Oprawa do ŚWIETLÓWKA LED T8 60cm Wodoodporna IP65 (6999922179)
nie było ofert kupna
- Przesyłka kurierska 9,90 zł
- Paczkomaty 24/7 9,90 zł
- Przesyłka kurierska pobraniowa 12,90 zł
- lokalizacja: Kraków, Polska
- czas wysyłki: 24 godziny
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- rodzaj lampy: sufitowe - plafony
Lokalizacja: Kraków, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Dodatkowe informacje
Większość towarów mamy na stanach magazynowych i wysyłamy od razu po zaksięgowaniu wpłaty, ale jeśli zabrakło by towaru i dostawa miała by się opóźnić, każdy Klient zostanie o tym fakcie powiadomiony telefonicznie i mailowo.
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy07105014451000009090170037
Faktura
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
- Każdemu Klientowi, który zawarł umowę sprzedaży przysługuję prawo do reklamacji.
47. W przypadku wystąpienia usterki technicznej należy skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie lub drogą elektroniczną.
48. W celu identyfikacji i usprawnienia procedury reklamacyjnej, Klientowi, który dokonuje reklamacji produktu zakupionego i doręczonego za pośrednictwem Internetu zaleca się, by w ramach takiej reklamacji wysłał opis usterki na adres sklep@kingled.pl co pozwoli na przyspieszenie czasu rozpatrywania zgłoszenia. Po rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Sprzedawcę Klient otrzymuję wiadomość e-mail zawierającą dalszą instrukcję postępowania reklamacyjnego.
49. Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru.
50. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej Klientowi, który dokonuje reklamacji produktu zakupionego i doręczonego za pośrednictwem Internetu zaleca się, by w ramach takiej reklamacji wysyłał produkt bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego:
Kingled-Serwis :31-553 Kraków, ul.Fabryczna 15 z dopiskiem „SERWIS”
51. Zaleca się, aby każdy Klient czytelnie oznaczył przesyłkę reklamacyjną.
52.W przypadku sprzedaży towaru w obrocie pomiędzy przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
53. 20. Odpowiedzialność sklepu w każdym przypadku ograniczona będzie maksymalnie do kwoty wartości zamówienia.
54. Zakres obowiązku naprawienia szkody przez Sprzedawcę, stosunkach z klientami nie posiadającymi statusu konsumenta, ogranicza się do wartości ceny przedmiotu sprzedaży, wyłączając tym samym stratę, którą poszkodowany poniósł i korzyści które mógłby osiągnąć
gdyby mu szkody nie wyrządzono.
55. Zaleca się wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie
>>>>>> Protokuł reklamacji
Prosimy o wypełnienie protokułu reklamacyjnego.
http://kingled.pl/media/wysiwyg/formularz%20gwarancji%20-%20kingled.pdf
56. Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.
57. Rewers wydawany Klientowi w salonie przy przyjmowaniu sprzętu do serwisu firmy MKCompany jest jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru sprzętu bez sprawdzania danych odbierającego.
58. Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.
59. Większość produktów oferowanych przez Sprzedawcę posiada gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone na karcie produktu. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających zprzepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
60. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
- Każdemu Klientowi, który zawarł umowę sprzedaży przysługuję prawo do reklamacji.
47. W przypadku wystąpienia usterki technicznej należy skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie lub drogą elektroniczną.
48. W celu identyfikacji i usprawnienia procedury reklamacyjnej, Klientowi, który dokonuje reklamacji produktu zakupionego i doręczonego za pośrednictwem Internetu zaleca się, by w ramach takiej reklamacji wysłał opis usterki na adres sklep@kingled.pl co pozwoli na przyspieszenie czasu rozpatrywania zgłoszenia. Po rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Sprzedawcę Klient otrzymuję wiadomość e-mail zawierającą dalszą instrukcję postępowania reklamacyjnego.
49. Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru.
50. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej Klientowi, który dokonuje reklamacji produktu zakupionego i doręczonego za pośrednictwem Internetu zaleca się, by w ramach takiej reklamacji wysyłał produkt bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego:
Kingled-Serwis :31-553 Kraków, ul.Fabryczna 15 z dopiskiem „SERWIS”
51. Zaleca się, aby każdy Klient czytelnie oznaczył przesyłkę reklamacyjną.
52.W przypadku sprzedaży towaru w obrocie pomiędzy przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
53. 20. Odpowiedzialność sklepu w każdym przypadku ograniczona będzie maksymalnie do kwoty wartości zamówienia.
54. Zakres obowiązku naprawienia szkody przez Sprzedawcę, stosunkach z klientami nie posiadającymi statusu konsumenta, ogranicza się do wartości ceny przedmiotu sprzedaży, wyłączając tym samym stratę, którą poszkodowany poniósł i korzyści które mógłby osiągnąć gdyby mu szkody nie wyrządzono.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Warunkiem przyjęcia zwrotu towaru jest wygląd niezmieniony w stosunku do orygilanego. Produkt musi nadawać się do dalszej odsprzedaży. Produkt nie może nosić śladów zabrudzenia.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- skl**@********** (pokaż)
- (12******** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Sklep z oświetleniem kingLED
Działamy od 2011roku. Jesteśmy profesjonalnym zespołem ponad 10 osób.
Kraków, ul.Fabryczna 15
tel: 12 350 64 84
e-mail: sklep@kingled.pl
Pozostałe informacje
telefon: (12)3506484
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu