Opona Opony letnie 235/45 R17 Goodyear 2013r. (6484198435)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
35,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • Allegro Kurier InPost 15,68 zł
  • lokalizacja: Brzozówka
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: używany
  • liczba opon w ofercie: 2 szt.
  • bieżnikowane: nie
  • średnica: 17"
  • szerokość opony: 235 mm
  • profil opony: 45
  • producent: Goodyear
  • rok produkcji: 2013
  • indeks nośności: 94
  • indeks prędkości: y do 300 km/h
  • run flat: nie
  • waga (z opakowaniem): 10.00 [kg]

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST:

UŻYWANA OPONA Goodyear EAGLE F1 Asymmetric 2

wersja z ochroną rantu

littlephobos

235/45 R17 - DOSTĘPNE 2 SZTUKI

cena dotyczy 1 szt.

SPRZEDAJEMY TYLKO JAKO PARĘ

(nr wew. OPU_40 I OPU_41)

GŁĘBOKOŚĆ BIEŻNIKA OKOŁO 3.0-3.5 mm

(mierzona w połowie szerokości)

ROK PRODUKCJI 2013 (7 TYDZIEŃ)

auto-bartkiewicz

Proszę pamiętać, że jest to opona używana i co, co jakiś czas dziwi część Kupujących,

może nosić ślady użytkowania :), mogła być na przykład naprawiana,

lecz nadal według naszej subiektywnej oceny opona ta jest sprawna (chyba, że zaznaczymy inaczej)

Może się oczywiście zdarzyć, że coś przeoczymy, ale od tego są maile i telefony.

W razie jakichkolwiek pytań najpierw pisz potem kupuj!

WSZELKIE DANE KONTAKTOWE W ZAKŁADCE "Informacje od sprzedającego"

Dodatkowo przy zakupie proponujemy 25% rabat na

auto-bartkiewicz

usługi montażu lub wymiany w naszym serwisie!

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 75 1140 2004 0000 3202 7339 3706
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 600 950 673
    UWAGA! Nie udzielamy telefonicznych informacji o statusie wysyłki.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Auto Serwis Bartkiewicz Dariusz
Toruńska 10
87-123 Brzozówka
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Opis procedury reklamacji: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem serwis.bartkiewicz@gmail.com , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, zastrzegając sobie prawo do wydłużenia tego terminu w przypadku gdy rozpoznanie wady wymusza konieczność szczegółowych badań diagnostycznych - o takiej procedurze Sprzedający informuje Kupującego mailowo. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

W przypadku przesyłek pobraniowych, rościmy sobie prawo do odmowy wysyłki za pobraniem, jeśli transakcja budzi jakiekolwiek nasze wątpliwości. O fakcie odmowy poinformujemy niezwłocznie Kupującego za pośrednictwem maila zwrotnego do informacji o wyborze sposobu dostawy i płatności. Kupujący będzie w takim wypadku proszony o wybór innego sposobu dostawy i płatności.