OPONY TERENOWE 4X4 245/75R16 BFGoodrich KM2 OPONA (6541061012)

zakończona
690,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,00 zł
  • lokalizacja: Kietrz
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • liczba opon w ofercie: 1 szt.
  • bieżnikowane: nie
  • średnica: inna
  • szerokość opony: 245 mm
  • profil opony: 75
  • producent: Bfgoodrich
  • indeks prędkości: q do 160 km/h
  • średnica zewnętrzna: inna
245/75R16
BFGoodrich MT KM2
Opony nowe z wieczystą gwarancją !
Idealna w ciężki błotnisty teren , świetnie spisuje się też na piasku i śniegu .
Nowy wzór bieżnika , odstępy i struktura kostki powodują że świetnie oczyszcza się z błota
(- sami intensywnie testowaliśmy : )
Niezłe właściwości trakcyjne na asfalcie.


Producent:
BFGoodrich


UWAGA!!!
PRZY ZAKUPIE KOMPLETU
OPON I FELG MONTAŻ OPON NA FELGI
GRATIS!!!
MASZ PYTANIE?

Dzwoń: 885 024 000

Cena zawiera VAT

M-HURT
ul. Nadbrzeżna 20
48-130 Kietrz

Jesteśmy dystrybutorem min. takich marek jak:
Simex, Silverstone, BFGoodrich, Maxxis, Kumho, Yokohama, Fedima, Insa-turbo, Glob-Gum, More, 4MAD, AVM, OPTIMA, OL DMAN, IRONMAN, LEDHIDER


Tel. Dział handlowy:
885 024 000

fax:
077 485 58 28

Koszty podane w opisie aukcji , opcja "za pobraniem" - - dostępne dla posiadaczy min. 5 komentarzy. W cenie przesyłki zawarte jest ubezpieczenie


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 885024000
    Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze: poniedziałek - piątek 8:00 - 17:00 sobota 8:00 - 13:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z art. 27. Ustawy, Sprzedający informuje o prawie Konsumenta do odstąpienia od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży należy poinformować Sprzedającego (M-HURT Grzegorz-Marta Skoczylas, ul. Nadbrzeżna 20, 48-130 Kietrz, email: opony@m-hurt.pl) o decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład w postaci pisma wysłanego listownie lub pocztą elektroniczną). Jeżeli Zamawiający skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Zamawiającemu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

reklamacje

Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady Towaru, zgodnie z zasadami odpowiedzialności wskazanymi w przepisach Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.), w szczególności art. 556 oraz 556(1) – 556(6) Kodeksu cywilnego. Jeżeli nabywcą Towaru nie jest Konsument, odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na zasadzie art. 558 § 1 Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.). W przypadku stwierdzenia wad Towaru, Zamawiający może złożyć reklamację bezpośrednio do Sprzedającego przesyłając ją drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej: opony@m-hurt.pl lub pisemnie na adres Sprzedającego: M-HURT Grzegorz-Marta Skoczylas, ul. Nadbrzeżna 20, 48-130 Kietrz, bądź też składając reklamację na adres producenta Towaru wskazany na opakowaniu Towaru, czy tez ewentualnej gwarancji dołączonej do Towaru. Zamawiający, wysyłający reklamowany Towar do Sprzedającego proszony jest, w celu usprawnienia przebiegu rozpatrywania reklamacji, o podanie następujących danych: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr Zamówienia, adres e-mail oraz o dokładnie opisanie wady Towaru i żądania reklamującego. Składając reklamację Zamawiający proszony jest także o załączenie kopii dowodu sprzedaży (np. paragonu fiskalnego lub faktury).Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedającego. W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Zamawiający może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, np. Zamawiający może zwrócić się o interwencję do neutralnej strony: Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów, czy też do Państwowej Inspekcji Handlowej o przeprowadzenia mediacji mającej na celu zakończenie sporu Konsumenta ze Sprzedającym, bądź też poprzez zapis do Polubownego Sądu Konsumenckiego funkcjonującego przy Państwowej Inspekcji Handlowej. Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy rzecznika, sądu polubownego, czy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronach internetowych tych urzędów oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.