena dotyczy jednej paczki = 6 sucharów w paczce

WAGA NETTO 90g

PRZY JEDNORAZOWYM ZAKUPIE 24 PACZEK,
SUCHARY SPAKUJEMY I WYŚLEMY W ORYGINALNEJ WOJSKOWEJ PUSZCE AMUNICYJNEJ STALOWEJ
PUSZKI AMMO BOX PO JEDNOKROTNYM UŻYCIU W WOJSKU POLSKIM, KOMPLETNE, SPRAWNE
MOGĄ POSIADAĆ OZNAKI MAGAZYNOWANIA, LUB/I TRANPORTU LUZEM

ORIENTACYJNE WYMIARY PUSZKI:
ZEWNĘTRZNE
35,5 x 16 x10 cm
WAGA ZESTAWU: ok. 3,5 kg

szczegóły na zdjęciu poniżej:


KUPUJESZ W LEGALNEJ FIRMIE, WYSTAWIAMY FAKTURY VAT, PRZYJMUJEMY ZWROTY.

KONTAKT NA STRONIE „O MNIE” - KLIKNIJ TUTAJ

INNE PRZEDMIOTY SPRZEDAJĄCEGO - KLIKNIJ TUTAJ
AKTUALNIE NAJPOPULARNIEJSZE OFERTY
Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: magazyn, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10000
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10000
czas realizacji
2 dni robocze
Dodatkowe informacje

FOREIGN CUSTOMERS: PAYMENT BY PAYU, PAYPAL OR BANK TRANSFER NO WESTERN UNION.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

FRIEDLANDER
Dabrowszczaków 1
58-350 Mieroszów
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA 

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności przedmiotu z opisem proszę o niezwłoczne przesłanie precyzyjnej informacji drogą mailową. 

Multimedialna dokumentacja każdej przesyłki zazwyczaj wystarcza do niezwłocznego ustalenia trybu rozwiązania. 

Odpowiedź zostanie udzielona w ciągu 48 godzin. 

Reklamowany przedmiot należy przesłać na adres sprzedawcy wraz z pismem zawierającym dane użytkownika oraz dane do ewentualnego przelewu zwrotnego. 

Pismo z wszystkimi danymi jest niezbędne do skojarzenia przesyłki z Kupującym. 

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. 

Procedura reklamacji trwa do 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki wraz z pismem reklamacyjnym (wg. wzoru do pobrania poniżej).

Reklamacja może być załatwiona poprzez dosłanie przedmiotu wolnego od wad lub zwrotu należności za transakcję. Jeżeli dosłanie przedmiotu wolnego od wad nie jest możliwe, należność zostanie zwrócona na konto.

Decyzja o sposobie załatwienia reklamacji zostanie podjęta w ciągu 14 dni od zgłoszenia, jednocześnie zostanie zrealizowany wybrany sposób załatwienia reklamacji. 

Pismo reklamacja: http://demobil.center/FRIED/reklamacja.doc 

WYMIANA 

Należy dokonać zwrotu wg procedury opisanej powyżej. Zwrot za przedmiot zostanie przelany na konto. Nowy przedmiot należy zakupić i opłacić niezależnie na dedykowanej aukcji. 

DODATKOWE ( ZAKTUALIZOWANE ) INFORMACJE O WSZELKICH PROCEDURACH I ZASADACH ZNAJDZIESZ TUTAJ: 

https://pomoc.allegro.pl/kontakt

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

FRIEDLANDER
Dabrowszczaków 1
58-350 Mieroszów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

ZWROT (odstąpienie od umowy) 

Każdy przedmiot można zwrócić bez podania przyczyny w terminach określonych w treści każdej aukcji (zakładka Dostawa i płatność). 

Zwracany przedmiot zakupiony jako nowy powinien być nieużywany, poza sprawdzeniem, przymierzeniem itp.. 

Zwracany przedmiot zakupiony jako używany powinien być w stanie niezmienionym. 

Zwracany przedmiot należy przesłać na adres sprzedawcy wraz z krótkim pismem (wg wzoru do pobrania poniżej) zawierającym dane użytkownika oraz dane do przelewu zwrotnego. 

W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. 

Pismo z wszystkimi danymi jest niezbędne do skojarzenia przesyłki z Kupującym. 

Zwrot za przedmiot następuje standardowo przelewem na konto. 

Lub w innej formie zaproponowanej przez Kupującego.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. 

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania 

Procedura zwrotu trwa do 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki wraz z pismem. 

Kwota zwrotu może być pomniejszona o wartość zniżek i rabatów uzyskanych przy zakupie (tj. wysyłka gratis, rabat 10 %) jeżeli wartość zwracanego przedmiotu obniża próg uprawniający do zniżek. 

Pismo zwrot: http://demobil.center/FRIED/zwrot.doc 

WYMIANA 

Należy dokonać zwrotu wg procedury opisanej powyżej.

Zwrot za przedmiot zostanie przelany na konto. 

Nowy przedmiot należy zakupić i opłacić niezależnie na dedykowanej aukcji.

O sprzedającym
FRIEDLANDER_PL
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

16138

 

16

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 500800107
poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

FRIEDLANDER (HURTOWY MAGAZYN WOJSKOWY) 

Dlaczego tutaj ?

- ponad 250 tysięcy pozytywnych komentarzy 

- ponad 10 lat sprzedaży w serwisie Allegro

- doświadczona, kompetentna załoga

- SuperSPRZEDAWCA "od zawsze" do zakończenia programu 

- SuperSPRZEDAWCA VIP "od zawsze" do zakończenia programu 

- Standard ALLEGRO "od zawsze" do zakończenia udziału w programie 

- członek założyciel Izby Gospodarki Elektronicznej 

- 25 lat doswiadczenia gospodarczego

Pozostałe informacje

- przy zakupach powyżej 200 zł – wysyłka gratis na terenie Polski (DHL) 

- przy zakupach powyżej 500 zł – rabat 10 % oraz wysyłka gratis na terenie Polski (DHL)

PLANOWANE PRZERWY URLOPOWE I TECHNICZNE:

27 maja 2016 r.

ZASADY ZAKUPÓW

- zakupy zbiorcze, dokonane na kilku aukcjach wysyłamy jedną przesyłką  kurierską, koszt przesyłki jest jeden, stały - 15 zł (przedpłata) lub 20 zł (pobranie). Przesyłki do krajów EU wg cennika http://sendit.pl/oferta , pozostałe kraje do ustalenia.

- nie wysyłamy Pocztą Polską

- po zakończeniu zakupów na wszystkich aukcjach należy wypełnić formularz opcji dostawy wskazując sposób płatności i dostawy, adres dostawy, dane do faktury VAT oraz ewentualne dodatkowe informacje dla sprzedającego.

Inny sposób przekazania danych może być nieskuteczny.

- odbiór osobisty tylko przy ilościach hurtowych, po wcześniejszym przygotowaniu zamówienia do odbioru ( towar znajduje się w kilku magazynach)

RABATY – ZAKUPY HURTOWE

Standardowe rabaty są określone w treści każdej aukcji.

W przypadku planowania zakupów niestandardowych (znacznie większe ilościowo i wartościowo), proszę przesłać mailem precyzyjne zapytanie od dodatkowy rabat przed zakupem.

ZAKUPY Z RABATEM (wysyłka gratis, rabat 10 %) mogą być prostsze przez wybranie płatności zwykłym przelewem lub za pobraniem.

EWENTUALNE NADPŁATY są zwracane w ciągu 14 dni,  po otrzymaniu mailem numeru konta do zwrotu.

WYSYŁKA

Przesyłki wysyłane są codziennie od poniedziałku do piątku.

Przesyłki wysyłane są firmą kurierską DHL.

Powiadomienie z numerem przesyłki otrzymasz e-mailem bezpośrednio z DHL, po zarejestrowaniu przesyłki.

Status przesyłki można śledzić na stronie internetowej www.dhl.com.pl

Przesyłka jest widoczna w systemie wysyłkowym po jej zarejestrowaniu w magazynie firmy kurierskiej – zazwyczaj późnym wieczorem w dniu wysyłki.

Dowód zakupu (paragon lub faktura) znajduje się w kopercie w przesyłce.

KOMENTARZE I OCENA TRANSAKCJI

Naszym celem jest obustronna satysfakcja z transakcji.

Potwierdzeniem naszego podejścia jest ponad 200.000 pozytywnych komentarzy (słownie: dwieście tysięcy)

Komentarz wystawiamy tylko po otrzymaniu pozytywnego komentarza od Kupującego.

Zanim wystawisz komentarz inny niż pozytywny, wyślij maila z opisem problemu, być może coś wymaga aktywności z naszej strony.

DODATKOWE ( ZAKTUALIZOWANE ) INFORMACJE O WSZELKICH PROCEDURACH I ZASADACH ZNAJDZIESZ

TUTAJ:

https://pomoc.allegro.pl/kontakt