Oprawa SIGMA 100W E27 IP54 Czarna z kratką LENA (6482463562)

zakończona
53,02 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 33,00 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • stan: nowy
  • kolor: czarny
  • moc: 100 [W]
  • ilość punktów światła: 1
  • rodzaj lampy: zewnętrzne
  • pomieszczenie: oświetlenie zewnętrzne

OPRAWA SIGMA 100W E27 CZARNA Z KRATKĄ AT40 IP54

LENA

Możliwość stosowania na zewnątrz budynków IP54
Wysoka odporność na czynniki zewnętrzne
Podstawa: aluminium malowane proszkowo- czarny
Klosz: szkło
Klosz: opal
Kolor obudowy: czarny(kratka jak na zdjęciu)

Gwint: E27

Moc: 100W

Numer katalogowy producenta: 401213

http://www.lenalight­ing.pl/produkty?form­at=raw&task=down­load&fid=7905

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Handlowy w Warszawie SA 56 1030 0019 0109 8503 0013 0894
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka kurierska 33,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Odbiór osobisty: Luxi-Eledi Łąkowa 7A, 90-562 Łódź Czynne: Pn-Pt 8-16 http://www.luxi.com.pl

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
ZWROTY TYLKO NA PODANY ADRES, W CIĄGU 14 DNI KALENDARZOWYCH. - Dla nas liczy się data nadania przesyłki, jeśli wyślesz 14 dnia, a do nas dojdzie 16 dnia, to się nie martwisz my przyjmujemy. Ale JEDEN warunek, dopilnuj wpisania pełnej daty na dokumencie nadania: list, paczka itd. Brak daty odbija piłeczkę na ciebie w celu udowodnienia że wysłałeś tego 14 dnia, a nie 15 PO WCZEŚNIEJSZYM POINFORMOWANIU NAS. - Dla twojego i naszego spokoju lepiej nas poinformować czymś trwalszym niż ulotne słowo, może być mail, list, :) PIENIĄŻKI ODSYŁAMY ZARAZ PO OTRZYMANIU NIE USZKODZONEGO PRODUKTU, NA PODANY NUMER KONTA. - "zaraz" ma szerokie pojecie to mimo wszystko staramy się zrobić przelew zwrotny jak najszybciej na podany przez ciebie rachunek, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych. Prosimy o dołączenie co najmniej: Zakup na fakturę - to podać numer faktury. Zakup detaliczny - to paragon, lub kopia paragonu. PAMIĘTAJ: - Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI: - Produkty takie na aukcjach będą wyraźnie opisane że nie podlegają zwrotowi, mogą to być rzeczy wykonane na specjalne zamówienie, usługi, programy tj: - otrzymał oświadczenie o zwrocie wysłane po upływie 14 dni od daty otrzymania przez kupującego towaru; - przedmiotem sprzedaży są: produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do spożycia; - nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - dzienniki, periodyki lub czasopisma (z wyjątkiem umów o prenumeratę); - usługi zakwaterowania innego niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomiczne, usługi związane z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - usługi lub przedmioty, których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy; - sprzedający jest osobą prywatną; - zakup kupującego był związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą; - sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy. Podkreślam, że dla ułatwienia klienta sami na aukcji będziemy zamieszczać informację że ten produkt nie podlega zwrotowi. ZWRACAMY NAJNIŻSZY DOSTĘPNY NA RYNKU KOSZT DOSTAWY ZA DOSTARCZENIE ZAKUPIONEGO PRODUKTU. NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK WYSŁANYCH DO NAS ZA POBRANIEM, JAK RÓWNIEŻ BEZ WCZEŚNIEJSZEGO ZGŁOSZENIA. ZAWSZE LEPIEJ ZADZWONIĆ DO NAS, USTALIĆ, POROZMAWIAĆ. JAK TOBIE I NAM SZKODA CZASU NA NERWY, A PRZYZNAĆ MUSISZ, ŻE WIELE ZŁOŚCI SIĘ NIE POTRZEBNEJ POJAWIA, GDZIE NIE MA ROZMOWY. :)

reklamacje

DZIAŁAŁO I PRZESTAŁO DZIAŁAĆ? W przypadku wystąpienia usterki prosimy o kontakt telefoniczny. Następnie piszemy na adres mailowy eledihurt@gmail.com Przysyłamy podpisaną przez siebie reklamację, druk pobierzesz z tej strony, wystarczy skopiować adres i wybrać dogodną wersję pisma. https://drive.google.com/file/d/0BzvR9PTFW3kuaDJ4QlpXczF1V0E/view?usp=sharing lub https://drive.google.com/file/d/0BzvR9PTFW3kuNzBIdVByMnFVaXc/view?usp=sharing Dostarczamy reklamowany produkt na adres firmy: Luxi-Eledi Łąkowa 7A 90-562 Łódź UWAGA: ZWRACAMY NAJNIŻSZY DOSTĘPNY NA RYNKU KOSZT DOSTAWY ZA DOSTARCZENIE ZAKUPIONEGO PRODUKTU. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas bez wcześniejszego zgłoszenia, jak również wysłanych za pobraniem. W odpowiedzi udzielimy Państwu wskazówek co do szybkiego rozpatrzenia i rozwiązania reklamacji. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu bez wad z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Rozpoczynamy rozpatrywanie reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w pełnej prawidłowej postaci, czyli dostarczenia prawidłowo wypełnionego druku reklamacyjnego i produktu do reklamacji. PACZKA I TOWAR DOSZŁY USZKODZONE? Podstawą do dalszego działania jest tylko i wyłącznie spisanie CZYTELNEGO protokołu uszkodzenia dostawy, podpisanego przez świadczącego usługę dostawy. NIE ODBIERZESZ PRODUKTU Z REKLAMACJI? Jeśli tego nie zrobisz w terminie 30 dni od naszego powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych to my produkt utylizujemy. Nie martw się jeśli jesteś na urlopie i nie zdążysz odebrać w terminie, napisz do nas, a wspólnie rozwiążemy problem. ------------------------------------------ JESTEŚ PRZEDSIĘBIORCĄ? Niniejszy punkt oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Kupujących nie będących konsumentami. Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. W razie przesłania Towaru do Kupującego za pośrednictwem przewoźnika Kupujący nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku sprzedaży towaru między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego.