OPONY MAXXIS BIGHORN 26X9-12 26X12-12 KOMPLET 4SZT (7061733201)

do wyczerpania przedmiotów
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 100,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 120,00 zł
  • lokalizacja: Głogoczów, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • liczba opon w ofercie: komplet 4 szt.
  • średnica: 12"
  • bieżnikowane: nie
  • szerokość opony: 12.00"
  • profil opony: inny

opis

Zapraszam do obejrzenia mojej aukcji


Po odbiór towaru zapraszamy do naszego sklepu firmowego.
OPIS PRZEDMIOTU

Komplet używanych opon Maxxis BIG HORN przód i tył, na oponach przejechane 300km:

2 sztuki x opona Maxxis BIG HORN 26x12R12 M918 6PR
2 sztuki x opona Maxxis BIG HORN 26x9R12 M917 6PR


Doskonała opona firmy Maxxis, super lekka, przeznaczona do quadów użytkowych - zwłaszcza na tereny błotne, przystosowana do wysokich prędkości, gwarantuje doskonałą trakcję i wytrzymałość. Jest to opona 6 warstwowa z osłoną rantu felgi.

Zastosowanie opon :
Yamaha Grizzly, Honda Rincon, Suzuki King Quad , Kawaski Brute Force, Bombardier (BRP) 800, CF Moto, ACCESS 700 itp.

MOJE DANE

F.H.U. POLPIT Piotr Brózda
32-444 Głogoczów 831 (k.Krakowa)
woj.mało­polskie

Inne moje aukcje

Moje komentarze

Dodaj mnie do ulubionych!



KONTAKT ZE MNĄ
Wyślij do mnie e-maila

tel.

linia 1 : 12 273 70 80,

linia 2 : 12 273 07 60

linia 3 : 695 319 799

wew. 20 lub 23 - sprzedaż pojazdów i części zamiennych

21 - Sprzedaż akcesoriów samochodowych

24 - wysyłki, zamówienia
czynne:
pon - pt 8-17
sob 9- 13



REGULAMIN AUKCJI
REGULAMIN
- SPRZEDAŻ,
- GWARANCJI,
- ZWROTÓW

Zapraszamy na pozostałe aukcje



Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: 04.12.2017 – 17.12.2017. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 100,00 zł

Lokalizacja: Głogoczów, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
120,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze

Punkty odbioru

POLPIT
Głogoczów 831
32-444 Głogoczów
woj. małopolskie
email: kontakt@polpit.pl
tel.: 122737080

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00
  • sobota 09:00 - 13:00

wymagana przedpłata
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

POLPIT
Głogoczów 831
32-444 Głogoczów
Dodatkowe informacje

  

  1. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
     
  2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży:
     

a) Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy  wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu niezgodności Produktu z  Umową Sprzedaży, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23  kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)

b) Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową  Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za  pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@polpit.pl  lub pisemnie na adres: POLPIT 32-444 Głogoczów 831.

c) W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak  najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w  szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane  kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą  rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

d) Gdy jest to niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową, należy go dostarczyć na adres: 32-444 Głogoczów 831.

e) Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta  niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie  reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny  podany przez Klienta sposób.

f) W przypadku reklamacji Klienta będącego  Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest  jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem,  Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny  od wad.

g) Stopień zużycia reklamowanego Produktu (np. opony)  oblicza się poprzez pomiar pozostałej głębokości bieżnika reklamowanej  opony i porównanie jej z głębokością bieżnika opony nowej wg  następującego wzoru: 100( I-(aktualna głębokość rzeźby w mm)/(głębokość  rzeźby w nowej oponie w mm)%

h) W przypadku uznania reklamacji, Klient ma prawo do  wymiany Produktu na nowy lub zwrot pieniędzy.  Procentową wartość  uznania reklamacji określa się w oparciu o wiek opony (ilość lat od daty  sprzedaży potwierdzonej dokumentem zakupu lub ilość lat od daty  produkcji) i procentowe zużycie rzeźby bieżnika opony wg następującej  tabeli:

        


Ilość lat od sprzedaży lub produkcji


 

% zużycie


1


2


3

 

0-30


100


60


30

 

31-60


60


30


10

 

61-100


30


lO


O

i) Stopień zużycia reklamowanej opony oblicza się  poprzez pomiar pozostałej głębokości bieżnika reklamowanej opony i  porównanie jej z głębokością bieżnika opony nowej wg następującego  wzoru: 100 ( I-(aktualna głębokość rzeźby w mm)/ (głębokość rzeźby w  nowej oponie w mm)%


  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
     

a) Reklamacje związane ze świadczeniem Usług  Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za  pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@polpit.pl 

b) W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak  najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w  szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane  kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą  rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

c) Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

d) Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest  wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym  lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

POLPIT
Głogoczów 831
32-444 Głogoczów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Regulamin: http://www.quady.malopolska.pl/regulamin-pm-5.html?osCsid=l4b9fl021q4t5c2lkgo5o5g7c4

O sprzedającym
polpit_pl
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

1305

 

9

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 12 273 70 80
  • 12 273 07 60
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Witamy i dziękujemy za odwiedzenie naszej oferty!  Jako nowoczesna firma, chcemy dać Państwu możliwość pozostania w kontakcie z nami i z naszą ofertą.  Firma istnieje na rynku od 2005 roku.  Zajmujemy się sprzedażą: QUAD-ów / CROSS-ów I CZĘŚCI ZAMIENNYCH CB RADIO / ANTEN XENON-ów CENTRALNYCH ZAMKÓW I ZDALNYCH STEROWAŃ Profesjonalnym serwisem.  Staramy się, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni z wykonywanych usług jak również współpracy. Gwarantujemy szybką, fachową obsługę oraz wysoką jakość oferowanych przez nas usług i produktów. Prowadzimy sprzedaż wysyłkową za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firm kurierskich, jak również sprzedaż w naszym sklepie w Głogoczowie 831 (przy trasie E7 słynnej Zakopiance) k.Krakowa Dla Państwa wygody prowadzimy także sprzedaż ratalną za pośrednictwem banku Santander i Credit Agricol.

Pozostałe informacje

Witamy i dziękujemy za odwiedzenie naszej strony! Jako nowoczesna firma, chcemy dać Państwu możliwość pozostania w kontakcie z nami i z naszą ofertą. Firma istnieje na rynku od 2005 roku. Zajmujemy się sprzedażą: QUAD-ów / CROSS-ów I CZĘŚCI ZAMIENNYCH CB RADIO / ANTEN XENON-ów CENTRALNYCH ZAMKÓW I ZDALNYCH STEROWAŃ AUTO ALARMÓW Profesjonalnym serwisem Opisy towarów przedstawiamy na naszej stronie www.quady.malopolska.pl jak również ulotkach. Staramy się, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni z wykonywanych usług jak również współpracy. Gwarantujemy szybką, fachową obsługę oraz wysoką jakość oferowanych przez nas usług i produktów. Zachęcamy do skorzystania z profesjonalnych usług montażu w szerokim zakresie. Prowadzimy sprzedaż wysyłkową za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firm kurierskich, jak również sprzedaż w naszym sklepie w Głogoczowie 831 (przy trasie E7 słynnej Zakopiance) k.Krakowa Dla Państwa wygody prowadzimy także sprzedaż ratalną za pośrednictwem banku Santander Bank lub Credit Agricole