Orirose Gorset KOSZULKA MODELUJĄCA wyszczuplającaM (6950740129)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
27,49 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
Zakupy od 200 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Gąbin, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 38 (M)
  • marka: Orirose
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: produkt damski
  • materiał dominujący: poliamid
  • kolor: biel, czerń, odcienie brązu i beżu, inny kolor
  • cechy dodatkowe: jednokolorowe, regulowane ramiączka

ULTRAcienki model koszulki wyszczuplającej

z głęboko wykrojoną częścią plecową, który na nowo ukształtuje

Twoją figurę na odcinku od biustu, poprzez talię,

dolne i górne partie brzucha po biodra

T-SHIRT optimal reduction

Oryginalny produkt marki

Tego modelu nie kupisz w innym sklepie.

Tylko w sieci sklepów należących do Orirose i dobrych sklepach z bielizną ciążową i wyszczuplającą.

Bądź piękna z Orirose

OPIS PRODUKTU

Koszulka wyszczuplająca T-shirt opimal reduction marki Orirose to rodzaj gorsetu wyszczuplającego, który dzięki zastosowaniu niezwykle cienkiej, sprężystej i idealnie przylegającej do ciała tkaniny na bazie poliamidu i elastanu w szybki i dyskretny sposób skoryguje (ukształtuje na nowo) Twoją figurę na linii od biustu poprzez talię, brzuch po biodra.

Głęboko wykrojona część plecowa pozwala na ubieranie bielizny do kreacji z odkrytymi ramionami. PRZEDŁUŻONY STAN optymalnie modeluje, wyszczupla i wygładza talię, dolne i górne partie brzucha oraz biodra.

Bądź piękna z Orirose

ZALETY

1. Koszulka wyszczuplająca T-shirt opimal reduction marki Orirose to rodzaj gorsetu wyszczuplającego, który dzięki zastosowaniu niezwykle cienkiej, sprężystej i idealnie przylegającej do ciała tkaniny na bazie poliamidu i elastanu w szybki i dyskretny sposób skoryguje (ukształtuje na nowo) Twoją figurę na linii od biustu poprzez talię, brzuch po biodra.
2. Miękki, cienki ale wytrzymały i sprężysty materiał w połączeniu z nowatorskim krojem oraz płaskim wykończeniem na styku tkanina - skóra modeluje "niedoskonałości", idealnie przylegając do ciała.
3. T-shirt opimal reduction nie odznacza się pod ubraniem nawet przy bardzo dopasowanych kreacjach . Zapewnia maksimum dyskrecji oraz PERFEKCYJNĄ GŁADKOŚĆ.
4. "Smukła talia" - to krój koszulki wyszczuplającej, który w połączeniu z PRZEDŁUŻONYM STANEM optymalnie modeluje, wyszczupla i wygładza talię, brzuch oraz biodra.
5. W dyskretny sposób wyszczupla dolne i górne partie brzucha.
6. WARSTWA SILIKONU antyrolującego w połączeniu z komfortowym zapewnia pewne przyleganie gorsetu wyszczuplającej do ud. Wyeliminowane zostało w ten sposób niekontrolowane zsuwanie koszulki z dołu ku górze.
7. Głęboko wykrojona część plecowa pozwala na ubieranie bielizny do kreacji z odkrytymi ramionami.
8. Cienkie, regulowane ramiączka pozwalają na swobodne dopasowanie stanu bielizny wyszczuplającej.
9. EFEKT XTREME BRA to unikalny krój zaprojektowany tak aby w połączeniu odpowiednio wyregulowanymi ramiączkami podnieść i wizualnie ujędrnić biust.
10. T-shirt opimal reduction marki Orirose jest niezastąpionym dodatkiem pod kreację wieczorową czy do pracy dla kobiet:
a) po porodzie
b) na diecie
c) które w dosłowna minutę chcą wymodelować sylwetkę.

Bądź piękna z Orirose

Bądź piękna z Orirose

Bądź piękna z Orirose

DOBÓR ROZMIARU

Doboru rozmiaru należy dokonać na podstawie poniższej tabeli rozmiarów. Uzyskane z pomiaru obwody należy przenieść na poniższą tabele rozmiarów i wybrać odpowiadający rozmiar. Nie dobieramy rozmiarów ani większych ani mniejszych od uzyskanych z pomiaru. Jedyne odstępstwo od ww. zasady dotyczy sytuacji, kiedy obwody wypadają na pograniczu dwóch rozmiarów. Wówczas w tego typu body wyszczuplającym prosimy o dobór rozmiaru mniejszego.

OFERTA DOTYCZY ROZMIARU

jak w tytule

POZOSTAŁE ROZMIARY NA INNYCH AUKCJACH

KLIKNIJ

DOBÓR KOLORU

Kolor proszę podawać zaraz po zakupie w e-mailu do sprzedającego lub wypełniając formularz dostawy. T-shirt opimal reduction dostępny jest w poniższych kolorach:

KONIECZNIE ZOBACZ INNE NASZE PRODUKTY (płacisz tylko jeden koszt wysyłki)

REGULAMIN ZAKUPU

1) Pamiętaj że zakupu dokonujesz u super sprzedawcy, bezpośredniego importera, posiadając wszystkie prawa konsumenta - 100% uczciwości i solidności gwarantowane. Szczegółowy regulamin na stronie "o mnie" lub pod linkiem: Regulamin sklepu Orirose
2) Wysyłki realizowane są od poniedziałku do piątku w ciągu 24 godz. od zaksięgowania wpłaty na koncie firmowym, lub w przypadku przesyłek pobraniowych do 24 h od chwili przyjęcia zamówienia.
3) Dostępne formy dostawy i płatności znajdą Państwo w zakładce "DOSTAWA I PŁATNOŚĆ".
4) Niezależnie od liczby zakupionych sztuk JEDEN KOSZT DOSTAWY.
5) F.H.U ORIROSE
Stary Rynek 3,
09-530 Gąbin
(Swift): BPKOPLPW
(iban): PL
PKO BP : 48 1020 3974 0000 5802 0198 3956
6) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Szczegóły w Regulaminie sklepu.

PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie treści materiały oraz elementy graficzne umieszczone w tym serwisie są własnością naszej firmy. Są chronione prawem autorskim, które przysługuje (F.H.U ORIROSE).Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność (F.H.U.ORIROSE) i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody (F.H.U. ORIROSE).
Wszelkie treści zamieszczone na tej stronie internetowej (teksty, zdjęcia itp.) podlegają ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity z 2006 r., Dz.U. nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Bez zgody autora zabronione jest m.in. powielanie treści, ich kopiowanie, przedruk, przechowywanie i przetwarzanie z zastosowaniem jakichkolwiek środków elektronicznych, zarówno w całości, jak i w części. Zabronione jest dalsze rozpowszechnianie, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt b ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

ZAPRASZAMY
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u OriRose_Fashion za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 48 1020 3974 0000 5802 0198 3956
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
List polecony priorytetowy 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
List polecony ekonomiczny 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Niemcy 25,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 3-5 dni roboczych
Wielka Brytania 25,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Czechy 25,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Irlandia 25,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Rosja 25,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Słowacja 25,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Szwecja 25,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Holandia 25,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Litwa 25,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 3-5 dni roboczych
Białoruś 25,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 4-7 dni roboczych
Norwegia 25,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 4-7 dni roboczych
Ukraina 25,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 4-7 dni roboczych
Włochy 25,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Francja 25,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Belgia 25,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Dania 25,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Hiszpania 25,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Austria 25,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
dodatkowe informacje
1)Niezależnie od liczby zakupionych sztuk koszt dostawy jest jeden.
2)Wszystkie prawa konsumenta - 100% uczciwości gwarantowane.
3)Zamówienia przyjmujemy 24 godziny na dobę.
4)Kontakt :
tel.: +48 502 297 848 , e-mail: orirosefashion@orirose.pl
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

F.H.U. ORIROSE Paweł Żabka
Stary Rynek 3
09-530 Gąbin
NIP: 774-265-07-19
REGON: 140597653

 Witamy w sklepie Orirose.  Poniżej znajduję się informacje niezbędne do dobrego sfinalizowania  transakcji.  Przesyłki wysyłamy od poniedziałku do piątku w dni robocze. Jesteśmy  producentem większości sprzedawanych produktów, a co za tym idzie  sprzedawane produkty posiadamy do dyspozycji od ręki.  Dziękujemy za skorzystanie z oferty Firmy Orirose. Mamy nadzieje, że  oferowany przez nas produkt (y) spełni (ą)  Państwa oczekiwania.  Po zakupie na Państwa adres e-mailowy przesłany zostaje automatycznie  szczegółowy regulamin, szczegółowo opisujący Państwa prawa i obowiązki.  

F.H.U ORIROSE  

ul. Stary Rynek 3,  

09-530 Gąbin  

(Swift): BPKOPLPW  

(iban): PL  

PKO BP : 48 1020 3974 0000 5802 0198 3956 

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
F.H.U. ORIROSE
KONOPNICKIEJ 13
09-530 GĄBIN
PL
Dodatkowe informacje

8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) 


8.1 Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: ul. Konopnickiej 13, 09-530 Gąbin; w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: orirosefashion@orirose.pl 


8.2 Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w pkt. 11 Regulaminu oraz na stronie Sklepu Internetowego w zakładce dotyczącej odstąpienia od umowy. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 


8.3 Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 


8.4 W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 


8.5 Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


8.6 Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Konopnickiej 13, 09-530 Gąbin. 


8.7 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 


8.8 Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. 


8.9 Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

(1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

(2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

(3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

(4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

(5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

(6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

(7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; 

(8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; 

(9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

(10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

(11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

(12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

(13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 


Przykładowy wzór oświadczenia: 


Dane konsumenta: ............................................................................ ............................................................................. 

tel(**).:........................................................................ 

e-mail(**)..................................................................... 

login Allegro/nr transakcji (**):...................................... 


Dane sprzedawcy: F.H.U. ORIROSE Paweł Żabka ul. Konopnickiej 13 09-530 Gąbin 


OŚWIADCZENIE O ODSTAPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ 


Ja / My (*) niniejszym odstępuję/odstępujemy (*) od umowy sprzedaży następujących towarów: ................................................................................................................................................................................................................ ..................................................................................................................................................................................... 


Data zamówienia: Data odbioru towaru: Imię i nazwisko konsumenta (-ów): Adres konsumenta (ów): 


Proszę dokonać zwrotu zapłaconej ceny towaru wraz z poniesionymi przeze mnie/nas (*) kosztami dostawy towaru do konsumenta (-ów) na niniejszy numer rachunku bankowego/inny sposób (*): 


Podpis konsumenta (-ów)(tylko jeżeli formularz jest przesłany w wersji papierowej): 

Miejscowość, Data: 


(*)-Niepotrzebne skreślić 

(**)-Podanie danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podania danych kontaktowych mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
F.H.U. ORIROSE
KONOPNICKIEJ 13
09-530 GĄBIN
PL
Dodatkowe informacje

7. REKLAMACJA PRODUKTU (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) 


7.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 

7.1.1.Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce "O mnie". 

7.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. 

7.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 

7.3.1. pisemnie na adres: ul. Konopnickiej 13, 09-530 Gąbin; 7.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pawel@orirose.pl; 

7.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Przykładowy wzór formularza reklamacyjnego znajduje się na stronie "o mnie". Wzór oraz treść regulaminu została przesłana w e-mailu potwierdzającym 


Formularz reklamacyjny 


DANE SPRZEDAWCY: F.H.U. ORIROSE Paweł Żabka, Stary Rynek 3, 09-530 Gąbin, NIP: 7742650719 DANE KLIENTAImię i nazwisko:............ 

Adres do korespondencji:........... 

Adres e-mail(***):........... 

Login Allegro(***):............. 


DANE ZAMÓWIENIA 


Numer zamówienia (opcjonalnie numer transakcji lub numer przedmiotu)(***):............. 

Data zamówienia/data zawarcia umowy:.......... 

Nr paragonu i data wystawienia / nr faktury VAT(fakultatywnie) lub inny dowód zakupu:.......... 

OZNACZENIE REKLAMOWANEGO TOWARU Opis towaru (np. rodzaj, model-symbol):....... 

Cena towaru: ........ 


OKREŚLENIE NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ 


Opis niezgodności towaru z umową:........ 


Data stwierdzenia niezgodności:....... 


ŻĄDANIE KLIENTA 


1) Nieodpłatna naprawa towaru(*) 


2)Nieodpłatna wymiana towaru(*) 


3) Obniżenie ceny towaru(*)Kwota obniżenia ceny:....... Przyczyna obniżenia ceny towaru:...... 


4)Odstąpienie od umowy i żądanie zwrotu pieniędzy(*) Przyczyna odstąpienia od umowy i żądania zwrotu pieniędzy:.... 


ZWROT PIENIĘDZY (dotyczy jedynie żądania obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy i żądania zwrotu pieniędzy........ 

Nazwa banku i numer rachunku bankowego(**):.... 

Inny sposób zwrotu pieniędzy(**): .............. 


DATA, MIEJSCOWOŚĆ I PODPIS KLIENTA Miejscowość, data:.... 


Podpis klienta (-ów)(tylko jeśli formularz przesyłany jest w wersji papierowej)..............


(*)-podkreślić odpowiednie 

(**)-wypełnić odpowiednie 

(***)-Podanie danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podania danych kontaktowych mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.7.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 


7.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Konopnickiej 13, 09-530 Gąbin. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 


7.7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 7.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 7.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.