ORIENTALNA DREWNIANA RAMA NA ZDJĘCIA 14 X 9 CM (6482569601)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
24,90 zł
z 3 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,50 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 9,90 zł
  • Pocztex Kurier48 9,90 zł
Zakupy powyżej 399 zł
  • lokalizacja: Gliwice
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

ORIENTALNA DREWNIANA RAMA NA ZDJĘCIA 14 X 9 CM

Orientalna pięknie rzeźbiona i malowana rama na zdjęcie. Rękodzieło z Indonezji wykonane z drzewa egzotycznego. Rama z szybką. Posiada oczko umożliwiające powieszenie w pionie.

Rozmiar zdjęcia: 14x9cm


Podana cena dotyczy jednej sztuki

  • Materiały : drewno egzotyczne; szkło
  • Wymiary : wym. ramki 20x25; wym. zdj. 14x9 cm
  • Waga: ok 450 g
  • Kod produktu: RAMA0156
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u etnobazar za co najmniej 399 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 60102024010000040203904117
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa priorytetowa 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 12,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 12,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • +48 603-467-157
    kontakt możliwy od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 17.00
  • 48462635
    kontakt możliwy od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 17.00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Manager Group S.C.
Powstańców Warszawy 2
44-100 Gliwice
 
1. Zgodnie z "Ustawą o prawach konsumenta" (Dz. U. 2014.827), Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty objęcia produktów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument nie musi podawać przyczyny odstąpienia. 2. Oświadczenie od odstąpieniu od umowy Konsument może przesłać emailem na adres: allegro@etnoswiat.pl, osobiście lub listownie na adres: Manager Group s.c. ul. Powstańców Warszawy 2, 44-100 Gliwice z dopiskiem "zwrot" 3.Dla ułatwienia prawa realizacji uprawnienia do odstąpienia od umowy, Konsument może skorzystać z gotowego formularza dostępnego pod linkiem: http://etnobazar.nazwa.pl/odstapienie_od_umowy_zakupu.pdf 4. W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się umowę za niezawartą. Administrator nie później niż w terminie 14 dni zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Administrator dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 5. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Administratora lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Administratora do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Administrator zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 6. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

1.Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, Użytkownik może: a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Administrator niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika wymieni wadliwą rzecz na wolną od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Użytkownik nie może odstąpić od umowy jeżeli wada jest nieistotna; b. żądać wymiany rzeczy na wolne od wad albo usunięcia wady. Sklep jest zobowiązany wymienić wadliwą rzecz na wolną od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika. 2. Jeżeli Użytkownik jest Konsumentem, może zamiast zaproponowanego przez Administratora usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Administratora. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 3. Użytkownik może zgłaszać reklamacje drogą elektroniczną, telefoniczną lub też listownie adres: Manager Group s.c. ul. Powstańców Warszawy 2, 44-100 Gliwice z dopiskiem "reklamacja" 4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis reklamacji oraz dokument potwierdzający nabycie reklamowanej rzeczy w Sklepie (np. kopia paragonu, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego, numer transakcji, etc.) Jednocześnie w przypadku reklamacji Produkty należy przesłać na adres Sklepu. Sklep w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Nabywcy i powiadomi go o dalszym postępowaniu.

pozostałe informacje

Witamy, Można powiedzieć że sklep do którego trafiłeś jest właściwie efektem ubocznym naszej pasji - podróżowania. Zachwyt obcymi kulturami sprawił, że z czasem zaczęliśmy je wchłaniać. Począwszy od uwielbienia dla azjatyckiej kuchni, popijania yerba mate, czy palenia shishy, aż po przedmioty codziennego użytku. Sprzedaż internetową prowadzimy już ponad 4 lata, a asortyment sklepu nieustannie powiększamy o nowe destynacje. Dzięki temu możemy zaoferować usługi na wysokim poziomie. Cenimy sobie bardzo dobra obsługę oraz zadowolenie klienta. Kupując na naszych aukcjach macie gwarancje: solidności oraz szybkiej wysyłki Biorących udział w naszych aukcjach prosimy zapoznać się z regulaminem: Właściciel konta - Manager Group Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu przy ul. Myśliwskiej 58 wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000386621, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, NIP 648-275-43-08, regon 241953704 Administrator - Manager Group s.c. z siedzibą w Gliwicach (44-100), przy ul. Powstańców Warszawy 2, wpisany do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6272734481, nr rachunku bankowego PKO BP 60 1020 2401 0000 0402 0390 4117 Sklep – prowadzony w ramach Allegro.pl sklep internetowy,umożliwiający Użytkownikom wyposażonym w odpowiednie urządzenie końcowe do zapoznawania się z towarami oferowanymi przez Administratora, oraz zawieranie umów sprzedaży. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ 1. Administrator oferuje sprzedaż Towarów Użytkownikom, po wcześniejszym dokonaniu przez nich zamówienia, za pośrednictwem Allegro.pl 2. Użytkownik może składać zamówienia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. 3. Zawarcie umowy następuje po złożeniu przez Użytkownika w momencie złożenia zamówienia z obowiązkiem zapłaty lub poprzez kliknięcie na klawisz "Zamawiam i płacę". Złożenia zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty, przy uwzględnieniu form płatności, które oferuje Administrator. 4. Użytkownik jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia "formularza zamówienia" 5. Po złożeniu przez Użytkownika zamówienia, otrzyma on na podany wcześniej adres email wiadomość potwierdzającą treść złożonego zamówienia, w związku ze złożonym przez Konsumenta żądaniem rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy. Administrator zastrzega sobie możliwość telefonicznego potwierdzenia złożenia zamówienia. 6. Realizacja zamówienia dla Towarów rozpocznie się w najbliższy dzień pracujący następujący bezpośrednio po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. W przypadku konieczności weryfikacji zamówienia, zostanie ono przekazane do realizacji w najbliższy dzień pracujący następujący bezpośrednio po dniu, w którym zostało ono zweryfikowane. 7. Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki, z którymi Konsument będzie mógł się zapoznać najpóźniej w chwili wyrażenia przez Konsumenta woli związania się umową, dokonując wcześniej wyboru formy zapłaty i dostawy. 8. Konsument przed złożeniem zamówienia z obowiązkiem zapłaty zostanie poinformowany o wszystkich kosztach związanych z zamawianym towarem. 9. Dla towarów, które znajdują się na stanie magazynowym maksymalny czas realizacji zamówienia (do wysłania przesyłki do Użytkownika) wynosi 7 dni. W przypadku towarów sprowadzanych na specjalne zamówienie Użytkownika, czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 4 tygodni. Każdorazowo Użytkownik będzie informowany na karcie produktu (przed złożeniem zamówienia) o czasie dostępności oraz realizacji zamówienia. Do czasu realizacji należy doliczyć ewentualny czas dostawy realizowanej przez firmę spedycyjną lub kuriera (do 5 dni). Zamówienie złożone z kilku towarów o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. Na specjalne życzenie Kupującego istnieje możliwość kilkukrotnej wysyłki aktualnie dostępnych elementów. 10. W przypadku wysyłki towarów firmą kurierską lub spedycyjną Sklep pobiera opłatę obejmującą koszt przesłania/wysyłki towaru do Klienta. Użytkownik przed złożeniem zamówienia będzie mógł dokonać właściwej formy dostawy jak również zapoznać się z jej kosztami. Łączna cena przed złożeniem zamówienia z obowiązkiem zapłaty obejmuje wszystkie koszty, którymi będzie obciążony Konsument w związku z realizacją umowy. 11. Sklep może w ramach promocji zawiesić pobieranie opłaty za transport, lub wprowadzić specjalne (lepsze) warunki umieszczając stosowną informację na stronach Sklepu. 12. Każda transakcja potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT. 13. Płatność za zamówiony towar może nastąpić na konto Administratora, gotówką przy odbiorze, za pobraniem, lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych. FORMY PŁATNOŚCI Akceptujemy następujące formy płatności: 1. PayU 2. Przedpłata na konto bankowe 3. Pobranie 4. Zapłata przy odbiorze osobistym W przypadku braku wpłaty w ciągu 7 dni, wysyłamy przypomnienie, a następnie zwracamy się do serwisu Allegro o zwrot naliczonej prowizji. Jeśli wpłata z jakiegoś powodu ma się opóźnić prosimy o informację – zaczekamy na wpłatę dłużej. Dane do przelewu: PKO BP 60 1020 2401 0000 0402 0390 4117 Manager Group S.C. Ul. Powstańców Warszawy 2 44-100 Gliwice Nip: 6272734481 W tytule koniecznie proszę podać swój NICKU z Allegro WYSYŁKA PRZEDMIOTÓW Wysyłany towar jest przez nas starannie pakowany i zabezpieczany przed uszkodzeniem. Zakupy wysyłamy Pocztą Polską, do Paczkomatu InPost lub jedną z firm kurierskich (GLS/K-EX) na adres podany w formularzu sprzedaży przysłanym za pośrednictwem serwisu Allegro.pl. Jeżeli przesyłka ma zostać dostarczona na inny adres, prosimy o poinformowanie nas mailowo lub wypełnienie formularza podczas dokonywania zakupu. ODBIÓR OSOBISTY Możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00, pod adresem: ul. Powstańców Warszawy 2 44-100 Gliwice W przypadku odbioru osobistego, możliwa jest płatność kartą lub gotówką przy okazji odbioru zamówienia. Istnieje także opcja płatności bezgotówkowej (przelew), w tym przypadku odbiór możliwy jest po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie sklepu. Prosimy o wcześniejszy kontakt, w celu ustalenia dogodnego terminu odbioru zakupów. Przy odbiorze konieczne jest podanie NICKU z Allegro. DANE OSOBOWE 1. Użytkownik składając zamówienie w Sklepie na Allegro wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep. 2. Użytkownik wyraża zgodę na przekazywanie jego danych osobowych osobom trzecim w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia. Niniejsza zgoda obejmuje w szczególności przekazywanie danych firmie pośredniczącej w zamawianiu usług kurierskich, operatorom pocztowym i firmom kurierskim w celu nadania przesyłki oraz przekazywanie danych do serwisów obsługujących płatności internetowe w celu dokonania autoryzacji płatności w celu i na zasadach określonych w regulaminach korzystania z usług tych serwisów. 3. Administratorem danych osobowych jest Administrator (zgodnie z definicją w komparycji) . Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób nieuprawnionych. Użytkownik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Ustawy o prawach konsumenta, Kodeksu Cywilnego, Ustawie o prawach autorskich i prawach pokrewnych. 2. Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem jest prawo polskie. Wszelkie spory związane z realizacją umowy będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim w Katowicach, ul. Brata Alberta 4 40-951 Katowice. Więcej informacji znajduje się na stronie www.uokik.gov.pl. 3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian Regulaminu będą realizowane na podstawie dotychczasowych zasad. Zapraszamy na egzotyczne zakupy!