Opona nowa letnia 195/70R15C IMPERIAL EcoVan2 (6482419081)

8 dni do końca
cena kup teraz
228,00 zł
z 4 sztuk
dodaj do koszyka
Nie można kupić tego przedmiotu przez koszyk, ponieważ sprzedający nie udostępnił płatności PayU.
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Chełm
  • stan: nowy
  • liczba opon w ofercie: 1 szt.
  • bieżnikowane: nie
  • średnica: 15"
  • szerokość opony: 195 mm
  • profil opony: 70
  • producent: Pozostałe
  • run flat: nie

Opona nowa 195/70 R 15 C IMPERIAL EcoVan 2

Imperial to produkt stworzony przez belgijską firmę Deldo – jednego z czołowych dostawców opon w Europie.

Nowa opona marki Imperial EcoDriver 2 charakteryzuje się wyjątkową przyczepnością na mokrej nawierzchni, krótką drogą hamowania, niskimi oporami toczenia oraz wysokim przebiegiem.

W ciągłej ofercie: szeroka gama opon letnich jak i wielosezonowych,
fachowe doradztwo przy doborze ogumienia oraz profesjonalny serwis w siedzibie firmy.

EcoVan2

Szerokość opony 195
Wskaźnik profilu opony 70 %
Średnica osadzenia 15 cali
Konstrukcja wewnętrzna radialna
Producent Imperial - Belgia
Bieżnik EcoVan2
Typ bieżnika letni
Indeks nośności 104
Indeks prędkości R
Gatunek pierwszy
Gwarancja 36 miesięcy (3 lata)

Pozostałe aukcje opon o średnicach osadzenia 13, 14, 15, 16, 17 cali:

Ponadto w ofercie posiadamy:

Kołpaki



Pierścienie centrujące Śruby Nakrętki
  • przesyłka kurierska pobraniowa - 15 zł/1-2 szt.
  • przesyłka kurierska pobraniowa - 20 zł/3-4 szt.
  • brak możliwości odbioru osobistego w siedzibie firmy!
  • płatność przy odbiorze - pobranie
  • wpłata na konto bankowe (płatność z góry)
  • karta gwarancyjna z numerami identyfikacyjnymi
  • paragon lub na życzenie klienta faktura VAT

Baza - Opon Serwis
22-100 Chełm
ul. E. Dembowskiego 1/2
NIP: 563-100-49-26

tel. 82 / 565-19-71

poniedziałek-piątek 8.00-17.00
sobota 8.00-14.00

płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Urząd Miasta Chełma FN.V.7651/2779/96

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
BAZA Lech Budzyński
ul. Dembowskiego 1/2
22-100 Chełm
Polska
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisemnie lub elektronicznie na adres e-mail: allegro@baza.com.pl.Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) (DANE SPRZEDAJĄCEGO) ................................................ ................................................ ................................................ Ja ...................................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ................................................................................................................. , numer oferty ................................................ . Data zawarcia umowy to ........................................ , data odbioru ........................................ . Imię i nazwisko ............................................................... Login Allegro .................................................................. Adres ............................................................................ Data .............................................................................. ...................................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) oświadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@baza.com.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w lublinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

pozostałe informacje

Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia rzeczy bez wad, chyba że są one wskazane w ofercie sprzedaży. Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.