Orijen Freeze Regional Red 454g LIOFILIZOWANA (6541283235)

zakończona
119,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost
  • Przesyłka kurierska
  • Allegro Paczkomaty InPost 3,00 zł
  • lokalizacja: Lublin
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • wiek zwierzęcia: psy dorosłe
  • marka: Orijen
  • waga (z opakowaniem): 0.46 [kg]

Orijen Freeze Dry Food Regional Red 454g



Karma liofilizowana - ponad 90% mięsa.

Super Cena!

Biologicznie Odpowiednia, liofilizowana karma ORIJEN Regional Red przepełniona jest najlepszej jakości czerwonym mięsem, dziczyzną, mięsem ryb poławianych w naturalnym środowisku oraz zdrowymi owocami i warzywami.


Wszystkie karmy ORIJEN Freeze Dry zawierają doskonale zbilansowane składniki mięsne: świeże mięso, narządy oraz odżywczy szpik i chrząstki. Składniki są dostarczane do kuchni Champion Petfoods świeże, a następnie są liofilizowane, dzięki czemu zachowują 100% swoich wartości odżywczych. Dzięki karmom ORIJEN Freeze Dry Twój pies będzie zdrowy, silny i szczęśliwy.

Czym jest karma liofilizowana i dla kogo jest przeznaczona?

Karma liofilizowana jest poddawana procesowi liofilizacji, czyli suszenia po zamrożeniu z zastosowaniem obniżonego ciśnienia. Żywność liofilizowana jest odwadniana poprzez usunięcie od 70% do 96% wody. Powstrzymuje to rozwój mikroorganizmów i bardzo spowalnia procesy enzymatyczne. Proces liofilizacji zmniejsza wagę produktu do 6%-10% wartości pierwotnej. Oznacza to, że 100 gramów karmy liofilizowanej odpowiada około 1 kilogramowi mięsa i owoców.

Karma liofilizowana z uwagi na najwyższą na rynku zawartość mięsa jest szczególnie przeznaczona dla psów chorych i rekonwalescentów. W przeciwieństwie do tradycyjnej suchej karmy, w opakowaniu nie znajdziemy granulek. Strukturę karmy tworzą specjalnie opracowane medaliony, które po rozdrobnieniu dodaniu gorącej wody stanową gotowy posiłek.

Skład:
Kurczak (mięso, szpik, chrząstki) (50.5%), indyk (mięso, szpik, chrząstki) (16%), cały śledź (10%), wątróbka kurczaka (3,5%), serce kurczaka (3%), całe jaja (3%), szpinak, włókno grochu, wątróbka indyka (1.4%), serce indyka (1%), cała stornia (1%), zmielone ziarna słonecznika, dynia, dynia piżmowa, marchew Imperator, żurawina, jeżyny, czarne jagody, jabłka Red Delicious, gruszki Bartlett, sliwki Red Heart, morele Tilton, organiczne wodorosty, korzeń cykorii, korzeń mniszka lekarskiego, cząber, liście mięty pieprzowej, korzeń imbiru.

Dawkowanie:

Waga psa w kg

Liczba medalionów

Ilość gorącej wody w mililitrach

2

1,5

90

3

2

120

5

3

180

7

4

240

11

5,75

345

15

7

420


PORADY OD ZOOCENTRUM24:
Aby zapobiec nadwadze i otyłości, należy pilnować, by pies ze skłonnością do tycia nie zjadał nic ponad to, co dostanie w misce. Wszelkiego rodzaju przekąski i smakołyki zmniejszają zapotrzebowanie na karmę właściwą, należy więc podawać psu jako smakołyk suchą karmę. Powinniśmy także przestrzegać dziennych racji żywieniowych. Część z niej powinna być podawana jako posiłek główny, resztę można podawać jako smakołyki. Kiedy pies zje całą porcje dzienną, nie powinien dostawać nic więcej. Wykluczyć też należy dawanie psu resztek z naszego stołu i zapewnić mu odpowiednią ilości ruchu, który jest również dobrym czynnikiem przeciwdziałającym nadwadze i otyłości naszego pupila.

Zoo Centrum
Al. Wincentego Witosa 14
20-570 Lublin

Ul. Okulickiego 7a
21-040 Świdnik


Tel.: 533 613 396
Tel.: 604 518 853
E-mail: info@zoocentrum24.pl

mBank
numer konta bankowego:
98 1140 2004 0000 3302 7502 5268

Bank PKO S.A.
numer konta bankowego:
40 1240 2454 1111 0010 2120 8231

Do każdego zakupionego towaru wystawiamy paragon fiskalny lub, na życzenie klienta, fakturę VAT (prosimy wówczas o podanie numeru NIP). Prosimy zachować dowód zakupu, gdyż jest on podstawą ewentualnych reklamacji

Przy odbiorze paczki od kuriera KONIECZNIE prosimy o rozpakowanie i sprawdzenie stanu towaru przy kurierze.

W przypadku uszkodzeń zamówionego towaru, należy poprosić kuriera o spisanie protokołu szkody.

Towar uszkodzony podczas transportu i nie sprawdzony przy odbiorze w obecności kuriera, nie będzie wymieniany. Tylko protokół szkody daje możliwość reklamacji z tego tytułu!

Wszystkie zakupy łączmy w jedną paczkę, więc za wysyłkę płacisz tylko raz!

Zamawiając produkt z bezpłatną wysyłką NIE PŁACISZ KOLEJNY RAZ za dostawę!

Jednorazowa paczka nie może przekraczać 30 kilogramów.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 40124024541111001021208231
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 3,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 3,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni: PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Zgodnie z art. 27. Ustawy, Sprzedający informuje o prawie Konsumenta do odstąpienia od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie rzeczy.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży należy poinformować Sprzedającego (ZooCentrum Dariusz Szewczyk Al.Wincentego Witosa 14, 20-315 Lublin) o decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład w postaci pisma wysłanego pocztą lub pocztą elektroniczną). Jeżeli Kupujący skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Kupującemu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży, wystarczy, aby wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego Kupującemu będącemu Konsumentem prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży.Skutki odstąpienia od umowy: w przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedający zwraca Kupującemu będącemu Konsumentem wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Kupujący zgodził się na inne rozwiązanie. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towarów lub do czasu dostarczenia mu dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.Zwracane Towary Kupujący proszony jest odesłać lub przekazać na następujący adres Sprzedającego: ZooCentrum Dariusz Szewczyk Al.Wincentego Witosa 14, 20-315 Lublin, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni. Kupujący będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towarów. Zgodnie z postanowienia art. 38. Ustawy, Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży w odniesieniu do umów:o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży;w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży;w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedający nie ma kontroli;w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedający do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedający świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;zawartej w drodze aukcji publicznej;o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w Umowie sprzedaży oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży i po poinformowaniu go przez Sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@zoocentrum24.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1.imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2.datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3.przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4.wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@zoocentrum24.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Zoo Centrum Dariusz Szewczyk Al.Wincentego Witosa 14 20-315 Lublin Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Zoo Centrum Dariusz Szewczyk Al.Wincentego Witosa 14 20-315 Lublin NIP: 713-130-29-46 Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy numer oferty Data zawarcia umowy to data odbioru Imię i nazwisko Login Allegro Adres Data Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący: będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich."

pozostałe informacje

Darmowa dostawa na terenie Lublina i okolic jest realizowana przy zakupach powyżej 99 zł.